Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd do Spraw Cudzoziemców
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017315012
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Koszykowa 16
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-564
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@udsc.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://udsc.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b23e8036-8b10-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026208
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009237/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa komputerów ALL IN ONE, laptopów i komputerów stacjonarnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia-udsc.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: za pośrednictwem Platformy elektronicznej, zwanej dalej „Platformą”, znajdującej się pod adresem https://zamowienia-udsc.ezamawiajacy.pl lub drogą elektroniczną na adres email: zamowienia.publiczne@udsc.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: za pośrednictwem Platformy elektronicznej, zwanej dalej „Platformą”, znajdującej się pod adresem https://zamowienia-udsc.ezamawiajacy.pl lub drogą elektroniczną na adres email: zamowienia.publiczne@udsc.gov.pl.Ogólne zasady korzystania z Platformy:1. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Urzędu do Spraw Cudzoziemców pod adresem: https://zamowienia-udsc.ezamawiajacy.pl2. Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.3. Wykonawca zakłada konto wykonując kolejne kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „Zarejestruj się”.4. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty.5. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta i wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.6. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.7. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy w zakładce "Korespondencja z wykonawcami". Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Systemu.Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:1. dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,2. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4. Włączona obsługa JavaScript;5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.Zamawiający rekomenduje dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .pdf., xlsx, .doc, .zip. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:1. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.2. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szef Urzędu do Spraw Cudzoziemców, telefon (22) 601 74 01, email: rodo@udsc.gov.pl, Warszawa ul. Koszykowa 16, adres do korespondencji: ul. Taborowa 33, 02-699 Warszawa;2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod numerem telefonu 22 601 75 01 oraz adresem poczty email: iod@udsc.gov.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 6/SPRZĘT KOMPUTEROWY/TP/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa komputerów All in One oraz komputerów stacjonarnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Każde zadanie częściowe zamówienia będzie oceniane oddzielnie.2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w zadaniu częściowym nr 1 i 2 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Łączna cena oferty brutto (C) – waga kryterium 60%;2) Termin realizacji zamówienia (TR)– waga kryterium 40%.3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Łączna cena oferty brutto (C) C = (Cmin/Cof ) * 100 * waga kryteriumgdzie:- Cmin - najniższa łączna cena oferty brutto spośród wszystkich ważnych ofert,- Cof – łączna cena oferty brutto podana w badanej ofercie,- waga kryterium – 60%.a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „Łączna cena oferty brutto” będzie łączna cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.b) Łączna cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Termin realizacji zamówienia (TR)Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „Termin realizacji zamówienia” na podstawie określonego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, terminu realizacji zamówienia i przyzna odpowiednią ilość punktów stosując następujące zasady:a) Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,b) Minimalny termin realizacji zamówienia wynosi 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,c) 40 pkt uzyska oferta tego Wykonawcy, który zaoferuje termin realizacji zamówienia w przedziale 10 - 20 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,d) 20 pkt uzyska oferta tego Wykonawcy, który zaoferuje termin realizacji zamówienia w przedziale 21-25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,e) 0 pkt uzyska oferta tego Wykonawcy, który zaoferuje termin realizacji zamówienia w przedziale 26-30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,f) Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt,g) W przypadku nie wskazania w Formularzu ofertowym terminu realizacji zamówienia, Zamawiający uzna, że oferowany termin wynosi 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy i taki termin będzie brany pod uwagę przy ocenie oferty w kryterium oceny ofert. Wskazanie przez Wykonawcę w Formularzu oferty terminu realizacji zamówienia krótszego niż 10 dni od dnia podpisania umowy, zostanie uznane za nieodpowiadające treści specyfikacji warunków zamówienia, a oferta zostanie odrzucona.h) Jeżeli termin realizacji umowy przypadnie na dzień wolny od pracy tj. sobota, niedziela lub święto, zostanie on automatycznie przesunięty na kolejny dzień roboczy.4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.5. Ogólna wartość punktowa danej oferty (Lp), w każdym zadaniu częściowym oddzielnie, obliczona będzie wg następującego wzoru:Lp = C + TRgdzie:Lp – całkowita liczba punktów,C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena oferty brutto”,T – punkty uzyskane w kryterium „Termin realizacji zamówienia”.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta w danym zadaniu częściowym zostanie uznana za najkorzystniejszą. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie ze wszystkich kryteriów. Ocenę łączną oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Każde zadanie częściowe zamówienia będzie oceniane oddzielnie.2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w zadaniu częściowym nr 1 i 2 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Łączna cena oferty brutto (C) – waga kryterium 60%;2) Termin realizacji zamówienia (TR)– waga kryterium 40%.3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Łączna cena oferty brutto (C) C = (Cmin/Cof ) * 100 * waga kryteriumgdzie:- Cmin - najniższa łączna cena oferty brutto spośród wszystkich ważnych ofert,- Cof – łączna cena oferty brutto podana w badanej ofercie,- waga kryterium – 60%.a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „Łączna cena oferty brutto” będzie łączna cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.b) Łączna cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Termin realizacji zamówienia (TR)Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „Termin realizacji zamówienia” na podstawie określonego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, terminu realizacji zamówienia i przyzna odpowiednią ilość punktów stosując następujące zasady:a) Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,b) Minimalny termin realizacji zamówienia wynosi 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,c) 40 pkt uzyska oferta tego Wykonawcy, który zaoferuje termin realizacji zamówienia w przedziale 10 - 20 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,d) 20 pkt uzyska oferta tego Wykonawcy, który zaoferuje termin realizacji zamówienia w przedziale 21-25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,e) 0 pkt uzyska oferta tego Wykonawcy, który zaoferuje termin realizacji zamówienia w przedziale 26-30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,f) Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt,g) W przypadku nie wskazania w Formularzu ofertowym terminu realizacji zamówienia, Zamawiający uzna, że oferowany termin wynosi 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy i taki termin będzie brany pod uwagę przy ocenie oferty w kryterium oceny ofert. Wskazanie przez Wykonawcę w Formularzu oferty terminu realizacji zamówienia krótszego niż 10 dni od dnia podpisania umowy, zostanie uznane za nieodpowiadające treści specyfikacji warunków zamówienia, a oferta zostanie odrzucona.h) Jeżeli termin realizacji umowy przypadnie na dzień wolny od pracy tj. sobota, niedziela lub święto, zostanie on automatycznie przesunięty na kolejny dzień roboczy.4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.5. Ogólna wartość punktowa danej oferty (Lp), w każdym zadaniu częściowym oddzielnie, obliczona będzie wg następującego wzoru:Lp = C + TRgdzie:Lp – całkowita liczba punktów,C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena oferty brutto”,T – punkty uzyskane w kryterium „Termin realizacji zamówienia”.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta w danym zadaniu częściowym zostanie uznana za najkorzystniejszą. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie ze wszystkich kryteriów. Ocenę łączną oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa laptopów
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Każde zadanie częściowe zamówienia będzie oceniane oddzielnie.2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w zadaniu częściowym nr 1 i 2 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Łączna cena oferty brutto (C) – waga kryterium 60%;2) Termin realizacji zamówienia (TR)– waga kryterium 40%.3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Łączna cena oferty brutto (C) C = (Cmin/Cof ) * 100 * waga kryteriumgdzie:- Cmin - najniższa łączna cena oferty brutto spośród wszystkich ważnych ofert,- Cof – łączna cena oferty brutto podana w badanej ofercie,- waga kryterium – 60%.a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „Łączna cena oferty brutto” będzie łączna cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.b) Łączna cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Termin realizacji zamówienia (TR)Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „Termin realizacji zamówienia” na podstawie określonego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, terminu realizacji zamówienia i przyzna odpowiednią ilość punktów stosując następujące zasady:a) Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,b) Minimalny termin realizacji zamówienia wynosi 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,c) 40 pkt uzyska oferta tego Wykonawcy, który zaoferuje termin realizacji zamówienia w przedziale 10 - 20 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,d) 20 pkt uzyska oferta tego Wykonawcy, który zaoferuje termin realizacji zamówienia w przedziale 21-25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,e) 0 pkt uzyska oferta tego Wykonawcy, który zaoferuje termin realizacji zamówienia w przedziale 26-30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,f) Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt,g) W przypadku nie wskazania w Formularzu ofertowym terminu realizacji zamówienia, Zamawiający uzna, że oferowany termin wynosi 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy i taki termin będzie brany pod uwagę przy ocenie oferty w kryterium oceny ofert. Wskazanie przez Wykonawcę w Formularzu oferty terminu realizacji zamówienia krótszego niż 10 dni od dnia podpisania umowy, zostanie uznane za nieodpowiadające treści specyfikacji warunków zamówienia, a oferta zostanie odrzucona.h) Jeżeli termin realizacji umowy przypadnie na dzień wolny od pracy tj. sobota, niedziela lub święto, zostanie on automatycznie przesunięty na kolejny dzień roboczy.4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.5. Ogólna wartość punktowa danej oferty (Lp), w każdym zadaniu częściowym oddzielnie, obliczona będzie wg następującego wzoru:Lp = C + TRgdzie:Lp – całkowita liczba punktów,C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena oferty brutto”,T – punkty uzyskane w kryterium „Termin realizacji zamówienia”.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta w danym zadaniu częściowym zostanie uznana za najkorzystniejszą. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie ze wszystkich kryteriów. Ocenę łączną oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Każde zadanie częściowe zamówienia będzie oceniane oddzielnie.2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w zadaniu częściowym nr 1 i 2 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Łączna cena oferty brutto (C) – waga kryterium 60%;2) Termin realizacji zamówienia (TR)– waga kryterium 40%.3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Łączna cena oferty brutto (C) C = (Cmin/Cof ) * 100 * waga kryteriumgdzie:- Cmin - najniższa łączna cena oferty brutto spośród wszystkich ważnych ofert,- Cof – łączna cena oferty brutto podana w badanej ofercie,- waga kryterium – 60%.a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „Łączna cena oferty brutto” będzie łączna cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.b) Łączna cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Termin realizacji zamówienia (TR)Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „Termin realizacji zamówienia” na podstawie określonego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, terminu realizacji zamówienia i przyzna odpowiednią ilość punktów stosując następujące zasady:a) Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,b) Minimalny termin realizacji zamówienia wynosi 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,c) 40 pkt uzyska oferta tego Wykonawcy, który zaoferuje termin realizacji zamówienia w przedziale 10 - 20 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,d) 20 pkt uzyska oferta tego Wykonawcy, który zaoferuje termin realizacji zamówienia w przedziale 21-25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,e) 0 pkt uzyska oferta tego Wykonawcy, który zaoferuje termin realizacji zamówienia w przedziale 26-30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,f) Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt,g) W przypadku nie wskazania w Formularzu ofertowym terminu realizacji zamówienia, Zamawiający uzna, że oferowany termin wynosi 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy i taki termin będzie brany pod uwagę przy ocenie oferty w kryterium oceny ofert. Wskazanie przez Wykonawcę w Formularzu oferty terminu realizacji zamówienia krótszego niż 10 dni od dnia podpisania umowy, zostanie uznane za nieodpowiadające treści specyfikacji warunków zamówienia, a oferta zostanie odrzucona.h) Jeżeli termin realizacji umowy przypadnie na dzień wolny od pracy tj. sobota, niedziela lub święto, zostanie on automatycznie przesunięty na kolejny dzień roboczy.4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.5. Ogólna wartość punktowa danej oferty (Lp), w każdym zadaniu częściowym oddzielnie, obliczona będzie wg następującego wzoru:Lp = C + TRgdzie:Lp – całkowita liczba punktów,C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena oferty brutto”,T – punkty uzyskane w kryterium „Termin realizacji zamówienia”.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta w danym zadaniu częściowym zostanie uznana za najkorzystniejszą. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie ze wszystkich kryteriów. Ocenę łączną oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4