Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa, rozbudowa, nadbudowa i przebudowa ścian oddzielenia przeciwpożarowego obiektów znajdujących się na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sierzno Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW SIERZNO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: ZZO Sierzno Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220597269
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sierzno
1.5.2.) Miejscowość: Sierzno
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-131
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: +48593330003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@zzosierzno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zzosierzno.nv.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa, rozbudowa, nadbudowa i przebudowa ścian oddzielenia przeciwpożarowego obiektów znajdujących się na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sierzno Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f412f0e6-8bb7-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021525
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.zzosierzno.nv.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: A. Informacje ogólne: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej Zamawiającego do komunikacji w postępowaniu to: kontakt@zzosierzno.pl. 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 3. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415), składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452). 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z mini portalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 5. Max rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.7. Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz stanowi załącznik do niniejszej SWZ.B. Złożenie oferty: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, odt,. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. 3. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty. C. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert i wniosków)1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w pkt B), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP, udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) lub za pomocą poczty elektronicznej (e-mail: kontakt@zzosierzno.pl).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanym dalej RODO informuję, iż:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Zagospodarowania Odpadów Sierzno Sp. z o.o., adres: 77-131 Rekowo, Sierzno.2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj: a) ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019, ze zm.),b) rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. poz. 2415),c) ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. poz. 164, ze zm.),w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Budowa, rozbudowa, nadbudowa i przebudowa ścian oddzielenia przeciwpożarowego obiektów znajdujących się na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sierzno Sp. z o.o., prowadzonym w trybie podstawowym.3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019, ze zm.).4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania oraz prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.7. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.261.1.3.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa, rozbudowa, nadbudowa i przebudowa ścian oddzielenia przeciwpożarowego w istniejących obiektach budowlanych zlokalizowanych na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadami Sierzno Sp. z o.o. zgodnie z dokumentacją projektową, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarem robót, stanowiącymi załączniki do SWZ. Ściany te poza funkcją osłonową pełnić będą głównie funkcje ścian oddzielenia przeciwpożarowego. Przedmiot zamówienia będzie obejmował następujące następujący zakres: - budynek przyjmowania odpadów od osób indywidualnych - należy wybudować (rozbudować i nadbudować) istniejącą ścianę rozdzielającą dwie części magazynowe, w taki sposób, aby przedmiotowa ściana spełniała wymagania ściany oddzielenia przeciwpożarowego. W zakres planowanych robót budowlanych wchodzić będzie nadbudowa istniejącej ściany do spodniej warstwy pokrycia dachowego (tj. o wysokość 0,2m), oraz rozbudowa (wysunięcie) przedmiotowej ściany poza lico ścian zewnętrznych budynku o co najmniej 0,35m;- zadaszone boksy na surowce wtórne – prace obejmą rozbudowę, nadbudowę, istniejących ścian (przedstawionych na załączniku graficznym do PZT), w taki sposób aby przedmiotowe ściany spełniały wymagania ścian oddzielenia przeciwpożarowego. W zakres planowanych do wykonania robót budowlanych wchodzić będą roboty polegające na nadbudowie istniejących żelbetowych ścian (które w chwili obecnej mają wysokość 2m), do wysokości od 3,80 - 4,95m w zależności od wysokości istniejącego boksu, a więc będą sięgać do spodniej warstwy konstrukcji dachowej;- skład opon – prace będą polegały na budowie, rozbudowie, nadbudowie i przebudowie istniejących ścian żelbetowych w taki sposób, aby odseparować skład opon od składu (placu) dojrzewania kompostu i kompostowni tworząc wydzielony boks. W zakres planowanych robót budowlanych wchodzić będzie budowa nowej i nadbudowa istniejącej ściany do wysokości 4,0m (mierząc od poziomu najwyższej rzędnej terenu istniejącego placu składowego) oraz rozbudowa (budowa) i przebudowa przedmiotowej ściany w taki sposób, aby utworzyły wydzielony z przestrzeni z trzech stron boks składowy, a przedmiotowe ściany posiadały parametry ściany oddzielenia przeciwpożarowego. Wydzielenie boksu spowoduje konieczność przebudowy istniejących schodów terenowych zlokalizowanych na terenie placu składowego- skład dojrzewania kompostu - należy wykonać roboty budowlane polegające na budowie ściany żelbetowej w taki sposób, aby odseparować skład opon od składu (placu) dojrzewania kompostu. W zakres planowanych robót budowlanych wchodzić będzie budowa ściany do wysokości maksymalnie 4,0m (mierząc od istniejącej najwyższej rzędnej terenu placu składowego), w taki sposób, aby wydzielił istniejący plac od składu opon ścianą oddzielenia posiadającą parametry ściany oddzielenia przeciwpożarowego;- plac gromadzenia odpadów budowlanych i rozbiórkowych i plac gromadzenia odpadów wielkogabarytowych – należy dokonać podziału placów na sekcje magazynowe. Podział na sekcje planuje się wykonać poprzez nadbudowanie istniejących ścian żelbetowych. W zakres planowanych do wykonania robót budowlanych wchodzić będą roboty polegające na nadbudowie istniejących żelbetowych ścian (które w chwili obecnej mają wysokość 2,0m), do wysokości 4,0m (mierząc od istniejącej najwyższej rzędnej terenu placu składowego);- plac gromadzenia papy, materiałów izolacyjnych - w zakres planowanych do wykonania robót budowlanych wchodzić będą roboty polegające na nadbudowie istniejących żelbetowych ścian (które w chwili obecnej mają wysokość od 1,65 ÷ 2,0m), do wysokości 4,15m (mierząc od istniejącej najwyższej rzędnej terenu placu składowego;- place na surowce wtórne - w zakres planowanych do wykonania robót budowlanych wchodzić będą roboty polegające na rozbudowanie, nadbudowanie (budowie) istniejącego placu składowego o żelbetowe ściany przeciwpożarowe sięgające wysokości 4m (mierząc od istniejącej najwyższej rzędnej terenu placu składowego), które utworzą wydzielone z trzech stron boksy magazynowe. Ponadto w ramach przedmiotowych prac planuje się wykonanie ściany separacyjnej spełniającej wymagania ściany oddzielenia ppoż. o wysokości 4m.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4