Rozwój infrastruktury drogowej na terenie gminy Ulhówek

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozwój infrastruktury drogowej na terenie gminy Ulhówek
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoUlhówek
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-22
  • ZamawiającyGmina Ulhówek
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-02
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00391579
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury drogowej na terenie gminy Ulhówek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ulhówek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369072

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 1/1

1.5.2.) Miejscowość: Ulhówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-678

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ulhowek.eurzad.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ulhowek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój infrastruktury drogowej na terenie gminy Ulhówek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e71269a-3842-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391579

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043236/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozwój infrastruktury drogowej ma terenie gminy Ulhówek w miejscowości Ulhówek, Podlodów, Szczepiatyn, Żerniki

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

pzp.ulhowek.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: pzp.ulhowek.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy przetargowej pod adresem https://pzp.ulhowek.pl/ (zwanej dalej Platformą przetargową) w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.
2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym bądź podpisem osobistym.
3. Ofertę składa się wyłącznie poprzez Platformę przetargową

4. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w SWZ składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym bądź podpisem osobistym. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego.

5. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: gmina@ulhowek.eurzad.eu

6. Wszelkie wyjaśnienia, modyfikacje treści SWZ oraz inne informacje związane z niniejszym postępowaniem - Zamawiający będzie zamieszczał wyłącznie na Platformie przetargowej.
7. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Każda wprowadzona przez Zamawiającego zmiana staje się w takim przypadku częścią SWZ. Dokonaną zmianę treści SWZ Zamawiający udostępni na Platformie przetargowej.

8. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BGK.271.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:

„Rozwój infrastruktury drogowej na terenie gminy Ulhówek ”.


Kody CPV:
- Roboty drogowe – 45233140-2,
- Przygotowanie terenu pod budowę – 45100000-8
- Roboty w zakresie różnych nawierzchni - 45233200-1
- Roboty w zakresie naprawy dróg – 45233142-6
- Oznakowanie drogowe - 34922100-7
Zadanie nr 1. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Podlodów o dł. 74m
Roboty polegają na wykonaniu;
- roboty przygotowawcze - 74m
- roboty ziemne – 152,2m3

- rozebranie płyt żelbetowych pełnych - 192m2
- podbudowa – 302,0m2

- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych warstwa wiążąca i ścieralna – 286,9m2



- roboty wykończeniowe – 74,0m2

Zadanie nr 2. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Żerniki o dł. 128m
Roboty polegają na wykonaniu;
- roboty przygotowawcze – 128m
- roboty rozbiórkowe – 65,0m
- roboty ziemne – 190,7m3


- podbudowa – 553,0m2
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych warstwa wiążąca i ścieralna - 540,3m2

- wykonanie zjazdów – 42,23m2 .
- ustawienie znaków drogowych – 4szt

- roboty wykończeniowe – 192,0m2

Zadanie nr 3. Przebudowa drogi gminnej nr 112011L w miejscowości Ulhówek o dł. 999mb
Roboty polegają na wykonaniu;
- roboty przygotowawcze – 999,0m
- roboty ziemne – 191,0m3




- poszerzenie jezdni - 631,43m2
- podbudowa – 3331,91m2
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych warstwa wiążąca i ścieralna – 3182,51m2
- zjazdy – 20szt.
- utwardzenie poboczy – 1498,50m2

- oznakowanie - 6szt

- roboty wykończeniowe – 499,5m2

Zadanie nr 4. Przebudowa drogi gminnej nr 112018L w miejscowości Szczepiatyn o dł. 423m.
Roboty polegają na wykonaniu;
- roboty przygotowawcze - 423m
- roboty ziemne – 907,0m3

- remont istniejącego przepustu - 10m


- podbudowa – 1821,8m2
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych warstwa wiążąca i ścieralna - 1824m2

- wykonanie zjazdów – 15szt.
- utwardzenie pobocza - 432,5m2

- roboty wykończeniowe – 711,25m2


Zadanie nr 5. Przebudowa drogi gminnej nr 111998L w miejscowości Budynin o dł. 999m.
Roboty polegają na wykonaniu;
- roboty przygotowawcze – 999m
- roboty rozbiórkowe – 2418,0m2
- roboty ziemne – 1226,49m2


- podbudowa – 5809,68m2
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych warstwa wiążąca i ścieralna – 5609,88m2

- wykonanie zjazdów – 8szt.
- oznakowanie – 4szt
- utwardzenie poboczy – 1498,5m2

- roboty wykończeniowe – 999m2

Zadanie nr 6. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Wasylów Wielki o dł. 238m.
Roboty polegają na wykonaniu;
- roboty przygotowawcze - 238m
- roboty ziemne – 197,87m3


- podbudowa – 343,95m2
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych warstwa wiążąca i ścieralna – 913,53m2

- wykonanie zjazdów – 7szt.

- roboty wykończeniowe – 238m2

Zadanie nr 7. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Tarnoszyn o dł. 650m.
Roboty polegają na wykonaniu;
- roboty przygotowawcze - 650m
- roboty ziemne – 260m3


- poszerzenie jezdni -325,0m2
- podbudowa – 2405,0m2
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych warstwa wiążąca i ścieralna – 2340,0m2

- utwardzenie poboczy – 975,0m2
- wykonanie zjazdów – 2szt.

- roboty wykończeniowe – 650,00m2

Zadanie nr 8. Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Wasylów Wielki o dł. 308m.
Roboty polegają na wykonaniu;
- roboty przygotowawcze - 308m
- roboty ziemne – 209,28m3


- podbudowa – 1103,88m2
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych warstwa wiążąca i ścieralna – 1038,28m2

- wykonanie zjazdów – 3szt.

- roboty wykończeniowe – 308m2
- oznakowanie – 5szt.


Zadanie nr 9. Remont drogi wewnętrznej ul. Sadowa w miejscowości Ulhóweko dł. 161m.
Roboty polegają na wykonaniu;
- roboty przygotowawcze - 161m


- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych warstwa wiążąca i ścieralna – 1334,02m2

- regulacja zjazdu – 14m2
- regulacja nawierzchni z kostki brukowej - 16m2
- montaż oznakowania aktywnego D-6 wraz z doświetleniem LED – 2szt.

- roboty wykończeniowe – 15m2


3. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia, przedmiary robót wykonawca powinien traktować jedynie jako materiały pomocnicze. Wyceny kosztów realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać w oparciu o przedstawione materiały tj. dokumentację projektową, specyfikację warunków zamówienia, szczegółową specyfikację techniczną, wydane uzgodnienia oraz na podstawie własnej wiedzy i doświadczenia nabytego w ramach prowadzonej działalności.
4. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w wysokości 95% wartości Inwestycji. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą spełnianie następujących warunków dotyczących:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie określa szczegółowego warunku.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;

Zamawiający nie określa szczegółowego warunku.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający nie określa szczegółowego warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia, tj.:

a) doświadczenie zawodowe

Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że, wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) minimum 2 roboty budowlane polegającą na budowie lub przebudowie dróg o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda z tych robót oraz przedstawi dowody (poświadczenia) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) kadra techniczna

Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2021 poz. 2351 z późn. zm.), lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
60.000,00 zł. (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).

2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formach dopuszczonych art. 97 ust. 7 ustawy Pzp w zależności od wyboru Wykonawcy.

Możliwe formy wniesienia wadium:

1) w pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Spółdzielczy Lubycza Królewska O/Ulhówek nr 12 9617 1015 1500 0013 2000 0058,
2) gwarancjach bankowych;

3) gwarancjach ubezpieczeniowych;

4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836 i 1572).

3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2 ppkt 2-4 niniejszego rozdziału, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.

5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i powinna zawierać następujące elementy:

1) nazwę Wykonawcy, beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,

2) kwotę gwarancji,
3) termin ważności gwarancji „ od dnia ……… do dnia ………”

4) zobowiązanie gwaranta do zapłacenie kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp.

6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

7. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużenia ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.

8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.

9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.

10. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1. Zamawiający udziela wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia w wysokości 5% ceny brutto.
2. Zaliczka zostanie Wykonawcy przekazana w formie jednorazowej płatności.
3. Płatność zaliczki nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy nr wskazany przez Wykonawcę na fakturze nie później niż w terminie 30 dni po otrzymaniu faktury zaliczkowej.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych, strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej;

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-22 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: pzp.ulhowek.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-22 13:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie robót remonotowo-budowlanych - Kijany
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania28-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie robót remonotowo-budowlanych umożliwiających adaptację pomieszczeń przedszkolnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI