WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W OBIEKTACH ZESPOŁU KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W TCZEWIE,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W OBIEKTACH ZESPOŁU KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W TCZEWIE, W RAMACH ZADANIA PT. „POPRAWA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W SZKOŁACH PONADGIMNAZJALNYCH POWIATU TCZEWSKIEGO – POPRZEZ PRACE BUDOWLANE I DOPOSAŻENIE”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTczew
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-01-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Tczewski
  • Data publikacji ogłoszenia2018-12-17
  • Numer ogłoszenia662308-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 662308-N-2018 z dnia 2018-12-17 r.

Powiat Tczewski: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W OBIEKTACH ZESPOŁU KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W TCZEWIE, W RAMACH ZADANIA PT. „POPRAWA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W SZKOŁACH PONADGIMNAZJALNYCH POWIATU TCZEWSKIEGO – POPRZEZ PRACE BUDOWLANE I DOPOSAŻENIE”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
projekt pt. „Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Tczewskiego – poprzez prace budowlane i doposażenie"
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tczewski, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Piaskowa  2 , 83110   Tczew, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 587 734 800, e-mail starostwo@powiat.tczew.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): powiat.tczew.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
przetargi.powiat.tczew.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
przetargi.powiat.tczew.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Starostwo Powiatowe w Tczewie, ul. Piaskowa 2, 83-110 Tczew (Biuro Obsługi Klienta, pok. 04)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W OBIEKTACH ZESPOŁU KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W TCZEWIE, W RAMACH ZADANIA PT. „POPRAWA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W SZKOŁACH PONADGIMNAZJALNYCH POWIATU TCZEWSKIEGO – POPRZEZ PRACE BUDOWLANE I DOPOSAŻENIE”
Numer referencyjny: ZP.272.31.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2.3 Zamawiający dokonał podziału zamówienia w sposób następujący: 2.3.1 część 1 zamówienia – Budowa budynku dydaktycznego ćwiczeń praktycznych Zespołu Kształcenia Zawodowego w Tczewie, w ramach projektu pt. „Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Tczewskiego – poprzez prace budowlane i doposażenie” , 2.3.2 część 2 zamówienia – Przebudowa pomieszczeń pracowni nr 24 i 25 na potrzeby pracowni symulatorów CNC i pracowni obrabiarek Zespołu Kształcenia Zawodowego w Tczewie, w ramach projektu pt. „Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Tczewskiego – poprzez prace budowlane i doposażenie”. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę oferty na obie części zamówienia. 2.4 Adres obiektu, w którym prowadzone będą roboty budowlane: Zespół Kształcenia Zawodowego w Tczewie (83-110) przy ul. Sobieskiego 10.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45400000-1
45440000-3
45443000-4
45430000-0
45432000-4
45431000-7
45420000-7
45410000-4
45261000-4
45220000-5
45223000-6
45210000-2
45100000-8
45110000-1
45330000-9
45321000-3
45300000-0
45310000-3
45312000-7
45314000-1
45315100-9
45315700-5
45312100-8
45317000-2
45316000-5
45310000-3
45312311-0
45314200-3
45331100-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 2.19 Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień w zakresie obu części zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, przy następujących założeniach: 2.19.1 zamówienia będą polegały na wykonaniu podobnych prac/czynności, jak w zamówieniu podstawowym; 2.19.2 realizacja robót budowlanych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego zamówienia; 2.19.3 zostaną udzielone Wykonawcy, pod warunkiem spełnienia przynajmniej poniższych warunków: • dotychczas realizował roboty budowlane w terminie i z należytą starannością, • zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż zamówienia