Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Konserwacja urządzeń melioracji wodnych znajdujących się na terenie
Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy Część I i Część II.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.um.warszawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja urządzeń melioracji wodnych znajdujących się na terenie
Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy Część I i Część II.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5a2a170-f7d1-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285010
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033902/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.27 Konserwacja urządzeń melioracji wodnych na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy w latach 2024-2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zawarte są w Specyfikacji Warunków Zamówieniu w pkt. E.3.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określone w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm. 3) ), zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, do upływu terminu do ich wniesienia.
- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 14/WOŚ/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 406504,06 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Do zakresu zamówienia należy świadczenie usług polegających na wykoszeniu skarp, dna i obrzeży cieków, usunięciu roślin korzeniących się w dnie i kożucha roślin pływających, ręcznym usunięciu namułu z dna wraz z rozplantowaniem, oczyszczaniu przepustów i krat, usunięciu przetamowań i zanieczyszczeń, usuwaniu tam bobrowych, korekty linii brzegowej, oczyszczeniu wylotów oraz rurociągów drenarskich, usuwaniu roślinności ze skarpy i korony rowów, zbieraniu i wywozie odpadów nagromadzonych w urządzeniach, czyszczeniu studni rewizyjnych, usunięciu namułu po odmulaniu. Szczegółowy zakres prac z podziałem na poszczególne rowy oraz terminy znajduje się w zał. nr 2 do projektu umowy, stanowiącym kosztorys ofertowy.
Przedmiot zamówienia został zakwalifikowany we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako:
Kod CPV 900000000-7: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/ sprzątania i usługi ekologiczne.
Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentach zamówienia w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym odpowiednio załącznik nr 5a i 5b do SWZ, oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7a i 7b do SWZ. Prace winny być zrealizowane zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej i współczesnej wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, norm i specyfikacji technicznych, w oparciu o dokumenty zamówienia.
Dla wszystkich konserwacji pierwszym dniem usługi jest dzień wprowadzenia wykonawcy w teren, potwierdzony protokolarnie.
4.2.5.) Wartość części: 264227,64 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Część I - Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 7 Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług w zakresie konserwacji urządzeń melioracji wodnych o wartości do 50 % wysokości zamówienia podstawowego.
Zamówienie będzie obejmowało prace polegające na tożsamych robotach konserwacyjnych urządzeń melioracji wodnych będących w gestii Dzielnicy Wilanów zlokalizowanych w okolicach osiedla Powsin.
Wykonawca zostanie zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia umowy w wysokości 5%.
Wykonawca zobowiązany będzie aby pracownicy wykonujący usługi związane bezpośrednio
z realizacją zamówienia, z wyłączeniem kadry kierowniczej, byli zatrudnieni przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 ust 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy.
Posiadania przez cały okres obowiązywania umowy, umowy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
W przypadku zawarcia umowy w ramach zamówienia - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w przypadkach
i wysokościach określonych w zamówieniu podstawowym.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określone w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Maksymalny czas wykonania konserwacji (K dla części I)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Do zakresu zamówienia należy świadczenie usług polegających na wykoszeniu skarp, dna i obrzeży cieków, usunięciu roślin korzeniących się w dnie i kożucha roślin pływających, ręcznym usunięciu namułu z dna wraz z rozplantowaniem, oczyszczaniu przepustów i krat, usunięciu przetamowań i zanieczyszczeń, usuwaniu tam bobrowych, korekty linii brzegowej, oczyszczeniu wylotów oraz rurociągów drenarskich, usuwaniu roślinności ze skarpy i korony rowów, zbieraniu i wywozie odpadów nagromadzonych w urządzeniach, czyszczeniu studni rewizyjnych, usunięciu namułu po odmulaniu. Szczegółowy zakres prac z podziałem na poszczególne rowy oraz terminy znajduje się w zał. nr 2 do projektu umowy, stanowiącym kosztorys ofertowy.
Przedmiot zamówienia został zakwalifikowany we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako:
Kod CPV 900000000-7: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/ sprzątania i usługi ekologiczne.
Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentach zamówienia w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym odpowiednio załącznik nr 5a i 5b do SWZ, oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7a i 7b do SWZ. Prace winny być zrealizowane zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej i współczesnej wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, norm i specyfikacji technicznych, w oparciu o dokumenty zamówienia.
Dla wszystkich konserwacji pierwszym dniem usługi jest dzień wprowadzenia wykonawcy w teren, potwierdzony protokolarnie.
4.2.5.) Wartość części: 142276,42 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane - Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 7 Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług w zakresie konserwacji urządzeń melioracji wodnych o wartości do 50 % wysokości zamówienia podstawowego.
Zamówienie będzie obejmowało prace polegające na tożsamych robotach konserwacyjnych urządzeń melioracji wodnych będących w gestii Dzielnicy Wilanów zlokalizowanych w okolicach osiedla Powsinek oraz na terenie Miasteczka Wilanów.
Wykonawca zostanie zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia umowy w wysokości 5%.
Wykonawca zobowiązany będzie aby pracownicy wykonujący usługi związane bezpośrednio
z realizacją zamówienia, z wyłączeniem kadry kierowniczej, byli zatrudnieni przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 ust 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy.
Posiadania przez cały okres obowiązywania umowy, umowy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
W przypadku zawarcia umowy w ramach zamówienia - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w przypadkach
i wysokościach określonych w zamówieniu podstawowym.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określone w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Maksymalny czas wykonania konserwacji (D dla części II)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
2. W zakresie doświadczenia Wykonawcy
1) Cz. I - Konserwacja urządzeń melioracji wodnych znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy : Obiekt Powsin V, Obiekt Powsin VIII - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał minimum 1 usługę polegającą na konserwacji urządzeń melioracyjnych o wartości nie niższej niż 75 000 zł brutto .
2) Cz. II - Konserwacja urządzeń melioracji wodnych znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy: Obiekt Powsinek, Rów Natoliński, Kanał Wolicki i Kanał w Osi Królewskiej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał minimum 1 usługę polegającą na konserwacji urządzeń melioracyjnych o wartości nie niższej niż 75 000 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy wg wzoru stanowiącego odpowiednio Załącznik nr 6a i 6B do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzenia aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w III.C.1.2)a) SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego
- wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 9a lub 9b do SWZ,
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zamawiający wymaga w niniejszym postepowaniu złożenia w Systemie wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej z założeniami SWZ.
Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę na całość przedmiotu zamówienia lub osobno na każdą część przedmiotu zamówienia. Ofertę składa się poprzez wypełnienie zdefiniowanego w Systemie formularza oferty.
Ponadto wraz z ofertą należy złożyć:
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy (z art. 125 ust. 1 ustawy) stanowiące wstępne potwierdzenie że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 poz. 1497), , o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1a lub 1b do SWZ.
b) (jeżeli dotyczy) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika jakie usługi wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy), o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2a lub 2b do SWZ.
c) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy (z art. 125 ust. 1 ustawy) stanowiące wstępne potwierdzenie że Wykonawca spełnia warunek określony przez Zamawiającego, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3a lub 3b do SWZ.
d) (jeżeli dotyczy) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o podstawach wykluczenia wymienionych w art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2, 5 w zw. z art. 110 ust. 2 ustawy o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4a lub 4b do SWZ.
e) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.), zgodnie z obowiązującymi przepisami;
Pełnomocnictwo należy złożyć w jednej z poniższych postaci:
- w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy),
- w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy,
- cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej poświadczonego przez mocodawcę, tj. podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym mocodawcy,
- cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej poświadczonego przez notariusza, tj. podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
f) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe umocowanie, pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
g) zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
W przypadku gdy Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w ustawie. Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów lub inny środek dowodowy - potwierdzające oddanie do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 118 ust. 3 ustawy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna/konsorcjum)
1. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
a) podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do ustanowienia Pełnomocnika reprezentującego ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej, poświadczonego zgodnie z obowiązującymi przepisami
W/w dokument powinien zawierać w szczególności wskazanie:
postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego,
ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania;
c) korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty;
d) Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie;
e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 poz. 1497).
Oświadczenia, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie jego dotyczącym. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w III.B.2. SWZ musi być spełniony przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie, nie podlega sumowaniu doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umów stanowiących załączniki do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-23 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-22