Zorganizowanie dwudniowych (10-12 godz. łącznie) warsztatów online dla beneficjentów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zorganizowanie dwudniowych (10-12 godz. łącznie) warsztatów online dla beneficjentów Programu Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-04-09
  • ZamawiającyCentrum Projektów Europejskich
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00026221
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zorganizowanie dwudniowych (10-12 godz. łącznie) warsztatów online dla beneficjentów Programu Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 223783100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Wsparcie w realizacji programów UE

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie dwudniowych (10-12 godz. łącznie) warsztatów online dla beneficjentów Programu Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13806886-920b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026221

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007234/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.39 Szkolenia specjalne dla beneficjentów i WST

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.cpe.gov.pl/p158/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-zamowieniach-1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu: /CPE_Warszawa/SkrytkaESP 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@cpe.gov.pl. Szczegółowo opisane w rozdziale IX SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WA.263.6.2021.MW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 23000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dwudniowych (10-12 godzin łącznie) warsztatów online dla beneficjentów Dużych Projektów Infrastrukturalnych oraz projektów regularnych realizowanych w ramach Programu Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020 dotyczących skutecznej promocji efektów realizowanych projektów z pokazaniem jak samodzielnie przygotować film promocyjny z wykorzystaniem nagrania ze smartfona oraz omówieniem przygotowanych przez uczestników filmów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Kompleksowe zorganizowanie warsztatów dla 1 grupy szkoleniowej (zgodnie z pkt B Warsztaty nr 2- OPZ- Zamówienie opcjonalne). W przypadku udziału w warsztatach osoby z niepełnosprawnością, Wykonawca zapewni równy dostęp takiej osobie/ osobom do udziału w warsztatach. ZAMÓWIENIE OPCJONALNE Maksymalna wartość opcji 14 500,00 PLN

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów.2. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w art. 248 ust. 2, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt. 3. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.4. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższa oceną, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.5. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 4, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba ze zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.6. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie będą podlegały odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość próbki warsztatów

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość zaproponowanej części warsztatów

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej 2 usługi szkoleń online, z których każda: trwała co najmniej 1 dzień szkoleniowy (minimum 6 godzin ) oraz każda z nich polegała na zapewnieniu co najmniej jednego trenera, który przeprowadził minimum jednodniowe szkolenie (minimum 6 godz.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, określonych w rozdziale VII pkt 2,Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wraz z ofertą złożyć następującedokumenty:8.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału iniepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym odpowiednio w Załączniku nr 3 doSWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawcaspełnia warunki udziału i nie podlega wykluczeniu z postępowania.8.2 W przypadku wspólnegoubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 8.1SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie topotwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: wykaz usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SWZ . UWAGA: Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty musi być załączona prezentacja multimedialna w formie elektronicznej dotycząca tematu „W jaki sposób bez angażowania osoby/firmy z zewnątrz i dużych nakładów finansowych możemy samodzielnie zadbać o promocję rezultatów projektów”. Prezentacja stanowi treść oferty i nie może być zmieniona po upływie terminu składania ofert. Brak wersji elektronicznej skutkuje odrzuceniem oferty. Trener wskazany w ofercie przez Wykonawcę jako prowadzący warsztaty, podczas próbnych warsztatów online dokona ustnej prezentacji na podstawie złożonej z ofertą prezentacji multimedialnej.10. Do oferty musi być załączony opis części drugiej pierwszego dnia warsztatów w formie elektronicznej – instruktaż nagrywania prostych filmów promocyjnych pokazujących rezultaty projektu. Po przeczytaniu opisu Zamawiający powinien mieć pełną wiedzę o tym w jaki sposób Wykonawca chce poprowadzić warsztaty, z jakich materiałów wideo chce korzystać, jakie narzędzia/programy (min. 2) służące do montażu filmów chce zaprezentować. Jak zaangażować uczestników do pracy i zachęcić do nagrania własnych filmów, które będą wykorzystane drugiego dnia warsztatów. Zawartość opracowania pisemnego powinna być dostosowana do czasu warsztatów – maksymalnie 4 godziny i nie może być dłuższa niż dwie strony w formacie A4 (czcionka rozmiar maksymalnie 12, interlinia maksymalnie 12 pkt, odstępy maksymalnie 1,5).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 57 ustawy PZP nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu.Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawcy przedłożą oświadczenie wymienione w rozdziale VII pkt. 8.1SWZ.3. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia warunek określony w rozdziale VII pkt. 2 SWZ musi zostać spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.4. Ocena spełnienia ww. warunków odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia.5. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.7. Niespełnienie warunku określonego w rozdziale VII pkt 2 niniejszejSWZ skutkować będzie odrzuceniem Wykonawcy w postępowaniu.8. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, określonych w rozdziale VII pkt 2, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty:8.1 aktualne na dzień składaniaofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym odpowiednio w Załączniku nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału i nie podlega wykluczeniu z postępowania.8.2 W przypadku wspólnego ubiegania się ozamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 8.1 SWZskłada każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Oświadczenie topotwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania.14. Do oferty należy dołączyć:Wstępneoświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia ospełnieniu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowi Załącznik nr 3do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i niepoleganiu wykluczeniu z postępowania składakażdy z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilemzaufanym lub podpisem osobistym).14.5 Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawyPZP – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – do wykorzystaniawzór, stanowiący Załącznik nr 7 (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lubprofilem zaufanym lub podpisem osobistym).15. Ofertę, oświadczenia zaleca się sporządzić nadrukach stanowiących załączniki do SWZ.Oferta oraz oświadczenie o spełnieniu warunkówudziału i niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawyPZP muszą być złożone w oryginale.16. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone woryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postacielektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) (......)17.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja),zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treścipełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowaniaWykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania wpostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy.Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj.zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisemelektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spółkicywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposóbreprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum. Doprecyzowanie w rozdziale VII i XII SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności z wyjątkiem § 1 ust. 5. 2. Działając na podstawie przepisu art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w przypadku:1) zmiany przepisów prawa w tym prawa wspólnotowego lub zmiany zakresu lub struktury Programu, które to zmiany mają bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu Umowy w ten sposób, że czynią wykonanie Umowy na dotychczasowych zasadach niecelowym, niezgodnym z wymaganiami – zakres zmiany: zmiana polegać będzie na dostosowaniu Umowy do obowiązujących przepisów prawa lub zakresu / struktury Programu;2) zmiany przepisów prawa w zakresie dotyczącym stawki podatku VAT – zakres zmiany: w przypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie netto określone w § 4 ust. 1 pozostanie bez zmian, zmianie ulegnie wartość wynagrodzenia brutto;3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności w jego strukturze organizacyjnej, jeżeli niejęcie zmian w Umowie skutkowałoby tym, że wykonanie Umowy byłoby niecelowe – zakres zmiany: zmiana polegać będzie na dostosowaniu Umowy do zmian organizacyjny po stronie Zamawiającego;4) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można będzie usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień – zakres zmiany: zmiana polegać będzie na wyeliminowaniu rozbieżności i jednoznacznym sprecyzowaniu zapisów Umowy wywołujących wątpliwości pomiędzy Stronami;5) wystąpienia siły wyższej.3. Poza wskazanym ust. 2 zakresem zmian Umowy, zakres zmian, w przypadku wystąpienia przesłanek opisanych w ust. 2, dotyczyć może również: 1) terminu wykonania usługi, o którym mowa w § 2 ust. 1, który może być wydłużony, jednak nie dłużej niż o 1 miesiąc; 2) wynagrodzenia, które może być zwiększone jednak nie więcej niż o 10% w stosunku do całkowitego wynagrodzenia określonego w § 5 ust. 1. 3. Warunkiem wprowadzenia zmiany jest wystąpienie okoliczności, o których mowa w ust. 2 lub w przepisie art. 455 ust. 1 – 4 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-09 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Opis kryteriow jakosciowych: 6.2 Jakość próbki szkolenia– 50 pktPunkty za kryterium „Jakośćpróbki szkolenia” zostaną obliczone w oparciu o przeprowadzoną próbkę szkolenia online,przygotowanego na podstawie prezentacji multimedialnej stanowiącej element oferty, o którejmowa poniżej:integralną częścią oferty jest złożenie prezentacji multimedialnej w formieelektronicznej dotyczącej tematu „W jaki sposób bez angażowania osoby/firmy z zewnątrz idużych nakładów finansowych możemy samodzielnie zadbać o promocję rezultatów projektów”,który następnie trener, wskazany w ofercie do prowadzenia szkolenia, przedstawiZamawiającemu w trakcie maksimum 50 minutowego szkolenia online. Prezentacja stanowitreść oferty i nie może być zmieniona po upływie terminu składania ofert. Brak wersjielektronicznej skutkuje odrzuceniem oferty. Trener wskazany w ofercie przez Wykonawcę jakoprowadzący szkolenie podczas próbnego szkolenia online dokona ustnej prezentacji napodstawie złożonej z ofertą prezentacji multimedialnej.Doprecyzowanie w rozdziale XVIISWZ.6.3 Jakość zaproponowanej części warsztatów – 10 pktPunkty za kryterium „Jakośćzaproponowanej części warsztatów” zostaną obliczone w oparciu o przedstawiony opis częścidrugiej pierwszego dnia szkolenia w formie elektronicznej, stanowiącego element oferty, o którejmowa poniżejintegralną częścią oferty jest złożenie: opisu części drugiej pierwszego dniaszkolenia w formie elektronicznej – instruktażu nagrywania prostych filmów promocyjnychpokazujących rezultaty projektu.Po przeczytaniu opisu Zamawiający powinien mieć pełnąwiedzę o tym w jaki sposób Wykonawca chce poprowadzić warsztaty, z jakich materiałów wideochce korzystać, jakie narzędzia/programy (min 2) służące do montażu filmów chcezaprezentować. Jak zaangażować uczestników do pracy i zachęcić do nagrania własnychfilmów, które będą wykorzystane drugiego dnia szkolenia.Zawartość opracowania pisemnegopowinna być dostosowana do czasu szkolenia – maksymalnie 4 godziny i nie może być dłuższaniż dwie strony w formacie A4 (czcionka rozmiar maksymalnie 12, interlinia maksymalnie 12 pkt,odstępy maksymalnie 1,5). Opis części drugiej pierwszego dnia szkolenia może zostać ocenionymaksymalnie na 10 pkt.Ocena zostanie przeprowadzona w oparciu o następującą punktację:a.opis wyczerpujący, logiczny w jasny sposób pokazujący cały proces praktycznej części szkolenia– od 0 do 2 pkt.b. ocena przydatności zaproponowanych narzędzi/programów do wykorzystania podczas szkolenia od 0 do 4 pkt w tym:- łatwo dostępne, bezpłatne narzędzia– do 0 do 2 pkt proste w obsłudze, intuicyjne, nie wymagające od użytkownika specjalistycznych umiejętności graficznych – od 0 do 2 pkt c. zaproponowane metody pracy podczas praktycznej części warsztatów, skłonią uczestników do aktywnej współpracy z prowadzącym – od 0 do 2 pkt.d.zaproponowany pomysł zachęci uczestników do nagrywania własnych filmików, które posłużą jako baza do przeprowadzenia drugiego dnia szkolenia od 0 do 2 pkt.
2021-03-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług szkoleniowych z zakresu obsługi Arkuszy kalkulacyjnych - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania14-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług w formie stacjonarnej i onlineowej obejmujących usługi szkoleniowe z zakresu obsługi Arkuszy kalkulacyjnych Google oraz Excel. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.