Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Świadczenie usług księgowych na rzecz przedsiębiorstwa TSAR Marek Zarychta |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) sporządzanie wymaganych przepisami prawa zeznań, deklaracji podatkowych, sprawozdań statystycznych i finansowych oraz innych dokumentów rozliczeniowych, ich podpisywania w granicach otrzymanych pełnomocnictw oraz terminowego przekazywania do właściwych organów jeśli takie pełnomocnictwa zostały udzielone, b) prowadzenie obsługi płacowej, w tym sporządzanie listy płac wynagrodzeń w ramach umów o pracę, sporządzanie listy płac wynagrodzeń z umów cywilnoprawnych, sporządzanie i przesyłanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych miesięcznych deklaracji rozliczeniowych oraz imiennych raportów miesięcznych, sporządzanie rocznych informacji o dochodach, sporządzanie i przesyłanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej,c) prowadzenie obsługi kadrowej, w tym prowadzenie akt osobowych pracowników oraz całości spraw związanych z urlopami wypoczynkowymi i ewidencjonowaniem nieobecności pracowników, obsługiwanie zatrudnienia osób w ramach umów o pracę oraz cywilnoprawnych, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie i przesyłanie właściwym organom obowiązującej sprawozdawczości, pomocy na rzecz przedsiębiorstwa przy kontrolach i wystąpieniach pokontrolnych właściwych organów,d) przygotowanie i dostarczenie do właściwych organów zawiadomienia o powierzeniu Wykonawcy prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz zgłoszenia aktualizacyjnego związanego z powierzeniem Wykonawcy prowadzenia ksiąg rachunkowych, e) kontrola formalna i rachunkowa dokumentów,f) rozliczenia z ZUS, elektroniczna transmisja dokumentów ZUS (Program Płatnik Elektroniczny), g) reprezentowanie podatnika we wszystkich organach władzy państwowej,h) wypełnianie obowiązków o charakterze podatkowym, a także odpowiednie przechowywanie dokumentacji księgowo-finansowej zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz aktami wykonawczymi z nią związanymi,i) inne czynności niezbędne do właściwego prowadzenia spraw przedsiębiorstwa pod względem rachunkowym i kadrowo- płacowym.oraz:a) prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie niezbędnym do prowadzenia księgowości na potrzeby ewidencjonowania osiągniętych przychodów i ponoszonych kosztów związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości oraz aktami wykonawczymi z nią związanymi,b) prowadzenie podatkowych ksiąg przychodu i rozchodu KPiR,c) rozliczenia ryczałtowe,d) prowadzenie dokumentacji podatkowej, na którą składają się niezbędne ewidencje np. środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ewidencje wyposażenia, odrębne ewidencje dla celów podatku od towarów i usług, odrębne ewidencje dla celów podatku dochodowego od osób fizycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79211000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty (brutto) |
60,00 |
Aspekty społeczne |
20,00 |
Kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia 1 |
10,00 |
Kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia 2 |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Świadczenie usług księgowych na rzecz przedsiębiorstwa MARKETING TEAM ANETA KUDLAK |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) sporządzanie wymaganych przepisami prawa zeznań, deklaracji podatkowych, sprawozdań statystycznych i finansowych oraz innych dokumentów rozliczeniowych, ich podpisywania w granicach otrzymanych pełnomocnictw oraz terminowego przekazywania do właściwych organów jeśli takie pełnomocnictwa zostały udzielone, b) prowadzenie obsługi płacowej, w tym sporządzanie listy płac wynagrodzeń w ramach umów o pracę, sporządzanie listy płac wynagrodzeń z umów cywilnoprawnych, sporządzanie i przesyłanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych miesięcznych deklaracji rozliczeniowych oraz imiennych raportów miesięcznych, sporządzanie rocznych informacji o dochodach, sporządzanie i przesyłanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej,c) prowadzenie obsługi kadrowej, w tym prowadzenie akt osobowych pracowników oraz całości spraw związanych z urlopami wypoczynkowymi i ewidencjonowaniem nieobecności pracowników, obsługiwanie zatrudnienia osób w ramach umów o pracę oraz cywilnoprawnych, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie i przesyłanie właściwym organom obowiązującej sprawozdawczości, pomocy na rzecz przedsiębiorstwa przy kontrolach i wystąpieniach pokontrolnych właściwych organów,d) przygotowanie i dostarczenie do właściwych organów zawiadomienia o powierzeniu Wykonawcy prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz zgłoszenia aktualizacyjnego związanego z powierzeniem Wykonawcy prowadzenia ksiąg rachunkowych, e) kontrola formalna i rachunkowa dokumentów,f) rozliczenia z ZUS, elektroniczna transmisja dokumentów ZUS (Program Płatnik Elektroniczny), g) reprezentowanie podatnika we wszystkich organach władzy państwowej,h) wypełnianie obowiązków o charakterze podatkowym, a także odpowiednie przechowywanie dokumentacji księgowo-finansowej zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz aktami wykonawczymi z nią związanymi,i) inne czynności niezbędne do właściwego prowadzenia spraw przedsiębiorstwa pod względem rachunkowym i kadrowo- płacowym.oraz:a) prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie niezbędnym do prowadzenia księgowości na potrzeby ewidencjonowania osiągniętych przychodów i ponoszonych kosztów związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości oraz aktami wykonawczymi z nią związanymi,b) prowadzenie podatkowych ksiąg przychodu i rozchodu KPiR,c) rozliczenia ryczałtowe,d) prowadzenie dokumentacji podatkowej, na którą składają się niezbędne ewidencje np. środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ewidencje wyposażenia, odrębne ewidencje dla celów podatku od towarów i usług, odrębne ewidencje dla celów podatku dochodowego od osób fizycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79211000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty (brutto) |
60,00 |
Aspekty społeczne |
20,00 |
Kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia 1 |
10,00 |
Kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia 2 |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Świadczenie usług księgowych na rzecz przedsiębiorstwa MONIKA KOZIEJA |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) sporządzanie wymaganych przepisami prawa zeznań, deklaracji podatkowych, sprawozdań statystycznych i finansowych oraz innych dokumentów rozliczeniowych, ich podpisywania w granicach otrzymanych pełnomocnictw oraz terminowego przekazywania do właściwych organów jeśli takie pełnomocnictwa zostały udzielone, b) prowadzenie obsługi płacowej, w tym sporządzanie listy płac wynagrodzeń w ramach umów o pracę, sporządzanie listy płac wynagrodzeń z umów cywilnoprawnych, sporządzanie i przesyłanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych miesięcznych deklaracji rozliczeniowych oraz imiennych raportów miesięcznych, sporządzanie rocznych informacji o dochodach, sporządzanie i przesyłanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej,c) prowadzenie obsługi kadrowej, w tym prowadzenie akt osobowych pracowników oraz całości spraw związanych z urlopami wypoczynkowymi i ewidencjonowaniem nieobecności pracowników, obsługiwanie zatrudnienia osób w ramach umów o pracę oraz cywilnoprawnych, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie i przesyłanie właściwym organom obowiązującej sprawozdawczości, pomocy na rzecz przedsiębiorstwa przy kontrolach i wystąpieniach pokontrolnych właściwych organów,d) przygotowanie i dostarczenie do właściwych organów zawiadomienia o powierzeniu Wykonawcy prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz zgłoszenia aktualizacyjnego związanego z powierzeniem Wykonawcy prowadzenia ksiąg rachunkowych, e) kontrola formalna i rachunkowa dokumentów,f) rozliczenia z ZUS, elektroniczna transmisja dokumentów ZUS (Program Płatnik Elektroniczny), g) reprezentowanie podatnika we wszystkich organach władzy państwowej,h) wypełnianie obowiązków o charakterze podatkowym, a także odpowiednie przechowywanie dokumentacji księgowo-finansowej zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz aktami wykonawczymi z nią związanymi,i) inne czynności niezbędne do właściwego prowadzenia spraw przedsiębiorstwa pod względem rachunkowym i kadrowo- płacowym.oraz:a) prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie niezbędnym do prowadzenia księgowości na potrzeby ewidencjonowania osiągniętych przychodów i ponoszonych kosztów związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości oraz aktami wykonawczymi z nią związanymi,b) prowadzenie podatkowych ksiąg przychodu i rozchodu KPiR,c) rozliczenia ryczałtowe,d) prowadzenie dokumentacji podatkowej, na którą składają się niezbędne ewidencje np. środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ewidencje wyposażenia, odrębne ewidencje dla celów podatku od towarów i usług, odrębne ewidencje dla celów podatku dochodowego od osób fizycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79211000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty (brutto) |
60,00 |
Aspekty społeczne |
20,00 |
Kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia 1 |
10,00 |
Kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia 2 |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Świadczenie usług księgowych na rzecz przedsiębiorstwa SHAPECLINIC NATALIA FILCKOWSKA |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) sporządzanie wymaganych przepisami prawa zeznań, deklaracji podatkowych, sprawozdań statystycznych i finansowych oraz innych dokumentów rozliczeniowych, ich podpisywania w granicach otrzymanych pełnomocnictw oraz terminowego przekazywania do właściwych organów jeśli takie pełnomocnictwa zostały udzielone, b) prowadzenie obsługi płacowej, w tym sporządzanie listy płac wynagrodzeń w ramach umów o pracę, sporządzanie listy płac wynagrodzeń z umów cywilnoprawnych, sporządzanie i przesyłanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych miesięcznych deklaracji rozliczeniowych oraz imiennych raportów miesięcznych, sporządzanie rocznych informacji o dochodach, sporządzanie i przesyłanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej,c) prowadzenie obsługi kadrowej, w tym prowadzenie akt osobowych pracowników oraz całości spraw związanych z urlopami wypoczynkowymi i ewidencjonowaniem nieobecności pracowników, obsługiwanie zatrudnienia osób w ramach umów o pracę oraz cywilnoprawnych, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie i przesyłanie właściwym organom obowiązującej sprawozdawczości, pomocy na rzecz przedsiębiorstwa przy kontrolach i wystąpieniach pokontrolnych właściwych organów,d) przygotowanie i dostarczenie do właściwych organów zawiadomienia o powierzeniu Wykonawcy prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz zgłoszenia aktualizacyjnego związanego z powierzeniem Wykonawcy prowadzenia ksiąg rachunkowych, e) kontrola formalna i rachunkowa dokumentów,f) rozliczenia z ZUS, elektroniczna transmisja dokumentów ZUS (Program Płatnik Elektroniczny), g) reprezentowanie podatnika we wszystkich organach władzy państwowej,h) wypełnianie obowiązków o charakterze podatkowym, a także odpowiednie przechowywanie dokumentacji księgowo-finansowej zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz aktami wykonawczymi z nią związanymi,i) inne czynności niezbędne do właściwego prowadzenia spraw przedsiębiorstwa pod względem rachunkowym i kadrowo- płacowym.oraz:a) prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie niezbędnym do prowadzenia księgowości na potrzeby ewidencjonowania osiągniętych przychodów i ponoszonych kosztów związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości oraz aktami wykonawczymi z nią związanymi,b) prowadzenie podatkowych ksiąg przychodu i rozchodu KPiR,c) rozliczenia ryczałtowe,d) prowadzenie dokumentacji podatkowej, na którą składają się niezbędne ewidencje np. środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ewidencje wyposażenia, odrębne ewidencje dla celów podatku od towarów i usług, odrębne ewidencje dla celów podatku dochodowego od osób fizycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79211000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty (brutto) |
60,00 |
Aspekty społeczne |
20,00 |
Kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia 1 |
10,00 |
Kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia 2 |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Świadczenie usług księgowych na rzecz przedsiębiorstwa KAMAEL Katarzyna Tykarska |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) sporządzanie wymaganych przepisami prawa zeznań, deklaracji podatkowych, sprawozdań statystycznych i finansowych oraz innych dokumentów rozliczeniowych, ich podpisywania w granicach otrzymanych pełnomocnictw oraz terminowego przekazywania do właściwych organów jeśli takie pełnomocnictwa zostały udzielone, b) prowadzenie obsługi płacowej, w tym sporządzanie listy płac wynagrodzeń w ramach umów o pracę, sporządzanie listy płac wynagrodzeń z umów cywilnoprawnych, sporządzanie i przesyłanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych miesięcznych deklaracji rozliczeniowych oraz imiennych raportów miesięcznych, sporządzanie rocznych informacji o dochodach, sporządzanie i przesyłanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej,c) prowadzenie obsługi kadrowej, w tym prowadzenie akt osobowych pracowników oraz całości spraw związanych z urlopami wypoczynkowymi i ewidencjonowaniem nieobecności pracowników, obsługiwanie zatrudnienia osób w ramach umów o pracę oraz cywilnoprawnych, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie i przesyłanie właściwym organom obowiązującej sprawozdawczości, pomocy na rzecz przedsiębiorstwa przy kontrolach i wystąpieniach pokontrolnych właściwych organów,d) przygotowanie i dostarczenie do właściwych organów zawiadomienia o powierzeniu Wykonawcy prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz zgłoszenia aktualizacyjnego związanego z powierzeniem Wykonawcy prowadzenia ksiąg rachunkowych, e) kontrola formalna i rachunkowa dokumentów,f) rozliczenia z ZUS, elektroniczna transmisja dokumentów ZUS (Program Płatnik Elektroniczny), g) reprezentowanie podatnika we wszystkich organach władzy państwowej,h) wypełnianie obowiązków o charakterze podatkowym, a także odpowiednie przechowywanie dokumentacji księgowo-finansowej zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz aktami wykonawczymi z nią związanymi,i) inne czynności niezbędne do właściwego prowadzenia spraw przedsiębiorstwa pod względem rachunkowym i kadrowo- płacowym.oraz:a) prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie niezbędnym do prowadzenia księgowości na potrzeby ewidencjonowania osiągniętych przychodów i ponoszonych kosztów związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości oraz aktami wykonawczymi z nią związanymi,b) prowadzenie podatkowych ksiąg przychodu i rozchodu KPiR,c) rozliczenia ryczałtowe,d) prowadzenie dokumentacji podatkowej, na którą składają się niezbędne ewidencje np. środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ewidencje wyposażenia, odrębne ewidencje dla celów podatku od towarów i usług, odrębne ewidencje dla celów podatku dochodowego od osób fizycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79211000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty (brutto) |
60,00 |
Aspekty społeczne |
20,00 |
Kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia 1 |
10,00 |
Kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia 2 |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Świadczenie usług księgowych na rzecz przedsiębiorstwa NTL SOLUTIONS Natalia Leszczyńska |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) sporządzanie wymaganych przepisami prawa zeznań, deklaracji podatkowych, sprawozdań statystycznych i finansowych oraz innych dokumentów rozliczeniowych, ich podpisywania w granicach otrzymanych pełnomocnictw oraz terminowego przekazywania do właściwych organów jeśli takie pełnomocnictwa zostały udzielone, b) prowadzenie obsługi płacowej, w tym sporządzanie listy płac wynagrodzeń w ramach umów o pracę, sporządzanie listy płac wynagrodzeń z umów cywilnoprawnych, sporządzanie i przesyłanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych miesięcznych deklaracji rozliczeniowych oraz imiennych raportów miesięcznych, sporządzanie rocznych informacji o dochodach, sporządzanie i przesyłanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej,c) prowadzenie obsługi kadrowej, w tym prowadzenie akt osobowych pracowników oraz całości spraw związanych z urlopami wypoczynkowymi i ewidencjonowaniem nieobecności pracowników, obsługiwanie zatrudnienia osób w ramach umów o pracę oraz cywilnoprawnych, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie i przesyłanie właściwym organom obowiązującej sprawozdawczości, pomocy na rzecz przedsiębiorstwa przy kontrolach i wystąpieniach pokontrolnych właściwych organów,d) przygotowanie i dostarczenie do właściwych organów zawiadomienia o powierzeniu Wykonawcy prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz zgłoszenia aktualizacyjnego związanego z powierzeniem Wykonawcy prowadzenia ksiąg rachunkowych, e) kontrola formalna i rachunkowa dokumentów,f) rozliczenia z ZUS, elektroniczna transmisja dokumentów ZUS (Program Płatnik Elektroniczny), g) reprezentowanie podatnika we wszystkich organach władzy państwowej,h) wypełnianie obowiązków o charakterze podatkowym, a także odpowiednie przechowywanie dokumentacji księgowo-finansowej zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz aktami wykonawczymi z nią związanymi,i) inne czynności niezbędne do właściwego prowadzenia spraw przedsiębiorstwa pod względem rachunkowym i kadrowo- płacowymoraz:a) prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie niezbędnym do prowadzenia księgowości na potrzeby ewidencjonowania osiągniętych przychodów i ponoszonych kosztów związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości oraz aktami wykonawczymi z nią związanymi,b) prowadzenie podatkowych ksiąg przychodu i rozchodu KPiR,c) rozliczenia ryczałtowe,d) prowadzenie dokumentacji podatkowej, na którą składają się niezbędne ewidencje np. środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ewidencje wyposażenia, odrębne ewidencje dla celów podatku od towarów i usług, odrębne ewidencje dla celów podatku dochodowego od osób fizycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79211000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty (brutto) |
60,00 |
Aspekty społeczne |
20,00 |
Kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia 1 |
10,00 |
Kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia 2 |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Świadczenie usług księgowych na rzecz przedsiębiorstwa TOMASZ KOZIEJA |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) sporządzanie wymaganych przepisami prawa zeznań, deklaracji podatkowych, sprawozdań statystycznych i finansowych oraz innych dokumentów rozliczeniowych, ich podpisywania w granicach otrzymanych pełnomocnictw oraz terminowego przekazywania do właściwych organów jeśli takie pełnomocnictwa zostały udzielone, b) prowadzenie obsługi płacowej, w tym sporządzanie listy płac wynagrodzeń w ramach umów o pracę, sporządzanie listy płac wynagrodzeń z umów cywilnoprawnych, sporządzanie i przesyłanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych miesięcznych deklaracji rozliczeniowych oraz imiennych raportów miesięcznych, sporządzanie rocznych informacji o dochodach, sporządzanie i przesyłanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej,c) prowadzenie obsługi kadrowej, w tym prowadzenie akt osobowych pracowników oraz całości spraw związanych z urlopami wypoczynkowymi i ewidencjonowaniem nieobecności pracowników, obsługiwanie zatrudnienia osób w ramach umów o pracę oraz cywilnoprawnych, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie i przesyłanie właściwym organom obowiązującej sprawozdawczości, pomocy na rzecz przedsiębiorstwa przy kontrolach i wystąpieniach pokontrolnych właściwych organów,d) przygotowanie i dostarczenie do właściwych organów zawiadomienia o powierzeniu Wykonawcy prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz zgłoszenia aktualizacyjnego związanego z powierzeniem Wykonawcy prowadzenia ksiąg rachunkowych, e) kontrola formalna i rachunkowa dokumentów,f) rozliczenia z ZUS, elektroniczna transmisja dokumentów ZUS (Program Płatnik Elektroniczny), g) reprezentowanie podatnika we wszystkich organach władzy państwowej,h) wypełnianie obowiązków o charakterze podatkowym, a także odpowiednie przechowywanie dokumentacji księgowo-finansowej zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz aktami wykonawczymi z nią związanymi,i) inne czynności niezbędne do właściwego prowadzenia spraw przedsiębiorstwa pod względem rachunkowym i kadrowo- płacowym.oraz:a) prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie niezbędnym do prowadzenia księgowości na potrzeby ewidencjonowania osiągniętych przychodów i ponoszonych kosztów związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości oraz aktami wykonawczymi z nią związanymi,b) prowadzenie podatkowych ksiąg przychodu i rozchodu KPiR,c) rozliczenia ryczałtowe,d) prowadzenie dokumentacji podatkowej, na którą składają się niezbędne ewidencje np. środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ewidencje wyposażenia, odrębne ewidencje dla celów podatku od towarów i usług, odrębne ewidencje dla celów podatku dochodowego od osób fizycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79211000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty (brutto) |
60,00 |
Aspekty społeczne |
20,00 |
Kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia 1 |
10,00 |
Kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia 2 |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Świadczenie usług księgowych na rzecz przedsiębiorstwa NUMIT Mariusz Słomczyński |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) sporządzanie wymaganych przepisami prawa zeznań, deklaracji podatkowych, sprawozdań statystycznych i finansowych oraz innych dokumentów rozliczeniowych, ich podpisywania w granicach otrzymanych pełnomocnictw oraz terminowego przekazywania do właściwych organów jeśli takie pełnomocnictwa zostały udzielone, b) prowadzenie obsługi płacowej, w tym sporządzanie listy płac wynagrodzeń w ramach umów o pracę, sporządzanie listy płac wynagrodzeń z umów cywilnoprawnych, sporządzanie i przesyłanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych miesięcznych deklaracji rozliczeniowych oraz imiennych raportów miesięcznych, sporządzanie rocznych informacji o dochodach, sporządzanie i przesyłanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej,c) prowadzenie obsługi kadrowej, w tym prowadzenie akt osobowych pracowników oraz całości spraw związanych z urlopami wypoczynkowymi i ewidencjonowaniem nieobecności pracowników, obsługiwanie zatrudnienia osób w ramach umów o pracę oraz cywilnoprawnych, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie i przesyłanie właściwym organom obowiązującej sprawozdawczości, pomocy na rzecz przedsiębiorstwa przy kontrolach i wystąpieniach pokontrolnych właściwych organów,d) przygotowanie i dostarczenie do właściwych organów zawiadomienia o powierzeniu Wykonawcy prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz zgłoszenia aktualizacyjnego związanego z powierzeniem Wykonawcy prowadzenia ksiąg rachunkowych, e) kontrola formalna i rachunkowa dokumentów,f) rozliczenia z ZUS, elektroniczna transmisja dokumentów ZUS (Program Płatnik Elektroniczny), g) reprezentowanie podatnika we wszystkich organach władzy państwowej,h) wypełnianie obowiązków o charakterze podatkowym, a także odpowiednie przechowywanie dokumentacji księgowo-finansowej zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz aktami wykonawczymi z nią związanymi,i) inne czynności niezbędne do właściwego prowadzenia spraw przedsiębiorstwa pod względem rachunkowym i kadrowo- płacowym.oraz:a) prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie niezbędnym do prowadzenia księgowości na potrzeby ewidencjonowania osiągniętych przychodów i ponoszonych kosztów związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości oraz aktami wykonawczymi z nią związanymi,b) prowadzenie podatkowych ksiąg przychodu i rozchodu KPiR,c) rozliczenia ryczałtowe,d) prowadzenie dokumentacji podatkowej, na którą składają się niezbędne ewidencje np. środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ewidencje wyposażenia, odrębne ewidencje dla celów podatku od towarów i usług, odrębne ewidencje dla celów podatku dochodowego od osób fizycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79211000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty (brutto) |
60,00 |
Aspekty społeczne |
20,00 |
Kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia 1 |
10,00 |
Kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia 2 |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Świadczenie usług księgowych na rzecz przedsiębiorstwa ANNA PTAK Pracownia Florystyczna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) sporządzanie wymaganych przepisami prawa zeznań, deklaracji podatkowych, sprawozdań statystycznych i finansowych oraz innych dokumentów rozliczeniowych, ich podpisywania w granicach otrzymanych pełnomocnictw oraz terminowego przekazywania do właściwych organów jeśli takie pełnomocnictwa zostały udzielone, b) prowadzenie obsługi płacowej, w tym sporządzanie listy płac wynagrodzeń w ramach umów o pracę, sporządzanie listy płac wynagrodzeń z umów cywilnoprawnych, sporządzanie i przesyłanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych miesięcznych deklaracji rozliczeniowych oraz imiennych raportów miesięcznych, sporządzanie rocznych informacji o dochodach, sporządzanie i przesyłanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej,c) prowadzenie obsługi kadrowej, w tym prowadzenie akt osobowych pracowników oraz całości spraw związanych z urlopami wypoczynkowymi i ewidencjonowaniem nieobecności pracowników, obsługiwanie zatrudnienia osób w ramach umów o pracę oraz cywilnoprawnych, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie i przesyłanie właściwym organom obowiązującej sprawozdawczości, pomocy na rzecz przedsiębiorstwa przy kontrolach i wystąpieniach pokontrolnych właściwych organów,d) przygotowanie i dostarczenie do właściwych organów zawiadomienia o powierzeniu Wykonawcy prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz zgłoszenia aktualizacyjnego związanego z powierzeniem Wykonawcy prowadzenia ksiąg rachunkowych, e) kontrola formalna i rachunkowa dokumentów,f) rozliczenia z ZUS, elektroniczna transmisja dokumentów ZUS (Program Płatnik Elektroniczny), g) reprezentowanie podatnika we wszystkich organach władzy państwowej,h) wypełnianie obowiązków o charakterze podatkowym, a także odpowiednie przechowywanie dokumentacji księgowo-finansowej zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz aktami wykonawczymi z nią związanymi,i) inne czynności niezbędne do właściwego prowadzenia spraw przedsiębiorstwa pod względem rachunkowym i kadrowo- płacowym.oraz:a) prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie niezbędnym do prowadzenia księgowości na potrzeby ewidencjonowania osiągniętych przychodów i ponoszonych kosztów związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości oraz aktami wykonawczymi z nią związanymi,b) prowadzenie podatkowych ksiąg przychodu i rozchodu KPiR,c) rozliczenia ryczałtowe,d) prowadzenie dokumentacji podatkowej, na którą składają się niezbędne ewidencje np. środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ewidencje wyposażenia, odrębne ewidencje dla celów podatku od towarów i usług, odrębne ewidencje dla celów podatku dochodowego od osób fizycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79211000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty (brutto) |
60,00 |
Aspekty społeczne |
20,00 |
Kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia 1 |
10,00 |
Kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia 2 |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Świadczenie usług księgowych na rzecz przedsiębiorstwa MANANAHI Beata Kubacka |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) sporządzanie wymaganych przepisami prawa zeznań, deklaracji podatkowych, sprawozdań statystycznych i finansowych oraz innych dokumentów rozliczeniowych, ich podpisywania w granicach otrzymanych pełnomocnictw oraz terminowego przekazywania do właściwych organów jeśli takie pełnomocnictwa zostały udzielone, b) prowadzenie obsługi płacowej, w tym sporządzanie listy płac wynagrodzeń w ramach umów o pracę, sporządzanie listy płac wynagrodzeń z umów cywilnoprawnych, sporządzanie i przesyłanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych miesięcznych deklaracji rozliczeniowych oraz imiennych raportów miesięcznych, sporządzanie rocznych informacji o dochodach, sporządzanie i przesyłanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej,c) prowadzenie obsługi kadrowej, w tym prowadzenie akt osobowych pracowników oraz całości spraw związanych z urlopami wypoczynkowymi i ewidencjonowaniem nieobecności pracowników, obsługiwanie zatrudnienia osób w ramach umów o pracę oraz cywilnoprawnych, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie i przesyłanie właściwym organom obowiązującej sprawozdawczości, pomocy na rzecz przedsiębiorstwa przy kontrolach i wystąpieniach pokontrolnych właściwych organów,d) przygotowanie i dostarczenie do właściwych organów zawiadomienia o powierzeniu Wykonawcy prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz zgłoszenia aktualizacyjnego związanego z powierzeniem Wykonawcy prowadzenia ksiąg rachunkowych, e) kontrola formalna i rachunkowa dokumentów,f) rozliczenia z ZUS, elektroniczna transmisja dokumentów ZUS (Program Płatnik Elektroniczny), g) reprezentowanie podatnika we wszystkich organach władzy państwowej,h) wypełnianie obowiązków o charakterze podatkowym, a także odpowiednie przechowywanie dokumentacji księgowo-finansowej zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz aktami wykonawczymi z nią związanymi,i) inne czynności niezbędne do właściwego prowadzenia spraw przedsiębiorstwa pod względem rachunkowym i kadrowo- płacowym.oraz:a) prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie niezbędnym do prowadzenia księgowości na potrzeby ewidencjonowania osiągniętych przychodów i ponoszonych kosztów związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości oraz aktami wykonawczymi z nią związanymi,b) prowadzenie podatkowych ksiąg przychodu i rozchodu KPiR,c) rozliczenia ryczałtowe,d) prowadzenie dokumentacji podatkowej, na którą składają się niezbędne ewidencje np. środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ewidencje wyposażenia, odrębne ewidencje dla celów podatku od towarów i usług, odrębne ewidencje dla celów podatku dochodowego od osób fizycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79211000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty (brutto) |
60,00 |
Aspekty społeczne |
20,00 |
Kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia 1 |
10,00 |
Kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia 2 |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Świadczenie usług księgowych na rzecz przedsiębiorstwa PIONIER CTG Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) sporządzanie wymaganych przepisami prawa zeznań, deklaracji podatkowych, sprawozdań statystycznych i finansowych oraz innych dokumentów rozliczeniowych, ich podpisywania w granicach otrzymanych pełnomocnictw oraz terminowego przekazywania do właściwych organów jeśli takie pełnomocnictwa zostały udzielone, b) prowadzenie obsługi płacowej, w tym sporządzanie listy płac wynagrodzeń w ramach umów o pracę, sporządzanie listy płac wynagrodzeń z umów cywilnoprawnych, sporządzanie i przesyłanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych miesięcznych deklaracji rozliczeniowych oraz imiennych raportów miesięcznych, sporządzanie rocznych informacji o dochodach, sporządzanie i przesyłanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej,c) prowadzenie obsługi kadrowej, w tym prowadzenie akt osobowych pracowników oraz całości spraw związanych z urlopami wypoczynkowymi i ewidencjonowaniem nieobecności pracowników, obsługiwanie zatrudnienia osób w ramach umów o pracę oraz cywilnoprawnych, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie i przesyłanie właściwym organom obowiązującej sprawozdawczości, pomocy na rzecz przedsiębiorstwa przy kontrolach i wystąpieniach pokontrolnych właściwych organów,d) przygotowanie i dostarczenie do właściwych organów zawiadomienia o powierzeniu Wykonawcy prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz zgłoszenia aktualizacyjnego związanego z powierzeniem Wykonawcy prowadzenia ksiąg rachunkowych, e) kontrola formalna i rachunkowa dokumentów,f) rozliczenia z ZUS, elektroniczna transmisja dokumentów ZUS (Program Płatnik Elektroniczny), g) reprezentowanie podatnika we wszystkich organach władzy państwowej,h) wypełnianie obowiązków o charakterze podatkowym, a także odpowiednie przechowywanie dokumentacji księgowo-finansowej zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz aktami wykonawczymi z nią związanymi,i) inne czynności niezbędne do właściwego prowadzenia spraw przedsiębiorstwa pod względem rachunkowym i kadrowo- płacowym.oraz: a) prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie pełnej księgowości na potrzeby ewidencjonowania osiągniętych przychodów i ponoszonych kosztów związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości,b) prowadzenie dokumentacji podatkowej, na którą składają się niezbędne ewidencje np. środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ewidencje wyposażenia, odrębne ewidencje dla celów podatku od towarów i usług, odrębne ewidencje dla celów podatku dochodowego od osób prawnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79211000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty (brutto) |
61,00 |
Aspekty społeczne |
20,00 |
Kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia 1 |
10,00 |
Kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia 2 |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Świadczenie usług księgowych na rzecz przedsiębiorstwa MOBI SCHOOL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) sporządzanie wymaganych przepisami prawa zeznań, deklaracji podatkowych, sprawozdań statystycznych i finansowych oraz innych dokumentów rozliczeniowych, ich podpisywania w granicach otrzymanych pełnomocnictw oraz terminowego przekazywania do właściwych organów jeśli takie pełnomocnictwa zostały udzielone, b) prowadzenie obsługi płacowej, w tym sporządzanie listy płac wynagrodzeń w ramach umów o pracę, sporządzanie listy płac wynagrodzeń z umów cywilnoprawnych, sporządzanie i przesyłanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych miesięcznych deklaracji rozliczeniowych oraz imiennych raportów miesięcznych, sporządzanie rocznych informacji o dochodach, sporządzanie i przesyłanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej,c) prowadzenie obsługi kadrowej, w tym prowadzenie akt osobowych pracowników oraz całości spraw związanych z urlopami wypoczynkowymi i ewidencjonowaniem nieobecności pracowników, obsługiwanie zatrudnienia osób w ramach umów o pracę oraz cywilnoprawnych, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie i przesyłanie właściwym organom obowiązującej sprawozdawczości, pomocy na rzecz przedsiębiorstwa przy kontrolach i wystąpieniach pokontrolnych właściwych organów,d) przygotowanie i dostarczenie do właściwych organów zawiadomienia o powierzeniu Wykonawcy prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz zgłoszenia aktualizacyjnego związanego z powierzeniem Wykonawcy prowadzenia ksiąg rachunkowych, e) kontrola formalna i rachunkowa dokumentów,f) rozliczenia z ZUS, elektroniczna transmisja dokumentów ZUS (Program Płatnik Elektroniczny), g) reprezentowanie podatnika we wszystkich organach władzy państwowej,h) wypełnianie obowiązków o charakterze podatkowym, a także odpowiednie przechowywanie dokumentacji księgowo-finansowej zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz aktami wykonawczymi z nią związanymi,i) inne czynności niezbędne do właściwego prowadzenia spraw przedsiębiorstwa pod względem rachunkowym i kadrowo- płacowym.oraz:a) prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie pełnej księgowości na potrzeby ewidencjonowania osiągniętych przychodów i ponoszonych kosztów związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości,b) prowadzenie dokumentacji podatkowej, na którą składają się niezbędne ewidencje np. środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ewidencje wyposażenia, odrębne ewidencje dla celów podatku od towarów i usług, odrębne ewidencje dla celów podatku dochodowego od osób prawnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79211000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty (brutto) |
60,00 |
Aspekty społeczne |
20,00 |
Kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia 1 |
10,00 |
Kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia 2 |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Świadczenie usług księgowych na rzecz przedsiębiorstwa SWARF TOOLS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) sporządzanie wymaganych przepisami prawa zeznań, deklaracji podatkowych, sprawozdań statystycznych i finansowych oraz innych dokumentów rozliczeniowych, ich podpisywania w granicach otrzymanych pełnomocnictw oraz terminowego przekazywania do właściwych organów jeśli takie pełnomocnictwa zostały udzielone, b) prowadzenie obsługi płacowej, w tym sporządzanie listy płac wynagrodzeń w ramach umów o pracę, sporządzanie listy płac wynagrodzeń z umów cywilnoprawnych, sporządzanie i przesyłanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych miesięcznych deklaracji rozliczeniowych oraz imiennych raportów miesięcznych, sporządzanie rocznych informacji o dochodach, sporządzanie i przesyłanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej,c) prowadzenie obsługi kadrowej, w tym prowadzenie akt osobowych pracowników oraz całości spraw związanych z urlopami wypoczynkowymi i ewidencjonowaniem nieobecności pracowników, obsługiwanie zatrudnienia osób w ramach umów o pracę oraz cywilnoprawnych, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie i przesyłanie właściwym organom obowiązującej sprawozdawczości, pomocy na rzecz przedsiębiorstwa przy kontrolach i wystąpieniach pokontrolnych właściwych organów,d) przygotowanie i dostarczenie do właściwych organów zawiadomienia o powierzeniu Wykonawcy prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz zgłoszenia aktualizacyjnego związanego z powierzeniem Wykonawcy prowadzenia ksiąg rachunkowych, e) kontrola formalna i rachunkowa dokumentów,f) rozliczenia z ZUS, elektroniczna transmisja dokumentów ZUS (Program Płatnik Elektroniczny), g) reprezentowanie podatnika we wszystkich organach władzy państwowej,h) wypełnianie obowiązków o charakterze podatkowym, a także odpowiednie przechowywanie dokumentacji księgowo-finansowej zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz aktami wykonawczymi z nią związanymi,i) inne czynności niezbędne do właściwego prowadzenia spraw przedsiębiorstwa pod względem rachunkowym i kadrowo- płacowym.oraz:a) prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie pełnej księgowości na potrzeby ewidencjonowania osiągniętych przychodów i ponoszonych kosztów związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości,b) prowadzenie dokumentacji podatkowej, na którą składają się niezbędne ewidencje np. środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ewidencje wyposażenia, odrębne ewidencje dla celów podatku od towarów i usług, odrębne ewidencje dla celów podatku dochodowego od osób prawnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79211000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty (brutto) |
60,00 |
Aspekty społeczne |
20,00 |
Kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia 1 |
10,00 |
Kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia 2 |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Świadczenie usług księgowych na rzecz przedsiębiorstwa CENTRUM DORADZTWA I MEDIACJI MP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) sporządzanie wymaganych przepisami prawa zeznań, deklaracji podatkowych, sprawozdań statystycznych i finansowych oraz innych dokumentów rozliczeniowych, ich podpisywania w granicach otrzymanych pełnomocnictw oraz terminowego przekazywania do właściwych organów jeśli takie pełnomocnictwa zostały udzielone, b) prowadzenie obsługi płacowej, w tym sporządzanie listy płac wynagrodzeń w ramach umów o pracę, sporządzanie listy płac wynagrodzeń z umów cywilnoprawnych, sporządzanie i przesyłanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych miesięcznych deklaracji rozliczeniowych oraz imiennych raportów miesięcznych, sporządzanie rocznych informacji o dochodach, sporządzanie i przesyłanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej,c) prowadzenie obsługi kadrowej, w tym prowadzenie akt osobowych pracowników oraz całości spraw związanych z urlopami wypoczynkowymi i ewidencjonowaniem nieobecności pracowników, obsługiwanie zatrudnienia osób w ramach umów o pracę oraz cywilnoprawnych, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie i przesyłanie właściwym organom obowiązującej sprawozdawczości, pomocy na rzecz przedsiębiorstwa przy kontrolach i wystąpieniach pokontrolnych właściwych organów,d) przygotowanie i dostarczenie do właściwych organów zawiadomienia o powierzeniu Wykonawcy prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz zgłoszenia aktualizacyjnego związanego z powierzeniem Wykonawcy prowadzenia ksiąg rachunkowych, e) kontrola formalna i rachunkowa dokumentów,f) rozliczenia z ZUS, elektroniczna transmisja dokumentów ZUS (Program Płatnik Elektroniczny), g) reprezentowanie podatnika we wszystkich organach władzy państwowej,h) wypełnianie obowiązków o charakterze podatkowym, a także odpowiednie przechowywanie dokumentacji księgowo-finansowej zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz aktami wykonawczymi z nią związanymi,i) inne czynności niezbędne do właściwego prowadzenia spraw przedsiębiorstwa pod względem rachunkowym i kadrowo- płacowym.oraz:a) prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie pełnej księgowości na potrzeby ewidencjonowania osiągniętych przychodów i ponoszonych kosztów związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości,b) prowadzenie dokumentacji podatkowej, na którą składają się niezbędne ewidencje np. środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ewidencje wyposażenia, odrębne ewidencje dla celów podatku od towarów i usług, odrębne ewidencje dla celów podatku dochodowego od osób prawnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79211000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty (brutto) |
60,00 |
Aspekty społeczne |
20,00 |
Kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia 1 |
10,00 |
Kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia 2 |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Świadczenie usług księgowych na rzecz przedsiębiorstwa K&P Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) sporządzanie wymaganych przepisami prawa zeznań, deklaracji podatkowych, sprawozdań statystycznych i finansowych oraz innych dokumentów rozliczeniowych, ich podpisywania w granicach otrzymanych pełnomocnictw oraz terminowego przekazywania do właściwych organów jeśli takie pełnomocnictwa zostały udzielone, b) prowadzenie obsługi płacowej, w tym sporządzanie listy płac wynagrodzeń w ramach umów o pracę, sporządzanie listy płac wynagrodzeń z umów cywilnoprawnych, sporządzanie i przesyłanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych miesięcznych deklaracji rozliczeniowych oraz imiennych raportów miesięcznych, sporządzanie rocznych informacji o dochodach, sporządzanie i przesyłanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej,c) prowadzenie obsługi kadrowej, w tym prowadzenie akt osobowych pracowników oraz całości spraw związanych z urlopami wypoczynkowymi i ewidencjonowaniem nieobecności pracowników, obsługiwanie zatrudnienia osób w ramach umów o pracę oraz cywilnoprawnych, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie i przesyłanie właściwym organom obowiązującej sprawozdawczości, pomocy na rzecz przedsiębiorstwa przy kontrolach i wystąpieniach pokontrolnych właściwych organów,d) przygotowanie i dostarczenie do właściwych organów zawiadomienia o powierzeniu Wykonawcy prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz zgłoszenia aktualizacyjnego związanego z powierzeniem Wykonawcy prowadzenia ksiąg rachunkowych, e) kontrola formalna i rachunkowa dokumentów,f) rozliczenia z ZUS, elektroniczna transmisja dokumentów ZUS (Program Płatnik Elektroniczny), g) reprezentowanie podatnika we wszystkich organach władzy państwowej,h) wypełnianie obowiązków o charakterze podatkowym, a także odpowiednie przechowywanie dokumentacji księgowo-finansowej zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz aktami wykonawczymi z nią związanymi,i) inne czynności niezbędne do właściwego prowadzenia spraw przedsiębiorstwa pod względem rachunkowym i kadrowo- płacowym.oraz:a) prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie pełnej księgowości na potrzeby ewidencjonowania osiągniętych przychodów i ponoszonych kosztów związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości,b) prowadzenie dokumentacji podatkowej, na którą składają się niezbędne ewidencje np. środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ewidencje wyposażenia, odrębne ewidencje dla celów podatku od towarów i usług, odrębne ewidencje dla celów podatku dochodowego od osób prawnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79211000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty (brutto) |
60,00 |
Aspekty społeczne |
20,00 |
Kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia 1 |
10,00 |
Kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia 2 |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: