Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów ZSCKU w Wolborzu w zawodach: technik modernizacji rolnictwa i agrotroniki, technik hodowli koni oraz kursów/szkoleń dla nauczycieli kształcenia zawodowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO IM. ANDRZEJA FRYCZA MODRZEWSKIEGO W WOLBORZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000783545
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Modrzewskiego 107
1.5.2.) Miejscowość: Wolbórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-320
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 6164315
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@zswolborz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zswolborz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów ZSCKU w Wolborzu w zawodach: technik modernizacji rolnictwa i agrotroniki, technik hodowli koni oraz kursów/szkoleń dla nauczycieli kształcenia zawodowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce449985-50f3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00289628
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt "Stawiam na kwalifikacje IV" (nr umowy: nr RPLD.11.03.01-IZ.00-10-001/19) realizowany w ramach Osi priorytetowej XI. Edukacja, Kwalifikacje Umiejętności, Działanie XI.3 Kształcenie zawodowe; Poddziałanie XI.3.1 Kształcenie zawodowe. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ce449985-50f3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Za pośrednictwem formularza „Formularz do komunikacji” udostępnionego przez miniPortal pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/, gdzie po wyborze formularza system miniPortal przekieruje wykonawcę na stronę ePUAP lub
Za pośrednictwem formularza „Formularz do komunikacji” dostępnego bezpośrednio na stronie ePUAP pod adresem https://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia lub
Za pośrednictwem ePUAP: /zswolborz/zamowienia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej RODO, Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz późniejszej realizacji umowy jest Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wolborzu, ul. Modrzewskiego 107, 97-320 Wolbórz.
1. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych na adres email: iod@pcuw.powiat-piotrkowski.pl
2. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przeprowadzeniem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz późniejszą realizacją umowy.
3. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o postanowienia art. 74 Pzp, lub którym udostępniona zostanie umowa.
4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku umowy przez okres 10 lat.
5. Obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych jest wymogiem wynikającym z przepisów Pzp, związanym z udziałem wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie przez wykonawcę danych osobowych uniemożliwi zamawiającemu wykonanie czynności związanych z badaniem i oceną oferty oraz ewentualne zawarcie umowy.
6. Każdy wykonawca udostępniający dane osobowe posiada prawo:
1) dostępu do swoich danych osobowych,
2) do sprostowania swoich danych osobowych,
3) żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, oraz do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących wykonawcy narusza przepisy RODO.
4) wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych zgodnych z wymogami RODO uwzględniając charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych; dane osobowe podane w umowie przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Jednocześnie wykonawca zobowiąże podwykonawców, z którymi zawrze umowę o podwykonawstwo do realizacji przez nich powyższych postanowień.
7. Wykonawca realizując umowę w sprawie przedmiotowego zamówienia zobowiązany będzie do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, tj. rozporządzenia wskazanego w Rozdziale XXXVII SIWZ, wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyska w celu realizacji przedmiotu umowy, w szczególności o poinformowaniu ww. osób fizycznych o udostępnieniu danych osobowych Zespołowi Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wolborzu, ul. Modrzewskiego 107, 97-320 Wolbórz
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej RODO, Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz późniejszej realizacji umowy jest Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wolborzu, ul. Modrzewskiego 107, 97-320 Wolbórz.
1. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych na adres email: iod@pcuw.powiat-piotrkowski.pl
2. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przeprowadzeniem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz późniejszą realizacją umowy.
3. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o postanowienia art. 74 Pzp, lub którym udostępniona zostanie umowa.
4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku umowy przez okres 10 lat.
5. Obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych jest wymogiem wynikającym z przepisów Pzp, związanym z udziałem wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie przez wykonawcę danych osobowych uniemożliwi zamawiającemu wykonanie czynności związanych z badaniem i oceną oferty oraz ewentualne zawarcie umowy.
6. Każdy wykonawca udostępniający dane osobowe posiada prawo:
1) dostępu do swoich danych osobowych,
2) do sprostowania swoich danych osobowych,
3) żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, oraz do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących wykonawcy narusza przepisy RODO.
4) wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych zgodnych z wymogami RODO uwzględniając charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych; dane osobowe podane w umowie przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Jednocześnie wykonawca zobowiąże podwykonawców, z którymi zawrze umowę o podwykonawstwo do realizacji przez nich powyższych postanowień.
7. Wykonawca realizując umowę w sprawie przedmiotowego zamówienia zobowiązany będzie do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, tj. rozporządzenia wskazanego w Rozdziale XXXVII SIWZ, wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyska w celu realizacji przedmiotu umowy, w szczególności o poinformowaniu ww. osób fizycznych o udostępnieniu danych osobowych Zespołowi Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wolborzu, ul. Modrzewskiego 107, 97-320 Wolbórz
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSCKU 1439/17/272/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1 Kurs spawalniczy dla uczniów Technikum Mechanizacji Rolnictwa i Agrotroniki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia, dalej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Każda część zamówienia będzie podlegała następującym kryterium:
1. Cena – waga kryterium 60%:
1) oferty w tym kryterium będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny przedstawionej przez wykonawców,
2) oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów,
3) ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
najniższa cena brutto spośród badanych ofert
wartość punktowa oferty = ___________________________________________________________ x 100 x 60%
cena brutto badanej oferty
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 60.
2. Termin rozpoczęcia zamówienia- waga kryterium 40%:
1) oferty w tym kryterium będą oceniane w odniesieniu do najkrótszego terminu rozpoczęcia zamówienia zaproponowanego przez wykonawców, przy uwzględnieniu następujących zasad oceny punktowej:
a) rozpoczęcie zamówienia w terminie do 14 dni, licząc od dnia podpisania umowy – 2 punkty,
b) rozpoczęcie zamówienia w terminie do 21 dni, licząc od dnia podpisania umowy – 1 punkt;
2) informacje dotyczące terminu rozpoczęcia zamówienia wykonawca poda w Formularzu ofertowym -załącznik Nr 1 do SWZ,
3) Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie z formułą:
liczba punktów przyznanych badanej ofercie
wartość punktowa oferty = ___________________________________________________________ x 100 x 40%
najwyższa liczba punktów spośród badanych ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpoczęcia zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2 Kurs doskonalący dla uczniów pn. Wymagania agrotechniczne w nawożeniu mineralnym dla zawodu Technik Mechanizacji Rolnictwa
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia, dalej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Każda część zamówienia będzie podlegała następującym kryterium:
1. Cena – waga kryterium 60%:
1) oferty w tym kryterium będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny przedstawionej przez wykonawców,
2) oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów,
3) ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
najniższa cena brutto spośród badanych ofert
wartość punktowa oferty = ___________________________________________________________ x 100 x 60%
cena brutto badanej oferty
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 60.
2. Termin rozpoczęcia zamówienia- waga kryterium 40%:
1) oferty w tym kryterium będą oceniane w odniesieniu do najkrótszego terminu rozpoczęcia zamówienia zaproponowanego przez wykonawców, przy uwzględnieniu następujących zasad oceny punktowej:
a) rozpoczęcie zamówienia w terminie do 14 dni, licząc od dnia podpisania umowy – 2 punkty,
b) rozpoczęcie zamówienia w terminie do 21 dni, licząc od dnia podpisania umowy – 1 punkt;
2) informacje dotyczące terminu rozpoczęcia zamówienia wykonawca poda w Formularzu ofertowym -załącznik Nr 1 do SIWZ,
3) Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie z formułą:
liczba punktów przyznanych badanej ofercie
wartość punktowa oferty = ___________________________________________________________ x 100 x 40%
najwyższa liczba punktów spośród badanych ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpoczecia zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część 3 Szkolenie jeździeckie dla uczniów Technikum Hodowli Koni
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia, dalej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80513000-3 - Usługi szkół jazdy konnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Każda część zamówienia będzie podlegała następującym kryterium:
1. Cena – waga kryterium 60%:
1) oferty w tym kryterium będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny przedstawionej przez wykonawców,
2) oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów,
3) ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
najniższa cena brutto spośród badanych ofert
wartość punktowa oferty = ___________________________________________________________ x 100 x 60%
cena brutto badanej oferty
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 60.
2. Termin rozpoczęcia zamówienia- waga kryterium 40%:
1) oferty w tym kryterium będą oceniane w odniesieniu do najkrótszego terminu rozpoczęcia zamówienia zaproponowanego przez wykonawców, przy uwzględnieniu następujących zasad oceny punktowej:
a) rozpoczęcie zamówienia w terminie do 14 dni, licząc od dnia podpisania umowy – 2 punkty,
b) rozpoczęcie zamówienia w terminie do 21 dni, licząc od dnia podpisania umowy – 1 punkt;
2) informacje dotyczące terminu rozpoczęcia zamówienia wykonawca poda w Formularzu ofertowym -załącznik Nr 1 do SIWZ,
3) Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie z formułą:
liczba punktów przyznanych badanej ofercie
wartość punktowa oferty = ___________________________________________________________ x 100 x 40%
najwyższa liczba punktów spośród badanych ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpoczecia zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Część 4 Szkolenie powożenia zaprzęgami dla uczniów Technikum Hodowli Koni
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia, dalej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80513000-3 - Usługi szkół jazdy konnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Każda część zamówienia będzie podlegała następującym kryterium:
1. Cena – waga kryterium 60%:
1) oferty w tym kryterium będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny przedstawionej przez wykonawców,
2) oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów,
3) ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
najniższa cena brutto spośród badanych ofert
wartość punktowa oferty = ___________________________________________________________ x 100 x 60%
cena brutto badanej oferty
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 60.
2. Termin rozpoczęcia zamówienia- waga kryterium 40%:
1) oferty w tym kryterium będą oceniane w odniesieniu do najkrótszego terminu rozpoczęcia zamówienia zaproponowanego przez wykonawców, przy uwzględnieniu następujących zasad oceny punktowej:
a) rozpoczęcie zamówienia w terminie do 14 dni, licząc od dnia podpisania umowy – 2 punkty,
b) rozpoczęcie zamówienia w terminie do 21 dni, licząc od dnia podpisania umowy – 1 punkt;
2) informacje dotyczące terminu rozpoczęcia zamówienia wykonawca poda w Formularzu ofertowym -załącznik Nr 1 do SIWZ,
3) Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie z formułą:
liczba punktów przyznanych badanej ofercie
wartość punktowa oferty = ___________________________________________________________ x 100 x 40%
najwyższa liczba punktów spośród badanych ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpoczęcia zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5) Część 5 Kurs podnoszący kompetencje z zakresu rolnictwa precyzyjnego (wymagania agrotechniczne w nawożeniu mineralnym) dla nauczycieli Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wolborzu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia, dalej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Każda część zamówienia będzie podlegała następującym kryterium:
1. Cena – waga kryterium 60%:
1) oferty w tym kryterium będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny przedstawionej przez wykonawców,
2) oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów,
3) ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
najniższa cena brutto spośród badanych ofert
wartość punktowa oferty = ___________________________________________________________ x 100 x 60%
cena brutto badanej oferty
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 60.
2. Termin rozpoczęcia zamówienia- waga kryterium 40%:
1) oferty w tym kryterium będą oceniane w odniesieniu do najkrótszego terminu rozpoczęcia zamówienia zaproponowanego przez wykonawców, przy uwzględnieniu następujących zasad oceny punktowej:
a) rozpoczęcie zamówienia w terminie do 14 dni, licząc od dnia podpisania umowy – 2 punkty,
b) rozpoczęcie zamówienia w terminie do 21 dni, licząc od dnia podpisania umowy – 1 punkt;
2) informacje dotyczące terminu rozpoczęcia zamówienia wykonawca poda w Formularzu ofertowym -załącznik Nr 1 do SIWZ,
3) Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie z formułą:
liczba punktów przyznanych badanej ofercie
wartość punktowa oferty = ___________________________________________________________ x 100 x 40%
najwyższa liczba punktów spośród badanych ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpoczęcia zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6) Część 6 Kurs doskonalący, podnoszący kompetencje cyfrowe dla nauczycieli Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wolborzu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia, dalej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Każda część zamówienia będzie podlegała następującym kryterium:
1. Cena – waga kryterium 60%:
1) oferty w tym kryterium będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny przedstawionej przez wykonawców,
2) oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów,
3) ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
najniższa cena brutto spośród badanych ofert
wartość punktowa oferty = ___________________________________________________________ x 100 x 60%
cena brutto badanej oferty
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 60.
2. Termin rozpoczęcia zamówienia- waga kryterium 40%:
1) oferty w tym kryterium będą oceniane w odniesieniu do najkrótszego terminu rozpoczęcia zamówienia zaproponowanego przez wykonawców, przy uwzględnieniu następujących zasad oceny punktowej:
a) rozpoczęcie zamówienia w terminie do 14 dni, licząc od dnia podpisania umowy – 2 punkty,
b) rozpoczęcie zamówienia w terminie do 21 dni, licząc od dnia podpisania umowy – 1 punkt;
2) informacje dotyczące terminu rozpoczęcia zamówienia wykonawca poda w Formularzu ofertowym -załącznik Nr 1 do SIWZ,
3) Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie z formułą:
liczba punktów przyznanych badanej ofercie
wartość punktowa oferty = ___________________________________________________________ x 100 x 40%
najwyższa liczba punktów spośród badanych ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpoczęcia zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7) Część 7 Szkolenie dla nauczycieli z obsługi sprzętu zakupionego do warsztatów szkolnych Technikum Mechanizacji Rolnictwa i Agrotroniki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia, dalej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Każda część zamówienia będzie podlegała następującym kryterium:
1. Cena – waga kryterium 60%:
1) oferty w tym kryterium będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny przedstawionej przez wykonawców,
2) oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów,
3) ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
najniższa cena brutto spośród badanych ofert
wartość punktowa oferty = ___________________________________________________________ x 100 x 60%
cena brutto badanej oferty
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 60.
2. Termin rozpoczęcia zamówienia- waga kryterium 40%:
1) oferty w tym kryterium będą oceniane w odniesieniu do najkrótszego terminu rozpoczęcia zamówienia zaproponowanego przez wykonawców, przy uwzględnieniu następujących zasad oceny punktowej:
a) rozpoczęcie zamówienia w terminie do 14 dni, licząc od dnia podpisania umowy – 2 punkty,
b) rozpoczęcie zamówienia w terminie do 21 dni, licząc od dnia podpisania umowy – 1 punkt;
2) informacje dotyczące terminu rozpoczęcia zamówienia wykonawca poda w Formularzu ofertowym -załącznik Nr 1 do SIWZ,
3) Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie z formułą:
liczba punktów przyznanych badanej ofercie
wartość punktowa oferty = ___________________________________________________________ x 100 x 40%
najwyższa liczba punktów spośród badanych ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpoczecia zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek zdolności technicznej lub zawodowej, tj.
1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz wykażą, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie – wykonali co najmniej 2 zamówienia (2 odrębne kontrakty), obejmujące swoim zakresem usługi polegające na przygotowaniu i przeprowadzeniu szkoleń/kursów z zakresu tematyki szkoleń/kursów objętych zamówieniem, każde w wymiarze minimum 40 godzin dydaktycznych, tj:. (Załącznik nr 4 do SWZ).
