Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-04-15
  • ZamawiającyUrząd do Spraw Cudzoziemców
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00026208
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd do Spraw Cudzoziemców

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017315012

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Koszykowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-564

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@udsc.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://udsc.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b23e8036-8b10-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026208

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009237/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa komputerów ALL IN ONE, laptopów i komputerów stacjonarnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia-udsc.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: za pośrednictwem Platformy elektronicznej, zwanej dalej „Platformą”, znajdującej się pod adresem https://zamowienia-udsc.ezamawiajacy.pl lub drogą elektroniczną na adres email: zamowienia.publiczne@udsc.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: za pośrednictwem Platformy elektronicznej, zwanej dalej „Platformą”, znajdującej się pod adresem https://zamowienia-udsc.ezamawiajacy.pl lub drogą elektroniczną na adres email: zamowienia.publiczne@udsc.gov.pl.Ogólne zasady korzystania z Platformy:1. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Urzędu do Spraw Cudzoziemców pod adresem: https://zamowienia-udsc.ezamawiajacy.pl2. Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.3. Wykonawca zakłada konto wykonując kolejne kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „Zarejestruj się”.4. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty.5. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta i wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.6. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.7. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy w zakładce "Korespondencja z wykonawcami". Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Systemu.Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:1. dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,2. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4. Włączona obsługa JavaScript;5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.Zamawiający rekomenduje dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .pdf., xlsx, .doc, .zip. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:1. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.2. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szef Urzędu do Spraw Cudzoziemców, telefon (22) 601 74 01, email: rodo@udsc.gov.pl, Warszawa ul. Koszykowa 16, adres do korespondencji: ul. Taborowa 33, 02-699 Warszawa;2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod numerem telefonu 22 601 75 01 oraz adresem poczty email: iod@udsc.gov.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 6/SPRZĘT KOMPUTEROWY/TP/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa komputerów All in One oraz komputerów stacjonarnych

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Każde zadanie częściowe zamówienia będzie oceniane oddzielnie.2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w zadaniu częściowym nr 1 i 2 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Łączna cena oferty brutto (C) – waga kryterium 60%;2) Termin realizacji zamówienia (TR)– waga kryterium 40%.3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Łączna cena oferty brutto (C) C = (Cmin/Cof ) * 100 * waga kryteriumgdzie:- Cmin - najniższa łączna cena oferty brutto spośród wszystkich ważnych ofert,- Cof – łączna cena oferty brutto podana w badanej ofercie,- waga kryterium – 60%.a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „Łączna cena oferty brutto” będzie łączna cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.b) Łączna cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Termin realizacji zamówienia (TR)Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „Termin realizacji zamówienia” na podstawie określonego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, terminu realizacji zamówienia i przyzna odpowiednią ilość punktów stosując następujące zasady:a) Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,b) Minimalny termin realizacji zamówienia wynosi 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,c) 40 pkt uzyska oferta tego Wykonawcy, który zaoferuje termin realizacji zamówienia w przedziale 10 - 20 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,d) 20 pkt uzyska oferta tego Wykonawcy, który zaoferuje termin realizacji zamówienia w przedziale 21-25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,e) 0 pkt uzyska oferta tego Wykonawcy, który zaoferuje termin realizacji zamówienia w przedziale 26-30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,f) Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt,g) W przypadku nie wskazania w Formularzu ofertowym terminu realizacji zamówienia, Zamawiający uzna, że