Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Szkolenie na kursie specjalistycznym instruktor SERE oraz kursie specjalistycznym dla instruktorów zaawansowanych SERE do prowadzenia działań w różnych środowiskach
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoPoznań
WojewództwoWielkopolskie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
Termin składania wniosków2021-04-12
Zamawiający14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Data publikacji ogłoszenia2021-03-31
Numer ogłoszenia2021/BZP 00026239
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00026239 z dnia 2021-03-31
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Szkolenie na kursie specjalistycznym instruktor SERE oraz kursie specjalistycznym dla instruktorów zaawansowanych SERE do prowadzenia działań w różnych środowiskach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302067654
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenie na kursie specjalistycznym instruktor SERE oraz kursie specjalistycznym dla instruktorów zaawansowanych SERE do prowadzenia działań w różnych środowiskach
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004425/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Kurs taktyczny dla instruktorów SERE
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta,oświadczenie, dokumenty składane elektronicznie Wykonawca opatruje kwalifikowanym podpisemelektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Link do profiluZamawiającego:https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp Wymagania techniczne i organizacyjneopisane zostały wRegulaminie platformazakupowa.pl, który jest dostępny na platformiezakupowej:https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): REGULACJE ZAWARTE W ART. 13 ROZPORZĄDZENIA ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTUEUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 Z DNIA 27 KWIETNIA 2016 R. W SPRAWIE OCHRONYOSÓB FIZYCZNYCH W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH I W SPRAWIESWOBODNEGO PRZEPŁYWU TAKICH DANYCH ORAZ UCHYLENIA DYREKTYWY 95/46/WE(OGÓLNE ROZPORZĄDZENIE O OCHRONIE DANYCH) (DZ. URZ. UE L 119 Z 04.05.2016, STR.1).Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 14 Wojskowy OddziałGospodarczy w Poznani u, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, tel. 261 574 802;2) inspektorem ochronydanych osobowych w 14 Wojskowym Oddziale Gospodarczym jest wyznaczony przez Komendantainspektor ochrony danych osobowych tel. 261-577-445;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będąna podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego na „Szkolenie na kursie specjalistycznym instruktor SERE oraz kursie specjalistycznym dla instruktorów zaawansowanych SERE do prowadzenia działań w różnych środowiskach", nr sprawy 5/z/2021, prowadzonym w trybie podstawowym;;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 19 oraz art. 74 ust. 1 ustawy zdnia 11 września 2019 r. ustawy; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeliczas trwania umowy (w tym gwarancji) przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czastrwania umowy;;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawy; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowanew sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODOprawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądaniaod administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, októrych mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu OchronyDanych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczącychnarusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODOprawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowaw art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wynikupostępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresieniezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.* *Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu doprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 5/z/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia na kursie specjalistycznym „Instruktor SERE oraz kursie specjalistycznym dla instruktorów SERE do prowadzenia działań w różnych środowiskach”, jako doskonalenie posiadanych umiejętności składającym się z 11 ETAPÓW :1) szkolenie wstępne wspinaczkowe dla instruktorów SERE – zespół 1; 2) szkolenie jaskiniowe dla instruktorów SERE – zespół 1;3) szkolenie wstępne wspinaczkowe dla instruktorów SERE – zespół 2; 4) szkolenie jaskiniowe dla instruktorów SERE – zespół 2;5) szkolenie w rzekach górskich dla instruktorów SERE – zespół 1; 6) szkolenie w rzekach górskich dla instruktorów SERE – zespół 2; 7) szkolenie w wodach otwartych - kurs szkoleniowy dla instruktorów SERE CR;8) szkolenie w środowisku wodnym dla kandydatów na instruktorów SERE – zespół 1; 9) szkolenie w środowisku wodnym dla kandydatów na instruktorów SERE – zespół 2; 10)szkolenie śnieżno – lawinowe dla instruktorów SERE – zespół 1; 11)szkolenie śnieżno – lawinowe dla instruktorów SERE – zespół 2;
4.2.6.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-05-06 do 2022-01-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował kryterium: a) cena brutto oferty- waga 60%b) doświadczenie instruktorów w prowadzeniu szkoleń dla służb mundurowych- waga 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie instruktorów w prowadzeniu szkoleń dla służb mundurowych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu napodstawie okoliczności określonych w rozdziale VI. SWZ oraz spełniają warunki udziału wpostępowaniu dotyczące: zdolności zawodowej, tj: 1) Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówieniaWykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje lub będzie dysponował min. 12 osobami w tym:- minimum 3 instruktorami prowadzącymi zajęcia w szkoleniach I i III ETAPU posiadającymi łącznie:a) unifikowane uprawnienia Instruktora Ratownictwa Górskiego;b) praktykę na stanowisku Instruktora Ratownictwa Górskiego co najmniej 5 lat;c) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń ze służbami mundurowymi z zakresu wspinaczki i ratownictwa górskiego - co najmniej 6 szkoleń;d) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń ze służbami mundurowymi z zakresu szkolenia personelu narażonego na izolację SERE - co najmniej 4 szkolenia.- minimum 2 instruktorami prowadzącymi zajęcia w szkoleniu II i IV ETAPU – posiadającymi łącznie:a) unifikowane uprawnienia Instruktora Ratownictwa Górskiego;b) praktykę na stanowisku Instruktora Ratownictwa Górskiego co najmniej 5 lat;c) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń ze służbami mundurowymi z zakresu wspinaczki i ratownictwa górskiego - co najmniej 6 szkoleń;d) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń ze służbami mundurowymi z zakresu szkolenia personelu narażonego na izolację SERE - co najmniej 4 szkolenia;e) co najmniej jeden z instruktorów posiada uprawnienia Starszego Instruktora Taternictwa Jaskiniowego Polskiego Związku Alpinistycznego;f) co najmniej jeden z instruktorów posiada uprawnienia Instruktora Sportu Taternictwo Jaskiniowe.- minimum 2 instruktorami prowadzącymi zajęcia w szkoleniu V i VI ETAPU posiadającymi łącznie:a) unifikowane uprawnienia Instruktora Ratownictwa Górskiego;b) praktykę na stanowisku Instruktora Ratownictwa Górskiego co najmniej 5 lat;c) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń ze służbami mundurowymi z zakresu wspinaczki i ratownictwa górskiego - co najmniej 6 szkoleń;d) potwierdzenie umiejętności przez Komisję Ratownictwa na Rzekach Górskich GOPR;e) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń ze służbami mundurowymi z zakresu szkolenia personelu narażonego na izolację SERE - co najmniej 4 szkolenia.- minimum 3 instruktorami prowadzącymi zajęcia w szkoleniu VII ETAPU posiadającymi łącznie:a) unifikowane międzynarodowe uprawnienia ISSA instruktora Sea Sailing Instructor lub równorzędne uprawnienia PZŻ;b) unifikowane międzynarodowe uprawnienia ISSA instruktora Inland Power Yacht Instructor lub równorzędne uprawnienia PZMiNW;c) unifikowane międzynarodowe uprawnienia ISSA instruktora VHF - SRC Instructor lub równorzędne uprawnienia UKE;d) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń ze służbami mundurowymi z zakresu organizacji i prowadzenia zajęć w środowisku wodnym - co najmniej 1 szkolenie;e) praktyka na stanowisku instruktora co najmniej 3 lata;f) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń ze służbami mundurowymi z zakresu szkolenia personelu narażonego na izolację SERE - co najmniej 2 szkolenia - minimum 4 instruktorami prowadzącymi zajęcia w szkoleniu VIII i IX ETAPU –posiadających łącznie:a) unifikowane międzynarodowe uprawnienia ISSA instruktora Sea Sailing Instructor lub równorzędne uprawnienia PZŻ;b) unifikowane międzynarodowe uprawnienia ISSA instruktora Inland Power Yacht Instructor lub równorzędne uprawnienia PZMiNW;c) unifikowane międzynarodowe uprawnienia ISSA instruktora VHF - SRC Instructor lub równorzędne uprawnienia UKE;d) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń ze służbami mundurowymi z zakresu organizacji i prowadzenia zajęć w środowisku wodnym - co najmniej 1 szkolenie;e) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń ze służbami mundurowymi z zakresu szkolenia personelu narażonego na izolację SERE - co najmniej 2 szkolenia.f) praktyka na stanowisku instruktora co najmniej 3 lata.- minimum 2 instruktorami prowadzącymi zajęcia w szkoleniach X i XI ETAPU posiadającymi łącznie:a) unifikowane uprawnienia Instruktora Ratownictwa Górskiego;b) praktykę na stanowisku Instruktora Ratownictwa Górskiego co najmniej 5 lat;c) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń ze służbami mundurowymi z zakresu wspinaczki i ratownictwa górskiego oraz działania w terenie śnieżno-lawinowym- co najmniej 4 szkolenia.Ocena spełniania warunku dokonana będzie z zastosowaniem metody – spełnia – nie spełnia na etapie oceny badania ofert, w którym Zamawiający żądać będzie przedstawienia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.UWAGA – Przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował zasadą: spełnienia lub niespełnienia. Nie może być stanu pośredniego co oznacza, że warunek spełniony częściowo będzie oceniony jako niespełniony.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.- Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych we wstępnym oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdz. VI SWZ (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3A do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykazu osób (instruktorów), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.- Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (potwierdzające spełnienie warunku opisanego w rozdz. VII ust. 1 - SWZ– w treści załącznika nr 7 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena spełnienia warunku z rozdz. VII ust. 1 pkt 1) SWZ dotyczyć będzie łącznie wszystkich Wykonawców, a z art. 108 ust. 1 i ust. 109 ust. 1 pkt 4 i 7 każdego z Wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.Wzór oświadczeń stanowią załączniki nr 4 i 3 do SWZ.- Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych we wstępnym oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdz. VI SWZ (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3A do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to składa każdy z Wykonawcówc) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,d) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi/szkolenia wykonają poszczególni wykonawcy.-zał. nr 5 (jeżeli dotyczy) g) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust. f) składa każdy z Wykonawców. (zgodnie z zał. nr 5)
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO1. Umowa na wykonanie zamówienia sporządzona będzie zgodnie z projektem stanowiącym - załącznik nr 9 do SWZ - projekt umowy.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w treści umowy zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik do SWZ oraz w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:1) konieczności dostosowania się przez Zamawiającego do przepisów o ochronie informacji niejawnych skutkujących koniecznością dokonania zmian w przedmiocie zamówienia realizowanym przez Wykonawcę w ramach niniejszej umowy,2) zmian w zakresie zmniejszenia przedmiotu zamówienia uwarunkowanej zmianą planu finansowego Zamawiającego; konieczności wprowadzenia korekt zmniejszających zakres przedmiotu zamówienia na skutek zmniejszenia otrzymania przez Zamawiającego środków finansowych przydzielonych w ramach planu finansowego na dany rok budżetowy, uprzednio zaplanowanych i zapotrzebowanych przez Zamawiającego na zabezpieczenie realizacji usług,3) zmiany kwoty wynagrodzenia brutto – w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy nastąpi ustawowa zmiana podatku VAT, 4) zmiany w zakresie osób reprezentujących strony umowy w szczególności w sytuacjach losowych, zmian organizacyjnych,5) zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców – w przypadku gdy w szczególności podwykonawca wadliwie wykonuje umowę w tym zaprzestał jej wykonywania lub w razie upadłości / likwidacji podwykonawcy,6) wystąpienia sytuacji nieprzewidywalnych, uzasadnionych i niezależnych od stron umowy.7) Zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą obu Stron, w formie pisemnej (w postaci aneksu) pod rygorem nieważności.8) Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy:a) zmiana danych teleadresowych,b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy;9) Zamawiający zastrzega sobie, iż ostateczna treść umowy w stosunku do projektu umowy może ulec zmianie, jednakże wyłącznie w zakresie nie zmieniającym istotnych warunków złożonej oferty i SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-12 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-12 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-11
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na adres https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp. 1. Kompletna oferta musi zawierać: a) wypełniony formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ,b) stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,d) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi/szkolenia wykonają poszczególni wykonawcy.-zał. nr 5 (jeżeli dotyczy) e) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia (załączniki nr 3, nr 4 do SWZ),f) pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobówdo wykonania zamówienia (załącznik nr 6 do SWZ) – do oferty jeżeli dotyczy,g) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust. f) składa każdy z Wykonawców. (zgodnie z zał. nr 5)Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybieart. 224 ustawy, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicęprzedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy będzieprzysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca opróczsamego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa4. Wykonawca przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia przedłoży Zamawiającemu:a) dokumenty potwierdzające wykazane w załączniku nr 7 do SWZ uprawnienia, kwalifikacje i doświadczenie osób (instruktorów) przewidzianych do realizacji zamówienia,
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu języka polskiego - Piła
Lokalizacja zleceniawielkopolskie
Data dodania25-01-2025
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu języka polskiego.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.