Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 17 w Olsztynie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 17 w Olsztynie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2023-12-11
  • ZamawiającyPrzedszkole Miejskie nr 17
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-29
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00521217
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 17 w Olsztynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie nr 17

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001237112

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pstrowskiego

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-601

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole@pm17.olsztyn.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pm17.olsztyn.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 17 w Olsztynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01e9245a-8e9d-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521217

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00515672/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 dostawa artykułów spożywczych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.olsztyn.eu/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.olsztyn.eu/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formatach danych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247), przy czym Zamawiający zaleca, aby oferta sporządzona była w formacie danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .xades, .sig. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn oraz w Instrukcji użytkownika – Wykonawca. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zamowienia.olsztyn.eu/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Nazwa: Przedszkole Miejskie nr 17 w Olsztynie
Adres: ul. Pstrowskiego 17a Olsztyn
Kontakt: e-mail: przedszkole@pm17.olsztyn.eu
WSPÓŁADMINISTRATOR
Nie dotyczy
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Imię i nazwisko: Dawid Nogaj
Kontakt: inspektor@bezpieczne-dane.eu
CEL PRZETWARZANIA
Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji działalności dydaktyczno-wychowawczo-opiekuńczej wobec dziecka, którego dane dotyczą. Będą również przetwarzane w celu rozliczenia, zapewnienia opieki i wyżywienia dziecka w przedszkolu.
PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA
Przesłanka RODO: art. 6 pkt lit. C
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 roku Prawo oświatowe oraz ustawa z dnia 7 września 1991 o systemie oświaty oraz aktów wykonawczych
ODBIORCY DANYCH
Nazwa podmiotu i charakter współpracy: uprawniony podmiot obsługi informatycznej dostarczający na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych, organ prowadzący, organy administracji publicznej uprawnione do uzyskania takich informacji na podstawie przepisów prawa
OKRES PRZECHOWYWANIA
Dane osobowe są przechowywane nie dłużej niż rok od momentu ukończenia a następnie przez okres wynikający z przepisów obowiązującego prawa.
PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA

dostępu do danych
do żądania sprostowania danych
do żądania usunięcia danych osobowych
do żądania ograniczenia przetwarzania
do złożenia skargi od organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych)

TRANSFER DO PAŃSTW SPOZA EOG I ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWYCH
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej
INFORMACJA
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże stanowi warunek udziału w postępowaniu rekrutacyjnym do Przedszkola. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia podania o przyjęcie do Przedszkola podanie wskazanych danych osobowych jest niezbędne do realizacji celu jakim jest działalność dydaktyczno-opiekuńcza.
ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, W TYM PROFILOWANIE
Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany

10. Osobie, której dane osobowe dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych w zakresie wynikającym z przepisów prawa.

11. Osobie, której dane osobowe dotyczą przysługuje również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do wniesienia sprzeciwu lub cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu sprzeciwu lub wycofania zgody.

12. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PM17.1/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 165599,76 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 157350,46 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mięso i wędliny

4.2.5.) Wartość części: 27099,13 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg następujących
zasad:
1 cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN
skala pkt: 0-60


(X1) ilość pkt przyznana danej ofercie = najniższa oferowana cena/badana cena x 60 pkt


2 Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku (X2), Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku 6 godzin – 0 pkt;
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku 5 godzin – 10 pkt;
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku 4 godziny – 20 pkt;
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 3 godzin – 30 pkt;
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 2 godzin – 40 pkt;

Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego (ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem). Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym - załączniki 8 do SWZ oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku. W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje w Formularzu ofertowym żadnego czasu, wówczas Zamawiający przyjmie najdłuższy dopuszczalny czas wynoszący 6 godzin.
3. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona jako X = X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 3.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mrożonki i ryby

4.2.5.) Wartość części: 18650,24 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03311000-2 - Ryby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg następujących
zasad:
1 cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN
skala pkt: 0-60


(X1) ilość pkt przyznana danej ofercie = najniższa oferowana cena/badana cena x 60 pkt


2 Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku (X2), Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku 6 godzin – 0 pkt;
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku 5 godzin – 10 pkt;
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku 4 godziny – 20 pkt;
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 3 godzin – 30 pkt;
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 2 godzin – 40 pkt;

Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego (ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem). Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym - załączniki 8 do SWZ oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku. W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje w Formularzu ofertowym żadnego czasu, wówczas Zamawiający przyjmie najdłuższy dopuszczalny czas wynoszący 6 godzin.
3. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona jako X = X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 3.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nabiał i produkty mleczarskie

4.2.5.) Wartość części: 35342,27 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg następujących
zasad:
1 cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN
skala pkt: 0-60


(X1) ilość pkt przyznana danej ofercie = najniższa oferowana cena/badana cena x 60 pkt


2 Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku (X2), Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku 6 godzin – 0 pkt;
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku 5 godzin – 10 pkt;
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku 4 godziny – 20 pkt;
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 3 godzin – 30 pkt;
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 2 godzin – 40 pkt;

Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego (ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem). Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym - załączniki 8 do SWZ oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku. W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje w Formularzu ofertowym żadnego czasu, wówczas Zamawiający przyjmie najdłuższy dopuszczalny czas wynoszący 6 godzin.
3. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona jako X = X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 3.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warzywa i owoce

4.2.5.) Wartość części: 29426,67 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg następujących
zasad:
1 cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN
skala pkt: 0-60


(X1) ilość pkt przyznana danej ofercie = najniższa oferowana cena/badana cena x 60 pkt


2 Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku (X2), Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku 6 godzin – 0 pkt;
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku 5 godzin – 10 pkt;
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku 4 godziny – 20 pkt;
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 3 godzin – 30 pkt;
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 2 godzin – 40 pkt;

Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego (ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem). Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym - załączniki 8 do SWZ oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku. W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje w Formularzu ofertowym żadnego czasu, wówczas Zamawiający przyjmie najdłuższy dopuszczalny czas wynoszący 6 godzin.
3. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona jako X = X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 3.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.5.) Wartość części: 13945,97 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg następujących
zasad:
1 cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN
skala pkt: 0-60


(X1) ilość pkt przyznana danej ofercie = najniższa oferowana cena/badana cena x 60 pkt


2 Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku (X2), Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku 6 godzin – 0 pkt;
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku 5 godzin – 10 pkt;
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku 4 godziny – 20 pkt;
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 3 godzin – 30 pkt;
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 2 godzin – 40 pkt;

Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego (ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem). Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym - załączniki 8 do SWZ oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku. W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje w Formularzu ofertowym żadnego czasu, wówczas Zamawiający przyjmie najdłuższy dopuszczalny czas wynoszący 6 godzin.
3. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona jako X = X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 3.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Różne artykuły spożywcze

4.2.5.) Wartość części: 26826,52 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg następujących
zasad:
1 cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN
skala pkt: 0-60


(X1) ilość pkt przyznana danej ofercie = najniższa oferowana cena/badana cena x 60 pkt


2 Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku (X2), Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku 6 godzin – 0 pkt;
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku 5 godzin – 10 pkt;
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku 4 godziny – 20 pkt;
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 3 godzin – 30 pkt;
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 2 godzin – 40 pkt;

Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego (ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem). Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym - załączniki 8 do SWZ oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku. W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje w Formularzu ofertowym żadnego czasu, wówczas Zamawiający przyjmie najdłuższy dopuszczalny czas wynoszący 6 godzin.
3. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona jako X = X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 3.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jaja

4.2.5.) Wartość części: 6059,66 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w zakresie poszczególnych kryteriów dokonana zostanie wg następujących
zasad:
1 cena (X1), ocenie podlegać będzie cena brutto wyrażona w PLN
skala pkt: 0-60


(X1) ilość pkt przyznana danej ofercie = najniższa oferowana cena/badana cena x 60 pkt


2 Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku (X2), Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku 6 godzin – 0 pkt;
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku 5 godzin – 10 pkt;
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku 4 godziny – 20 pkt;
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 3 godzin – 30 pkt;
• za oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku do 2 godzin – 40 pkt;

Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego czas wynosi 6 godzin od chwili zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego (ustnie podczas odbioru dostawy lub telefonicznie, mailem). Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym - załączniki 8 do SWZ oferowany czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku. W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje w Formularzu ofertowym żadnego czasu, wówczas Zamawiający przyjmie najdłuższy dopuszczalny czas wynoszący 6 godzin.
3. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona jako X = X1+X2. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 1 oraz sposobem ich oceny, określonym w pkt 3.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium czas wymiany towaru na pełnowartościowy lub na uzupełnienie braku

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. W okresie realizacji umowy, dopuszcza się możliwość waloryzacji cen jednostkowych netto poszczególnych grup asortymentów określonych w formularzu cenowym (załącznik na 1 do umowy):
1) nie częściej niż raz na kwartał - w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia co najmniej o 2,00 % wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem (dalej wskaźnik), opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny w danym kwartale w stosunku do wskaźnika opublikowanego w poprzednim kwartale.
2) jednorazowo - w przypadku gdy suma wskaźników opublikowanych za dwa lub trzy poprzednie kwartały, w których realizowana była niniejsza umowa będzie większa lub mniejsza co najmniej o 2,00 % w stosunku do wskaźnika opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny w kwartale, w którym zawarto umowę – jeśli ceny jednostkowe poszczególnych grup asortymentów objętych niniejszą umową nie podlegały żadnej wcześniejszej waloryzacji.
2. Zmiana wynagrodzenia, o której mowa w ust. 1, odnosić się będzie wyłącznie do części przedmiotu umowy realizowanej zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie obustronnie podpisanego aneksu i nie może przekroczyć 10 % wynagrodzenia.
3. Wynagrodzenie, o którym mowa w §2, może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT).
4. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 3, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy realizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.olsztyn.eu/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-11 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-11

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów-Elbląg
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI