Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie zadań w Projekcie pn. Współpraca szkoły z uczelnią branża elektroenergetyczna tech elektryk gr I, tech urządzeń i systemów energetyki odnawialnej grupa II” współfin ze środ POWER- elektryk
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoTomaszów Mazowiecki
WojewództwoŁódzkie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-05-06
ZamawiającyZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 1 IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W TOMASZOWIE MAZ.
Data publikacji ogłoszenia2021-04-28
Numer ogłoszenia2021/BZP 00041907
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00041907 z dnia 2021-04-28
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Wykonanie zadań w Projekcie pn. Współpraca szkoły z uczelnią branża elektroenergetyczna tech elektryk gr I, tech urządzeń i systemów energetyki odnawialnej grupa II” współfin ze środ POWER- elektryk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 1 IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W TOMASZOWIE MAZ.
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSP NR 1 W TOMASZOWIE MAZ.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000190532
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.p.lodz.pl/
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Projekt prowadzony jest wspólnie z Politechniką Łódzką zakres obowiązków opisany jest w umowie o dofinansowanie projektu.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie zadań w Projekcie pn. Współpraca szkoły z uczelnią branża elektroenergetyczna tech elektryk gr I, tech urządzeń i systemów energetyki odnawialnej grupa II” współfin ze środ POWER- elektryk
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011960/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wykonanie zadań w Projekcie pn. Współpraca szkoły z uczelnią branża elektroenergetyczna tech elektryk gr I, tech urządzeń i systemów energetyki odnawialnej grupa II” współfin ze środ POWER- elektryk
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. „Współpraca szkoły z uczelnią- branża, elektroenergetyczna - technik elektryk grupa I, technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej grupa II” realizowanym przez Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Tomaszowie Mazowieckim we współpracy z Politechniką Łódzką współfinansowanym ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://nbip.pl/zsp1/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłaniaiodbieraniadokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeńorazinformacjiprzekazywanych przyich użyciuopisane zostały w Regulaminie korzystania zsystemuminiPortal orazWarunkachkorzystania zelektronicznej platformy usług administracjipublicznej(ePUAP). Zasadyskładania ofertorazdokumentów składanych wraz z ofertą orazwymaganiatechniczne i organizacyjneichwysyłaniaopisane zostały w Instrukcji użytkownika.Wykonawcazobowiązany jest zapoznać się zww.Instrukcją ipostępować wg zasad w niej wskazanych.Wykonawcaubiegając się oudzieleniezamówienia wszczególności składając ofertę akceptuje zasadykorzystania zsystemuminiPortalwskazane wInstrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania zsystemuminiPortalkonieczne jestdysponowanieprzez użytkownika urządzeniem teleinformatycznymzdostępem do sieciInternet.Aplikacja działa tylkona platformie Windows i wymaga .NET Framework4.5.W przypadkukorzystaniaz urządzeńmobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp dowszystkichfunkcjonalności systemuminiPortalmoże byćograniczony. Specyfikacja połączenia,formatuprzesyłanych danych orazkodowania ioznaczaniaczasu odbioru danych:specyfikacjapołączeniaformularze udostępnione są zapomocąprotokołu TLS1.2,format danych oraz kodowanieminiPortal -Formularze dostępne są wformacieHTML zkodowaniem UTF-8,oznaczenia czasu odbiorudanych –miniPortal - wszelkieoperacjeopierają się oczas serwera i dane zapisywane są z dokładnościąco dosetnej częścisekundy,integracja zsystemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniemstandardowegomechanizmuePUAP.Wprzypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek doZamawiającego,ESPZamawiającegoautomatyczniegeneruje Rodzaj Urzędowego PoświadczeniaOdbioru, czyliUrzędowePoświadczeniePrzedłożenia(UPP), które jest powiązane z wysyłanymdokumentem. W UPPw sekcji„Danepoświadczenia” jestzawarta informacja o dacie doręczenia.Systemdostępny jestzapośrednictwemnastępującychprzeglądarek internetowych:Microsoft Internet Explorerod wersji9.0,Mozilla Firefox odwersji 15,Google Chrome od wersji 20.11.5. Maksymalnyrozmiarplikówprzesyłanych zapośrednictwemdedykowanych formularzy: „Formularz złożenia,zmiany,wycofaniaoferty lub wniosku” i„Formularzado komunikacji” wynosi 150 MB. Dodatkoweinformacjezamieszczonew Rozdziale 11SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSP1.2720.21.2021/PŁ1004
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie składa się z jednego zadania: Opracowanie propozycji działań mających na celuzapoznawanie uczniów i nauczycieli kształcenia zawodowego z nowymitechnikami/technologiami stosowanymi w zawodzie technik elektryk.Do wykonania przedmiotuzamówienia Zamawiający wybierze 2 Wykonawców tworzących zespół autorów. KażdyWykonawca przeznaczy na wykonanie zadania 175 godzin w 2021 r.Do obowiązkówWykonawcy należeć będzie w szczególności opracowanie w zespole dwuosobowym propozycjidziałań mających na celu zapoznanie uczniów i nauczycieli kształcenia zawodowego z nowymitechnikami i technologiami z uwzględnieniem:- opisu rodzajów przykładowych nowych technik itechnologii,- sposobów włączania nowych technik i technologii w proces kształcenia,-stosowania nowych technologii z uwzględnieniem wzroku słuchu, dotyku.Opracowanie ma miećzwartą formę zgodną ze schematem:- nazwa działania,- zakres działania,- adresaci działania,-miejsce i okres realizacji,- rodzaj zajęć praktycznych z zastosowaniem innowacyjnychprogramów komputerowych i tablic interaktywnych w procesie dydaktycznym,- osobyprowadzące zajęcia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie następujących kryteriów oceny ofert:Lp. Nazwa kryterium Waga 1. Cena brutto (C) 40%2.Dodatkowe doświadczenie zawodowe – pożądane (D) 55% 3. Niepełnosprawność*(N) 5%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie zawodowe
4.3.6.) Waga: 55,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Niepełnosprawność
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę,kwalifikacje i doświadczenie w podanym poniżej zakresie:1) Wykształcenie wyższe magisterskielub wykształcenie kierunkowe (w danym zawodzie lub pokrewnym);2) Doświadczenie wopracowaniu propozycji działań mających na celu zapoznawanie uczniów i nauczycielikształcenia zawodowego z nowymi technikami/technologiami stosowanymi w zawodzie, któregodotyczy zamówienie ( w okresie ostatnich 3 lat opracowanie minimum 1 propozycji);3)Doświadczenie zawodowe w zawodzie, którego dotyczy zamówienie oraz wiedza praktyczna iznajomość zagadnień z grupy branżowej - elektroenergetycznej w szczególności wiedza natemat najnowszych osiągnięć technicznych i technologicznych wykorzystywanych w szkolnictwiewyższym w odniesieniu do zawodu/grupy branżowej którego dotyczy zamówienie ( ponadtom.in. znajomość podstaw programowych w zawodzie technik elektryk, znajomość standardówwymagań dla zawodów z branży elektroenergetycznej, wiedza na temat specjalizacji w zawodzietechnik elektryk);4) Doświadczenie we współpracy z publiczną lub niepubliczną szkołą zuprawnieniami szkoły publicznej prowadzącą kształcenie w zawodach ujętych w klasyfikacjizawodów szkolnictwa zawodowego lub publiczną/niepubliczną uczelnią prowadzącą kształceniena kierunkach studiów o profilu praktycznym odpowiadającym zawodom w klasyfikacji zawodówszkolnictwa zawodowego;5) Doświadczenie we współpracy z organizacją branżową lubpracodawcą właściwym dla zawodu technik elektryk;6) Minimum 2 letnie doświadczenie w pracynaukowo-dydaktycznej na uczelni prowadzącej kształcenie na kierunkach studiów o profilupraktycznym odpowiadającym zawodom z danej grupy branżowej elektroenergetycznej lub jejczęści;7) Znajomość funkcjonowania kształcenia zawodowego oraz rynku pracy;8) Znajomośćprzepisów prawa oświatowego, w tym w szczególności w zakresie kształcenia zawodowego,oraz dotyczących podstawy programowej kształcenia w zawodach oraz ramowych planównauczania w szkołach publicznych danego typu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanierobotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresuwykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobamisporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt.6.1.4. ppkt. 2) SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego.10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia:a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy zWykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brakpodstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji wzakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniulub kryteriów selekcji.b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, żedostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wgwymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.c)zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, októrych mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt.8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnieniewarunku.10.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawiezamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygoremnieważności.2.Zleceniodawca przewiduje następujące przypadki zmiany umowy:3. w przypadkugdykonieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceńInstytucjiPośredniczącej i Zarządzającej, możliwa jest zmiana umowy w zakresie dostosowaniajejbrzmienia i warunków do zmian wynikających z wytycznych lub zaleceń;4. wprzypadkuwystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie zewnętrzne,nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec,występujące popodpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnymbrzmieniu, w takim przypadku zmianie może ulec, termin i zakres umowy orazwynagrodzenieZleceniobiorcy w stopniu uzasadnionym siłą wyższą; za siłę wyższą Strony nierozumiejąokoliczności wywołanych epidemią SARS-COV-2 , z zastrzeżeniem, że Zleceniodawcanienaliczy Zleceniobiorcy kary umownej za nieobecność na spotkaniu realizowanym wformiestacjonarnej, jeśli nieobecność ta będzie wynikała z objęcia Zleceniobiorcy kwarantanną,cozostanie potwierdzone odpowiednim orzeczeniem organów sanitarno-epidemiologicznych;5.wprzypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wpływał na realizację przedmiotu umowy,doumowy mogą zostać wprowadzone zmiany dostosowujące umowę do zmienionychprzepisówprawa powszechnie obowiązującego;6. niezbędna jest zmiana sposobu wykonaniaprzedmiotuumowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;7.zmianaterminu realizacji umowy w przypadku, gdy zaistnieje przerwa/zawieszenie wrealizacjiZamówienia z przyczyn niezależnych od Zleceniobiorcy lub Zleceniodawcy, lub wprzypadkuzajścia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania iktórych niemożna było przewidzieć w trakcie realizacji umowy; Zmiana nie może powodowaćzwiększeniawynagrodzenia określonego w § 7 ust. 1 umowy.8. w przypadku koniecznościzmiany terminurealizacji umowy w szczególności spowodowanej przedłużającym się czasemtrwania proceduryprzetargowej, lub z innych uzasadnionych przyczyn wskazanych przezZleceniodawcę m.in.modyfikacja wniosku o dofinansowanie projektu. Zmiana umowy zpowodów, o których mowa wzdaniu poprzednim możliwa jest pod warunkiem poinformowaniaZleceniobiorcy przezZleceniodawcę o konieczności wprowadzenia zmiany wraz z podaniemprzyczyn żądanejzmiany.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-06 15:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.