dla części 1 Kurs spawalniczy dla uczniów Technikum Mechanizacji Rolnictwa i Agrotroniki
dla części 2 Kurs doskonalący dla uczniów pn. Wymagania agrotechniczne w nawożeniu mineralnym dla zawodu Technik Mechanizacji Rolnictwa
dla części 3 Szkolenie jeździeckie dla uczniów Technikum Hodowli Koni
dla części 4 Szkolenie powożenia zaprzęgami dla uczniów Technikum Hodowli Koni
dla części 5 Kurs podnoszący kompetencje z zakresu rolnictwa precyzyjnego (wymagania agrotechniczne w nawożeniu mineralnym) dla nauczycieli Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wolborzu
dla części 6 Kurs doskonalący, podnoszący kompetencje cyfrowe dla nauczycieli Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wolborzu
dla części 7 Szkolenie dla nauczycieli z obsługi sprzętu zakupionego do warsztatów szkolnych Technikum Mechanizacji Rolnictwa i Agrotroniki
2. dysponują osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. profesjonalną kadrą szkoleniową składającą się z co najmniej 1 instruktora/trenera/wykładowcy, z doświadczeniem w prowadzeniu kursów/szkoleń o wymiarze minimum 40 godzin dydaktycznych z zakresu tematyki szkoleń objętych zamówieniem lub tożsamych wskazanych w pkt 1. Jedna godzina dydaktyczna to 45 minut. Załącznik nr 4 do SWZ.
1) Zamawiający przez „odrębny kontrakt” rozumie jedną, pisemną umowę odpłatną – a nie sumę pojedynczych ustnych bądź pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego podmiotu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale XII ust. 1 pkt. 2) SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia określonych w rozdziale XV ust. 1 SWZ, zgodnie ze wzorem (wymagany zakres informacji), stanowiącym załącznik 7 do SWZ pn. „Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania”.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu, tj. informacji:
1) o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonali co najmniej 2 zamówienia (2 odrębne kontrakty), obejmujące swoim zakresem usługi polegające na przygotowaniu i przeprowadzeniu kursów/szkoleń z zakresu tematyki kursów/szkoleń objętych zamówieniem, każde w wymiarze minimum 40 godzin dydaktycznych (Załącznik nr 4 do SWZ), tj.
dla części 1 Kurs spawalniczy dla uczniów Technikum Mechanizacji Rolnictwa i Agrotroniki
dla części 2 Kurs doskonalący dla uczniów pn. Wymagania agrotechniczne w nawożeniu mineralnym dla zawodu Technik Mechanizacji Rolnictwa
dla części 3 Szkolenie jeździeckie dla uczniów Technikum Hodowli Koni
dla części 4 Szkolenie powożenia zaprzęgami dla uczniów Technikum Hodowli Koni
dla części 5 Kurs podnoszący kompetencje w zakresie rolnictwa precyzyjnego (wymagania agrotechniczne w nawożeniu mineralnym) dla nauczycieli Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wolborzu
dla części 6 Kurs doskonalący, podnoszący kompetencje cyfrowe dla nauczycieli Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wolborzu
dla części 7 Szkolenie dla nauczycieli z obsługi sprzętu zakupionego do warsztatów szkolnych Technikum Mechanizacji Rolnictwa i Agrotroniki,
2) o dysponowaniu osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. profesjonalną kadrą szkoleniową składającą się z co najmniej 1 instruktora, z doświadczeniem w prowadzeniu kursów/szkoleń o wymiarze minimum 40 godzin dydaktycznych z zakresu tematyki kursów/szkoleń objętych zamówieniem lub tożsamych, wskazanych w pkt 1,
3) o dołączeniu dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty, np. oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) przy ocenie spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał wykonawców,
2) wykonawcy zobowiązani są do ustanawiania pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3) oświadczenie dotyczące niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
4) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy,
5) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, z którego musi wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPU https://epuap.gov.pl/wps/portal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-08 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Stosownie do dyspozycji art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), osoby odpowiedzialne za sprawy organizacyjne związane z zajęciami, wykonujące czynności:1)przygotowanie materiałów merytorycznych dla uczestników kursów/szkoleń; 2)przygotowanie i prowadzenie dokumentacji uczestników kursów/szkoleń; 3)prowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu tematyki kursów/szkoleń; 4)przygotowanie egzaminów i innych form oceny poziomu kompetencji uczestników kursów/szkoleń, opisanych w poszczególnych częściach zamówienia.
Szczegółowe zapisy zostały zawarte w rozdziale XXV SWZ