oferowany termin wynosi 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy i taki termin będzie brany pod uwagę przy ocenie oferty w kryterium oceny ofert. Wskazanie przez Wykonawcę w Formularzu oferty terminu realizacji zamówienia krótszego niż 10 dni od dnia podpisania umowy, zostanie uznane za nieodpowiadające treści specyfikacji warunków zamówienia, a oferta zostanie odrzucona.h) Jeżeli termin realizacji umowy przypadnie na dzień wolny od pracy tj. sobota, niedziela lub święto, zostanie on automatycznie przesunięty na kolejny dzień roboczy.4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.5. Ogólna wartość punktowa danej oferty (Lp), w każdym zadaniu częściowym oddzielnie, obliczona będzie wg następującego wzoru:Lp = C + TRgdzie:Lp – całkowita liczba punktów,C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena oferty brutto”,T – punkty uzyskane w kryterium „Termin realizacji zamówienia”.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta w danym zadaniu częściowym zostanie uznana za najkorzystniejszą. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie ze wszystkich kryteriów. Ocenę łączną oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Każde zadanie częściowe zamówienia będzie oceniane oddzielnie.2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w zadaniu częściowym nr 1 i 2 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Łączna cena oferty brutto (C) – waga kryterium 60%;2) Termin realizacji zamówienia (TR)– waga kryterium 40%.3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Łączna cena oferty brutto (C) C = (Cmin/Cof ) * 100 * waga kryteriumgdzie:- Cmin - najniższa łączna cena oferty brutto spośród wszystkich ważnych ofert,- Cof – łączna cena oferty brutto podana w badanej ofercie,- waga kryterium – 60%.a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „Łączna cena oferty brutto” będzie łączna cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.b) Łączna cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Termin realizacji zamówienia (TR)Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „Termin realizacji zamówienia” na podstawie określonego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, terminu realizacji zamówienia i przyzna odpowiednią ilość punktów stosując następujące zasady:a) Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,b) Minimalny termin realizacji zamówienia wynosi 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,c) 40 pkt uzyska oferta tego Wykonawcy, który zaoferuje termin realizacji zamówienia w przedziale 10 - 20 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,d) 20 pkt uzyska oferta tego Wykonawcy, który zaoferuje termin realizacji zamówienia w przedziale 21-25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,e) 0 pkt uzyska oferta tego Wykonawcy, który zaoferuje termin realizacji zamówienia w przedziale 26-30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,f) Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt,g) W przypadku nie wskazania w Formularzu ofertowym terminu realizacji zamówienia, Zamawiający uzna, że oferowany termin wynosi 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy i taki termin będzie brany pod uwagę przy ocenie oferty w kryterium oceny ofert. Wskazanie przez Wykonawcę w Formularzu oferty terminu realizacji zamówienia krótszego niż 10 dni od dnia podpisania umowy, zostanie uznane za nieodpowiadające treści specyfikacji warunków zamówienia, a oferta zostanie odrzucona.h) Jeżeli termin realizacji umowy przypadnie na dzień wolny od pracy tj. sobota, niedziela lub święto, zostanie on automatycznie przesunięty na kolejny dzień roboczy.4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.5. Ogólna wartość punktowa danej oferty (Lp), w każdym zadaniu częściowym oddzielnie, obliczona będzie wg następującego wzoru:Lp = C + TRgdzie:Lp – całkowita liczba punktów,C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena oferty brutto”,T – punkty uzyskane w kryterium „Termin realizacji zamówienia”.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta w danym zadaniu częściowym zostanie uznana za najkorzystniejszą. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie ze wszystkich kryteriów. Ocenę łączną oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa laptopów

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Każde zadanie częściowe zamówienia będzie oceniane oddzielnie.2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w zadaniu częściowym nr 1 i 2 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Łączna cena oferty brutto (C) – waga kryterium 60%;2) Termin realizacji zamówienia (TR)– waga kryterium 40%.3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Łączna cena oferty brutto (C) C = (Cmin/Cof ) * 100 * waga kryteriumgdzie:- Cmin - najniższa łączna cena oferty brutto spośród wszystkich ważnych ofert,- Cof – łączna cena oferty brutto podana w badanej ofercie,- waga kryterium – 60%.a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „Łączna cena oferty brutto” będzie łączna cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.b) Łączna cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Termin realizacji zamówienia (TR)Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „Termin realizacji zamówienia” na podstawie określonego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, terminu realizacji zamówienia i przyzna odpowiednią ilość punktów stosując następujące zasady:a) Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,b) Minimalny termin realizacji zamówienia wynosi 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,c) 40 pkt uzyska oferta tego Wykonawcy, który zaoferuje termin realizacji zamówienia w przedziale 10 - 20 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,d) 20 pkt uzyska oferta tego Wykonawcy, który zaoferuje termin realizacji zamówienia w przedziale 21-25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,e) 0 pkt uzyska oferta tego Wykonawcy, który zaoferuje termin realizacji zamówienia w przedziale 26-30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,f) Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt,g) W przypadku nie wskazania w Formularzu ofertowym terminu realizacji zamówienia, Zamawiający uzna, że oferowany termin wynosi 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy i taki termin będzie brany pod uwagę przy ocenie oferty w kryterium oceny ofert. Wskazanie przez Wykonawcę w Formularzu oferty terminu realizacji zamówienia krótszego niż 10 dni od dnia podpisania umowy, zostanie uznane za nieodpowiadające treści specyfikacji warunków zamówienia, a oferta zostanie odrzucona.h) Jeżeli termin realizacji umowy przypadnie na dzień wolny od pracy tj. sobota, niedziela lub święto, zostanie on automatycznie przesunięty na kolejny dzień roboczy.4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.5. Ogólna wartość punktowa danej oferty (Lp), w każdym zadaniu częściowym oddzielnie, obliczona będzie wg następującego wzoru:Lp = C + TRgdzie:Lp – całkowita liczba punktów,C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena oferty brutto”,T – punkty uzyskane w kryterium „Termin realizacji zamówienia”.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta w danym zadaniu częściowym zostanie uznana za najkorzystniejszą. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie ze wszystkich kryteriów. Ocenę łączną oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Każde zadanie częściowe zamówienia będzie oceniane oddzielnie.2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w zadaniu częściowym nr 1 i 2 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Łączna cena oferty brutto (C) – waga kryterium 60%;2) Termin realizacji zamówienia (TR)– waga kryterium 40%.3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Łączna cena oferty brutto (C) C = (Cmin/Cof ) * 100 * waga kryteriumgdzie:- Cmin - najniższa łączna cena oferty brutto spośród wszystkich ważnych ofert,- Cof – łączna cena oferty brutto podana w badanej ofercie,- waga kryterium – 60%.a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „Łączna cena oferty brutto” będzie łączna cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.b) Łączna cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Termin realizacji zamówienia (TR)Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „Termin realizacji zamówienia” na podstawie określonego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, terminu realizacji zamówienia i przyzna odpowiednią ilość punktów stosując następujące zasady:a) Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,b) Minimalny termin realizacji zamówienia wynosi 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,c) 40 pkt uzyska oferta tego Wykonawcy, który zaoferuje termin realizacji zamówienia w przedziale 10 - 20 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,d) 20 pkt uzyska oferta tego Wykonawcy, który zaoferuje termin realizacji zamówienia w przedziale 21-25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,e) 0 pkt uzyska oferta tego Wykonawcy, który zaoferuje termin realizacji zamówienia w przedziale 26-30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,f) Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 40 pkt,g) W przypadku nie wskazania w Formularzu ofertowym terminu realizacji zamówienia, Zamawiający uzna, że oferowany termin wynosi 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy i taki termin będzie brany pod uwagę przy ocenie oferty w kryterium oceny ofert. Wskazanie przez Wykonawcę w Formularzu oferty terminu realizacji zamówienia krótszego niż 10 dni od dnia podpisania umowy, zostanie uznane za nieodpowiadające treści specyfikacji warunków zamówienia, a oferta zostanie odrzucona.h) Jeżeli termin realizacji umowy przypadnie na dzień wolny od pracy tj. sobota, niedziela lub święto, zostanie on automatycznie przesunięty na kolejny dzień roboczy.4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.5. Ogólna wartość punktowa danej oferty (Lp), w każdym zadaniu częściowym oddzielnie, obliczona będzie wg następującego wzoru:Lp = C + TRgdzie:Lp – całkowita liczba punktów,C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena oferty brutto”,T – punkty uzyskane w kryterium „Termin realizacji zamówienia”.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta w danym zadaniu częściowym zostanie uznana za najkorzystniejszą. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie ze wszystkich kryteriów. Ocenę łączną oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) w przypadku złożenia oferty do zadania częściowego nr 1: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub nadal wykonuje, co najmniej dwa zamówienia (rozumiane jako dwie odrębne umowy) polegające na dostawie sprzętu komputerowego (m.in. stacje robocze, komputery stacjonarne, AIO, laptopy) o wartości każdego zamówienia co najmniej 70 000 zł brutto;b) w przypadku złożenia oferty do zadania częściowego nr 2: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub nadal wykonuje, co najmniej dwa zamówienia (rozumiane jako dwie odrębne umowy) polegające na dostawie sprzętu komputerowego (m.in. stacje robocze, komputery stacjonarne, AIO, laptopy) o wartości każdego zamówienia co najmniej 50 000 zł brutto.Uwaga: w przypadku złożenia oferty w dwóch zadaniach częściowych, wykaz dostaw należy złożyć oddzielnie dla każdego zadania częściowego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.2. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SWZ;3. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.2. wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ (odpowiednio do części, na którą Wykonawca składa ofertę).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu ofertowym – zgodnie z Załącznikami nr 2a, 2b do SWZ. W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż Załącznik nr 2a, 2b do SWZ, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) Formularz techniczny stanowiący Załącznik nr 2aa, 2bb do SWZ;2) oświadczenie, o których mowa w Rozdziale IX pkt 1 SWZ - zgodnie z wzorem Załącznik nr 3 do SWZ;3) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale X pkt 3 SWZ (jeżeli dotyczy) - zgodnie z wzorem Załącznik nr 4 do SWZ;4) oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 3 SWZ (jeżeli dotyczy) – zgodnie z wzorem Załącznik nr 6 do SWZ;5) pełnomocnictwo lub inny dokument, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. W przypadku gdy pełnomocnictwo do złożenia oferty lub oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – w zależności od tego jakim podpisem opatrzono ofertę, potwierdzającym zgodność odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej. Odwzorowanie cyfrowe pełnomocnictwa powinno potwierdzać prawidłowość umocowania na dzień złożenia oferty lub oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy);6) pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 58 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:a) w przypadku działania siły wyższej w rozumieniu § 8 ust.5 umowy, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie, b) gdy zaistnieje konieczność przedłużenia terminu wykonania umowy z innych niż wskazane wyżej przyczyn, a dotyczących uzależnienia tego terminu od czynników i podmiotów zewnętrznych niezależnych od Stron umowy,c) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, z przyczyn, o których mowa w § 2 ust. 10;2) zmiany nazwy, adresu lub formy prawno–organizacyjnej Wykonawcy,3) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy - przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną przy użyciu Platformy dostępnej pod adresem: https://zamowienia-udsc.ezamawiajacy.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-15 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Jeżeli w treści SWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów, producentów, norm, znaków towarowych lub pochodzenia lub konkretne rozwiązania techniczne, to należy traktować je jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości; we wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować materiały, produkty, urządzenia lub rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, funkcjonalnych oraz użytkowych.2. Termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, przy czym termin realizacji zamówienia określony zostanie przez Wykonawcę w ofercie.3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.4. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.5. Dokumenty Wykonawców spoza Rzeczypospolitej Polskiej1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt 4 ppkt 2 rozdziału IX SWZ– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.2) Dokumenty, o których mowa w pkt 1) powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Postanowienia ppkt 2 stosuje się.4) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w rozdziale IX SWZ pkt 4 ppkt 2 , dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. Postanowienia ppkt 3) stosuje się odpowiednio. Stosownie do zakresu udostępnianych zasobów przez inny podmiot oraz warunków, których spełnianiu one służą, Wykonawca zobowiązany jest złożyć właściwe dokumenty tych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę.
2021-03-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pomocy hakera - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pomocy hakera. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI