Doposażenie terenów rekreacyjno-sportowych na wybranych osiedlach Miasta Poznani

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Doposażenie terenów rekreacyjno-sportowych na wybranych osiedlach Miasta Poznania
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-01
  • ZamawiającyMiasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00029599
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Doposażenie terenów rekreacyjno-sportowych na wybranych osiedlach Miasta Poznania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie terenów rekreacyjno-sportowych na wybranych osiedlach Miasta Poznania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc1cd52d-79f6-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00029599

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024984/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.15 Doposażenie terenów Rekreacyjno-Sportowych na wybranych Osiedlach Miasta Poznania

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarto w pkt VIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.10.2022.DK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest doposażenie terenów rekreacyjno-sportowych osiedli: Strzeszyn, Głuszyna, Winiary, Antoninek-Zieliniec-Kobylepole oraz Kwiatowe.
2) Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć części:
Część I: „Zaprojektuj i doposaż w urządzenia do jazdy na deskorolkach/rolkach
Wykonanie projektu budowlano-architektonicznego terenu dla proponowanych urządzeń do jazdy na deskorolkach/rolkach na istniejącej płycie betonowej z udziałem wymaganych przeszkód i zaprojektowaniem wału nadającego kierunek zjeżdżającym na sankach z pobliskiej górki saneczkowej oraz dostawa i montaż urządzeń do jazdy na deskorolkach/rolkach – do ćwiczeń amatorskich, treningów i rekreacji (urządzenia skateparku) oraz małej architektury.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji, stanowiącej załącznik nr 1 do umowy.
Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ
3) Zamawiający wymaga, w zakresie części I zapewnienie minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na całość przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest doposażenie terenów rekreacyjno-sportowych osiedli: Strzeszyn, Głuszyna, Winiary, Antoninek-Zieliniec-Kobylepole oraz Kwiatowe.
2) Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć części:
Część II – „Zaprojektuj i doposaż” w urządzenia street workout, mała architektura, zieleń.
Wykonanie projektu zagospodarowania terenu dla proponowanych urządzeń street workout oraz zaproponowanie i zaprojektowanie nasadzeń zieleni, która ma zapewnić cień osobom korzystającym z placu street workout oraz dostawa i montaż urządzeń street workout oraz małej architektury z wykonaniem nawierzchni piaskowej amortyzującej upadek.
Uwaga: Nasadzenia zieleni nie są przedmiotem zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji, stanowiącej załącznik nr 1 do umowy.
Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ
3) Zamawiający wymaga, w zakresie części II zapewnienie minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na całość przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest doposażenie terenów rekreacyjno-sportowych osiedli: Strzeszyn, Głuszyna, Winiary, Antoninek-Zieliniec-Kobylepole oraz Kwiatowe.
2) Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć części:
Część III – „Doposaż” w urządzenia placu zabaw.
Dostawa i montaż urządzeń placu zabawowych na podstawie projektu budowlano-wykonawczego, stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy i specyfikacji wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 2 do umowy.
Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ
3) Zamawiający wymaga, w zakresie części III zapewnienie minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na całość przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest doposażenie terenów rekreacyjno-sportowych osiedli: Strzeszyn, Głuszyna, Winiary, Antoninek-Zieliniec-Kobylepole oraz Kwiatowe.
2) Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć części:
Część IV – „Zaprojektuj i doposaż” w urządzenia placu zabaw.
Wykonanie projektu zagospodarowania terenu dla proponowanych urządzeń i prac ziemnych oraz dostawa i montaż urządzeń zabawowych, niwelacja terenu, wykonanie nawierzchni piaskowej na obszarze po zlikwidowanych elementach zagospodarowania wraz z korektą istniejącej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji realizacji zadania, stanowiącej załącznik nr 1 do umowy.
Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ
3) Zamawiający wymaga, w zakresie części IV zapewnienie minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na całość przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest doposażenie terenów rekreacyjno-sportowych osiedli: Strzeszyn, Głuszyna, Winiary, Antoninek-Zieliniec-Kobylepole oraz Kwiatowe.
2) Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć części:
Część V – „Zaprojektuj i doposaż” w urządzenia placu zabaw.
Wykonanie projektu zagospodarowania terenu dla proponowanych urządzeń i prac ziemnych oraz dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz małej architektury. Demontaż i wywiezienie istniejących urządzeń zabawowych drewnianych. Usunięcie starej nawierzchni piaskowej i wykonanie nowej nawierzchni piaskowej na placu zabaw.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji realizacji zadania, stanowiącej załącznik nr 1 do umowy.
Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ
3) Zamawiający wymaga, w zakresie części V zapewnienie minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na całość przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej
a) Część I:
Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich
3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej 3 dostawy wraz z montażem urządzeń sportowych typu skatepark betonowych monolitycznych, na kwotę minimum 60 000,00 zł brutto każda;
b) Część II:
Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich
3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej 3 dostawy wraz z montażem urządzeń sportowych typu street workout na kwotę minimum 30 000,00 zł brutto każda;
c) Część III:
Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich
3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej 3 dostawy wraz z montażem urządzeń zabawowych na placach zabaw lub/i terenach rekreacyjnych na kwotę minimum 30 000,00 zł brutto każda;
d) Część IV:
Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich
3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej 3 dostawy wraz z montażem urządzeń zabawowych na placach zabaw lub/i terenach rekreacyjnych na kwotę minimum 30 000,00 zł brutto każda;
e) Część V:
Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich
3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej 3 dostawy wraz z montażem urządzeń zabawowych na placach zabaw lub/i terenach rekreacyjnych na kwotę minimum 30 000,00 zł brutto każda.
Uwaga:
W przypadku składania oferty na część od III do V, Wykonawca może powołać się na te same dostawy w każdej z tych części.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – załącznik nr 5 do SWZ;
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę:
- Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ;
- Dokumenty, o których mowa w pkt III 1. 4) b) SWZ, jeśli dotyczy;
Inne dokumenty składane wraz z ofertą:
- Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 3 do SWZ, jeśli dotyczy;
- Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – załącznik nr 4 do SWZ, jeśli dotyczy;
- Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy,
o których mowa w pkt VI. 9 SWZ;
- Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa w pkt VI. 9 SWZ, jeśli dotyczy;
- Pełnomocnictwo, jeśli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, składając stosowne pełnomocnictwo.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w danej części na warunkach określonych w § 11 wzoru umowy dla części I, II, IV i V oraz § 9 wzoru umowy dla części III.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-01 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie:
1) Część I:
a) 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy – dla czynności polegających na wykonaniu projektu budowlano-architektonicznego;
b) 60 dni kalendarzowych od dnia wydania zaświadczenia Wydziału Urbanistyki i Architektury uprawniającego inwestora do rozpoczęcia robót budowlanych lub uzyskania pozwolenia na budowę – dla czynności polegających na dostawie
i montażu urządzeń oraz wykonaniu nawierzchni.
2) Część II:
a) 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy – dla czynności polegających na wykonaniu projektu zagospodarowania terenu;
b) 60 dni kalendarzowych od dnia wydania zaświadczenia Wydziału Urbanistyki i Architektury uprawniającego inwestora do rozpoczęcia robót budowlanych lub uzyskania pozwolenia na budowę – dla czynności polegających na dostawie i montażu urządzeń oraz wykonaniu nawierzchni.
3) Część III – 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
4) Część IV:
a) 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy – dla czynności polegających na wykonaniu projektu zagospodarowania terenu;
b) 60 dni kalendarzowych od dnia wydania zaświadczenia Wydziału Urbanistyki i Architektury uprawniającego inwestora do rozpoczęcia robót budowlanych lub uzyskania pozwolenia na budowę – dla czynności polegających na dostawie i montażu urządzeń oraz wykonaniu nawierzchni.
5) Część V:
a) 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy – dla czynności polegających na wykonaniu projektu zagospodarowania terenu;
b) 60 dni kalendarzowych od dnia wydania zaświadczenia Wydziału Urbanistyki i Architektury uprawniającego inwestora do rozpoczęcia robót budowlanych lub uzyskania pozwolenia na budowę – dla czynności polegających na dostawie i montażu urządzeń oraz wykonaniu nawierzchni.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kwater na wynajem długoterminowy dla pracowników - Ostrów Wielkopolski
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam kwater na wynajem długoterminowy dla pracowników z Ukrainy. Ilości zmiennie co do pory roku od 50 do 200 miejsc. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI