Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne z terenu Gminy Włodawa
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWłodawa
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-12-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Włodawa
  • Data publikacji ogłoszenia2018-12-14
  • Numer ogłoszenia661896-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 661896-N-2018 z dnia 2018-12-14 r.

Gmina Włodawa: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne z terenu Gminy Włodawa
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Włodawa, krajowy numer identyfikacyjny 11019786500000, ul. ul. Jana Pawła II  22 , 22200   Włodawa, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 825721234, e-mail kancelaria@gmina-wlodawa.pl, faks 825721234.
Adres strony internetowej (URL): www.gmina-wlodawa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.gmina-wlodawa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Urząd Gminy Włodawa Al. Jana Pawła II nr 22, 22-200 Włodawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne z terenu Gminy Włodawa
Numer referencyjny: IK.271.7.2018.MZ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wykonanie usługi obejmuje: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne z terenu Gminy Włodawa, w tym nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane jedynie przez część roku w celach rekreacyjno-wypoczynkowych oraz nieruchomości, na których prowadzona jest działalność gospodarcza. Z przedmiotu zamówienia, wyłączono odbiór odpadów: 1. budowlanych pochodzących z rozbiórki, których odbiór winien być realizowany w oparciu o odrębne umowy zawarte przez właściciela nieruchomości z firmą wpisaną do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Włodawa, 2. zużytych opon, 3. powstających na terenie dróg publicznych. Przedmiot zamówienia, realizowany będzie w sposób: 1. zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku (Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 z późn. zm.) i Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Lubelskiego Nr XXIV/350/2016 z dnia 02 grudnia 2016 roku w sprawie Uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego 2022 z póź. zm. 2. Zgodny z obowiązującymi Uchwałami Rady Gminy Włodawa w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Włodawa. 3. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 roku w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów. (Dz. U. z 2017 r., poz. 19). 4. Zapewniający ich niezmieszanie z innymi rodzajami odpadów zbieranych w sposób selektywny u źródła w podziale na: • zmieszane odpady komunalne, w tym pozostałości po segregacji – pojemnik/worek czarny; • papier i tektura – pojemnik/worek niebieski; • metale i tworzywa sztuczne, w tym opakowania wielomateriałowe – pojemnik/worek żółty; • odpady ulegając biodegradacji, w tym bioodpady – pojemnik/worek brązowy; • odpady wielkogabarytowe, w tym zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (bez dodatkowego wynagrodzenia) – nie dotyczy działalności gospodarczych. II. Ogólna charakterystyka Gminy Włodawa w kontekście odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne. 1. W skład Gminy Włodawa wchodzi 16 sołectw: Okuninka, Orchówek, Luta, Żłobek, Sobibór, Sobibór Stacja, Korolówka, Korolówka Kolonia, Korolówka Osada, Stawki, Różanka, Szuminka, Suszno, Żuków, Krasówka, Wołczyny. 2. Rodzaj i liczba nieruchomości objętych niniejszym zamówieniem: a) indywidualne nieruchomości rekreacyjne – około 2 000 szt., b) pozostałe nieruchomości niezamieszkałe, na których powstają odpady komunalne, z wyłączeniem indywidualnych nieruchomości rekreacyjnych - około 281 szt. 3. Nazwy miejscowości, w których występują nieruchomości niezamieszkałe, z wyłączeniem indywidualnych nieruchomości rekreacyjnych, oraz ich przybliżona ilość: a) Żuków – 3, b) Korolówka Osada – 2, c) Korolówka wieś – 4, d) Stawki – 1, e) Różanka – 11, f) Szuminka – 2, g) Suszno – 15, h) Orchówek – 28, i) Sobibór – 4, j) Sobibór Stacja – 1, k) Żłobek – 3, l) Okuninka – 207. 4. Szacunkowa ilość odpadów komunalnych przeznaczonych do odbioru w ramach niniejszego zamówienia, (z wyłączeniem odpadów zielonych, wielkogabarytowych, w tym zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny) tj. 1264 Mg w tym: • niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 20 03 01 - 1087,00 Mg, • inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny o kodzie 20 01 99 - 177,00 Mg, 5. Podane dane w Rozdziale II niniejszej SIWZ, są zmienne. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wyżej wskazanych ilości. Mogą one wzrosnąć lub zmaleć w ciągu realizacji zamówienia. III. Sposób odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne z terenu Gminy Włodawa. 1. Nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane jedynie przez część roku w celach rekreacyjno-wypoczynkowych. 1) powstające na terenie nieruchomości odpady odbierane będą sprzed posesji w dni wyznaczone w harmonogramie. W miejscowości Okuninka oraz w miejscowości Orchówek przy części ul. Wesołej wyłącznie od numeru porządkowego 33 do numeru 161, ze względu na zbyt ścisłą zabudowę rekreacji indywidualnej oraz wąskie drogi prywatne, uniemożliwiające bezkolizyjny dojazd do każdej nieruchomości, dopuszcza się aby odbiór odpadów odbywał się z poboczy dróg gminnych, powiatowych i innych publicznych zlokalizowanych w najbliższym sąsiedztwie danej nieruchomości. 2) powstające na nieruchomości odpady gromadzone będą w pojemnikach i/lub workach o pojemności 120 litrów, 240 litrów lub 1100 litrów. 3) Wykonawca zobowiązany jest sprawdzać rzetelność segregacji odpadów komunalnych prowadzoną przez właścicieli nieruchomości, a w przypadku niedopełnienia przez nich tego obowiązku , Wykonawca winien odebrać je jako zmieszane odpady komunalne i powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Informacja o zaistniałej nieprawidłowości powinna być przekazywana jako załącznik do sprawozdania miesięcznego 2. Kody kreskowe – nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane jedynie przez część roku w celach rekreacyjno-wypoczynkowych. Usługa wykonywana będzie z użyciem kodów kreskowych. Zamawiający wygeneruje dla każdej nieruchomości objętej niniejszym zamówieniem, jedną etykietę z kodem kreskowym dla każdej zbieranej frakcji. W przypadku prowadzenia segregacji odpadów, wygenerowana zostanie: jedna etykieta z opisem „odpady segregowane” oraz jedna etykieta z opisem „odpady pozostałe po segregacji”, oraz jedna etykieta z opisem „nieprawidłowość” - tę etykietę Wykonawca wykorzysta wyłącznie w przypadku gdy właściciel danej nieruchomości pomimo deklaracji o segregowaniu odpadów, nie podejmie jej. Dla nieruchomości, na której odpady nie będą zbierane w sposób selektywny, wygenerowana zostanie: jedna etykieta z opisem „odpady zmieszane” - niesegregowane. Zamawiający zobowiązany jest przekazać Wykonawcy wszystkie wygenerowane kody kreskowe. Będą one służyły wyłącznie Wykonawcy. W tym celu, Wykonawca zobowiązany jest założyć oddzielny na każdą obsługiwaną miejscowość tzw. „Wykaz nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane jedynie przez część roku z terenu Gminy Włodawa, dla których wygenerowano i wydrukowano kody kreskowe”. Wykaz ten powinien zawierać: adresy nieruchomości i wklejone etykiety z kodami kreskowymi. Wykaz ten Wykonawca zobowiązany jest wykorzystywać podczas każdego odbioru odpadów. Właściciele nieruchomości wystawiając worki z odpadami do odbioru oznaczać je będą, wyłącznie adresem nieruchomości (bez użycia kodów kreskowych). Wykonawca odnajdzie w „Wykazie ...” kody kreskowe wygenerowane dla danej nieruchomości a za pomocą czytnika kodów kreskowych, zapisze wystawioną przez właściciela nieruchomości ilość i rodzaj danej frakcji tj. „odpady segregowane”, lub „odpady zmieszane”. WAŻNE!!!! Zapisu ilości i frakcji odebranych odpadów, za pomocą czytnika kodów kreskowych, Wykonawca zobowiązany jest dokonywać w miejscu pozostawienia przez właściciela danej nieruchomości worków lub pojemników do ich odbioru. Zamawiający poinformuje właścicieli nieruchomości o sposobie oznakowania worków przeznaczonych do odbioru odpadów. 3. Pojemniki i worki do odbioru odpadów komunalnych - nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane jedynie przez część roku w celach rekreacyjno-wypoczynkowych. 1) Odbiór odpadów segregowanych od właścicieli nieruchomości odbywać się będzie w systemie workowym lub z pojemników. 2) Pojemnik zapewnia każdy właściciel/zarządca nieruchomości we własnym zakresie. 4. Nieruchomości niezamieszkałe, na których powstają odpady komunalne (np. działalność gospodarcza): 1) Odpady gromadzone będą w pojemnikach i/lub w workach o następującej pojemności: 120 litrów, 1100 litrów, 7000 litrów. 2) Rodzaj pojemników i/lub worków, uzależniona jest od ilości odpadów powstających na danej nieruchomości w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą. 3) Odbiór odpadów komunalnych odbywać się będzie w systemie workowo – pojemnikowym w dniu wyznaczonym w harmonogramie sprzed nieruchomości, lub z miejsca wyznaczonego przez właściciela danej nieruchomości w uzgodnieniu z podmiotem odbierającym odpady komunalne ale w obrębie tej nieruchomości dla ułatwienia realizacji usługi. 4) Pojemniki i/lub worki na odpady komunalne zapewniają właściciele nieruchomości we własnym zakresie. 5) Obowiązkiem Wykonawcy będzie ciągłe wytwarzanie i dostarczanie właścicielom nieruchomości niezbędnej ilości naklejek z kodami kreskowymi do oznakowania pojemników i/lub worków z odpadami. Naklejki z kodami kreskowymi winny zawierać również zapis słowny określający rodzaj odpadów i adres nieruchomości, której dotyczą wraz z nazwą firmy. 6) W przypadku prowadzenia segregacji odpadów, wygenerowane zostaną: dwie etykiety z opisem „odpady segregowane”, dwie etykiety z opisem „odpady pozostałe po segregacji”, oraz jedna etykieta z opisem „nieprawidłowość”- ta etykieta będzie służyła tylko Wykonawcy i będzie wyłącznie wykorzystywana w przypadku gdy właściciel danej nieruchomości pomimo deklaracji o segregowaniu odpadów, nie podejmie się jej. Dla nieruchomości, na której odpady nie będą zbierane w sposób selektywny, wygenerowane zostaną: dwie etykiety z opisem „odpady zmieszane – niesegregowane”. Jedna z etykiet zostanie przekazana właścicielowi nieruchomości zaś druga pozostanie w dyspozycji przedsiębiorstwa odbierającego odpady i zostanie wykorzystana jedynie w przypadku braku oznakowania worka przez właściciela nieruchomości. 7) Obowiązkiem właścicieli nieruchomości jest oznakowanie kodami kreskowymi, pojemników i/lub worków z odpadami komunalnymi. 8) Wykonawca zobowiązany jest sprawdzać rzetelność prowadzonej segregacji odpadów komunalnych przez właścicieli nieruchomości, a w przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca winien odebrać je jako zmieszane odpady komunalne, zapisać je w sposób o którym mowa pkt 6 i powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Informacja o zaistniałej nieprawidłowości powinna być udokumentowana i przekazywana jako załącznik do sprawozdania miesięcznego wraz z fakturą. 9) W przypadku gdy odbiór odpadów z nieruchomości jest utrudniony z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. remont drogi, złe warunki atmosferyczne, objazdy, imprezy, droga zastawiona zaparkowanym samochodem), Zamawiający wymaga od Wykonawcy zastosowania indywidualnego podejścia do realizacji zamówienia (np. obsługa innym pojazdem). Wykonawca winien ustalić z właścicielem nieruchomości sposób i termin odbioru odpadów z nieruchomości o utrudnionym dostępie, jednocześnie informując Zamawiającego o sytuacji. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie wynikające z tytułu ewentualnego wzrostu kosztów realizacji zamówienia. 10) Obowiązkiem Wykonawcy jest sporządzić i dostarczyć właścicielom nieruchomości kody kreskowe w ilości co najmniej 8 szt. na każdą tzw. nieruchomość deklaracyjną (ujętą w przekazanej przez Zmawiającego bazie danych). Wydrukowane na materiale samoprzylepnym, które naklejane będą przez właściciela nieruchomości na worki i/lub pojemniki z odpadami komunalnymi. Uzupełniająca dystrybucja kodów kreskowych, o których mowa powyżej, realizowana będzie przez Wykonawcę na rzecz właściciela nieruchomości w siedzibie Wykonawcy jak również podczas odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości. 11) Obowiązkiem Wykonawcy jest ustawienie koszy na wybranych przez Zamawiającego przystankach autobusowych, zlokalizowanych na terenie Gminy Włodawa. W związku z tym, Wykonawca jest obowiązany do wyposażenia koszy ulicznych w worki i ich wymianę. 5. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Włodawa - firmy. 1. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne odbywać się będzie z zachowaniem następującej częstotliwości (hotele i budynki zakwaterowania turystycznego, handlowo-usługowe, szkoły itp.), z zastrzeżeniem pkt 2: a) odpady pozostałe po segregacji odpadów (zmieszane) będą odbierane nie rzadziej niż raz w miesiącu; b) odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji będą odbierane nie rzadziej niż raz w miesiącu; c) papier, w tym tektura i odpady opakowaniowe z papieru i tektury będą odbierane nie rzadziej niż co dwa miesiące; d) metal, tworzywa sztuczne w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz opakowaniowe wielomateriałowe będą odbierane nie rzadziej niż co dwa miesiące; e) szkło, w tym odpady opakowaniowe ze szkła będą odbierane nie rzadziej niż co dwa miesiące; 2. Z nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne położonych w Okunince i Orchówku (hotele i budynki zakwaterowania turystycznego, handlowo-usługowe itp.) w okresie lipiec-sierpień będą odbierane nie rzadziej niż raz w tygodniu. 3. Z nieruchomości niezamieszkałych, na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych jedynie przez część roku w celach rekreacyjno-wypoczynkowych z następującą częstotliwością z zastrzeżeniem pkt 4): a) odpady pozostałe po segregacji odpadów komunalnych (odpady zmieszane) będą odbierane nie rzadziej niż raz w miesiącu, z zastrzeżeniem lit. b; b) odpady pozostałe po segregacji odpadów komunalnych (odpady zmieszane) i odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji w okresie czerwiec-sierpień będą odbierane nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu. c) papier, w tym tektura i odpady opakowaniowe z papieru i tektury będą odbierane nie rzadziej niż co dwa miesiące; d) metal, tworzywa sztuczne, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz opakowaniowe wielomateriałowe będą odbierane nie rzadziej niż co dwa miesiące; e) szkło, w tym odpady opakowaniowe ze szkła będą odbierane nie rzadziej niż co dwa miesiące; f) popiół i żużle paleniskowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe będą odbierane nie rzadziej niż dwa razy w roku w okresowych akcjach zbierania tych odpadów. 4. Z nieruchomości położonych w Okunince i Orchówku, na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych jedynie przez część roku w celach rekreacyjno-wypoczynkowych, nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu w okresie czerwiec-sierpień odbierane będą następujące odpady: a) papier, w tym tektura i odpady opakowaniowe z papieru i tektury; b) metal, tworzywa sztuczne, c) szkło, w tym odpady opakowaniowe ze szkła, d) odpady wielkogabarytowe będą odbierane nie rzadziej niż dwa razy w roku w okresowych akcjach zbierania tych odpadów. e) Odpady pozostałe po segregacji odpadów komunalnych (odpady zmieszane) i odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji będą odbierane w każdy poniedziałek miesiąca; IV. Obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego przed rozpoczęciem oraz w trakcie realizowania zamówienia: Obowiązkiem Wykonawcy będzie: 1. Opracowanie harmonogramu odbioru odpadów komunalnych, który winien być uzgodniony i zatwierdzony przez Zamawiającego, jeszcze przed podpisaniem umowy. 2. Wszelkie zmiany harmonogramu będą wymagały zgody Zamawiającego, a Wykonawca będzie obowiązany dostarczyć jego zaktualizowaną wersję do każdej nieruchomości, której ta zmiana dotyczy. 3. Realizacja „reklamacji” (tj. nieodebrania z nieruchomości worków lub nieopróżnienia pojemników zgodnie z harmonogramem) – w przeciągu 24 godzin, termin ten, liczy się od następnego dnia po dniu zgłoszenia reklamacji. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie zgłosić do Zamawiającego w dowolnie wybranej przez Wykonawcę formie. 4. Aktualny harmonogram odbioru odpadów w okresie objętym niniejszym zamówieniem, Zamawiający będzie publikował na stronie internetowej www.gmina-wlodawa.pl. Oraz w sposób zwyczajowo przyjęty np. tablice informacyjne. 5. Usługa winna być realizowana od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 17:00. 6. Wykonawca, o ile zaistnieje taka potrzeba, obowiązany jest w ramach umowy na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zawartej z Zamawiającym, do dystrybucji informacji związanych z zasadami odbioru odpadów komunalnych wśród właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne. Informacje te, nie będą wymagały potwierdzenia odbioru, a konieczność ich doręczenia będzie przypadała wyłącznie w dniu odbioru odpadów, wyznaczonym w harmonogramie. 7. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu, za każdy miesiąc wykonanej usługi, faktury wraz z kartami przekazania odpadów, w tym ilości odebranych i zagospodarowanych odpadów, które nie podlegają dodatkowemu wynagrodzeniu, oraz wykaz załączników. 8. Wykonawca obowiązany jest do przekazania Zamawiającemu półrocznych sprawozdań, o których mowa w art. 9n ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 z późn. zm.). Sprawozdanie jest przekazywane Zamawiającemu w terminie do końca miesiąca następującego po upływie półrocza, którego dotyczy. 9. Przekazanie odebranych odpadów komunalnych do zakładu zagospodarowania zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami komunalnymi. 10. Odpady odebrane od właścicieli nieruchomości, Wykonawca obowiązany jest dostarczyć do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych, zgodną z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami Komunalnymi 2022 z późn. zm. 11. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów, odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 12. Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości objętych niniejszym zamówieniem. 13. W celu weryfikacji danych zawartych w sprawozdaniu, o którym mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Zamawiający może żądać od Wykonawcy okazania dokumentów potwierdzających osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowiska, zgodnie z art. 9p ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.). 14. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania w swojej siedzibie danych pochodzących z systemu monitoringu GPS przez okres 5 lat od dnia ich zapisania. 15. Usunięcie wszelkich nieprawidłowości dotyczących funkcjonowania systemu GPS leży po Stronie Wykonawcy i powinno być wykonane niezwłocznie po ich wystąpieniu. Wykonawca zobowiązany jest wyjaśnić Zamawiającemu przyczynę nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu GPS w każdym przypadku jej wystąpienia. Jako nieprawidłowość Zamawiający uznaje wszelkie nieuzasadnione odstępstwa od prawidłowego działania systemu GPS. W przypadku awarii odbiornika GPS w pojeździe i serwisowania go, Wykonawca prześle do Zamawiającego kopię zgłoszenia serwisowego bądź każdego innego zgłoszenia, które Wykonawca prześle do Usługodawcy GPS. 16. W przypadku zgłoszenia potrzeby dostarczenia kodów kreskowych przez właściciela nieruchomości, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć te kody nieodpłatnie, przy okazji najbliższej zbiórki odpadów. 17. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji odebranych worków i/lub pojemników z odpadami za pomocą systemu elektronicznego poprzez odczyt kodów kreskowych, a w razie braku odpowiedniego kodu kreskowego winien prowadzić ewidencję papierową lub w innej formie (z pominięciem użycia kodów kreskowych) umożliwiającą stwierdzenie odbioru odpadów z danej nieruchomości deklaracyjnej. 18. Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przechowywania dokumentacji pomiarów do wglądu Zamawiającego, przez okres wykonywania zamówienia i do dwóch miesięcy po jego zakończeniu. 19. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania standardów sanitarnych oraz standardów ochrony środowiska zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2009 r. Nr 104, poz. 868) i postanowieniami regulaminu utrzymania czystości i porządku obowiązującego na terenie gminy. 20. Wykonawca zobowiązany jest składać wraz z każdą wystawioną fakturą za wykonaną usługę, załącznik w formie miesięcznego sprawozdania (załącznik nr 6) o każdym przypadku postępowania przez właścicieli danej nieruchomości w sposób niezgodny z przepisami prawa, w szczególności: a) nieruchomości, na której powstały i zostały odebrane odpady komunalne nie ujęte w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego, b) nie prowadzenia segregacji odpadów, pomimo zadeklarowania przez właściciela nieruchomości zbiórki odpadów, c) Wykonawca zobowiązany jest również do przekazywania raportu o ilości odebranych odpadów komunalnych z poszczególnych nieruchomości. Informacje te będą przekazywane Zamawiającemu w pliku csv lub za pomocą systemu GOMiG odpady. 21. Wykaz nieruchomości, objętych niniejszym zamówieniem z uwzględnieniem sytuacji opisanej w pkt 20 powinien zawierać: a) dokładny adres nieruchomości, b) opis niezgodności oraz datę jej stwierdzenia, c) dane pracowników Wykonawcy, którzy stwierdzili fakt wystąpienia niezgodności oraz oświadczenia przez nich przekazane (oświadczenia o stwierdzeniu niezgodności powinno zostać opatrzone podpisem pracownika, który stwierdził niezgodność). 22. Wszystkie dołączone do sprawozdania wykazy muszą być podpisane przez osobę upoważnioną lub działającą w imieniu Wykonawcy na podstawie pełnomocnictwa, 23. W przypadku przedłożenia kserokopii dokumentów muszą one zostać poświadczone przez upoważnionego reprezentanta Wykonawcy za zgodność z oryginałem, 24. Do sprawozdania miesięcznego do faktury należy dołączyć wykaz (spis) przedłożonych załączników w formie sprawozdania ponumerowanych kolejnymi numerami porządkowymi, 25. Podstawą do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a tym samym do wystawienia faktury za usługę wykonaną w danym miesiącu kalendarzowym, będą ilości odpadów komunalnych przekazanych do zagospodarowania, udokumentowane stosownymi kartami przekazania odpadów, wraz z załącznikami. 26. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją zamówienia przez cały okres trwania zamówienia plus dodatkowo 5 lat po zakończeniu realizacji zamówienia (w tym odręcznych list odbioru odpadów wykonywanych przez pracowników Wykonawcy). 27. Wykonawca winien na każde pisemne żądanie Zamawiającego udzielić wszelkich danych oraz informacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego przekazywania informacji dotyczących realizacji zamówienia, na każde żądanie Zamawiającego, jednak nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania żądania (w tym odręcznych list odbioru odpadów sporządzonych przez pracowników). UWAGA! Wydrukowanie samoprzylepnych naklejek z kodami kreskowymi, a także sporządzenia i dystrybucji harmonogramu odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości oraz koszt odbioru i zagospodarowania odpadów niefakturowanych, Wykonawca powinien uwzględnić w cenach jednostkowych i obliczonej na ich podstawie łącznej ceny ofertowej. V. Wymogi dotyczące przekazywania odpadów. 1. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w trakcie realizacji zamówienia przepisów prawa, w szczególności takich jak: ustawa z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2018 r., poz. 650), ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 992 z późn. zm..), ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r., 1454z późn. zm.) ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2018, poz. 799 z późn. zm.), ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2018, poz. 1466 z późn. zm.), ustawa z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1803 z późn. zm.), ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne ( Dz. U. z 2018 r., poz. 2268 z późn. zm.), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. 2009 r., nr 104 poz. 868), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów (Dz. U. 2014 r., poz. 1973), Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2014, poz. 1923), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2016 r., poz. 2167 z późn. zm.), Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2016 r., poz. 934), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z 2017 r., poz. 2412), uchwała Nr XXIV/350/16 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 30 lipca 2012 r. w sprawie uchwalenia „Planu gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2022 ” z późn. zm

II.5) Główny kod CPV: 90000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90513100-7
90500000-2
90533000-2
90514000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca: a) Będzie posiadał aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w Gminie Włodawa zgodnie z art. 9 c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz.U.2018.1454 t.j.) b) będzie posiadał zezwolenie na zbieranie odpadów oraz transport odpadów zgodnie z art. 41 ust. 3 pkt. 2 i art. 233 ust. 3 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2018.992 t.j.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Warunek będzie spełniony jeśli Wykonawca będzie posiadał bazę magazynowo – transportową usytuowaną na terenie Gminy Włodawa lub w odległości nie większej niż 60 km od jej granic, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny. b) W zakresie wyposażenia bazy magazynowo – transportowej należy zapewnić aby: a. teren bazy magazynowo – transportowej zabezpieczony był w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym, b. miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów były zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, c. miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych były zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przez działaniem czynników atmosferycznych, d. teren bazy magazynowo – transportowej był wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. – Prawo wodne (Dz.U.2018.2268 t.j.). c) Na terenie bazy magazynowo – transportowej powinny znajdować się: a. miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, b. pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób, c. miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, d. legalizowaną samochodową wagę najazdową – w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów, e. punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów - o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo – transportowej, f. miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów - o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo – transportowej, g. część transportowa oraz część magazynowa bazy mogą znajdować się na oddzielnych terenach, przy jednoczesnym spełnieniu warunków określonych powyżej, d) Wymagania techniczne dla pojazdów i urządzeń oraz ich utrzymania w odpowiednim stanie sanitarnym. Wykonawca powinien zapewnić, aby: a. urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych na terenie bazy magazynowo – transportowej utrzymane były we właściwym stanie technicznym i sanitarnym, b. pojazdy i urządzenia były zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu, c. pojazdy i urządzenia były poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie, d. podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości posiadał aktualne dokumenty potwierdzające wykonanie czynności, o których mowa w pkt c, e. na koniec każdego dnia roboczego pojazdy były opróżnione z odpadów i były parkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo – transportowej, f. pojazdy były wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów, załadunku i wyładunku odpadów. Zapis tych danych Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest udostępnić. g. pojazdy były wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnianiu pojemników. h. pojazdy przystosowane do odbioru odpadów komunalnych winny mieć zamontowaną kamerę samochodową, by w przypadku zastrzeżeń do pracy osób odbierających odpady komunalne, Zamawiający mógł korzystać z rejestratora trasy, celem rozwiązania wszelkich wątpliwości. e) W zakresie posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz jego odpowiedniego stanu technicznego należy zapewnić, aby: a. pojazdy były trwałe i czytelnie oznakowane (w widocznym miejscu) nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, b. na terenie bazy magazynowo – transportowej znajdowały się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsca przetwarzania. Warunek będzie spełniony jeśli Wykonawca będzie posiadał: a. Samochód hakowy z możliwością załadunku kontenera KP-7 o pojemności 7 000 litrów – co najmniej jedna sztuka, b. Samochód bezpylny z funkcją kompaktującą tzw. śmieciarka do odbierania odpadów komunalnych segregowanych i zmieszanych - co najmniej trzy sztuki, c. Samochód bez funkcji kompaktującej – co najmniej trzy sztuki.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w Gminie Włodawa zgodnie z art. 9 c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz.U.2018.1454 t.j.) b) Zezwolenie na zbieranie odpadów oraz transport odpadów zgodnie z art. 41 ust. 3 pkt. 2 i art. 233 ust. 3 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2018.992 t.j.) c) Wykaz wyposażenia zakładu dostępnego Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami oraz dokumentami potwierdzanie spełniania norm emisji spalin EURO 5
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
z kilkoma wykonawcami
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY 20,00
ASPEKT ŚRODOWISKOWY 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-27, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Międzyrzec Podlaski
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.