Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie zadań w Projekcie pn. Współpraca szkoły z uczelnią branża elektroenergetyczna tech elektryk gr I, tech urządzeń i systemów energetyki odnawialnej grupa II” współfin ze środ POWER- energetyk
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoTomaszów Mazowiecki
WojewództwoŁódzkie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-05-06
ZamawiającyZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 1 IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W TOMASZOWIE MAZ.
Data publikacji ogłoszenia2021-04-28
Numer ogłoszenia2021/BZP 00041966
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00041966 z dnia 2021-04-28
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Wykonanie zadań w Projekcie pn. Współpraca szkoły z uczelnią branża elektroenergetyczna tech elektryk gr I, tech urządzeń i systemów energetyki odnawialnej grupa II” współfin ze środ POWER- energetyk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 1 IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W TOMASZOWIE MAZ.
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSP NR 1 W TOMASZOWIE MAZ.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000190532
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.p.lodz.pl/
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Projekt prowadzony jest wspólnie z Politechniką Łódzką zakres obowiązków opisany jest w umowie o dofinansowanie projektu.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie zadań w Projekcie pn. Współpraca szkoły z uczelnią branża elektroenergetyczna tech elektryk gr I, tech urządzeń i systemów energetyki odnawialnej grupa II” współfin ze środ POWER- energetyk
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011960/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Wykonanie zadań w Projekcie pn. Współpraca szkoły z uczelnią branża elektroenergetyczna tech elektryk gr I, tech urządzeń i systemów energetyki odnawialnej grupa II” współfin ze środ POWER- energetyk
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. „Współpraca szkoły z uczelnią- branża, elektroenergetyczna - technik elektryk grupa I, technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej grupa II” realizowanym przez Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Tomaszowie Mazowieckim we współpracy z Politechniką Łódzką współfinansowanym ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://nbip.pl/zsp1/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przyich użyciuopisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal orazWarunkachkorzystania zelektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Zasadyskładania ofertorazdokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjneichwysyłaniaopisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się zww.Instrukcją ipostępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się oudzieleniezamówienia wszczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemuminiPortalwskazane wInstrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortalkonieczne jestdysponowanieprzez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieciInternet.Aplikacja działa tylkona platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadkukorzystaniaz urządzeńmobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemuminiPortalmoże byćograniczony. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych orazkodowania ioznaczaniaczasu odbioru danych: specyfikacja połączenia formularze udostępnione są zapomocąprotokołu TLS1.2, format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są wformacieHTML zkodowaniem UTF-8, oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkieoperacjeopierają się oczas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej częścisekundy,integracja zsystemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmuePUAP.Wprzypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESPZamawiającegoautomatyczniegeneruje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli UrzędowePoświadczeniePrzedłożenia(UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji„Danepoświadczenia” jestzawarta informacja o dacie doręczenia.System dostępny jest zapośrednictwemnastępującychprzeglądarek internetowych: Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,Mozilla Firefox odwersji 15,Google Chrome od wersji 20.11.5. Maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych zapośrednictwemdedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofaniaoferty lub wniosku” i„Formularzado komunikacji” wynosi 150 MB. Dodatkowe informacje zamieszczonew Rozdziale 11SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSP1.2720.22.2021/PŁ1004
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie zadań w Projekcie pn. „Współpraca szkoły zuczelnią- branża, elektroenergetyczna - technik elektryk grupa I, technik urządzeń i systemówenergetyki odnawialnej grupa II” realizowanym przez Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 im.Tadeusza Kościuszki w Tomaszowie Mazowieckim we współpracy z Politechniką Łódzkąwspółfinansowanym ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój - energetykZamówienie składa się z jednego zadania: Opracowanie propozycji działań mających na celuzapoznawanie uczniów i nauczycieli kształcenia zawodowego z nowymitechnikami/technologiami stosowanymi w zawodzie technik urządzeń i systemów energetykiodnawialnej.Do wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający wybierze 2 Wykonawcówtworzących zespół autorów. Każdy Wykonawca przeznaczy na wykonanie zadania 175 godzin w2021 r.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności opracowanie w zespoledwuosobowym propozycji działań mających na celu zapoznanie uczniów i nauczycielikształcenia zawodowego z nowymi technikami i technologiami z uwzględnieniem:- opisurodzajów przykładowych nowych technik i technologii,- sposobów włączania nowych technik itechnologii w proces kształcenia,- stosowania nowych technologii z uwzględnieniem wzrokusłuchu, dotyku.Opracowanie ma mieć zwartą formę zgodną ze schematem:- nazwa działania,-zakres działania,- adresaci działania,- miejsce i okres realizacji,- rodzaj zajęć praktycznych zzastosowaniem innowacyjnych programów komputerowych i tablic interaktywnych w procesiedydaktycznym,- osoby prowadzące zajęcia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna tę ofertę, która uzyskanajwyższą liczbę punków. 2) Punkty z oceny kryteriów: C – Cena brutto i D – Dodatkowedoświadczenie zawodowe – pożądane, Niepełnosprawność N zostaną zsumowane. Punktacja będziezaokrąglona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferta może uzyskać maksymalnie 100pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe – pożądane
4.3.6.) Waga: 55,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Niepełnosprawność
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
kwalifikacje i doświadczenie w podanym poniżej zakresie:1) Wykształcenie wyższe magisterskielub wykształcenie kierunkowe (w danym zawodzie lub pokrewnym);2) Doświadczenie wopracowaniu propozycji działań mających na celu zapoznawanie uczniów i nauczycielikształcenia zawodowego z nowymi technikami/technologiami stosowanymi w zawodzie, któregodotyczy zamówienie ( w okresie ostatnich 3 lat opracowanie minimum 1 propozycji);3)Doświadczenie zawodowe w zawodzie, którego dotyczy zamówienie oraz wiedza praktyczna iznajomość zagadnień z grupy branżowej - elektroenergetycznej w szczególności wiedza natemat najnowszych osiągnięć technicznych i technologicznych wykorzystywanych w szkolnictwiewyższym w odniesieniu do zawodu/grupy branżowej którego dotyczy zamówienie ( ponadtom.in. znajomość podstaw programowych w zawodzie technik elektryk, znajomość standardówwymagań dla zawodów z branży elektroenergetycznej, wiedza na temat specjalizacji w zawodzietechnik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej );4) Doświadczenie we współpracy zpubliczną lub niepubliczną szkołą z uprawnieniami szkoły publicznej prowadzącą kształcenie wzawodach ujętych w klasyfikacji zawodów szkolnictwa zawodowego lub publiczną/niepublicznąuczelnią prowadzącą kształcenie na kierunkach studiów o profilu praktycznym odpowiadającymzawodom w klasyfikacji zawodów szkolnictwa zawodowego;5) Doświadczenie we współpracy zorganizacją branżową lub pracodawcą właściwym dla zawodu technik urządzeń i systemówenergetyki odnawialnej;6) Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy naukowo-dydaktycznej nauczelni prowadzącej kształcenie na kierunkach studiów o profilu praktycznym odpowiadającymzawodom z danej grupy branżowej elektroenergetycznej lub jej części;7) Znajomośćfunkcjonowania kształcenia zawodowego oraz rynku pracy;8) Znajomość przepisów prawaoświatowego, w tym w szczególności w zakresie kształcenia zawodowego, oraz dotyczącychpodstawy programowej kształcenia w zawodach oraz ramowych planów nauczania w szkołach publicznych danego typu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczeniestanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert:a) nie podlegawykluczeniu,b) spełnia warunki udziału w postępowaniu.8.1.1. Oświadczenie należy złożyć wgwymogów załącznika nr 4 i 5 do SWZ.8.1.2. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którymmowa w pkt 8.1 SWZ lub jest one niekompletne lub zawiera błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcęodpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że ofertaWykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lubzachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.8.1.3. Złożenie, uzupełnienie lub poprawienieoświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ nie może służyć potwierdzeniu spełniania kryteriówselekcji.8.1.4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonychoświadczeń, o których mowa w pkt 8.1 SWZ.8.1.5. Jeżeli złożone przez Wykonawcę oświadczenia, októrym mowa w pkt 8.1 SWZ budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio dopodmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla ocenyspełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, kryteriów selekcji lub braku podstawwykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.8.2. W przypadku, o którym mowa wrozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do ofertyoświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.8.2.1.Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ.8.2.2. Oświadczenie to jestpodmiotowym środkiem dowodowym.8.3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostałanajwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania)następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):8.3.1. W celupotwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:a) wykazu osób, skierowanych przezwykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenieusług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ichkwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonaniazamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją opodstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ – wodniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wtakimprzypadku,Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniuoudzieleniezamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy wsprawiezamówieniapublicznego.10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających sięoudzieleniezamówienia:a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertąkażdyzWykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia tepotwierdzająbrakpodstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lubkryteriówselekcji wzakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunkówudziału wpostępowaniulub kryteriów selekcji.b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3SWZWykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do ofertyoświadczenie,z którego wynika,które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonająposzczególniWykonawcy. Oświadczenienależy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ.Oświadczenieto jest podmiotowymśrodkiem dowodowym.c) zobowiązani są oni na wezwanieZamawiającego,złożyć podmiotoweśrodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przyczym podmiotoweśrodki dowodowe, októrych mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składaodpowiednioWykonawca/Wykonawcy, który/którzywykazuje/-ą spełnienie warunku.10.3. Jeżelizostaławybrana oferta Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia,Zamawiającymoże żądać przed zawarciem umowyw sprawie zamówienia publicznego kopiiumowyregulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2.Zleceniodawca przewiduje następujące przypadki zmiany umowy:3. w przypadku gdykonieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń InstytucjiPośredniczącej i Zarządzającej, możliwa jest zmiana umowy w zakresie dostosowania jejbrzmienia i warunków do zmian wynikających z wytycznych lub zaleceń;4. w przypadkuwystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne ipoza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące popodpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnymbrzmieniu, w takim przypadku zmianie może ulec, termin i zakres umowy oraz wynagrodzenieZleceniobiorcy w stopniu uzasadnionym siłą wyższą; za siłę wyższą Strony nie rozumiejąokoliczności wywołanych epidemią SARS-COV-2 , z zastrzeżeniem, że Zleceniodawca nienaliczy Zleceniobiorcy kary umownej za nieobecność na spotkaniu realizowanym w formiestacjonarnej, jeśli nieobecność ta będzie wynikała z objęcia Zleceniobiorcy kwarantanną, cozostanie potwierdzone odpowiednim orzeczeniem organów sanitarno-epidemiologicznych;5. wprzypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wpływał na realizację przedmiotu umowy, doumowy mogą zostać wprowadzone zmiany dostosowujące umowę do zmienionych przepisówprawa powszechnie obowiązującego;6. niezbędna jest zmiana sposobu wykonania przedmiotuumowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;7. zmianaterminu realizacji umowy w przypadku, gdy zaistnieje przerwa/zawieszenie w realizacjiZamówienia z przyczyn niezależnych od Zleceniobiorcy lub Zleceniodawcy, lub w przypadkuzajścia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania i których niemożna było przewidzieć w trakcie realizacji umowy; Zmiana nie może powodować zwiększeniawynagrodzenia określonego w § 7 ust. 1 umowy.8. w przypadku konieczności zmiany terminurealizacji umowy w szczególności spowodowanej przedłużającym się czasem trwania proceduryprzetargowej, lub z innych uzasadnionych przyczyn wskazanych przez Zleceniodawcę m.in.modyfikacja wniosku o dofinansowanie projektu. Zmiana umowy z powodów, o których mowa wzdaniu poprzednim możliwa jest pod warunkiem poinformowania Zleceniobiorcy przezZleceniodawcę o konieczności wprowadzenia zmiany wraz z podaniem przyczyn żądanejzmiany.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-06 15:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu