Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO-CYTOSTATYKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430992402
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Biernackiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-089
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@janbozy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: janbozy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO-CYTOSTATYKU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af0fe91c-4794-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272228
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009882/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Dostawa produktów leczniczych - cytostatyki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzp.janbozy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.janbozy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zostały
zawarte w Punkcie XV SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zapisy zostały zawarte w Punkcie XXIII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zapisy zostały zawarte w Punkcie XXIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.3311-34/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktu leczniczego-cytostatyku, dopuszczonego do
obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w stosunku do
przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33652100-6 - Środki przeciwnowotworowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W ocenie i porównaniu będą brały udział oferty nieodrzucone.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród ofert nieodrzuconych) zawierająca
najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
Cena – 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający wymaga posiadania wymaganej prawem aktualnej koncesji/zezwolenia na
prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/ składu celnego/ składu konsygnacyjnego na
prowadzenie obrotu asortymentem stanowiącym przedmiot zamówienia / zezwolenia na
wytwarzanie surowców farmaceutycznych stanowiących przedmiot oferty.
1.3. uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania
określonej działalności lub czynności tj.: koncesja/ zezwolenie na prowadzenie hurtowni
farmaceutycznej/ składu celnego/ składu konsygnacyjnego na prowadzenie obrotu asortymentem
stanowiącym przedmiot zamówienia/ zezwolenia na wytwarzanie surowców farmaceutycznych
stanowiących przedmiot oferty.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do
oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenia,
o których mowa w pkt. IX ppkt.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to
potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim
każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o którym mowa w pkt. VII pkt. 1.2. SWZ, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do
prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do
których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego
kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Strony ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić zgodnie z art. 455 Ustawy Pzp.
3. Ponadto Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w przypadkach:
a) zmiany w części dotyczącej nazwy dostarczanych produktów, ich numeru katalogowego lub
wielkości dawek, przy niezmienionym producencie, jeżeli w trakcie obowiązywania umowy
nastąpiła zmiana parametrów produktów jak wyżej w stosunku do parametrów zgłoszonych w
ofercie przy niezmienionym produkcie;
b) wskazanych w §4 ust. 4 lit. a-b umowy;
c) wystąpienia nieprzewidywalnych okoliczności niezależnych od żadnej ze Stron, które wpłyną
na okoliczności realizacji umowy.
4. Nie wymagają pisemnego aneksu następujące zmiany:
a) obniżenie cen przez Wykonawcę;
b) zmiany w części dotyczącej produktu, jeśli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest
możliwe dostarczenie produktu wskazanego w ofercie, w szczególności przyczyną taką może
być wycofanie produktu z obrotu, zaprzestanie jego produkcji bądź chwilowy brak zamawianego
produktu a możliwe jest zastosowanie jego zamiennika (produkt równoważny), po uprzednim
zaakceptowaniu produktu przez Kierownika Apteki;
c) zmiany w części dotyczącej sposobu konfekcjonowania produktów lub wielkości opakowania
produktu przy zachowaniu ceny jednostkowej tabletki/ampułki/mililitra/grama wynikającej
z przeliczenia.
1. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek pisemnego udokumentowania okoliczności
uzasadniających wniosek o zmianę umowy.
2. Zmiany o których mowa w ust. 3 lit. a) i ust. 4 lit. b-c) nie mogą skutkować wzrostem cen netto
przedmiotu zamówienia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-25 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzp.janbozy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-25 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-24
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z niniejszą SWZ i dokumentami zamówienia
oraz złożyć ofertę zgodnie z jej wymaganiami.
2. Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Powody, dla których Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części;
Niedokonanie podziału zamówienia podyktowane było zakresem przedmiotu zamówienia.
Zastosowany ewentualnie podział zamówienia na części nie zwiększyłby konkurencyjności w
sektorze małych i średnich przedsiębiorstw – zakres zamówienia jest zakresem typowym,
umożliwiającym złożenie oferty Wykonawcom z grupy małych lub średnich przedsiębiorstw.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214
ust.1 pkt.8 ustawy Pzp.
8. Zamawiający nie stawia wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych
oraz nie wymaga i nie dopuszcza dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp
9. Zamawiający nie planuje zawarcia umowy ramowej wskazanej w dziale IV rozdziale 1 ustawy
Pzp.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
11. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie
przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 oraz Zamawiający nie stawa wymagań, o których
mowa w art. 95 i 96 ustawy Pzp.
12. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem
okoliczności przewidzianych w art. 261 ustawy Pzp.
13. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych
części zamówienia.