Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
świadczenia usługi ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach zajmowanych przez jednostki Prokuratury Okręgowej w Legnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Legnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569556
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 8
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 767231140
1.5.8.) Numer faksu: 767231203
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@legnica.po.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gov.pl/web/po-legnica
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
świadczenia usługi ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach zajmowanych przez jednostki Prokuratury Okręgowej w Legnicy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-143d5be2-913d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025567
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014668/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Prokuratura Okręgowa w Legnicy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.ms.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.ms.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Instrukcja użytkownika Wykonawcy znajduje się na platformie zakupowej w zakładce E-learning
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.ms.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PO VII WB 261.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 921725,00 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 749370,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej i Rejonowej w Legnicy, Legnica, ul. Grunwaldzka 8
4.2.5.) Wartość części: 306128,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przyzna każdej rozpatrywanej ofercie punkty wg poniższego wzoru (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku):Pof=(Cnaj/Cof) x 100 gdzie:Pof. – ilość punktów przypadającej na cenę badanej oferty Cnaj – najniższa cena oferty, spośród ofert niepodlegających odrzuceniuCof – cena badanej ofertyWykonawca, którego oferta będzie zawierała najwyższą ilość przyznanych punktów (Pof) w poszczególnej części wykonania zamówienia, zostanie wybrany do realizacji tej części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający przyzna każdej rozpatrywanej ofercie punkty wg poniższego wzoru (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku):Pof=(Cnaj/Cof) x 100 gdzie:Pof. – ilość punktów przypadającej na cenę badanej oferty Cnaj – najniższa cena oferty, spośród ofert niepodlegających odrzuceniuCof – cena badanej ofertyWykonawca, którego oferta będzie zawierała najwyższą ilość przyznanych punktów (Pof) w poszczególnej części wykonania zamówienia, zostanie wybrany do realizacji tej części zamówienia.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia w Prokuraturze Rejonowej w Lubinie, Lubin, ul. Wrocławska 1
4.2.5.) Wartość części: 145620,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przyzna każdej rozpatrywanej ofercie punkty wg poniższego wzoru (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku):Pof=(Cnaj/Cof) x 100 gdzie:Pof. – ilość punktów przypadającej na cenę badanej oferty Cnaj – najniższa cena oferty, spośród ofert niepodlegających odrzuceniuCof – cena badanej ofertyWykonawca, którego oferta będzie zawierała najwyższą ilość przyznanych punktów (Pof) w poszczególnej części wykonania zamówienia, zostanie wybrany do realizacji tej części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający przyzna każdej rozpatrywanej ofercie punkty wg poniższego wzoru (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku):Pof=(Cnaj/Cof) x 100 gdzie:Pof. – ilość punktów przypadającej na cenę badanej oferty Cnaj – najniższa cena oferty, spośród ofert niepodlegających odrzuceniuCof – cena badanej ofertyWykonawca, którego oferta będzie zawierała najwyższą ilość przyznanych punktów (Pof) w poszczególnej części wykonania zamówienia, zostanie wybrany do realizacji tej części zamówienia.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w Prokuraturze Rejonowej w Głogowie, Głogów, ul. Sienkiewicza 1
4.2.5.) Wartość części: 297622,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przyzna każdej rozpatrywanej ofercie punkty wg poniższego wzoru (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku):Pof=(Cnaj/Cof) x 100 gdzie:Pof. – ilość punktów przypadającej na cenę badanej oferty Cnaj – najniższa cena oferty, spośród ofert niepodlegających odrzuceniuCof – cena badanej ofertyWykonawca, którego oferta będzie zawierała najwyższą ilość przyznanych punktów (Pof) w poszczególnej części wykonania zamówienia, zostanie wybrany do realizacji tej części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający przyzna każdej rozpatrywanej ofercie punkty wg poniższego wzoru (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku):Pof=(Cnaj/Cof) x 100 gdzie:Pof. – ilość punktów przypadającej na cenę badanej oferty Cnaj – najniższa cena oferty, spośród ofert niepodlegających odrzuceniuCof – cena badanej ofertyWykonawca, którego oferta będzie zawierała najwyższą ilość przyznanych punktów (Pof) w poszczególnej części wykonania zamówienia, zostanie wybrany do realizacji tej części zamówienia.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7