Wykonywanie, w ramach obsługi technicznej, niezbędnych robót budowlanych i usług

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonywanie, w ramach obsługi technicznej, niezbędnych robót budowlanych i usług.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLegnica
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
  • Termin składania wniosków2021-04-07
  • ZamawiającyZARZĄD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00021526
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonywanie, w ramach obsługi technicznej, niezbędnych robót budowlanych i usług.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001262660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 7

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 76 72 38 200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgm@zgm.legnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.legnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie, w ramach obsługi technicznej, niezbędnych robót budowlanych i usług.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37d9caf5-8bba-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021526

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008331/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonywanie robót budowlanych i usług w nieruchomościach Gminy Legnica i w częściach wspólnych budynków wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez ZGM, związanych z obsługą techniczną ZGM

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/um_legnica

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/um_legnica

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) szyfrowanie na Platformie zakupowej odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.,g) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NO-371-1/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2454127,00 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2265401,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonywanie przedmiotu zamówienia na terenie objętym działaniem Oddziału Gospodarki Mieszkaniowej nr 1 (OGM nr 1) przy ul. E. Plater 11 w Legnicy

4.2.5.) Wartość części: 1238960,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego

45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262690-4 - Remont starych budynków

45262900-0 - Roboty balkonowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45441000-0 - Roboty szklarskie

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw

71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający na podstawie art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp, przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem niniejszego postępowania, w wysokości do 20 % realizowanego zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówienia będzie obsługa OGM nr 1 i OGM nr 2 po zakończeniu umów, gdyby z nieprzewidzianych przyczyn nowe postępowanie nie zakończyło się w terminie umożliwiającym zastosowanie ciągłości obsługi. Zamówienie będzie udzielone odrębną umową, po przeprowadzeniu negocjacji mających na celu ustalenie warunków umowy

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena, okres rękojmi na roboty mogące spowodować wady budynku, dyspozycyjność – czas reakcji na awarie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi na roboty mogące spowodować wady budynku

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dyspozycyjność – czas reakcji na awarie

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Cena, okres rękojmi na roboty mogące spowodować wady budynku, dyspozycyjność – czas reakcji na awarie.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonywanie przedmiotu zamówienia na terenie objętym działaniem Oddziału Gospodarki Mieszkaniowej nr 2 (OGM nr 2) przy Al. Rzeczypospolitej 34 w Legnicy.

4.2.5.) Wartość części: 1026441,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego

45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262690-4 - Remont starych budynków

45262900-0 - Roboty balkonowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45441000-0 - Roboty szklarskie

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw

71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający na podstawie art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp, przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem niniejszego postępowania, w wysokości do 20 % realizowanego zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówienia będzie obsługa OGM nr 1 i OGM nr 2 po zakończeniu umów, gdyby z nieprzewidzianych przyczyn nowe postępowanie nie zakończyło się w terminie umożliwiającym zastosowanie ciągłości obsługi. Zamówienie będzie udzielone odrębną umową, po przeprowadzeniu negocjacji mających na celu ustalenie warunków umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena, okres rękojmi na roboty mogące spowodować wady budynku, dyspozycyjność – czas reakcji na awarie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi na roboty mogące spowodować wady budynku

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dyspozycyjność – czas reakcji na awarie

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Cena, okres rękojmi na roboty mogące spowodować wady budynku, dyspozycyjność – czas reakcji na awarie

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali roboty budowlane o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 350 000 zł z czego co najmniej: 210 000 zł w branży budowlanej, 80 000 zł w branży instalacyjnej wod.-kan., 60 000 zł w branży instalacyjnej elektrycznej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ,2) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.108 ust.1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ,2) dowody określające czy wykazane w załączniku nr 9 roboty budowlane, zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wadium w wysokości - 18 000 zł (słownie złotych osiemnaście tysięcy) za część 1 zamówienia, - 15 000 zł (słownie złotych piętnaście tysięcy) za część 2 zamówienia,należy wnieść w terminie do dnia 7 kwietnia 2021 r. do godz. 9.00.2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przekazać na konto Zamawiającego: Santander Bank Polska S.A. nr 35109020660000000542000052. Wadium winno wpłynąć na konto Zamawiającego najpóźniej w dniu 7 kwietnia 2021 r. do godz.900.3. W przypadku wnoszenia wadium w innej niż pieniądz formie określonej w ustawie, Wykonawca winien złożyć na Platformie zakupowej oryginał dokumentu wadialnego w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu dotyczący doświadczenia zawodowego w poszczególnych branżach musi spełnić ten Wykonawca, który będzie wykonywał określony rodzaj robót. Zamawiający dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, stawka r-g określona w § 2 ust.1 pkt 4 może zostać zmieniona w drodze negocjacji wyłącznie na uzasadniony wniosek Wykonawcy, w którym Wykonawca wykaże, że zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, nie wcześniej jednak niż od dnia tej zmiany i maksymalnie o wskaźnik zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej na rok, w którym ma nastąpić zmiana cen w stosunku do roku poprzedzającego zmianę cen.2. W przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, stawka określona w § 2 ust.1 pkt 4 może zostać zmieniona w drodze negocjacji wyłącznie na uzasadniony wniosek Wykonawcy, w którym Wykonawca wykaże, że zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, nie wcześniej jednak niż od dnia tej zmiany i maksymalnie o wskaźnik jaki zmiana ta ustali.3. W przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, stawka określona w § 2 ust.1 pkt 4 może zostać zmieniona w drodze negocjacji wyłącznie na uzasadniony wniosek Wykonawcy, w którym Wykonawca wykaże, że zmiana zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, nie wcześniej jednak niż od dnia tej zmiany i maksymalnie o wskaźnik jaki zmiana ta ustali.4. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, Wykonawca będzie naliczał podatek wg stawki zgodnej z obowiązującymi przepisami.5. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności takiej zmiany, w formie aneksu do umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/um_legnica

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-07 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-06

2021-03-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej i magazynu energii - Strzegom
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej i magazynu energii. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI