Modernizacja holu kasowego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja holu kasowego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2021-04-15
  • ZamawiającyFILHARMONIA NARODOWA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00026218
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja holu kasowego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: FILHARMONIA NARODOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278534

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jasna 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 55 17 100

1.5.8.) Numer faksu: 22 55 17 200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filharmonia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: filharmonia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja holu kasowego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-add59b56-9223-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026218

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004794/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja holu kasowego i malowanie wybranych pomieszczeń

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://filharmonia.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://filharmonia.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale 11 SWZ, tj. informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami wraz z określeniem trybu przekazywania oświadczeń i dokumentów

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny oraz określenie zasad przetwarzania danych osobowych zawarty jest w Rozdziale 25 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia w zakresie stosowania RODO zawarte zostały w Rozdziale 25 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/03/03/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji holu kasowego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie przy ul. Jasnej 5. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie robót budowlanych i innych świadczeń w następującym zakresie: 1. wymiana dmuchaw z nagrzewnicami nad trzema wejściami do hallu; 2. wykonanie prac elektrycznych instalacji wewnętrznych; 3. wymiana przepierzenia ścianki szatniowej; 4. wymiana oświetlenia holu wejściowego na oprawy energooszczędne; 5. roboty tynkarskie i malarskie; 6. uzupełnienie umeblowania holu i szatni; 7. montaż standu reklamowego i informacyjnych paneli ledowych w holu; 8. dostawa i montaż wyposażenia i urządzeń składających się na Przedmiot zamówienia; 9. roboty przygotowawcze i wykończeniowe.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45262110-5 - Demontaż rusztowań

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-06-14 do 2021-08-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 p.z.p. polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych lub innych świadczeń w zakresie ustalonym przez Zamawiającego, oznaczonych kodami CPV: 45442100-8 – roboty malarskie; 45410000-4 – tynkowanie; 45421000-4 – roboty w zakresie stolarki budowlanej; 45450000-6 – roboty budowlane wykończeniowe pozostałe; 45311200-2 – roboty w zakresie instalacji elektrycznych. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone pod warunkiem powstania potrzeby ich udzielenia oraz posiadania przez Zamawiającego środków finansowych. Całkowita wartość zamówień, o których mowa powyżej, została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:1. zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że: 1.1. w okresie ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia (2 umowy) o wartości zamówienia nie mniejszej niż 150 000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda, obejmujące roboty budowlane polegające na remoncie lub modernizacji budynku użyteczności publicznej lub jego części w rozumieniu art. 3 pkt 2 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm., dalej zwanej „Prawem budowlanym”), odpowiadające swoim rodzajem Przedmiotowi zamówienia; 1.2. dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z Prawem budowlanym oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831), która posiada kwalifikacje zawodowe potwierdzone posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń albo inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których, w aktualnym stanie prawnym, uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie;2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spełni ten warunek, jeśli wykaże, że jest ubezpieczony na sumę nie mniejszą niż 150.000,00 złotych (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z Przedmiotem zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ; 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ; 3) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający wymaga – w celu wykazania cechy równoważności, zgodnie z Rozdziałem 3 ust. 7 – złożenia zestawienia zaproponowanych urządzeń, instalacji, materiałów i innych elementów równoważnych wraz z ich opisem technicznym sporządzonym przez producenta i/lub wydruków ze stron internetowych producenta, bądź katalogów producentów pozwalających na ocenę zgodności oferowanych materiałów oraz ich parametrów z wymaganiami SWZ. Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzą one, że oferowane urządzenia, instalacje, materiały i inne elementy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania - wezwanie dotyczy wszystkich wymaganych przez Zamawiającego przedmiotowych środków dowodowych. Z tym zastrzeżeniem, że w przypadku niezłożenia zestawienia zaproponowanych urządzeń, instalacji, materiałów i innych elementów równoważnych oraz innych przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą, Zamawiający uznaje, że Wykonawca zobowiązał się do wykonania Przedmiotu zamówienia z urządzeń, instalacji, materiałów lub innych elementów wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone – według wyboru Wykonawcy – w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 61 1130 1017 0020 1461 3520 0005 (w tytule przelewu należy podać nazwę i numer postępowania). Za termin wniesienia wadium zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego.Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.5.4.1. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 98 ust. 6 p.z.p. oraz spełniać następujące warunki: musi zawierać klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie; termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający dopuszcza łączne spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców. Szczegółowe wymagania dotyczące składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określa Rozdział 13 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie i na warunkach uregulowanych w art. 454-455 p.z.p. oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-15 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy dostępnej pod adresem: https://filharmonia.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-15 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-14

2021-03-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie podbitki - Dębe Wielkie
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie podbitki okolice Mińska Mazowieckiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI