III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie, a za wstępne spełnienie udziału w postępowaniu Zamawiający uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie, a za wstępne spełnienie udziału w postępowaniu Zamawiający uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie, a za wstępne spełnienie udziału w postępowaniu Zamawiający uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolności technicznej i zawodowej oraz sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków ( art. 22a ust 1 ustawy Pzp)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając (Wykonawca załącza wraz z ofertą) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy), którego wzór stanowi Załącznik nr 13 do SIWZ – Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach stanowiących odpowiednio Załącznik nr 9 oraz Załącznik nr 10 do SIWZ.Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykonanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa/ekonomiczna podmiotu, na którego zdolnościach polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lubzobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową/ekonomiczną o których mowa w pkt. 5.1.2. rozdziału V.Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeśli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizacje zamówienia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust 5 ustawy Pzp Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza na wezwanie Zamawiającego złoży:informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Analogicznie do treści § 7 ust. 2 rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dotyczącego terminu wystawienia odpowiednich dokumentów składanych przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, odpis o którym mowa w pkt 6.3.4. winien być wystawiony także nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Uwaga!!!W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający, żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 6.3 niniejszej SIWZ.W przypadku Wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp, może skorzystać z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 6.3. niniejszej SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że:a) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (dot. pkt. 6.3.1. SIWZ)b) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (dot. pkt. 6.3.2 i 6.3.3. SIWZ)c) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. (dot. pkt. 6.3.4. SIWZ)Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 6.3.1. niniejszej SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 6.3.1. SIWZ, składa dokument, o którym mowa w pkt. 6.5.1. SIWZ, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie, a za wstępne spełnienie udziału w postępowaniu Zamawiający uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w pkt. 3.3. SIWZ, Wykonawca którego oferta został oceniona jako najkorzystniejsza w danym pakiecie/ części przedmiotu zamówienia zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego złożyć: Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy).Opis oferowanego przedmiotu zamówienia – np. Prospekty producenta, katalogi, ulotki, opisy w wersji polskojęzycznej itp., zawierające numer katalogowy oferowanego produktu, z których treści jednoznacznie wynika, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry/ wymogi opisane w odpowiednich załącznikach od nr 1 do nr 6 SIWZ, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę Deklarację zgodności na zaoferowane wyposażenie medyczne.Jeżeli dowolny aspekt użytkowania oferowanego sprzętu wymaga zgodności z Normami Zsynchronizowanymi - zgodnie z Dyrektywą 93/42/EWG (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 2011/C 143/02 z 13.05.2011 r), Wykonawca dostarczy potwierdzenie takiej zgodności lub wskaże rozwiązanie równoważne.UWAGA! Wskazane, aby dokumenty wyszczególnione w pkt. 6.16. SIWZ były przez Wykonawcę szczegółowo oznaczone, tj. jakiego pakietu/części dotyczą.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp Wykonawca złoży:Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – wzór stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.Uwaga!!! Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w/w oświadczenie w formie pisemnej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenie wg Załącznika nr 11 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/ konsorcja) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznegoDokument potwierdzający ustanowienie Pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za realizację umowy.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oraz o których mowa w pkt 5a.2. SIWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 5.1.2. SIWZ.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w pkt. 6.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia z postepowania. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 6.2. SIWZ składa każdy z Wykonawców.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty o których mowa w pkt. 6.3 SIWZ., dokumenty te składa każdy z wykonawców występujących wspólnieJeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców – jeśli nie została złożona wraz z ofertą.Kompletna oferta musi zawierać, składać się z następujących dokumentów:Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz oferty – Załącznik Nr 8 do SIWZ. Formularz oferty powinien zawierać w szczególności: - cenę ofertową brutto, cenę ofertową netto dla części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę;- zobowiązanie o okresie udzielonej gwarancji na dostarczane wyposażenie medyczne dla części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę;- parametry techniczne dodatkowo punktowane dla części/pakietu nr 6 zamówienia ( o ile dotyczy) - oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się i uznaje warunki zawarte w SIWZ wraz z załącznikami oraz wyjaśnieniami i zmianami SIWZ, bez zastrzeżeń;- oświadczenie o okresie związania ofertą; - oświadczenie, że w przypadku uznania oferty Wykonawcy za najkorzystniejszą zobowiązuje się do zawarcia umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 14 do SIWZ, zgodnie z treścią oferty, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; - oświadczenie, że w przypadku uznania oferty Wykonawcy w zakresie części zamówienia/pakietu nr 6 zobowiązuje się do zawarcia umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, której wzór stanowi załącznik nr 15 do SIWZ w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; - zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia; - oświadczenie o akceptacji warunków płatności; - wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy / nie powierzy podwykonawcom (wraz z podaniem firm podwykonawców o ile są znane – jeżeli dotyczy).- informację od Wykonawcy zgodnie z art. 91ust. 3a ustawy PZP, że wybór jego oferty będzie / nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami ( należy wskazać odpowiednio)Dokumenty wymienione w pkt. 6.1. SIWZ – Załącznik nr 9 i 10 do SWIZ.Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w ar. 13 lub art. 14 RODO (należy przeczytać w treści oświadczenie oznaczonego * czy dotyczy danego Wykonawcy), którego wzór stanowi Załącznik nr 12 do SIWZ.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.Zobowiązanie podmiotów trzecich, w sytuacji gdy Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów trzecich, które zobowiązały się do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z art. 22a ust 2 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 13 do SIWZWypełnioną i podpisaną Specyfikację techniczną wyposażenia medycznego na część / pakiet przedmiotu zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę, odpowiednio Załącznik od nr 1 do nr 6 do SIWZ.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
Parametry techniczne |
0,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zawarte są w Projekcie Umowy - Załączniku nr 14 do SIWZ.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby dla części zamówienia/pakietu nr 6 zawarł z nim umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych na warunkach opisanych w Projekcie Umowy przetwarzania danych osobowych – Załącznik nr 15 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-06-22, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
jezyk polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Uwaga!!!!I. W pkt. IV 2.2. Kryteria oceny ofert w zakresie pakietu Nr 1-5 to cena 60% oraz Gwarancja 40%, natomiast w zakresie pakietu Nr 6 to cena 60%, Gwarancja 10% oraz Parametry techniczne 30%.II. KLAUZULA INFORMACYJNA z art. 13 RODO W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO stanowi pkt. 18SIWZ
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Częsc / Pakiet nr 1 - ZESTAW REANIMACYJNY w ilości 4 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa, montaż i instalacja wyposażenia medycznego dla potrzeb Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego wraz z przeprowadzeniem szkolenia personelu medycznego i obsługi technicznej. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach Projektu pn.: „Modernizacja Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu wraz z doposażeniem”.Zakres przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania obejmuje dostawę, montaż i instalacje wyposażenia medycznego dla:ETAPU I – Trakt Porodowy, znajdujący się w budynku 1C ETAPU IIa – Oddział Położniczy, znajdujący się w budynku 1A ETAPU IIb – Oddział Położniczy, znajdujący się w budynku 1C Pakiet Nr 1 - Zestaw reanimacyjny w ilości 4 szt.Szczegółowy opis (wymagania w zakresie ilości i parametrów technicznych) wyposażenia medycznego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia, został określony w specyfikacji technicznej wyposażenia, która stanowią Załączniki nr 1 do SIWZ. Przedstawione parametry techniczne w wyszczególnionych dokumentach jak i SIWZ są bezwzględnie wymagane.Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy).Dostarczony przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej jak w pierwszej połowie 2019r., niepowystawowy, nieregenerowany, bez wad fizycznych i prawnych, kompletny pod względem sprzętowym, kompatybilny i po zainstalowaniu gotów do użytkowania, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.Wyposażenie musi posiadać dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych oraz innymi bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 79632000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 11717,65
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Kompletna oferta musi zawierać, składać się z dokumentów wyszczególnionych w pkt. 6.15 SIWZ w tym Wypełniona i podpisana Specyfikacja techniczna wyposażenia medycznego na część / pakiet nr 1 przedmiotu zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę (Załącznik nr 1 do SIWZ). W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w pkt. 3.3. SIWZ, Wykonawca którego oferta został oceniona jako najkorzystniejsza w danym pakiecie/ części przedmiotu zamówienia zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego złożyć: Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy).Opis oferowanego przedmiotu zamówienia – np. Prospekty producenta, katalogi, ulotki, opisy w wersji polskojęzycznej itp., zawierające numer katalogowy oferowanego produktu, z których treści jednoznacznie wynika, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry/ wymogi opisane w odpowiednich załącznikach od nr 1 do nr 6 SIWZ, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę Deklarację zgodności na zaoferowane wyposażenie medyczne.Jeżeli dowolny aspekt użytkowania oferowanego sprzętu wymaga zgodności z Normami Zsynchronizowanymi - zgodnie z Dyrektywą 93/42/EWG (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 2011/C 143/02 z 13.05.2011 r), Wykonawca dostarczy potwierdzenie takiej zgodności lub wskaże rozwiązanie równoważne.UWAGA! Wskazane, aby dokumenty wyszczególnione w pkt. 6.16. SIWZ były przez Wykonawcę szczegółowo oznaczone, tj. jakiego pakietu/części dotyczą.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Częsc / Pakiet nr 2 - POMPA INFUZYJNA w ilości 4 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa, montaż i instalacja wyposażenia medycznego dla potrzeb Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego wraz z przeprowadzeniem szkolenia personelu medycznego i obsługi technicznej. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach Projektu pn.: „Modernizacja Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu wraz z doposażeniem”.Zakres przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania obejmuje dostawę, montaż i instalacje wyposażenia medycznego dla:ETAPU I – Trakt Porodowy, znajdujący się w budynku 1C ETAPU IIa – Oddział Położniczy, znajdujący się w budynku 1A ETAPU IIb – Oddział Położniczy, znajdujący się w budynku 1C Pakiet Nr 2 - Pompa infuzyjna w ilości 4 szt.Szczegółowy opis (wymagania w zakresie ilości i parametrów technicznych) wyposażenia medycznego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia, został określony w specyfikacji technicznej wyposażenia, która stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Przedstawione parametry techniczne w wyszczególnionych dokumentach jak i SIWZ są bezwzględnie wymagane.Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy).Dostarczony przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej jak w pierwszej połowie 2019r., niepowystawowy, nieregenerowany, bez wad fizycznych i prawnych, kompletny pod względem sprzętowym, kompatybilny i po zainstalowaniu gotów do użytkowania, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.Wyposażenie musi posiadać dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych oraz innymi bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 79632000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 11845,68
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Kompletna oferta musi zawierać, składać się z dokumentów wyszczególnionych w pkt. 6.15 SIWZ w tym Wypełniona i podpisana Specyfikacja techniczna wyposażenia medycznego na część / pakiet nr 2 przedmiotu zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę (Załącznik nr 2 do SIWZ). W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w pkt. 3.3. SIWZ, Wykonawca którego oferta został oceniona jako najkorzystniejsza w danym pakiecie/ części przedmiotu zamówienia zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego złożyć: Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy).Opis oferowanego przedmiotu zamówienia – np. Prospekty producenta, katalogi, ulotki, opisy w wersji polskojęzycznej itp., zawierające numer katalogowy oferowanego produktu, z których treści jednoznacznie wynika, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry/ wymogi opisane w odpowiednich załącznikach od nr 1 do nr 6 SIWZ, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę Deklarację zgodności na zaoferowane wyposażenie medyczne.Jeżeli dowolny aspekt użytkowania oferowanego sprzętu wymaga zgodności z Normami Zsynchronizowanymi - zgodnie z Dyrektywą 93/42/EWG (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 2011/C 143/02 z 13.05.2011 r), Wykonawca dostarczy potwierdzenie takiej zgodności lub wskaże rozwiązanie równoważne.UWAGA! Wskazane, aby dokumenty wyszczególnione w pkt. 6.16. SIWZ były przez Wykonawcę szczegółowo oznaczone, tj. jakiego pakietu/części dotyczą.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Częsc / Pakiet nr 3 - WYSIEGNIK 3 szt. + STOJAK NA KROPLÓWKI 3 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa, montaż i instalacja wyposażenia medycznego dla potrzeb Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego wraz z przeprowadzeniem szkolenia personelu medycznego i obsługi technicznej. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach Projektu pn.: „Modernizacja Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu wraz z doposażeniem”.Zakres przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania obejmuje dostawę, montaż i instalacje wyposażenia medycznego dla:ETAPU I – Trakt Porodowy, znajdujący się w budynku 1C ETAPU IIa – Oddział Położniczy, znajdujący się w budynku 1A ETAPU IIb – Oddział Położniczy, znajdujący się w budynku 1C Pakiet Nr 3: Wysięgnik na kroplówki ścienny w ilości 3 szt oraz stojak na kroplówkę w ilości 3 szt.Szczegółowy opis (wymagania w zakresie ilości i parametrów technicznych) wyposażenia medycznego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia, został określony w specyfikacji technicznej wyposażenia, która stanowi Załączniknr 3 do SIWZ. Przedstawione parametry techniczne w wyszczególnionych dokumentach jak i SIWZ są bezwzględnie wymagane.Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy).Dostarczony przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej jak w pierwszej połowie 2019r., niepowystawowy, nieregenerowany, bez wad fizycznych i prawnych, kompletny pod względem sprzętowym, kompatybilny i po zainstalowaniu gotów do użytkowania, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.Wyposażenie musi posiadać dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych oraz innymi bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 79632000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1727,22
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Kompletna oferta musi zawierać, składać się z dokumentów wyszczególnionych w pkt. 6.15 SIWZ w tym Wypełniona i podpisana Specyfikacja techniczna wyposażenia medycznego na część / pakiet nr 3 przedmiotu zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę (Załącznik nr 3 do SIWZ). W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w pkt. 3.3. SIWZ, Wykonawca którego oferta został oceniona jako najkorzystniejsza w danym pakiecie/ części przedmiotu zamówienia zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego złożyć: Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy).Opis oferowanego przedmiotu zamówienia – np. Prospekty producenta, katalogi, ulotki, opisy w wersji polskojęzycznej itp., zawierające numer katalogowy oferowanego produktu, z których treści jednoznacznie wynika, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry/ wymogi opisane w odpowiednich załącznikach od nr 1 do nr 6 SIWZ, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę Deklarację zgodności na zaoferowane wyposażenie medyczne.Jeżeli dowolny aspekt użytkowania oferowanego sprzętu wymaga zgodności z Normami Zsynchronizowanymi - zgodnie z Dyrektywą 93/42/EWG (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 2011/C 143/02 z 13.05.2011 r), Wykonawca dostarczy potwierdzenie takiej zgodności lub wskaże rozwiązanie równoważne.UWAGA! Wskazane, aby dokumenty wyszczególnione w pkt. 6.16. SIWZ były przez Wykonawcę szczegółowo oznaczone, tj. jakiego pakietu/części dotyczą.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Częsc / Pakiet nr 4 - KOLPOSKOP w ilości 1 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa, montaż i instalacja wyposażenia medycznego dla potrzeb Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego wraz z przeprowadzeniem szkolenia personelu medycznego i obsługi technicznej. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach Projektu pn.: „Modernizacja Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu wraz z doposażeniem”.Zakres przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania obejmuje dostawę, montaż i instalacje wyposażenia medycznego dla:ETAPU I – Trakt Porodowy, znajdujący się w budynku 1C ETAPU IIa – Oddział Położniczy, znajdujący się w budynku 1A ETAPU IIb – Oddział Położniczy, znajdujący się w budynku 1C Pakiet Nr 4 - Kolposkop w ilości 1 szt.Szczegółowy opis (wymagania w zakresie ilości i parametrów technicznych) wyposażenia medycznego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia, został określony w specyfikacji technicznej wyposażenia, która stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Przedstawione parametry techniczne w wyszczególnionych dokumentach jak i SIWZ są bezwzględnie wymagane.Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy).Dostarczony przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej jak w pierwszej połowie 2019r., niepowystawowy, nieregenerowany, bez wad fizycznych i prawnych, kompletny pod względem sprzętowym, kompatybilny i po zainstalowaniu gotów do użytkowania, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.Wyposażenie musi posiadać dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych oraz innymi bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 79632000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 20089,26
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Kompletna oferta musi zawierać, składać się z dokumentów wyszczególnionych w pkt. 6.15 SIWZ w tym Wypełniona i podpisana Specyfikacja techniczna wyposażenia medycznego na część / pakiet nr 4 przedmiotu zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę (Załącznik nr 4 do SIWZ). W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w pkt. 3.3. SIWZ, Wykonawca którego oferta został oceniona jako najkorzystniejsza w danym pakiecie/ części przedmiotu zamówienia zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego złożyć: Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy).Opis oferowanego przedmiotu zamówienia – np. Prospekty producenta, katalogi, ulotki, opisy w wersji polskojęzycznej itp., zawierające numer katalogowy oferowanego produktu, z których treści jednoznacznie wynika, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry/ wymogi opisane w odpowiednich załącznikach od nr 1 do nr 6 SIWZ, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę Deklarację zgodności na zaoferowane wyposażenie medyczne.Jeżeli dowolny aspekt użytkowania oferowanego sprzętu wymaga zgodności z Normami Zsynchronizowanymi - zgodnie z Dyrektywą 93/42/EWG (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 2011/C 143/02 z 13.05.2011 r), Wykonawca dostarczy potwierdzenie takiej zgodności lub wskaże rozwiązanie równoważne.UWAGA! Wskazane, aby dokumenty wyszczególnione w pkt. 6.16. SIWZ były przez Wykonawcę szczegółowo oznaczone, tj. jakiego pakietu/części dotyczą.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Częsc / Pakiet nr 5 RESPIRATOR MOBILNY w ilości 1 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa, montaż i instalacja wyposażenia medycznego w 6 pakietach dla potrzeb Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego wraz z przeprowadzeniem szkolenia personelu medycznego i obsługi technicznej. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach Projektu pn.: „Modernizacja Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu wraz z doposażeniem”.Zakres przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania obejmuje dostawę, montaż i instalacje wyposażenia medycznego dla:ETAPU I – Trakt Porodowy, znajdujący się w budynku 1C ETAPU IIa – Oddział Położniczy, znajdujący się w budynku 1A ETAPU IIb – Oddział Położniczy, znajdujący się w budynku 1C Pakiet Nr 5 - Respirator mobilny w ilości 1 szt.Szczegółowy opis (wymagania w zakresie ilości i parametrów technicznych) wyposażenia medycznego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia, został określony w specyfikacji technicznej wyposażenia, która stanowi Załączniki nr 5 do SIWZ. Przedstawione parametry techniczne w wyszczególnionych dokumentach jak i SIWZ są bezwzględnie wymagane.Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy).Dostarczony przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej jak w pierwszej połowie 2019r., niepowystawowy, nieregenerowany, bez wad fizycznych i prawnych, kompletny pod względem sprzętowym, kompatybilny i po zainstalowaniu gotów do użytkowania, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.Wyposażenie musi posiadać dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych oraz innymi bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 79632000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 31555,50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Kompletna oferta musi zawierać, składać się z dokumentów wyszczególnionych w pkt. 6.15 SIWZ w tym Wypełniona i podpisana Specyfikacja techniczna wyposażenia medycznego na część / pakiet nr 5 przedmiotu zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę (Załącznik nr 5 do SIWZ). W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w pkt. 3.3. SIWZ, Wykonawca którego oferta został oceniona jako najkorzystniejsza w danym pakiecie/ części przedmiotu zamówienia zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego złożyć: Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy).Opis oferowanego przedmiotu zamówienia – np. Prospekty producenta, katalogi, ulotki, opisy w wersji polskojęzycznej itp., zawierające numer katalogowy oferowanego produktu, z których treści jednoznacznie wynika, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry/ wymogi opisane w odpowiednich załącznikach od nr 1 do nr 6 SIWZ, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę Deklarację zgodności na zaoferowane wyposażenie medyczne.Jeżeli dowolny aspekt użytkowania oferowanego sprzętu wymaga zgodności z Normami Zsynchronizowanymi - zgodnie z Dyrektywą 93/42/EWG (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 2011/C 143/02 z 13.05.2011 r), Wykonawca dostarczy potwierdzenie takiej zgodności lub wskaże rozwiązanie równoważne.UWAGA! Wskazane, aby dokumenty wyszczególnione w pkt. 6.16. SIWZ były przez Wykonawcę szczegółowo oznaczone, tj. jakiego pakietu/części dotyczą.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Częsc / Pakiet nr 6 - USG DO BADAŃ w ilości 1 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa, montaż i instalacja wyposażenia medycznego dla potrzeb Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego wraz z przeprowadzeniem szkolenia personelu medycznego i obsługi technicznej. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach Projektu pn.: „Modernizacja Traktu Porodowego i Oddziału Ginekologiczno – Położniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu wraz z doposażeniem”.Zakres przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania obejmuje dostawę, montaż i instalacje wyposażenia medycznego dla:ETAPU I – Trakt Porodowy, znajdujący się w budynku 1C ETAPU IIa – Oddział Położniczy, znajdujący się w budynku 1A ETAPU IIb – Oddział Położniczy, znajdujący się w budynku 1C Pakiet Nr 6 - Usg do badań w ilości 1 szt.Szczegółowy opis (wymagania w zakresie ilości i parametrów technicznych) wyposażenia medycznego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia, został określony w specyfikacji technicznej wyposażenia, która stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Przedstawione parametry techniczne w wyszczególnionych dokumentach jak i SIWZ są bezwzględnie wymagane.Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy).Dostarczony przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej jak w pierwszej połowie 2019r., niepowystawowy, nieregenerowany, bez wad fizycznych i prawnych, kompletny pod względem sprzętowym, kompatybilny i po zainstalowaniu gotów do użytkowania, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.Wyposażenie musi posiadać dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych oraz innymi bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 79632000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 319836,76
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja |
10,00 |
Parametry techniczne |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Kompletna oferta musi zawierać, składać się z dokumentów wyszczególnionych w pkt. 6.15 SIWZ w tym Wypełniona i podpisana Specyfikacja techniczna wyposażenia medycznego na część / pakiet nr 6 przedmiotu zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę (Załącznik nr 6 do SIWZ). W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w pkt. 3.3. SIWZ, Wykonawca którego oferta został oceniona jako najkorzystniejsza w danym pakiecie/ części przedmiotu zamówienia zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego złożyć: Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy).Opis oferowanego przedmiotu zamówienia – np. Prospekty producenta, katalogi, ulotki, opisy w wersji polskojęzycznej itp., zawierające numer katalogowy oferowanego produktu, z których treści jednoznacznie wynika, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry/ wymogi opisane w odpowiednich załącznikach od nr 1 do nr 6 SIWZ, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę Deklarację zgodności na zaoferowane wyposażenie medyczne.Jeżeli dowolny aspekt użytkowania oferowanego sprzętu wymaga zgodności z Normami Zsynchronizowanymi - zgodnie z Dyrektywą 93/42/EWG (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 2011/C 143/02 z 13.05.2011 r), Wykonawca dostarczy potwierdzenie takiej zgodności lub wskaże rozwiązanie równoważne.UWAGA! Wskazane, aby dokumenty wyszczególnione w pkt. 6.16. SIWZ były przez Wykonawcę szczegółowo oznaczone, tj. jakiego pakietu/części dotyczą.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokosci 5% (słownie: pięć procent) ceny całkowitek brutto dla danej części / pakietu podanej w Formularzu Oferty zgodnie z pkt. 15 SIWZ (dot. części/pakietu zamówienia nr 6) Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby dla części zamówienia/pakietu nr 6 zawarł z nim umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych na warunkach opisanych w Projekcie Umowy przetwarzania danych osobowych – Załącznik nr 15 do SIWZ