IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Dialog konkurencyjny
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
10.000 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
5
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
1. Zamawiający zbada, czy wnioski o dopuszczenie do udziału w dialogu konkurencyjnym, złożone przez wykonawców, spełniają podane w ogłoszeniu wymagania, tzn. czy zawierają wymagane oświadczenia i dokumenty oraz czy załączone oświadczenia i dokumenty potwierdzają spełnianie warunków udziału oraz brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu. 2. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania nie przekroczy pięciu (5), zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego wszystkich wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. 3. W przypadku, gdy liczba wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania będzie większa niż pięć (5), zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego pięciu (5) wykonawców wyłonionych na podstawie niżej określonych kryteriów selekcji. Warunkiem, który pełnić będzie rolę kryterium kwalifikacyjnego, stanie się doświadczenie zawodowe wykonawcy, rozumiane jako łączna ilość m2 wykonanej powierzchni nawierzchni z kostki brukowej betonowej lub kamiennej lub nawierzchni z płyt betonowych lub kamiennych oraz nawierzchni z mieszanki mineralno – asfaltowej. Zamawiający podda ocenie jedynie doświadczenie wykazane ponad wymagana minimalną ilość m2, które wykonawca wskazał na potrzeby potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W zakresie spełnienia opisanych powyżej kryteriów selekcji zamawiający nie dopuszcza możliwości polegania przez wykonawców na zdolnościach innych podmiotów (tzw. podmiotów trzecich). W celu dokonania selekcji zamawiający wezwie wykonawców, na podstawie art. 26 ust. 2f ustawy Prawo zamówień publicznych, do złożenia wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Wykonawcę niezaproszonego do dialogu konkurencyjnego traktuje się jak wykluczonego z postępowania.
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena oferty |
60,00 |
czas reakcji |
20,00 |
okres gwarancji |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
1. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia sukcesywnie w miarę zgłaszanych przez zamawiającego potrzeb. Przystąpienie do wykonania robót budowlanych nastąpi po otrzymaniu od zamawiającego zlecenia zakres rzeczowy do wykonania oraz termin realizacji robót. 2. Przedmiotem dialogu konkurencyjnego będzie ustalenie warunków realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dotyczącym: a) zasad określania przez zamawiającego zakresu robót budowlanych objętych jednym zleceniem, b) terminu przystąpienia do wykonania robót budowlanych objętych zleceniem, c) zasad określania końcowego terminu realizacji, d) warunków zleceń robót mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa w ruchu kołowym i pieszym. Mając na uwadze powyższe wykonawcy proszeni są o przedstawienie warunków realizacji wykonywania robót budowlanych. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu. 4. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu.
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Zamawiający nie przewiduje nagród
Wstępny harmonogram postępowania:
1. Składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – do 31 grudnia 2018 r. 2. Przekazanie informacji o wynikach oceny spełniania warunków udziału – do 4 stycznia 2019 r. 3. Zaproszenie do udziału w dialogu zakwalifikowanych wykonawców – do 7 stycznia 2019 r. 4. Przeprowadzenie dialogu z zakwalifikowanymi wykonawcami – 9-10 stycznia 2019 r. 5. Zaproszenie do składania ofert – do 14 stycznia 2019 r. 6. Składanie ofert do 25 stycznia 2019 r.
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne postanowienia umowy dopuszczające możliwość ich zmiany zostaną umieszczone w SIWZ w następnym etapie postępowania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-12-31, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć według formularza wniosku, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia o zamówieniu. 2. Wykonawca załącza do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do ogłoszenia o zamówieniu – oświadczenie należy złożyć w oryginale, W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz kryteria selekcji – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do ogłoszenia o zamówieniu – oświadczenie należy złożyć w oryginale, W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie składa ustanowiony pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub wspólne oświadczenie złożone łącznie przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną. Oświadczenie złożone oddzielnie przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną jest możliwe jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie. 3) pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych - pełnomocnictwo należy załączyć w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem. 4) W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenie (zobowiązanie) należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Wniosek należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty w formie elektronicznej lub faksem. 4. Wniosek winien być podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Podpis winien zawierać czytelne imię i nazwisko bądź pieczątkę imienną oraz podpis lub parafę. W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentacji wykonawcy na podstawie dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o dzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do wniosku należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Wniosek należy złożyć w zamkniętej kopercie/opakowaniu w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej zawartością. Na kopercie/opakowaniu należy umieścić następujące oznaczenia: a) nazwa i adres wykonawcy (pieczątką firmową wykonawcy), numer telefonu, faks lub adres e-mail, b) Urząd Miejski w Nowej Soli, Wydział Zamówień Publicznych, ul. M. J. Piłsudskiego 12, 67 – 100 Nowa Sól - wniosek o dopuszczenie do udziału w dialogu konkurencyjnym c) nie otwierać przed upływem terminu składania wniosków.