podstawowego, • zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy oraz w wyniku przeprowadzonych z Zamawiającym negocjacji uzgodni wynagrodzenie, termin wykonania bądź inne warunki zamówienia; 2.19.4 przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych zostanie ustalona biorąc pod uwagę zakres prac zlecanych oraz proporcjonalnie do cen (stawek) zaoferowanych dla zamówienia podstawowego w zakresie obu części zamówienia, jednakże wartość ta nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia (od dnia zawarcia umowy): 1) dotyczy 1 części zamówienia: od 24 do 32 tygodni, 2) dotyczy 2 części zamówienia: od 12 do 20 tygodni. UWAGA. Termin wykonania stanowi jedno z kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale 13 SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 4.3 Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1b pkt 2 Ustawy, dotyczący sytuacji finansowej (określony w pkt 4.1.2 ppkt 1 SIWZ), jeżeli wykaże, że dysponuje lub posiada dostęp do środków finansowych lub posiada zdolność kredytową, w wysokości co najmniej: 1) dotyczy 1 części zamówienia: 1.000.000,00 PLN (słownie złotych: jeden milion), 2) dotyczy 2 części zamówienia: 150.000,00 PLN (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy). UWAGA: W przypadku składania oferty na obie części zamówienia, Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub posiada dostęp do środków finansowych lub kredytowych w wysokości równej minimum sumie obu ww. kwot, tj. 1.150.000,00 PLN.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 4.3 Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1b pkt 3 Ustawy, dotyczący sytuacji finansowej (określony w pkt 4.1.2 ppkt 2 SIWZ), jeżeli wykaże, że 4.4.1 wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: 4.4.1.1 dotyczy 1 części zamówienia: a) 1 (jedno) zamówienie polegające na rozbiórce budynku / budowli / obiektu, o kubaturze min. 1.000 m3 oraz 1 (jedno) zamówienie polegające na kompleksowej budowie budynku / obiektu kubaturowego (tj. obejmującej w całości wykonanie następujących branż: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz telekomunikacyjnej) – od podstaw do stanu umożliwiającego przekazanie go do użytkowania, o kubaturze min. 1.000 m3, ZASTRZEŻENIE: Powyższy warunek zostanie uznany za spełniony również w przypadku, gdy Wykonawca wykaże się realizacją jednego zamówienia (w rozumieniu – jednej zawartej umowy z tym samym Wykonawcą), której przedmiotem była zarówno rozbiórka budynku, jak i kompleksowa budowa nowego budynku. lub b) 2 (dwa) zamówienia polegające na kompleksowej budowie budynku / obiektu kubaturowego (tj. obejmującej w całości wykonanie następujących branż: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz telekomunikacyjnej) – od podstaw do stanu umożliwiającego przekazanie go do użytkowania, o kubaturze min. 1.000 m3; 4.4.1.2 dotyczy 2 części zamówienia: 2 (dwa) zamówienia – każde dotyczące robót budowlanych obejmujących branże: budowlaną, sanitarną, elektryczną oraz telekomunikacyjną, związanych z budową (opcjonalnie: rozbudową bądź przebudową) budynku / obiektu kubaturowego, o kubaturze min. 1.000 m3. UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na obie części zamówienia, Zamawiający uzna warunek za dostatecznie spełniony, gdy Wykonawca udowodni realizację dwóch zamówień, o których mowa w pkt 4.4.1.2 SIWZ. 4.4.2 dotyczy obu części zamówienia dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości oraz kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywania przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, a mianowicie: 1) 1 osobą na stanowisko Kierownika Budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą uprawnienia/dokumenty, które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej obejmującej kierowanie robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 2) 1 osobą na stanowisko Kierownika Robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą uprawnienia/dokumenty, które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej obejmującej kierowanie robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 3) 1 osobą na stanowisko Kierownika Robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą uprawnienia/dokumenty, które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej obejmującej kierowanie robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 4) 1 osobą na stanowisko Kierownika Robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, posiadającą uprawnienia/dokumenty, które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej obejmującej kierowanie robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, w zakresie niezbędnym do realizacji). UWAGI: 1. Przez „posiadanie wymaganych uprawnień”, Zamawiający rozumie legitymowanie się przez osoby wskazane do pełnienia poszczególnych funkcji w zakresie pkt 4.4.2 SIWZ, odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi w wymaganym przez Zamawiającego zakresie oraz posiadanie aktualnych zaświadczeń o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego – dokumentu, który zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane stanowi podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 2. Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im kwalifikacje zawodowe/dokumenty uprawniające do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie/wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, z zastrzeżeniem art. 12 a i innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65). 3. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na obie części zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże przynajmniej po jednej osobie, odpowiednio: Kierownika Budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej na obie części zamówienia oraz po danym Kierowniku Budowy na obie części zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
5.3.3 w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, o którym mowa w pkt 4.2.2 SIWZ – odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
5.3.1 w celu potwierdzenia okoliczności spełniania przez Wykonawcę warunku udziału dotyczącego sytuacji finansowej, o którym mowa w pkt 4.3 SIWZ – Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 m-c przed upływem terminu składania ofert, w wysokości odpowiedniej dla danej części zamówienia, tj. odpowiednio: 1) dotyczy 1 części zamówienia: 1.000.000,00 PLN (słownie złotych: jeden milion) 2) dotyczy 2 części zamówienia: 150.000,00 PLN (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy); a w przypadku składania oferty na obie części zamówienia – 1.150.000,00 PLN. 5.3.2 w celu potwierdzenia okoliczności spełniania przez Wykonawcę warunku udziału dotyczącego zdolności zawodowej, o którym mowa w pkt 4.4 SIWZ: 5.3.2.1 Wykaz wykonanych robót budowlanych nie wcześniej niż w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane – potwierdzający wykonanie, odpowiednio: 1) dotyczy 1 części zamówienia: 1 (jednego) zamówienia, polegającego na rozbiórce budynku / budowli / obiektu, o kubaturze min. 1.000 m3 oraz 1 (jednego) zamówienia polegającego na kompleksowej budowie budynku / obiektu kubaturowego (tj. obejmującej w całości wykonanie następujących branż: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz telekomunikacyjnej) – od podstaw do stanu umożliwiającego przekazanie go do użytkowania, o kubaturze min. 1.000 m3 lub – opcjonalnie – 2 (dwóch) zamówień, polegających na kompleksowej budowie budynku / obiektu kubaturowego (tj. obejmującej w całości wykonanie następujących branż: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz telekomunikacyjnej) – od podstaw do stanu umożliwiającego przekazanie go do użytkowania, o kubaturze min. 1.000 m3; 2) dotyczy 2 części zamówienia: 2 (dwóch) zamówień, z których każde dotyczyło robót budowlanych obejmujących branże: budowlaną, sanitarną, elektryczną oraz telekomunikacyjną, związanych z budową (opcjonalnie: rozbudową bądź przebudową) budynku / obiektu kubaturowego, o kubaturze min. 1.000 m3. Wzór ww. wykazu stanowi odpowiedni dla danej części Załącznik Nr 3A do SIWZ – Wykaz robót budowlanych wykonanych. 5.3.2.2 dotyczy obu części zamówienia Dowody określające czy roboty budowlane o których mowa w pkt 5.3.2.1 ppkt 1 i/lub 2 SIWZ zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 5.3.2.3 dotyczy obu części zamówienia Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z Załącznikiem Nr 3B do SIWZ – Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
5.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru (część A w Załączniku Nr 2 do SIWZ) – w oryginale. Wyjaśnienie dla Wykonawców: 1. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert przetargowych, na swojej stronie internetowej zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy. 2. Wykonawca w ciągu 3 dni od zamieszczenia przedmiotowych informacji zobowiązany będzie do przekazania oświadczenia – Załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Wyjątkiem będzie sytuacja, w której zostanie złożona jedna oferta przetargowa – wówczas Wykonawca, który ją złożył zwolniony będzie z obowiązku przekazania oświadczenia w przedmiocie przynależności do grupy kapitałowej. UWAGI: 1) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 3) W przypadku, gdy Wykonawca na dzień składania ofert nie jest powiązany z żadnym podmiotem, a zatem nie należy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, Wykonawca – w celu usprawnienia procedury przetargowej – może wraz z ofertą złożyć oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru (część B w Załączniku Nr 2 do SIWZ) – w oryginale. 5.4 Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1b pkt 2 lub 3 Ustawy, będzie polegać na zasobach podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: 5.4.1 w celu oceny, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, winien przedstawić w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów bądź inny dokument (przedstawione w oryginale), zawierające informacje w zakresie określonym w §9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór treści zobowiązania stanowi Załącznik Nr 1C do SIWZ. 5.4.2 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w pkt 5.1.1 SIWZ. 5.5 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.3.3 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Niniejszy dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 5.6 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.5 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy 5.5 SIWZ stosuje się.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
8.1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na następujące kwoty w zakresie poszczególnych części zamówienia: 8.1.1 dotyczy 1 części zamówienia – kwotę 30.000,00 PLN (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100) 8.1.2 dotyczy 2 części zamówienia – kwotę 5.000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). UWAGA: W przypadku składania oferty na obie części zamówienia, wadium winno stanowić sumę kwot z pkt SIWZ 8.1.1 i 8.1.2. 8.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 11.1 SIWZ. 8.3 Wadium może być wnoszone w następujących formach: 8.3.1 pieniądzu, 8.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.3.3 gwarancjach bankowych, 8.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późn. zm.). 8.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu to należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A.: 06 1560 0013 2226 4983 1000 0003. Wykonawca powinien dołączyć do oferty kserokopię wniesienia wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – przetarg nr ZP.272.31.2018 (część … zamówienia)” W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego, który należy złożyć łącznie z ofertą. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, o których mowa w punkcie 8.3 SIWZ muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, w treści tego dokumentu powinno znaleźć się, co następuje: 1) treść art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, określająca okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego, 2) jednoznaczny zapis o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie, 3) gdy oferta zostanie złożona przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjantów) – informacja identyfikująca podmioty, których dotyczy zabezpieczenie wadialne oferty. Brak którejś z powyższych adnotacji w treści dokumentu wadialnego, będzie skutkować odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 7b Ustawy, to jest z uwagi na wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy. 8.6 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 8.4 SIWZ. 8.7 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania określa Ustawa.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 30,00
Termin wykonania zamówienia 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą być dokonane, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w następujących przypadkach: 1) zmiany osoby: kierownika budowy, kierowników robót lub którejkolwiek z osób wyszczególnionych w §3 ust. 5 – polegającą na wyznaczeniu nowej osoby pełniącej daną funkcję, pod warunkiem spełniania przez tą nową osobę odpowiednich postanowień SIWZ; 2) zmiany lub przedłużenia terminu wykonania robót w przypadkach: a) natrafienia na różnego rodzaju wykopaliska (zabytki) i związaną z tym koniecznością prowadzenia prac archeologicznych, b) konieczności wykonania robót zamiennych, o których mowa w pkt 6), o czas niezbędny na ich realizację, c) konieczności poprawy warunków wykonywania robót zagrażających bezpieczeństwu o czas niezbędny do dokonania ich poprawy, jeżeli warunki zagrażające bezpieczeństwu powstały bez winy Wykonawcy, d) niezależnego od stron umowy przedłużania się okresu trwania procedur prowadzonych przez organy administracji publicznej lub inne podmioty - właściwe do wydania niezbędnych decyzji, pozwoleń, uzgodnień, opinii, stanowisk itp. niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, e) konieczności wszczęcia dodatkowych procedur prowadzonych przez organy administracji publicznej lub inne podmioty właściwe do wydania niezbędnych decyzji, pozwoleń, uzgodnień, opinii, stanowisk itp. niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, f) niezależnego od Wykonawcy przedłużania się okresu trwania dostawy trudnodostępnych, wymagających zamówienia materiałów niezbędnych do prawidłowej realizacji robót budowlanych, g) uzasadnionego wstrzymania danych robót przez kierownika budowy wraz z wpisem do dziennika budowy o czas na jaki nastąpiło wstrzymanie danych robót. Uzasadnienie to winno być potwierdzone przez Nadzór inwestorski, h) wystąpienia siły wyższej, o której mowa w pkt 7); 3) decyzji Wykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego, o zleceniu określonego zakresu robót podwykonawcom, pomimo iż w swojej ofercie przetargowej Wykonawca oświadczył, że zamierza pełen zakres robót budowlanych wykonać własnymi siłami; 4) zmiany podwykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego oraz pod warunkiem spełniania przez nowego podwykonawcę określonych postanowień SIWZ; 5) konieczności zmiany kwoty podatku VAT, w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności przepisów podatkowych dotyczących obowiązującej wysokości (stawki) podatku VAT; 6) konieczności wykonania robót zamiennych: a) w sytuacji zaistnienia obiektywnej niemożliwości wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, spowodowanej warunkami terenowymi istniejącymi na placu budowy lub zaplanowanym złym doborem materiałów, technologii w trakcie robót budowlanych, napotkaniu niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji podziemnych, dla których zachodzi potrzeba ich przebudowy lub naprawy albo innymi błędami projektowymi – pod warunkiem zatwierdzenia tych zmian przez projektanta i Nadzór inwestorski, b) w sytuacji zaistnienia możliwości wprowadzenia lepszych rozwiązań technologicznych lub lepszych materiałów w stosunku do zaprojektowanych, pod warunkiem zatwierdzenia tych zmian przez autora projektu i Nadzór inwestorski, a nowe rozwiązania są korzystne dla Zamawiającego, c) w przypadku powstania niezgodności dokumentacji projektowej ze stanem faktycznym powodującej, że realizacja zgodnie z dokumentacją projektową wiązałaby się z niegospodarnością, a nowe rozwiązania zapobiegałyby tej niegospodarności, pod warunkiem zatwierdzenia tych zmian przez autora projektu i Nadzór inwestorski, d) w sytuacji zaistnienia obiektywnej niemożliwości wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, spowodowanej natrafieniem na różnego rodzaju wykopaliska (zabytki) i związaną z tym koniecznością prowadzenia prac archeologicznych albo siedlisk ptaków lub innych zwierząt podlegających ochronie i związaną z tym potrzebą uruchomienia stosownych działań i procedur, pod warunkiem zatwierdzenia zmian przez autora projektu, e) konieczności wprowadzenia zmian umowy w następstwie zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na dofinansowanie przedmiotu umowy lub innych Instytucji posiadających prawo wprowadzania takich zmian; 7) konieczności wprowadzenia zmian umowy w następstwie siły wyższej, tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia (niemożliwość zapobieżenia nie tyle samemu zjawisku, co jego następstwom), w tym m.in. katastrofa naturalna, katastrofalne działanie przyrody, np. niezwykłe mrozy, strajk, zamieszki uliczne, pożar, powódź, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, np. w zakresie wykonania robót zamiennych, rozwiązań zamiennych. 2. Dopuszcza się, za zgodą jednego z Przedstawicieli Zamawiającego, zmianę załączników do umowy (załączniki od 1 do 6) w zakresie: formatowania, doprecyzowania, dostosowania do specyfiki zamówienia. Zmiany te nie mogą zaburzać równowagi ekonomicznej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, jednocześnie wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie może wpłynąć na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie ani na wynik postępowania. Udokumentowanie zmiany następować będzie na podstawie protokołu podpisanego przez Wykonawcę, Nadzór inwestorski i jednego z Przedstawicieli Zamawiającego. 3. Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego poinformowania Zamawiającego o zmianie siedziby. Jeżeli nie dopełni tego obowiązku, korespondencję skierowaną na adres wskazany we wstępie umowy uważa się za skutecznie dostarczoną.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) Zamawiający informuje, że: 17.1 Administratorem danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu ofertowym i załącznikach jest Powiat Tczewski z siedzibą w Tczewie przy ul. Piaskowej 2. 17.2 Dane będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie) (Dz.U.2016.119.1), dalej „rozporządzenie” dla potrzeb przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w Starostwie Powiatowym w Tczewie to: inspektor@powiat.tczew.pl. 17.3 Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy Pzp oraz aktów wykonawczych. 17.4 Odbiorcami danych osobowych mogą być: osoby upoważnione przez Starostę Tczewskiego – pracownicy Starostwa i współpracownicy, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki, podmioty przetwarzające – którym zlecimy czynności wymagające przetwarzania danych oraz podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. Dane mogą być również udostępniane innym podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp. 17.5 Dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, w szczególności zgodnie z: a) ustawą Prawo zamówień publicznych, b) Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiającym wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylające rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 347/320 20.12.2013, art. 71), c) instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt. 17.6 Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 17.7 Wykonawca ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania; może również domagać się ograniczenia ich przetwarzania ze względu na swoją szczególną sytuację, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia. 17.8 Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. 17.9 Wykonawca ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa budynku dydaktycznego ćwiczeń praktycznych Zespołu Kształcenia Zawodowego w Tczewie, w ramach projektu pt. „Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Tczewskiego – poprzez prace budowlane i doposażenie”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.5.1 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie (realizację) następujących elementów obejmujących poniższe wyszczególnienia: 1) Rozbiórka obecnej wiaty magazynowej (obiekt wolnostojący, nie połączony z budynkiem głównym ZKZ), na miejscu której ma powstać nowy budynek dydaktyczny ćwiczeń praktycznych. 2) Budowa od podstaw nowego budynku dydaktycznego ćwiczeń praktycznych w sposób kompleksowy z wszystkimi instalacjami wewnętrznymi, robotami wykończeniowymi, montażem stałego wyposażenia (umywalki, sedesy, prysznice, itp.) i podłączeniem do sieci uzbrojenia zewnętrznego (wodociąg, kanalizacja sanitarna, kanalizacja burzowa, sieć ciepłownicza, sieć elektryczna, odgromowa, itp.). 3) Wykonanie nowej linii zasilającej elektrycznej (WLZ) z rozdzielni głównej (RG) budynku głównego ZKZ do nowej rozdzielni elektrycznej nowego budynku dydaktycznego (RP); 4) Wykonanie nowego odcinka sieci ciepłowniczej od węzła ciepłowniczego w budynku głównym do nowego budynku dydaktycznego wraz z podłączeniem do źródła ciepła (GPEC Tczew). 5) Montaż instalacji wentylacji mechanicznej. 6) Zakup, montaż i uruchomienie suwnicy z napędem elektrycznym. 7) Dokonanie odpowiedniego podłączenia WLZ zasilającego rozdzielnię RP w RG. 8) Montaż instalacji elektrycznej przeciwpożarowej (w tym przycisków wyłączników p.poż.). 9) Montaż instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu. 10) Montaż instalacji systemu monitoringu wizyjnego, zintegrowanego z systemem obiektu. 11) Roboty malarskie i wykończeniowe. UWAGA: Ww. wykaz ma charakter pomocniczy dla Wykonawcy składającego ofertę w przetargu, a jego celem jest skrótowe przedstawienie zakresu robót budowlanych. Jakiekolwiek braki w tym opisie nie będą stanowić podstawy do przyjęcia prze Wykonawcę założenia, że można zrezygnować z części zakresu robót budowlanych. Pełen zakres przedmiotu zamówienia jest zawarty w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 2.5.2 SIWZ.2.5.2 Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania kompleksowej roboty budowlanej, zgodnie z dokumentacja projektową, obejmującą następujące pozycje: 1) „Budowa budynku dydaktycznego ćwiczeń praktycznych Zespołu Kształcenia Zawodowego w Tczewie PROJEKT BUDOWLANY OPRA-COWANIE WIELOBRANŻOWE”, zawierający branże: architektura, konstrukcja, sanitarna, elektryczna i teletechniczna; 2) „Budowa budynku dydaktycznego ćwiczeń praktycznych Zespołu Kształcenia Zawodowego w Tczewie PROJEKT WYKONAWCZY OPRA-COWANIE WIELOBRANŻOWE”, zawierający branże: architektura, konstrukcja, sanitarna, elektryczna i teletechniczna; 3) „Budowa budynku dydaktycznego ćwiczeń praktycznych Zespołu Kształcenia Zawodowego w Tczewie stadium: SPECYFIKACJA TECH-NICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH”. Dokumentacja projektowa stanowi Załącznik Nr 5/1 do SIWZ – Dokumentacja dotycząca przedmiotu zamówienia (część 1).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45400000-1, 45440000-3, 45443000-4, 45430000-0, 45432000-4, 45431000-7, 45420000-7, 45410000-4, 45261000-4, 45220000-5, 45223000-6, 45210000-2, 45100000-8, 45110000-1, 45331100-7, 45330000-9, 45321000-3, 45300000-0, 45310000-3, 45312000-7, 45314000-1, 45315100-9, 45315700-5, 45312100-8, 45317000-2, 45316000-5, 45310000-3, 45312311-0, 45314200-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 8
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 30,00
Termin wykonania 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia (od dnia zawarcia umowy): od 24 do 32 tygodni, UWAGA. Termin wykonania stanowi jedno z kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale 13 SIWZ.


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa pomieszczeń pracowni nr 24 i 25 na potrzeby pracowni symulatorów CNC i pracowni obrabiarek Zespołu Kształcenia Zawodowego w Tczewie, w ramach projektu pt. „Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Tczewskiego – poprzez prace budowlane i doposażenie”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.6.1 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie (realizację) następujących elementów obejmujących poniższe wyszczególnienia: 1) Wyjęcie z muru ościeżnicy drewnianej wraz z wrotami drewnianymi ze ściany oddzielającej pomieszczenia 24 i 25, a następnie obrobienie powstałego otworu – między ww. pomieszczeniami (bez montażu drzwi). 2) Montaż ściany działowej szklanej (z drzwiami) oddzielającej część dydaktyczną od części maszynowej w pomieszczeniu nr 25. 3) Montaż sufitów podwieszanych w obu pomieszczeniach. 4) Wymiana obu wrót wejściowych (do pomieszczeń 24 i 25) wraz z futrynami i wymiana nadproży (ze względu na zwiększone gabaryty nowych drzwi). 5) Wykonanie nowych posadzek z żywicy epoksydowej. 6) Rozbudowa instalacji c.o. w celu montażu dodatkowego grzejnika w części pomieszczenia nr 25, powstałej po montażu nowej ścianki szklanej. 7) Montaż dwóch umywalek (po jednej w każdym z pomieszczeń nr 24 i 25). Przy każdej umywalce zostanie zainstalowany podgrzewacz elektryczny podumywalkowy do ciepłej wody i pompa do ciśnieniowego odprowadzania ścieków (ścieki będą odprowadzane pod stropem korytarza komunikacyjnego do kompleksu sanitarnego poza pomieszczeniami nr 24 i 25). 8) Budowa nowego elektrycznego złącza abonenckiego, które docelowo będzie podłączone do nowego złącza kontrolno-pomiarowego. Nowe złącze kontrolno-pomiarowe wykona na własny koszt dostawca energii w trakcie budowy nowego (o zwiększonej mocy) przyłącza do obiektu – w terminie późniejszym. Do czasu wykonania nowego przyłącza obiekt będzie zasilany z własnej trafostacji. 9) Budowa nowej wewnętrznej linii zasilającej (WLZ) między nowym złączem abonenckim, a istniejącą Rozdzielnią Główną (RG). 10) Budowa nowej WLZ od RG do 2 rozdzielni: RG 24 i RG 25 w pomieszczeniach, odpowiednio, nr: 24 i 25. 11) Montaż, wyposażenie i uruchomienie nowych rozdzielni RG 24 i RG 25. 12) Budowa nowych instalacji zasilania gniazd i oświetlenia w pomieszczeniach nr 24 i 25. 13) Wymiana lamp oświetlenia w pomieszczeniach nr 24 i 25. 14) Wymiana gniazd elektrycznych w pomieszczeniach nr 24 i 25. 15) Podłączenie do instalacji elektrycznej przepływowych podgrzewaczy ciepłej wody przy umywalkach. 16) Dokonanie odpowiedniego podłączenia WLZ zasilających rozdzielnie: RG24 i RG 25 w RG. 17) Montaż instalacji elektrycznej przeciwpożarowej (w tym przycisków wyłączników p.poż.). 18) Montaż instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu. 19) Montaż instalacji systemu monitoringu wizyjnego, zintegrowanego z systemem obiektu. 20) Roboty malarskie i wykończeniowe. UWAGA: Ww. wykaz ma charakter pomocniczy dla Wykonawcy składającego ofertę w przetargu, a jego celem jest skrótowe przedstawienie zakresu robót budowlanych. Jakiekolwiek braki w tym opisie nie będą stanowić podstawy do przyjęcia prze Wykonawcę założenia, że można zrezygnować z części zakresu robót budowlanych. Pełen zakres przedmiotu zamówienia jest zawarty w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 2.6.2 SIWZ. 2.6.2 Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania kompleksowej roboty budowlanej, zgodnie z dokumentacja projektową, obejmującą następujące pozycje: 1) „Przebudowa pomieszczeń pracowni nr 24 i 25 na potrzeby pracowni symulatorów CNC i pracowni obrabiarek Zespołu Kształcenia Zawodowego w Tczewie PROJEKT BUDOWLANY OPRACOWANIE WIELOBRAN-ŻOWE”, zawierający branże: architektura, konstrukcja, sanitarna, elektryczna i teletechniczna; 2) „Przebudowa pomieszczeń pracowni nr 24 i 25 na potrzeby pracowni symulatorów CNC i pracowni obrabiarek Zespołu Kształcenia Zawodowego w Tczewie PROJEKT WYKONAWCZY OPRACOWANIE WIELO-BRANŻOWE”, zawierający branże: architektura, konstrukcja, sanitarna, elektryczna i teletechniczna; 3) „Przebudowa pomieszczeń pracowni nr 24 i 25 na potrzeby pracowni symulatorów CNC i pracowni obrabiarek Zespołu Kształcenia Zawodowego w Tczewie stadium: SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH”. Dokumentacja projektowa stanowi Załącznik Nr 5/2 do SIWZ – Dokumentacja dotycząca przedmiotu zamówienia (część 2).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45400000-1, 45440000-3, 45443000-4, 45430000-0, 45432000-4, 45431000-7, 45420000-7, 45410000-4, 45261000-4, 45220000-5, 45223000-6, 45210000-2, 45100000-8, 45110000-1, 45331100-7, 45330000-9, 45321000-3, 45300000-0, 45310000-3, 45312000-7, 45314000-1, 45315100-9, 45315700-5, 45312100-8, 45317000-2, 45316000-5, 45310000-3, 45312311-0, 45314200-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 5
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 30,00
Termin wykonania 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia (od dnia zawarcia umowy): od 12 do 20 tygodni. UWAGA. Termin wykonania stanowi jedno z kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale 13 SIWZ.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukamy ekipy do budowy domów jednorodzinnych - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukamy ekipy do budowy domów jednorodzinnych Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI