Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA SIEDMIU NIEZALEŻNYCH OD SIEBIE PROSUMENCKICH MIKROINSTALACJI FOTOWOLTAICZNYCH ZLOKALIZOWANYCH NA DACHACH A, C I E PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ IM. WITELONA W LEGNICY
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Witelona w Legnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390624793
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sejmowa 5A
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pwsz@pwsz.legnica.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pwsz.legnica.edu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia Publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Jerzy Pieróg Kancelaria Prawna Pieróg & Partnerzy
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-115-42-81
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Wspólna 50 lok. 6
1.11.4.) Miejscowość: Warszawa
1.11.5.) Kod pocztowy: 00-684
1.11.6.) Województwo: mazowieckie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.11.9.) Numer telefonu: 22 5989300
1.11.10.) Numer faksu: 22 5989300
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@pierog.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.pierog.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA SIEDMIU NIEZALEŻNYCH OD SIEBIE PROSUMENCKICH MIKROINSTALACJI FOTOWOLTAICZNYCH ZLOKALIZOWANYCH NA DACHACH A, C I E PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ IM. WITELONA W LEGNICY
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-452d1770-8c99-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022456
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.pierog.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.pierog.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy https://pierog.ezamawiajacy.pl - zwanej dalej „Platformą” lub„Systemem”. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) Włączona obsługa JavaScript;5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:1) Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wpieranej przez producenta.2) Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exceptionsite list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.3) Zainstalowanie dedykowanego komponentu Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Rozszerzenie Szafir SDK można pobrać na stronie http://www.elektronicznypodpis.pl/informacje/aplikacje/Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.4) Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności należy podłączyć czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska dostępne są na stronie https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-krokiZamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:1) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.2) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.System zapewnia autentyczność źródła danych i niezmienność danych po ich kompresji do pliku zawierającego skompresowane dane.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest Jerzy Pierógprowadzący działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria Prawna Jerzy PIERÓG & Partnerzy zsiedzibą w Warszawie, pod adresem ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa, NIP 525-115-42-81,REGON 013109095 (Administrator).Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez ww. adreskorespondencyjny, jak również poprzez adres e-mail: kancelaria@pierog.pl.Administrator przetwarzajedynie dane osobowe obejmujące dane osobowe w zakresie: a) imię, nazwisko, stanowisko służbowe,adres poczty elektronicznej, adres korespondencyjny, numer telefonu/faxu, adresy– Wykonawcówbędących osobami fizycznymi, pełnomocników oraz osób wskazanych przez Wykonawcę do kontaktu,prokurentów b) imię, nazwisko, informacje dot. doświadczenia i kwalifikacji, uprawnień, podstawydysponowania osób wskazanych do realizacji zamówienia przez Wykonawcę, c) inne dane osoboweprzekazane przez Wykonawcę niezbędne do przeprowadzenia Postępowania.Obowiązek podaniaprzez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 z późn. zm.) związanym zudziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodaniaokreślonych danych wynikają z ustawy Pzp. W ramach swojej działalności Administrator zbiera iprzetwarza Pana/Pani dane osobowe:a) w celu przygotowania i przeprowadzenia Postępowania orazzawarcia umowy w sprawie zamówienia (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. c RODO);b) w celachwynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora w celuświadczenia usług na rzecz Zamawiającego (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO);c) w celuzapewnienia bezpieczeństwa teleinformatycznego związanego z czynnościami dokonywanymielektronicznie, w tym za pośrednictwem strony pierog.pl oraz pierog.ezamawiajacy.pl (podstawaprawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO);d) w celu archiwizacji dokumentów, w szczególności umów idokumentów dot. rozliczeń (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit c RODO);e) w celu wypełnieniaobowiązków prawnych ciążących na Administratorze (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. c RODO);f) wcelu prowadzenia korespondencji i kontaktu związanych z prowadzonym Postępowaniem (podstawaprawna art. 6 ust. 1 lit c i f RODO).Obowiązki Wykonawców w związku z przekazaniem danychosobowychW przypadku udostępnienia Administratorowi przez Wykonawcę danych osobowychswojego personelu niezależnie od podstawy dysponowania, pełnomocników, członków organów,prokurentów, wspólników, kontrahentów, współpracowników, osób do kontaktu, Administratorzobowiązuje Wykonawców do poinformowania osób, których dane zostały przekazane o fakcie izakresie przekazanych danych, o danych kontaktowych Administratora oraz zasadach przetwarzaniadanych wskazanych w niniejszej Informacji.W związku z prowadzonym przez AdministratoraPostępowaniem w zakresie w jakim jest to niezbędne Pana/Pani dane osobowe mogą zostaćprzekazane zewnętrznym podmiotom wskazanym w SWZAdministrator nie przekazuje Pani/Panadanych osobowych poza EOG.Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, wtym nie będą przedmiotem profilowania.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4lat od dnia zakończenia Postępowania. Okres przetwarzania może być przedłużony w granicach prawaw przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych niezbędne jest do dochodzenia lub obrony przedroszczeniami. Po okresie przetwarzania dane będą usuwane lub zanonimizowane.Z zastrzeżeniemsytuacji określonych w przepisach prawa Pani/Panu przysługują następujące uprawnienia dostępu dotreści swoich danych, sprostowania niezgodności lub błędów w przetwarzanych danych lub ichuzupełnienia,informacji o przetwarzanych danych w tym o celach i podstawach przetwarzania,doograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do skargi do organu nadzorczego, tj. PrezesaUODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Z uwagi na regulacje ustawy Pzp oraz cel gromadzenia i przetwarzania danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu: a) prawo do przenoszenia danychosobowych o którym mowa w art. 20 RODO;b) prawo do usunięcia danych osobowych, w związku zart. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODOc) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych napodstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust. 1 lit. cRODO.Na podstawie art. 19 ust. 4 ustawy Pzp informuję, że:a) skorzystanie przez osobę,której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianąpostanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp;b) wpostępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którymmowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończeniatego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.262-02/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa i uruchomienie 7 prosumenckich mikro instalacji fotowoltaicznych o mocy do 50 kW każda wraz z systemem monitoringu, zlokalizowanych na dachach budynków A, C i E PWSZ im Witelona w Legnicy przy ulicy Sejmowej 5A, zgodnie z dokumentacją projektową budowlano-wykonawczą opracowaną przez pracownię MMProjekt Marcin Marczydło z siedzibą: 35-083 Rzeszów, ul. Rymanowskiego 46/11. 2. Mikro instalacje prosumenckie są odrębnymi instalacjami, niezależnymi od siebie, będą zasilały wydzielone instalacje elektryczne i urządzenia zlokalizowane w poszczególnych segmentach budynków, poprzez dedykowane im Rozdzielnice Główne włączone do sieci dystrybucyjnej. Projekty zostały oznaczone jako A1,A2,A3,C4,C5,C6,E7 i stanowią integralną część SWZ.Mikro instalacja oznaczona A1 zasila instalację elektryczną i urządzenia w segmencie S3 budynku A i jest włączona do sieci poprzez RG zlokalizowaną w części piwnicznej segmentu S3. Panele fotowoltaiczne zlokalizowano na połaci dachu segmentu S3 w części wschodniej i zachodniej, zgodnie z projektem. Mikro instalacja oznaczona A2 zasila instalację elektryczną i urządzenia w segmentach S1 i S2 budynku A i jest włączona do sieci poprzez RG zlokalizowaną w części piwnicznej segmentu S1. Panele fotowoltaiczne zlokalizowano w na połaci dachu segmentu S2 w części wschodniej i zachodniej, zgodnie z projektem. Mikro instalacja oznaczona A3 zasila instalację elektryczną i urządzenia w segmentach S4 i S5 budynku A i jest włączona do sieci poprzez RG zlokalizowaną w części piwnicznej segmentu S5. Panele fotowoltaiczne zlokalizowano w na połaci dachu segmentu S4 w części wschodniej i zachodniej, zgodnie z projektem. Mikro instalacja oznaczona C4 zasila instalację elektryczną i urządzenia w segmencie S3 budynku C i jest włączona do sieci poprzez RG zlokalizowaną w części piwnicznej segmentu S3. Panele fotowoltaiczne zlokalizowano w na połaci dachu segmentu S3 w części wschodniej, zachodniej i południowej, zgodnie z projektem.Mikro instalacja oznaczona C5 zasila instalację elektryczną i urządzenia w segmentach S1 i S2 budynku C i jest włączona do sieci poprzez RG zlokalizowaną w części piwnicznej segmentu S1. Panele fotowoltaiczne zlokalizowano w na połaci dachu segmentu S2 w części wschodniej, zachodniej i południowej, zgodnie z projektem. Mikro instalacja oznaczona C6 zasila instalację elektryczną i urządzenia w segmentach S4 i S5 budynku C i jest włączona do sieci poprzez RG zlokalizowaną w części piwnicznej segmentu S5. Panele fotowoltaiczne zlokalizowano w na połaci dachu segmentu S2 w części wschodniej, zachodniej i południowej, zgodnie z projektem. Mikro instalacja oznaczona E7 zasila instalację elektryczną i urządzenia w budynku E i jest włączona do sieci poprzez RG zlokalizowaną w tym budynku. Panele fotowoltaiczne zlokalizowano w na połaci dachu segmentu w części wschodniej i zachodniej, zgodnie z projektem.3. Zamawiający ustala kolejność realizacji poszczególnych mikro instalacji:- etap I - mikro instalacja w budynku A, oznaczona jako A1- etap II - mikro instalacja w budynku A, oznaczona jako A2- etap III - mikro instalacja w budynku A, oznaczona jako A3- etap IV - mikro instalacja w budynku C, oznaczona jako C4- etap V - mikro instalacja w budynku C, oznaczona jako C5- etap VI - mikro instalacja w budynku C, oznaczona jako C6- etap VII - mikro instalacja w budynku E, oznaczona jako E74. Powołanie się w dokumentacji projektowej na określonych producentów, wykonawców i dostawców oraz znaki towarowe ma charakter przykładowy i dotyczy wyłącznie parametrów technicznych i charakterystyki urządzeń i materiałów przyjętych w projekcie (wynikających z rozwiązań projektowych) i nie jest zobowiązaniem do wyboru tych producentów jako dostawców i wykonawców. Dopuszcza się w tym zakresie rozwiązania równoważne, tj. posiadające parametry techniczne nie gorsze niż wymagane w dokumentacji projektowej. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania w ofercie równoważności oferowanych rozwiązań. 5. Zamawiający odnosząc się w dokumentacji technicznej do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne pod warunkiem, że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.6. Zamawiający przewiduje sukcesywne włączenie do sieci : a) w 2021r. mikro instalacje oznaczone jako A1, A2 i A3;b) w 2022r. mikro instalacje oznaczone jako C4, C5, C6 i E7.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych