Przeprowadzenie przez specjalistę z zakresu prawidłowego żywienia/dietetyka zajęć...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie przez specjalistę z zakresu prawidłowego żywienia/dietetyka zajęć dotyczących edukacji zdrowotnej, zajęć z dietetyki w formie warsztatów grupowych i indywidualnych porad dla uczniów klas IV-VI , oraz Udzielanie świadczeń w zakresie wykonywania czynności dietetyka na potrzeby SPZOZ.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWłodawa
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-01-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
  • Data publikacji ogłoszenia2018-12-19
  • Numer ogłoszenia662898-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 662898-N-2018 z dnia 2018-12-19 r.

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej: przeprowadzenie przez specjalistę z zakresu prawidłowego żywienia/dietetyka zajęć dotyczących edukacji zdrowotnej, zajęć z dietetyki w formie warsztatów grupowych i indywidualnych porad dla uczniów klas IV-VI , oraz Udzielanie świadczeń w zakresie wykonywania czynności dietetyka na potrzeby SPZOZ.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówieniew zakresie zadań 1-18 realizowane będzie w ramach projektu pt. “Zapobieganie nadwadze i otyłości u dzieci - program profilaktyczny w województwie lubelskim”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 11019766400000, ul. Al. J. Piłsudskiego  64 , 22-200   Włodawa, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 797704880, , e-mail jolanta.siwiec@spzoz.wlodawa.pl , , faks 825 724 170.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://spzozwlodawa.bip.lubelskie.pl/index.php?id=52
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://spzozwlodawa.bip.lubelskie.pl/index.php?id=52

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej 22-200 Włodawa, al J. Piłsudskiego 64 Sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie przez specjalistę z zakresu prawidłowego żywienia/dietetyka zajęć dotyczących edukacji zdrowotnej, zajęć z dietetyki w formie warsztatów grupowych i indywidualnych porad dla uczniów klas IV-VI , oraz Udzielanie świadczeń w zakresie wykonywania czynności dietetyka na potrzeby SPZOZ.
Numer referencyjny: ASZ.382.47.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przeprowadzenie zajęć z edukacji zdrowotnej ”Zdrowe odżywianie się i aktywny styl życia ” w formie 2 spotkań po 45min (grupa śr. 25 os.) w teamie ze specjalistą aktywności fizycznej, dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych objętych projektem „Zapobieganie nadwadze i otyłości u dzieci- program profilaktyczny w województwie lubelskim”, przeprowadzenie 2 zajęć z edukacji zdrowotnej dla 20 grup uczniów szkół z terenu Włodawy; z terenu powiatu włodawskiego (z wyjątkiem Włodawy); z terenu powiatu chełmskiego; z terenu powiatu łęczyńskiego; z terenu powiatu bialskiego; z terenu powiatu parczewskiego i powiatu świdnickiego. Zadania 1 - 6 Łącznie w projekcie 120 grup * 2 spotkania, 240 spotkań. Podana dla zadań 1-6 ilość uczniów lub grup jest szacunkowa i zależy od faktycznej liczby uczniów zrekrutowanych do Projektu. W ramach danego zadania istnieje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczniów lub grup, przy czym zwiększenie liczby uczniów lub grup nie może osiągnąć 10 % podanej liczby szacunkowej dla danego zadań 1-6. Samodzielne przeprowadzenie zajęć z dietetyki w formie warsztatów grupowych, średnio 25 osób, dla każdej grupy 2 spotkania *45 minut, dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych objętych projektem „Zapobieganie nadwadze i otyłości u dzieci- program profilaktyczny w województwie lubelskim, przeprowadzenie 2 warsztatów grupowych dla 20 grup uczniów szkół z terenu Włodawy; z terenu powiatu włodawskiego (z wyjątkiem Włodawy); z terenu powiatu chełmskiego; z terenu powiatu łęczyńskiego; z terenu powiatu bialskiego; z terenu powiatu parczewskiego i powiatu świdnickiego. Zadania 7- 12 Łącznie w projekcie 120 grup * 2 spotkania, 240 spotkań. Podana dla zadań 7- 12 ilość uczniów lub grup jest szacunkowa i zależy od faktycznej liczby uczniów zrekrutowanych do Projektu. W ramach danego zadania istnieje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczniów lub grup, przy czym zwiększenie liczby uczniów lub grup nie może osiągnąć 10 % podanej liczby szacunkowej dla danego zadań 7-12. Przeprowadzenie indywidualnych porad dla uczestników projektu - uczniów klas IV-VI szkół podstawowych objętych projektem „Zapobieganie nadwadze i otyłości u dzieci- program profilaktyczny w województwie lubelskim”, przeprowadzenie indywidualnych porad dla 200 uczniów szkół z terenu Włodawy; z terenu powiatu włodawskiego (z wyjątkiem Włodawy); ł z terenu powiatu chełmskiego; z terenu powiatu łęczyńskiego; z terenu powiatu bialskiego; z terenu powiatu parczewskiego i powiatu świdnickiego Łącznie w projekcie objętych w zadania 13 – 18 będzie ok 40% ogółu uczestników projektu – 1200 osób Podana dla zadań 13- 18 ilość uczniów lub grup jest szacunkowa i zależy od faktycznej liczby uczniów zrekrutowanych do Projektu. W ramach danego zadania istnieje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczniów lub grup, przy czym zwiększenie liczby uczniów lub grup nie może osiągnąć 10 % podanej liczby szacunkowej dla danego zadań 13-18. Zadanie 19 Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie wykonywania czynności dietetyka wykonywane w Kuchni Głównej i Oddziałach Szpitalnych Zamawiającego 4 godziny dziennie od poniedziałku do piątku.

II.5) Główny kod CPV: 85000000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-07-31

II.9) Informacje dodatkowe: Z uwagi na to, że okres w miesiącach i data zakończenie są różne dla poszczególnych zadań zostały one rozpisane w kolejności od zadania 1 do zadania 19. Terminy realizacji poszczególnych zadań zgodne będą z harmonogramem realizacji projektu. 1) Planowany termin realizacji Zadania 1, 7 , 13 - I kwartał 2019 r. 2) Planowany termin realizacji Zadania 2, 8, 14 - II-III kwartał 2019 r. 3) Planowany termin realizacji Zadania 3, 9, 15 - I kwartał 2020 r. 4) Planowany termin realizacji Zadania 4, 10, 16 - IV kwartał 2019 r. 5) Planowany termin realizacji Zadania 5, 11, 17 - I- II kwartał 2020 6) Planowany termin realizacji Zadania 6 , 12, 18 - I -II kwartał 2020 7) planowany termin realizacji zadania 19 – 12 miesięcy od podpisania umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że dysponuje personelem, który posiada aktualne prawo wykonywania zawodu, tj.: zadania 1-6 tytuł licencjata lub magistra na kierunku dietetyka, tytuł magistra/magistra inżyniera technologii żywności i żywienia człowieka o specjalności żywienie człowieka, tytuł zawodowy dietetyka lub dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodzie dietetyka tytuł zawodowy technika technologii żywienia w specjalności dietetyka zadania 7-18 tytuł licencjata lub magistra na kierunku dietetyka, tytuł zawodowy dietetyka lub dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodzie dietetyka zadanie 19 posiada dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zakresie dietetyka, który uprawnia do samodzielnego wykonywania czynności dietetyka
Informacje dodatkowe Wymagane dokumenty powinny dotyczyć osób bezpośredni zaangażowanych w projekcie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca powinien: znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia, zagwarantować stałość cen w okresie trwania umowy oraz zapewnić ciągłość realizacji usługi.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca: zadań 1-18 1) posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi 2) posiada minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zawodu dietetyka. zadania 19 1) posiada 12 miesięcy doświadczenia w pracy na stanowisku dietetyka w placówkach żywienia zbiorowego lub 6 miesięcy doświadczenia na stanowisku dietetyka w szpitalu. 2) posiada aktualne orzeczenie lekarskie z badania przeprowadzonego do celów sanitarno-epidemiologicznych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Druk oferty 2) Oświadczenia zawarte w formularzu oferty , 3) Oryginał pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to z dokumentu rejestrowego lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo notarialne (Dz. U. z 2014 r. poz. 164 z późn. zm). Dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. - jeżeli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały we wzorach umów do poszczególnych zadań. 2. Wprowadzenie zmian do zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego nastąpi zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp w sposób i na warunkach określonych we wzorach umów. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. 4. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w czasie realizacji umowy, Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w tym zakresie. 5. W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 847), lub zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniej zmianie, nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie przepisów, z których wynikają wyżej wymienione zmiany. 6. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w sytuacji, kiedy nastąpi odmowa lub nie nastąpi w terminach przewidzianych prawem wydanie przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 7. Wykonawca może przedłużyć termin wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: 1) zawieszenia realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego, 2) siły wyższej, 8. Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu wykonania umowy w zakresie, w jakim uchybienia Zamawiającego były spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie leżące po stronie Wykonawcy. 9. Wykonawca dopuszcza możliwość wydłużenia realizacji przedmiotu umowy w przypadku wydłużenia terminu realizacji Projektu – o czas tego wydłużenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przeprowadzenie zajęć z edukacji zdrowotnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie zajęć z edukacji zdrowotnej ”Zdrowe odżywianie się i aktywny styl życia ” w formie 2 spotkań po 45min (grupa śr. 25 os.) w teamie ze specjalistą aktywności fizycznej, dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych objętych projektem „Zapobieganie nadwadze i otyłości u dzieci- program profilaktyczny w województwie lubelskim”, przeprowadzenie 2 zajęć z edukacji zdrowotnej dla 20 grup uczniów szkół z terenu Włodawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 30,00
dodatkowe wykształcenie 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zadania 1 - 6 Łącznie w projekcie 120 grup * 2 spotkania, 240 spotkań Podana dla zadań 1-6 ilość uczniów lub grup jest szacunkowa i zależy od faktycznej liczby uczniów zrekrutowanych do Projektu. W ramach danego zadania istnieje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczniów lub grup, przy czym zwiększenie liczby uczniów lub grup nie może osiągnąć 10 % podanej liczby szacunkowej dla danego zadań 1-6.


Część nr: 2 Nazwa: Przeprowadzenie zajęć z edukacji zdrowotnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie zajęć z edukacji zdrowotnej ”Zdrowe odżywianie się i aktywny styl życia ” w formie 2 spotkań po 45min (grupa śr. 25 os.) w teamie ze specjalistą aktywności fizycznej, dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych objętych projektem „Zapobieganie nadwadze i otyłości u dzieci- program profilaktyczny w województwie lubelskim”, przeprowadzenie 2 zajęć z edukacji zdrowotnej dla 20 grup uczniów szkół z terenu powiatu włodawskiego (z wyjątkiem Włodawy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 30,00
dodatkowe wykształcenie 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zadania 1 - 6 Łącznie w projekcie 120 grup * 2 spotkania, 240 spotkań Podana dla zadań 1-6 ilość uczniów lub grup jest szacunkowa i zależy od faktycznej liczby uczniów zrekrutowanych do Projektu. W ramach danego zadania istnieje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczniów lub grup, przy czym zwiększenie liczby uczniów lub grup nie może osiągnąć 10 % podanej liczby szacunkowej dla danego zadań 1-6.


Część nr: 3 Nazwa: Przeprowadzenie zajęć z edukacji zdrowotnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przeprowadzenie zajęć z edukacji zdrowotnej ”Zdrowe odżywianie się i aktywny styl życia ” w formie 2 spotkań po 45min (grupa śr. 25 os.) w teamie ze specjalistą aktywności fizycznej, dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych objętych projektem „Zapobieganie nadwadze i otyłości u dzieci- program profilaktyczny w województwie lubelskim”, przeprowadzenie 2 zajęć z edukacji zdrowotnej dla 20 grup uczniów szkół z terenu powiatu chełmskiego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 30,00
dodatkowe wykształcenie 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zadania 1 - 6 Łącznie w projekcie 120 grup * 2 spotkania, 240 spotkań Podana dla zadań 1-6 ilość uczniów lub grup jest szacunkowa i zależy od faktycznej liczby uczniów zrekrutowanych do Projektu. W ramach danego zadania istnieje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczniów lub grup, przy czym zwiększenie liczby uczniów lub grup nie może osiągnąć 10 % podanej liczby szacunkowej dla danego zadań 1-6.


Część nr: 4 Nazwa: Przeprowadzenie zajęć z edukacji zdrowotnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie zajęć z edukacji zdrowotnej ”Zdrowe odżywianie się i aktywny styl życia ” w formie 2 spotkań po 45min (grupa śr. 25 os.) w teamie ze specjalistą aktywności fizycznej, dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych objętych projektem „Zapobieganie nadwadze i otyłości u dzieci- program profilaktyczny w województwie lubelskim”, przeprowadzenie 2 zajęć z edukacji zdrowotnej dla 20 grup uczniów szkół z terenu powiatu łęczyńskiego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 30,00
dodatkowe wykształcenie 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zadania 1 - 6 Łącznie w projekcie 120 grup * 2 spotkania, 240 spotkań Podana dla zadań 1-6 ilość uczniów lub grup jest szacunkowa i zależy od faktycznej liczby uczniów zrekrutowanych do Projektu. W ramach danego zadania istnieje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczniów lub grup, przy czym zwiększenie liczby uczniów lub grup nie może osiągnąć 10 % podanej liczby szacunkowej dla danego zadań 1-6.


Część nr: 5 Nazwa: Przeprowadzenie zajęć z edukacji zdrowotnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie zajęć z edukacji zdrowotnej ”Zdrowe odżywianie się i aktywny styl życia ” w formie 2 spotkań po 45min (grupa śr. 25 os.) w teamie ze specjalistą aktywności fizycznej, dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych objętych projektem „Zapobieganie nadwadze i otyłości u dzieci- program profilaktyczny w województwie lubelskim”, przeprowadzenie 2 zajęć z edukacji zdrowotnej dla 20 grup uczniów szkół z terenu powiatu bialskiego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 30,00
dodatkowe wykształcenie 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zadania 1 - 6 Łącznie w projekcie 120 grup * 2 spotkania, 240 spotkań Podana dla zadań 1-6 ilość uczniów lub grup jest szacunkowa i zależy od faktycznej liczby uczniów zrekrutowanych do Projektu. W ramach danego zadania istnieje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczniów lub grup, przy czym zwiększenie liczby uczniów lub grup nie może osiągnąć 10 % podanej liczby szacunkowej dla danego zadań 1-6.


Część nr: 6 Nazwa: Przeprowadzenie zajęć z edukacji zdrowotnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie zajęć z edukacji zdrowotnej ”Zdrowe odżywianie się i aktywny styl życia ” w formie 2 spotkań po 45min (grupa śr. 25 os.) w teamie ze specjalistą aktywności fizycznej, dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych objętych projektem „Zapobieganie nadwadze i otyłości u dzieci- program profilaktyczny w województwie lubelskim”, przeprowadzenie 2 zajęć z edukacji zdrowotnej dla 20 grup uczniów szkół z terenu powiatu parczewskiego i powiatu świdnickiego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 30,00
dodatkowe wykształcenie 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zadania 1 - 6 Łącznie w projekcie 120 grup * 2 spotkania, 240 spotkań Podana dla zadań 1-6 ilość uczniów lub grup jest szacunkowa i zależy od faktycznej liczby uczniów zrekrutowanych do Projektu. W ramach danego zadania istnieje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczniów lub grup, przy czym zwiększenie liczby uczniów lub grup nie może osiągnąć 10 % podanej liczby szacunkowej dla danego zadań 1-6.


Część nr: 7 Nazwa: Samodzielne przeprowadzenie zajęć z dietetyki w formie warsztatów grupowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Samodzielne przeprowadzenie zajęć z dietetyki w formie warsztatów grupowych, średnio 25 osób, dla każdej grupy 2 spotkania *45 minut, dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych objętych projektem „Zapobieganie nadwadze i otyłości u dzieci- program profilaktyczny w województwie lubelskim, przeprowadzenie 2 warsztatów grupowych dla 20 grup uczniów szkół z terenu Włodawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 30,00
dodatkowe wykształcenie 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zadania 7- 12 Łącznie w projekcie 120 grup * 2 spotkania, 240 spotkań Podana dla zadań 7- 12 ilość uczniów lub grup jest szacunkowa i zależy od faktycznej liczby uczniów zrekrutowanych do Projektu. W ramach danego zadania istnieje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczniów lub grup, przy czym zwiększenie liczby uczniów lub grup nie może osiągnąć 10 % podanej liczby szacunkowej dla danego zadań 7-12.


Część nr: 8 Nazwa: Samodzielne przeprowadzenie zajęć z dietetyki w formie warsztatów grupowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Samodzielne przeprowadzenie zajęć z dietetyki w formie warsztatów grupowych, średnio 25 osób, dla każdej grupy 2 spotkania *45 minut, dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych objętych projektem „Zapobieganie nadwadze i otyłości u dzieci- program profilaktyczny w województwie lubelskim, przeprowadzenie 2 warsztatów grupowych dla 20 grup uczniów szkół z terenu powiatu włodawskiego (z wyjątkiem Włodawy)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 30,00
dodatkowe wykształcenie 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zadania 7- 12 Łącznie w projekcie 120 grup * 2 spotkania, 240 spotkań Podana dla zadań 7- 12 ilość uczniów lub grup jest szacunkowa i zależy od faktycznej liczby uczniów zrekrutowanych do Projektu. W ramach danego zadania istnieje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczniów lub grup, przy czym zwiększenie liczby uczniów lub grup nie może osiągnąć 10 % podanej liczby szacunkowej dla danego zadań 7-12.


Część nr: 9 Nazwa: Samodzielne przeprowadzenie zajęć z dietetyki w formie warsztatów grupowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Samodzielne przeprowadzenie zajęć z dietetyki w formie warsztatów grupowych, średnio 25 osób, dla każdej grupy 2 spotkania *45 minut, dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych objętych projektem „Zapobieganie nadwadze i otyłości u dzieci- program profilaktyczny w województwie lubelskim, przeprowadzenie 2 warsztatów grupowych dla 20 grup uczniów szkół z terenu powiatu chełmskiego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 30,00
dodatkowe wykształcenie 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zadania 7- 12 Łącznie w projekcie 120 grup * 2 spotkania, 240 spotkań Podana dla zadań 7- 12 ilość uczniów lub grup jest szacunkowa i zależy od faktycznej liczby uczniów zrekrutowanych do Projektu. W ramach danego zadania istnieje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczniów lub grup, przy czym zwiększenie liczby uczniów lub grup nie może osiągnąć 10 % podanej liczby szacunkowej dla danego zadań 7-12.


Część nr: 10 Nazwa: Samodzielne przeprowadzenie zajęć z dietetyki w formie warsztatów grupowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Samodzielne przeprowadzenie zajęć z dietetyki w formie warsztatów grupowych, średnio 25 osób, dla każdej grupy 2 spotkania *45 minut, dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych objętych projektem „Zapobieganie nadwadze i otyłości u dzieci- program profilaktyczny w województwie lubelskim, przeprowadzenie 2 warsztatów grupowych dla 20 grup uczniów szkół z terenu powiatu łęczyńskiego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 30,00
dodatkowe wykształcenie 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zadania 7- 12 Łącznie w projekcie 120 grup * 2 spotkania, 240 spotkań Podana dla zadań 7- 12 ilość uczniów lub grup jest szacunkowa i zależy od faktycznej liczby uczniów zrekrutowanych do Projektu. W ramach danego zadania istnieje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczniów lub grup, przy czym zwiększenie liczby uczniów lub grup nie może osiągnąć 10 % podanej liczby szacunkowej dla danego zadań 7-12.


Część nr: 11 Nazwa: Samodzielne przeprowadzenie zajęć z dietetyki w formie warsztatów grupowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Samodzielne przeprowadzenie zajęć z dietetyki w formie warsztatów grupowych, średnio 25 osób, dla każdej grupy 2 spotkania *45 minut, dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych objętych projektem „Zapobieganie nadwadze i otyłości u dzieci- program profilaktyczny w województwie lubelskim, przeprowadzenie 2 warsztatów grupowych dla 20 grup uczniów szkół z terenu powiatu bialskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 40,00
dodatkowe wykształcenie 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zadania 7- 12 Łącznie w projekcie 120 grup * 2 spotkania, 240 spotkań Podana dla zadań 7- 12 ilość uczniów lub grup jest szacunkowa i zależy od faktycznej liczby uczniów zrekrutowanych do Projektu. W ramach danego zadania istnieje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczniów lub grup, przy czym zwiększenie liczby uczniów lub grup nie może osiągnąć 10 % podanej liczby szacunkowej dla danego zadań 7-12.


Część nr: 12 Nazwa: Samodzielne przeprowadzenie zajęć z dietetyki w formie warsztatów grupowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Samodzielne przeprowadzenie zajęć z dietetyki w formie warsztatów grupowych, średnio 25 osób, dla każdej grupy 2 spotkania *45 minut, dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych objętych projektem „Zapobieganie nadwadze i otyłości u dzieci- program profilaktyczny w województwie lubelskim, przeprowadzenie 2 warsztatów grupowych dla 20 grup uczniów szkół z terenu powiatu parczewskiego i powiatu świdnickiego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 30,00
dodatkowe wykształcenie 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zadania 7- 12 Łącznie w projekcie 120 grup * 2 spotkania, 240 spotkań Podana dla zadań 7- 12 ilość uczniów lub grup jest szacunkowa i zależy od faktycznej liczby uczniów zrekrutowanych do Projektu. W ramach danego zadania istnieje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczniów lub grup, przy czym zwiększenie liczby uczniów lub grup nie może osiągnąć 10 % podanej liczby szacunkowej dla danego zadań 7-12.


Część nr: 13 Nazwa: Przeprowadzenie indywidualnych porad
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie indywidualnych porad dla uczestników projektu - uczniów klas IV-VI szkół podstawowych objętych projektem „Zapobieganie nadwadze i otyłości u dzieci- program profilaktyczny w województwie lubelskim”, przeprowadzenie indywidualnych porad dla 200 uczniów szkół z terenu Włodawy. Przeprowadzenie indywidualnej porady (1 spotkanie) dla ucznia u którego wykryto nadwagę/otyłość obecnego na spotkaniu wraz z rodzicem/opiekunem prawnym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 30,00
dodatkowe wykształcenie 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Łącznie w projekcie objętych w zadania 13 – 18 będzie ok 40% ogółu uczestników projektu – 1200 osób Podana dla zadań 13- 18 ilość uczniów lub grup jest szacunkowa i zależy od faktycznej liczby uczniów zrekrutowanych do Projektu. W ramach danego zadania istnieje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczniów lub grup, przy czym zwiększenie liczby uczniów lub grup nie może osiągnąć 10 % podanej liczby szacunkowej dla danego zadań 13-18.


Część nr: 14 Nazwa: Przeprowadzenie indywidualnych porad
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie indywidualnych porad dla uczestników projektu - uczniów klas IV-VI szkół podstawowych objętych projektem „Zapobieganie nadwadze i otyłości u dzieci- program profilaktyczny w województwie lubelskim”, przeprowadzenie indywidualnych porad dla 200 uczniów szkół z terenu powiatu włodawskiego (z wyjątkiem Włodawy).Przeprowadzenie indywidualnej porady (1 spotkanie) dla ucznia u którego wykryto nadwagę/otyłość obecnego na spotkaniu wraz z rodzicem/opiekunem prawnym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 30,00
dodatkowe wykształcenie 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Łącznie w projekcie objętych w zadania 13 – 18 będzie ok 40% ogółu uczestników projektu – 1200 osób Podana dla zadań 13- 18 ilość uczniów lub grup jest szacunkowa i zależy od faktycznej liczby uczniów zrekrutowanych do Projektu. W ramach danego zadania istnieje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczniów lub grup, przy czym zwiększenie liczby uczniów lub grup nie może osiągnąć 10 % podanej liczby szacunkowej dla danego zadań 13-18.


Część nr: 15 Nazwa: Przeprowadzenie indywidualnych porad
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie indywidualnych porad dla uczestników projektu - uczniów klas IV-VI szkół podstawowych objętych projektem „Zapobieganie nadwadze i otyłości u dzieci- program profilaktyczny w województwie lubelskim”, przeprowadzenie indywidualnych porad dla 200 uczniów szkół z terenu powiatu chełmskiego. Przeprowadzenie indywidualnej porady (1 spotkanie) dla ucznia u którego wykryto nadwagę/otyłość obecnego na spotkaniu wraz z rodzicem/opiekunem prawnym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 30,00
dodatkowe wykształcenie 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Łącznie w projekcie objętych w zadania 13 – 18 będzie ok 40% ogółu uczestników projektu – 1200 osób Podana dla zadań 13- 18 ilość uczniów lub grup jest szacunkowa i zależy od faktycznej liczby uczniów zrekrutowanych do Projektu. W ramach danego zadania istnieje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczniów lub grup, przy czym zwiększenie liczby uczniów lub grup nie może osiągnąć 10 % podanej liczby szacunkowej dla danego zadań 13-18.


Część nr: 16 Nazwa: Przeprowadzenie indywidualnych porad
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie indywidualnych porad dla uczestników projektu - uczniów klas IV-VI szkół podstawowych objętych projektem „Zapobieganie nadwadze i otyłości u dzieci- program profilaktyczny w województwie lubelskim”, przeprowadzenie indywidualnych porad dla 200 uczniów szkół z terenu powiatu łęczyńskiego. Przeprowadzenie indywidualnej porady (1 spotkanie) dla ucznia u którego wykryto nadwagę/otyłość obecnego na spotkaniu wraz z rodzicem/opiekunem prawnym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 30,00
dodatkowe wykształcenie 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Łącznie w projekcie objętych w zadania 13 – 18 będzie ok 40% ogółu uczestników projektu – 1200 osób Podana dla zadań 13- 18 ilość uczniów lub grup jest szacunkowa i zależy od faktycznej liczby uczniów zrekrutowanych do Projektu. W ramach danego zadania istnieje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczniów lub grup, przy czym zwiększenie liczby uczniów lub grup nie może osiągnąć 10 % podanej liczby szacunkowej dla danego zadań 13-18.


Część nr: 17 Nazwa: Przeprowadzenie indywidualnych porad
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie indywidualnych porad dla uczestników projektu - uczniów klas IV-VI szkół podstawowych objętych projektem „Zapobieganie nadwadze i otyłości u dzieci- program profilaktyczny w województwie lubelskim”, przeprowadzenie indywidualnych porad dla 200 uczniów szkół z terenu powiatu bialskiego. Przeprowadzenie indywidualnej porady (1 spotkanie) dla ucznia u którego wykryto nadwagę/otyłość obecnego na spotkaniu wraz z rodzicem/opiekunem prawnym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 30,00
dodatkowe wykształcenie 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Łącznie w projekcie objętych w zadania 13 – 18 będzie ok 40% ogółu uczestników projektu – 1200 osób Podana dla zadań 13- 18 ilość uczniów lub grup jest szacunkowa i zależy od faktycznej liczby uczniów zrekrutowanych do Projektu. W ramach danego zadania istnieje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczniów lub grup, przy czym zwiększenie liczby uczniów lub grup nie może osiągnąć 10 % podanej liczby szacunkowej dla danego zadań 13-18


Część nr: 18 Nazwa: Przeprowadzenie indywidualnych porad
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie indywidualnych porad dla uczestników projektu - uczniów klas IV-VI szkół podstawowych objętych projektem „Zapobieganie nadwadze i otyłości u dzieci- program profilaktyczny w województwie lubelskim”, przeprowadzenie indywidualnych porad dla 200 uczniów szkół z terenu powiatu parczewskiego i powiatu świdnickiego. Przeprowadzenie indywidualnej porady (1 spotkanie) dla ucznia u którego wykryto nadwagę/otyłość obecnego na spotkaniu wraz z rodzicem/opiekunem prawnym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 30,00
dodatkowe wykształcenie 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Łącznie w projekcie objętych w zadania 13 – 18 będzie ok 40% ogółu uczestników projektu – 1200 osób Podana dla zadań 13- 18 ilość uczniów lub grup jest szacunkowa i zależy od faktycznej liczby uczniów zrekrutowanych do Projektu. W ramach danego zadania istnieje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczniów lub grup, przy czym zwiększenie liczby uczniów lub grup nie może osiągnąć 10 % podanej liczby szacunkowej dla danego zadań 13-18


Część nr: 19 Nazwa: Czynności dietetyka na potrzeby szpitala
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie wykonywania czynności dietetyka wykonywane w Kuchni Głównej i Oddziałach Szpitalnych Zamawiającego 4 godziny dziennie od poniedziałku do piątku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zadanie 19 nie dotyczy projektu i jest finansowane z własnych środków.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję opiekunkę do osoby (mężczyzny) z zakwaterowaniem na miejscu - Rejowiec
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję opiekunkę do osoby (mężczyzny) z zakwaterowaniem na miejscu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.