„ODBIÓR I PRZEKAZYWANIE DO ZAGOSPODAROWANIA NIESEGREGOWANYCH (ZMIESZANYCH) ODPADÓW...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„ODBIÓR I PRZEKAZYWANIE DO ZAGOSPODAROWANIA NIESEGREGOWANYCH (ZMIESZANYCH) ODPADÓW KOMUNALNYCH”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOświęcim
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-11-26
  • ZamawiającyZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-17
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00272225
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„ODBIÓR I PRZEKAZYWANIE DO ZAGOSPODAROWANIA NIESEGREGOWANYCH (ZMIESZANYCH) ODPADÓW KOMUNALNYCH”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304409

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: WYSOKIE BRZEGI 4

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitaloswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitaloswiecim.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ODBIÓR I PRZEKAZYWANIE DO ZAGOSPODAROWANIA NIESEGREGOWANYCH (ZMIESZANYCH) ODPADÓW KOMUNALNYCH”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fe7d449-46be-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272225

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003594/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Usługa odbioru i przekazywania do zagospodarowania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o
udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą
elektroniczną przy użyciu Platformy Zakupowej Marke tplanet OnePlace na portalu
https://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
przekazywanej przy użyciu platformy, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawcy pod adresem:
https://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce: Regulacje i procedury
procesu zakupowego/Deklaracja dostępności.
Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
akceptuje warunki korzystania z portalu Marketplanet OnePlace, określone w Instrukcji dla wykonawcy
oraz zobowiązuje się korzystając z portalu Marketplanet OnePlace przestrzegać postanowień tej
instrukcji.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia
i wycofania oferty oraz komunikacji wynosi: 100 MB.
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:
zamowienia@szpitaloswiecim.pl.
Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane
są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace lub za pomocą
poczty elektronicznej, na adres email: zamowienia@szpitaloswiecim.pl. Szczególne wymagania
określone w Dziale XV SWZ obowiązują w przypadku składania ofert.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów
lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452),

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO,
informuję, iż:
1. Administratorem jest ZOZ w Oświęcimiu, ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim
2. Dane kontaktowe Inspektor Ochrony Danych:
W ZOZ w Oświęcimiu, ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim został wyznaczony Inspektor Ochrony
Danych, dane kontaktowe: tel. 33 8448 487, adres email: iod@szpitaloswiecim.pl;
3. Cele przetwarzania danych osobowych:
Dane osobowe są zbierane w celu niezbędnym dla udostępniania dokumentacji dotyczącej
prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w związku z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/
prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;
4. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych:
Przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze
(podstawa prawna z art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
Przetwarzanie danych osobowych dotyczących wyroków skazujących i naruszeń prawa (podstawa
prawna z art. 10 RODO)
Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz wydane na jej podstawie akty
wykonawcze.
5. Informacje o odbiorcach danych osobowych:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych. Ponadto odbiorcami danych zawartych w dokumentach postępowania mogą
być podmioty, z którymi administrator zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z
udostępnianych przez nie systemów informatycznych, przy czym zakres przekazanych danych tym
odbiorcom ograniczony jest do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem
usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania
poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
6. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane:
Dane osobowe są przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy.
7. Uprawnienia z art. 15-21 RODO:
Przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
− prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii;
− prawo do sprostowania swoich danych osobowych ;
− prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z wyjątkiem
sytuacji określonych w przepisach prawa;
8. Prawo do wniesienia skargi:
Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Administratora narusza przepisy
RODO.
9. Obowiązek podania danych
Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencje niepodania określonych
danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
10. Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w oparciu o profilowanie.
11. Informacja o ograniczeniach w realizacji praw określonych w art. 15, 16 i 18 rozporządzenia
2016/679
Pełne informacje dotyczące RODO opisane zostały w dziale XXII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ.DZP.271.4.X.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 156584,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i przekazywanie do zagospodarowania niesegregowanych
(zmieszanych) odpadów komunalnych oraz odbiór i przekazywanie do instalacji odzysku lub
unieszkodliwiania selektywnie zebranych odpadów komunalnych – zgodnie z zapisami w
formularzu cenowym- zał. nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wskazany poniżej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy
spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1.1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Zamawiający stwierdzi, iż
Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże on, że posiada on, zgodnie z
oświadczeniem nr 3a do SWZ :
a. Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania
odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Miasta i Gminy Oświęcim,
prowadzonego przez Prezydenta Miasta Oświęcim.
b. Wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (t.j. Dz. U.
2021 r. poz. 779).
c. Wpis do rejestru BDO stanowiącego integralną część bazy danych o produktach i
opakowaniach oraz gospodarcze odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o
odpadach (t.j. Dz. U. 2021 r., poz. 779) w zakresie podmiotu transportującego odpady.
1.2. Zdolności technicznej lub zawodowej - na podstawie złożonego oświadczenia
• Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje co najmniej:
- 1 pojazdem do odbioru niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, wyposażony
w legalizowaną wagę samochodową (dowodem legalizacji wagi, na której ważone będą odpady
może być specjalna naklejka holograficzna umieszczona na wadze w pobliżu tabliczki
znamionowej, zawierająca wymagane przepisami prawa oznaczenia lub kserokopia dokumentu
potwierdzającego legalizację wagi podpisana za zgodność z oryginałem) i drukarkę
umożliwiającą wydruk potwierdzenia wagi, spełniający wymagania normy emisji spalin co
najmniej EURO 4, posiadający mechanizm do załadunku i opróżniania pojemników o
pojemności 240L-5m3 zgodnie z załącznikiem nr 3a do SWZ.
* Dokumenty potwierdzające, że posiadane przez Wykonawcę pojazdy spełniają normy emisji
spalin deklarowane przez Wykonawcę (o ile spełnienie normy nie wynika z treści dowodów
rejestracyjnych).
- 1 pojazdem do odbioru odpadów segregowanych, wyposażony w HDS pozwalający na
opróżnianie pojemników typu "dzwon", spełniający wymagania normy spalin co najmniej EURO
4 zgodnie z załącznikiem nr 3a do SWZ.
* Dokumenty potwierdzające, że posiadane przez Wykonawcę pojazdy spełniają normy emisji
spalin deklarowane przez Wykonawcę (o ile spełnienie normy nie wynika z treści dowodów
rejestracyjnych).
- 1 pojazdem do odbioru odpadów zapewniający możliwość obsługi kontenerów o pojemności
min. 7m3, spełniający wymagania normy emisji spalin EURO 4 - zgodnie z załącznikiem nr 3a do
SWZ.
* Dokumenty potwierdzające, że posiadane przez Wykonawcę pojazdy spełniają normy emisji
spalin deklarowane przez Wykonawcę (o ile spełnienie normy nie wynika z treści dowodów
rejestracyjnych).
- Wykaz pojazdów dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją
o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 6 do SWZ;
- Kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów przewidzianych do realizacji usługi
wykazanych w wykazie pojazdów – zgodnie z wykazem pojazdów przedstawionym w zał. nr 6 do
SWZ.
- Dowód potwierdzający legalizację wagi, na której ważone będą odpady (Dowodem legalizacji
wagi, na której ważone będą odpady może być specjalna naklejka holograficzna umieszczona
na wadze w pobliżu tabliczki znamionowej, zawierająca wymagane przepisami prawa
oznaczenia lub kserokopia potwierdzona za zgodność z odpisem dokumentu potwierdzająca legalizację wagi) – zgodnie z oświadczeniem załącznikiem nr 3a do SWZ.
- Wykaz co najmniej 2 usług (zrealizowanych na kwotę co najmniej 150 000,00 zł) w zakresie
niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanej w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca
wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana należycie i prawidłowo
ukończona - zgodnie z oświadczeniem w załączniku nr 3a do SWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki j.w
mogą być spełnione przez Wykonawców łącznie.
W przypadku skorzystania z uprawnień wynikających z art. 118 ustawy PZP (DZ.U 2021 poz
1129 zm.), tj. posługiwania się w celu wykazania spełnienia warunku cudzymi zasobami,
Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia, zgodnie z załącznikiem nr 3a pkt.
II – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
*Dokumenty potwierdzające, że usługa wskazana w wykazie w oświadczeniu (zał. nr 3a do
SWZ) została wykonana należycie i prawidłowo ukończona (np. referencje).
2. W sytuacji spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia,
z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy.
Informacja dotycząca udostępnienia zasobów podmiotów udostepniających zasoby, niezależnie
od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w
stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać
na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających
zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie
potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą
wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie
określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo
wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców wyżej wymienionych warunków na
podstawie danych i informacji zawartych w oświadczeniu załączonym do oferty, zgodnie z
wzorem – Załącznik nr 3a do SWZ oraz w przypadku Wykonawcy, którego oferta zostanie
najwyżej oceniona na podstawie dokumentów złożonych na wezwanie Zamawiającego
potwierdzających powyższe oświadczenie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej
niż 3 miesięcy przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.
125 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzonym na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie
publiczne tytułem środka zapobiegawczego - dotyczy art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia
mającego na celu zakłócenie konkurencji,
- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
Pełne zapisy znajdują się w dziale IX SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w
postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, uprawnień oraz sytuacji ekonomicznej:
1) Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania
odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Miasta i Gminy Oświęcim,
prowadzonego przez Prezydenta Miasta Oświęcim.
2) Wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (t.j. Dz. U. 2021
r. poz. 779).
3) Wpis do rejestru BDO stanowiącego integralną część bazy danych o produktach i opakowaniach
oraz gospodarcze odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U.
2021 r., poz. 779) w zakresie podmiotu transportującego odpady.
4) Dokumenty potwierdzające, że posiadane przez Wykonawcę pojazdy spełniają normy emisji spalin
deklarowane przez Wykonawcę (o ile spełnienie normy nie wynika z treści dowodów rejestracyjnych) –
zgodne ze złożonym oświadczeniem nr 3a do SWZ
5) Wykaz pojazdów dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o
podstawie dysponowania tymi zasobami - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ;
6) Kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów przewidzianych do realizacji usługi wykazanych w
wykazie pojazdów - zgodnie z wykazem pojazdów przedstawionym w zał. nr 6 do SWZ.
7) Dowód potwierdzający legalizację wagi, na której ważone będą odpady (Dowodem legalizacji wagi,
na której ważone będą odpady może być specjalna naklejka holograficzna umieszczona na wadze w
pobliżu tabliczki znamionowej, zawierająca wymagane przepisami prawa oznaczenia lub kserokopia
potwierdzona za zgodność z odpisem dokumentu potwierdzająca legalizację wagi)- zgodne ze
złożonym oświadczeniem nr 3a do SWZ
8) Dokumenty potwierdzające, że usługa wskazana w wykazie w oświadczeniu (zał. nr 3a do SWZ)
została wykonana należycie i prawidłowo ukończona.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz
którego usługi zostały wykonane, a jeżeli w uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze
Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz wraz z dowodami
powinien potwierdzać warunek określony w Dziale VIII pkt 1a niniejszej SWZ.
Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą
zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia. Zobowiązanie potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami
udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz w szczególności
określa:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu
udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega
w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 4 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 4 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

• Oświadczenie dotyczące warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3a do SWZ.
• oświadczenie o posiadaniu ważnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej–
oświadczenie Załącznik nr 10 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z zapisami działu XV SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§ 9
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
poprzez sporządzenie podpisanego przez strony aneksu do umowy.
2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony zgodnie z zapisami
art. 455 ust. 1 pkt 2 do 4 oraz art. 455 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z
2021 r., poz. 1129 ze zm).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-26 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-25

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pracy chałupniczej - Lipinki
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.