Zakup i montaż fabrycznie nowych urządzeń zabawowych i siłowych na terenie miasta...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i montaż fabrycznie nowych urządzeń zabawowych i siłowych na terenie miasta Olsztyna
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-08-14
  • ZamawiającyZARZĄD DRÓG ZIELENI I TRANSPORTU W OLSZTYNIE
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-06
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00446986
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i montaż fabrycznie nowych urządzeń zabawowych i siłowych na terenie miasta Olsztyna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG ZIELENI I TRANSPORTU W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281358034

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ryszarda Knosały 3 lokal 5B

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-015

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdzit.olsztyn.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdzit.olsztyn.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i montaż fabrycznie nowych urządzeń zabawowych i siłowych na terenie miasta Olsztyna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-262ff34a-9d1e-4e7e-aefa-0a28ed5346fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446986

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00094330/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup nowych urządzeń zabawowych/fitness do ustawienia w zamian za likwidowane wyeksploatowane elementy oraz doposażenie istniejących placów zabaw/siłowni plenerowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.olsztyn.eu/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.olsztyn.eu/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym
a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Przetargowej https://zamowienia.olsztyn.eu/.
2. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej https://zamowienia.olsztyn.eu/ ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty (w tym oferty dodatkowej), a także funkcjonalności pozwalających na składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy Przetargowej, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie *.pdf.;
6) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Użytkownika lub aplikacja komputerowa spełniająca funkcje takiego czytnika (tzw. podpis chmurowy).
4. Informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych, tj.:
1) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB
w formatach: . doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig oraz inne formaty dokumentów z wyjątkiem plików wykonywalnych
2) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: plik załączony przez Użytkownika na Platformie Przetargowej i zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
3) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę Przetargową stanowi datę oraz dokładny czas (dd mmmm rrr hh:mm:ss) generowany według czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.
Zamawiający zaleca format przesyłanych danych: .pdf.
5. Zamawiający udostępnia wykonawcom instrukcje pod linkiem https://zamowienia.olsztyn.eu/#/help w następującym zakresie:
1) regulamin korzystania z Platformy Przetargowej,
2) instrukcja dla Wykonawcy,
6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Zieleni i Transportu
w Olsztynie, ul. Knosały 3/5B, 10-015 Olsztyn, zwany dalej ZDZiT.
2) dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych email: iod@zdzit.olsztyn.eu.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
oraz innych przepisów prawa i aktów wykonawczych, w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605), dalej „ustawa Pzp”; a także, jeśli będzie to konieczne, dane osobowe mogą być przekazywane pracownikom i współpracownikom Administratora danych, upoważnionym przez niego do przetwarzania danych osobowych oraz innym podmiotom, którym zleci on usługi związane przetwarzaniem danych osobowych. Takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z Administratorem danych i tylko zgodnie z jego poleceniami. Odbiorcami danych mogą być także instytucje upoważnione z mocy prawa.
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do ustania czasu niezbędnego do realizacji umowy, przedawnienia wszystkich roszczeń oraz będą archiwizowane zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie.
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
2. Utworzenie Konta Użytkownika na Platformie jest dodatkowo równoznaczne z upoważnieniem Platformy Przetargowej do przetwarzania danych osobowych Użytkownika przekazanych za pośrednictwem Platformy podczas zakładania Konta Użytkownika, jak również wprowadzonych do Platformy w jakikolwiek inny sposób w późniejszym czasie w ramach korzystania z Platformy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NZ.2510.64.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż fabrycznie nowych urządzeń zabawowych na terenie istniejących placów zabaw, siłowni plenerowej będących w administracji Zarządu Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie. Okres gwarancji i rękojmi na urządzenia – 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
Zakres zamówienia obejmuje:
ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE:
Zjazd linowy 1 szt.
Zestaw z wieżą i pomostem 1 szt.
Zestaw z wieżą i przejściem linowym 1 szt.
Zestaw z wieżą i przejściem linowym 1 szt.
Tor przeszkód 1 szt.
Huśtawka wahadłowa 1 szt.
Fabryka piasku duża 1 szt.
Zestaw siłowy - ,,Orbitrek" 1 szt.
Zestaw siłowy - ,,Prasa nożna" + pylon + ,,Wioślarz" 2 szt.
Zestaw siłowy - ,,Drabinka" + pylon + ,,Podciąg nóg" 3 szt.
Zestaw siłowy - ,,Twister" + pylon + ,,Wahadło" 2 szt.
Zestaw siłowy - ,,Wyciskanie siedząc" + pylon + ,,Wyciąg górny" 3 szt.
PRAWO OPCJI:
Lokomotywa 1 szt.
Wagonik I 1 szt.
Wagonik II 1 szt.
Zestaw mini 2 szt.
Fabryka piasku - mała 2 szt.
Karuzela krzyżowa 2 szt.
Krążki do balansowania 1 szt.
Huśtawka wagowa na sprężynie 1 szt.
Huśtawka wagowa 2 szt.
Sprężynowiec ,,Smok"/,,Dinozaur” 1 szt.
Sprężynowiec ,,Owca"/,,Kaczka” 1 szt.
Sprężynowiec ,,Koń" 1 szt.
Sprężynowiec ,,Zając"/,,Koń" 1 szt.
Sprężynowiec ,,Żółw"/,,Skuter” 1 szt.
Sprężynowiec ,,Ślimak"/,,Kogut” 1 szt.
Sprężynowiec ,,Pingwin"/,,Żyrafa” 1 szt.
Sprężynowiec ,,Ślimak"/,,Kogut” 1 szt.
Zestaw siłowy - ,,Wyciskanie siedząc" + pylon + ,,Wyciąg górny" 1 szt.
Zestaw siłowy - ,,Twister" + pylon + ,,Wahadło" 1 szt.
Zestaw siłowy - ,,Biegacz" 1 szt.
Zestaw siłowy - ,,Twister" 1 szt.
Zestaw siłowy - ,,Prasa nożna" 1 szt.
Zestaw siłowy - ,,Stepper" 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

PRAWO OPCJI:
Lokomotywa 1 szt.
Wagonik I 1 szt.
Wagonik II 1 szt.
Zestaw mini 2 szt.
Fabryka piasku - mała 2 szt.
Karuzela krzyżowa 2 szt.
Krążki do balansowania 1 szt.
Huśtawka wagowa na sprężynie 1 szt.
Huśtawka wagowa 2 szt.
Sprężynowiec ,,Smok"/,,Dinozaur” 1 szt.
Sprężynowiec ,,Owca"/,,Kaczka” 1 szt.
Sprężynowiec ,,Koń" 1 szt.
Sprężynowiec ,,Zając"/,,Koń" 1 szt.
Sprężynowiec ,,Żółw"/,,Skuter” 1 szt.
Sprężynowiec ,,Ślimak"/,,Kogut” 1 szt.
Sprężynowiec ,,Pingwin"/,,Żyrafa” 1 szt.
Sprężynowiec ,,Ślimak"/,,Kogut” 1 szt.
Zestaw siłowy - ,,Wyciskanie siedząc" + pylon + ,,Wyciąg górny" 1 szt.
Zestaw siłowy - ,,Twister" + pylon + ,,Wahadło" 1 szt.
Zestaw siłowy - ,,Biegacz" 1 szt.
Zestaw siłowy - ,,Twister" 1 szt.
Zestaw siłowy - ,,Prasa nożna" 1 szt.
Zestaw siłowy - ,,Stepper" 1 szt.
Zamawiający skorzysta z prawa opcji w zależności od potrzeb, w terminie nie później niż 14 dni od podpisania umowy. Podstawą realizowania prawa opcji będzie oświadczenie woli Zamawiającego wyrażone na piśmie. Do prawa opcji będą obowiązywały postanowienia umowy dotyczące realizacji zamówienia podstawowego. Warunki skorzystania z prawa opcji:
1) korzystanie z opcji polegało będzie na zwiększeniu liczby zamówionych urządzeń, o których mowa w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia w formie pisemnej;
2) podstawę określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji stanowić będą̨ ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy;
3) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego; nieskorzystanie przez Zamawiającego z opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji (min. 30 dni kalendarzowych – max. 60 dni kalendarzowych )

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) aktualne Certyfikaty Zgodności z normami serii PN EN 1176 wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą lub deklaracje zgodności;
2) karty techniczne urządzeń wraz z rysunkami lub zdjęciami oferowanego urządzenia, na których znajdują się wymiary urządzenia, wymiary stref bezpieczeństwa, rodzaj zastosowanych materiałów.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) aktualne Certyfikaty Zgodności z normami serii PN EN 1176 wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą lub deklaracje zgodności;
2) karty techniczne urządzeń wraz z rysunkami lub zdjęciami oferowanego urządzenia, na których znajdują się wymiary urządzenia, wymiary stref bezpieczeństwa, rodzaj zastosowanych materiałów.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca wraz z ofertą składa:
1) oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w SWZ, w tym w zakresie podstaw wykluczenia określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497) (Załącznik nr 2 do SWZ),
2) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale X SWZ,
3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy).
4) kosztorys ofertowy (Załącznik nr 5 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ - wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.olsztyn.eu/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-14 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę popiłowanie, porąbanie i ułożenie w stos niegrubego drewna - Pisz
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania03-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę popiłowanie, porąbanie i ułożenie w stos niegrubego drewna opałowego (bukowego). Ilość: 24 m3, czyli ok. 38 metrów przestrzennych (m.p.). Długość wałków: 240 cm, cięcie na 8 kawałków (7 rzezów). Proszę dzwonić po godzinie 16:00. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI