Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat tczewski”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTczew
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-01-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Tczewski
  • Data publikacji ogłoszenia2018-12-21
  • Numer ogłoszenia663744-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 663744-N-2018 z dnia 2018-12-21 r.

Powiat Tczewski: Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat tczewski”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
1) Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Zdolni z Pomorza-powiat tczewski”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Nr wniosku: RPPM.03.02.02-22-0001/16, Działanie 3.2. Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.2 wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tczewski, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Piaskowa  2 , 83110   Tczew, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 587 734 800, e-mail starostwo@powiat.tczew.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): powiat.tczew.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
przetargi.powiat.tczew.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
przetargi.powiat.tczew.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Starostwo Powiatowe, ul. Piaskowa 2, 83-110 Tczew, Biuro Obsługi Klienta (pokój nr 04)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat tczewski”
Numer referencyjny: ZP.272.34.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Zamawiający nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową, jednakże Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia, pod warunkiem, że jedna osoba prowadząca zajęcia (wskazana przez Wykonawcę) może uczestniczyć w realizacji co najwyżej dwóch części zamówienia.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat tczewski”. 2.2 Zamówienie zostało podzielone na 13 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia, pod warunkiem, że jedna osoba prowadząca zajęcia (wskazana przez Wykonawcę) może uczestniczyć w realizacji co najwyżej dwóch części zamówienia. 2.3 Zajęcia pozalekcyjne są jednym z ważniejszych działań skierowanych bezpośrednio do uczniów uzdolnionych w projekcie „Zdolni z Pomorza – powiat tczewski”. Zajęcia te mają rozwijać kreatywność i wspierać rozwój uzdolnień kierunkowych, jak również przygotowywać uczniów do udziału w olimpiadach i konkursach przedmiotowych. Mała liczebność grup pozwoli na intensywną pracę z poszczególnymi uczestnikami zajęć. Diagnoza, którą przejdą uczniowie w procesie rekrutacji, uwzględni nie tylko uzdolnienia kierunkowe, ale również inteligencję i zdolności twórcze. Implikacją diagnozy będzie dostosowanie form pracy do indywidualnych potrzeb ucznia uzdolnionego, uwzględniających poszerzanie wiedzy w danej dyscyplinie naukowej, indywidualny styl uczenia się oraz potrzebę wsparcia psychologicznego (np. radzenie sobie ze stresem, dokonywanie samooceny). 2.4 Zamówienie zostało podzielone na 13 części ze względu na etap edukacyjny oraz przedmiot zajęć pozalekcyjnych i tak: Część 1 Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – matematyka (grupa nr 1 i 2), etap edukacyjny – podstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 80 Część 2 Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – matematyka (grupa nr 3 i 4), etap edukacyjny – podstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 80 Część 3 Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – matematyka (grupa nr 1 i 2), etap edukacyjny – ponadpodstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 92 Część 4 Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – matematyka (grupa nr 3), etap edukacyjny – ponadpodstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 46 Część 5 Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – fizyka (grupa nr 1 i 2), etap edukacyjny – podstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 80 Część 6 Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – fizyka (grupa nr 1 i 2), etap edukacyjny – ponadpodstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 92 Część 7 Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – informatyka (grupa nr 1 i 2), etap edukacyjny – podstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 94 Część 8 Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – informatyka(grupa nr 1 i 2), etap edukacyjny – ponadpodstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 108 Część 9 Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – chemia (grupa nr 1), etap edukacyjny – podstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 40 Część 10 Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – chemia (grupa nr 1, 2 i 3), etap edukacyjny – ponadpodstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 138 Część 11 Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – biologia (grupa nr 1 i 2), etap edukacyjny – ponadpodstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 92 Część 12 Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: kompetencje społeczne (grupa nr 1), etap edukacyjny – podstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 27 Część 13 Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: kompetencje społeczne (grupa nr 1 i 2), etap edukacyjny – ponadpodstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 54 2.5 Tematyka zajęć pozalekcyjnych 1) APN oraz prowadzone zajęcia pozalekcyjne muszą uwzględniać specyficzne potrzeby każdego ucznia, które określone zostaną na podstawie diagnozy przeprowadzonej w poradniach psychologiczno-pedagogicznych na etapie rekrutacji uczniów do projektu oraz na podstawie obserwacji prowadzonej przez osobę prowadzącą zajęcia pozalekcyjne. 2) Tematyka zajęć pozalekcyjnych musi zostać dopasowana do indywidualnych potrzeb i predyspozycji uczestników grupy. 3) Tematyka może wykraczać poza podstawę programową nauczania w szkole. 4) Zajęcia muszą być dostosowane do specyficznych potrzeb uczniów szczególnie uzdolnionych, w tym uwzględnić należy zagadnienia i zadania, które pojawiają się na konkursach przedmiotowych i olimpiadach z dziedzin objętych wsparciem. 5) Z uwzględnieniem powyżej wymienionych założeń, osoba prowadząca zajęcia opracowuje autorski program nauczania (APN), zawierający następujące informacje: a) metryczka APN (ogólne informacje o APN – autor, adresat, geneza APN, koncepcja APN, organizacja Zajęć, liczba godzin), b) cele ogólne i szczegółowe, c) plan nauczania określający nazwę obszarów tematycznych oraz ich wymiar, d) treści kształcenia w zakresie poszczególnych obszarów tematycznych, zawierające, między innymi, treści odnoszące się do różnych dziedzin nauki, e) procedury osiągania założonych celów, f) przewidywane osiągnięcia uczniów, g) literatura (podręczniki, zbiory zadań, skrypty itp.). 6) Szablon APN zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego. 7) W okresie trwania umowy dopuszczalne i wskazane jest wprowadzanie w APN przez osoby prowadzące zajęcia pozalekcyjne zmian prowadzących do skuteczniejszej realizacji wsparcia uczniów uzdolnionych oraz lepszego dostosowania zajęć pozalekcyjnych do potrzeb uczestniczących uczniów. O zmianach takich Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego w formie pisemnej lub elektronicznej celem uzyskania akceptacji Zamawiającego. 2.6 Wytyczne dot. realizacji zajęć pozalekcyjnych w obszarze matematyki, fizyki, informatyki, biologii oraz chemii: 1) Zakres tematyczny zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu powinien obejmować wybrane zagadnienia z zakresu podstawy programowej w obszarze danego przedmiotu i odpowiedniej dla danej grupy uczniów, tj.: a) klasy VII, VIII szkoły podstawowej oraz klas gimnazjalnych, b) podstaw programowych dla szkoły ponadpodstawowej – ze szczególnym zwróceniem uwagi na aspekt doświadczalny oraz eksperymenty i badania prowadzone samodzielnie przez uczestników. 2) Zakres tematyczny musi zostać rozszerzony o zagadnienia w danej dziedzinie objęte: a) konkursami przedmiotowymi organizowanymi przez kuratorów oświaty, b) ogólnopolskimi i międzynarodowymi olimpiadami, c) innymi konkursami i zawodami o wysokiej randze i zasięgu co najmniej wojewódzkim. 3) Zakres tematyczny musi zostać ponadto rozszerzony o informacje na temat aktualnego stanu rozwoju danej dziedziny nauki, w tym: a) najważniejsze bieżące osiągnięcia naukowe, b) nowe publikacje, c) aktualne trendy badawcze, d) bieżące wydarzenia naukowe w kraju i na świecie. 4) Zakres tematyczny zajęć powinien być realizowany w szczególności poprzez projekty indywidualne lub zespołowe prowadzone przez uczniów – w ich obszarach zainteresowań lub interdyscyplinarne. 5) Szczegółowy zakres tematyczny, uwzględniający zapisy ust. 1 do 4, dostosowany do zdiagnozowanych potrzeb uczniów, zaproponowany zostanie przez wykonawcę w autorskim programie nauczania. 2.7 Wytyczne dot. realizacji zajęć pozalekcyjnych w obszarze kompetencji społecznych 1) Wsparcie w obszarze kompetencji społecznych skierowane jest do uczniów wykazujących uzdolnienia np. w takich przedmiotach, jak język polski, historia, WOS, sztuka, filozofia itp., jednak nie do uczniów zainteresowanych edukacją artystyczną sensu stricto (tj. muzyczną, plastyczną, taneczną itp.). 2) W wypadku kompetencji społecznych celem zajęć jest nabycie kompetencji uniwersalnych dla wszystkich dziedzin mieszczących się w przyjętej definicji obszaru kompetencji społecznych opisanej w ust. 1, np.: a) wyszukiwanie, ocena i weryfikacja źródeł informacji (m.in. edukacja medialna), b) umiejętność tworzenia wypowiedzi ustnych i pisemnych, c) umiejętność dyskusji i prowadzenia sporów, d) wystąpienia publiczne, e) umiejętność wykorzystania metodyki danej dziedziny, f) znajomość i wykorzystywanie niezbędnych kontekstów kulturowych, g) umiejętność tworzenia utworów (tekstów, prezentacji, filmów itp.), w tym niezbędna wiedza i umiejętności techniczne. 3) Cel zajęć, o którym mowa w ust. 1, realizowany będzie w szczególności poprzez projekty indywidualne lub zespołowe prowadzone przez uczniów – w ich obszarach zainteresowań lub interdyscyplinarne. 4) Planowane zadania wykonawcy w zakresie zajęć pozalekcyjnych w obszarze kompetencji społecznych obejmują w szczególności: a) rozpoznanie zainteresowań i predyspozycji uczniów, b) zaproponowanie uczniom tematów projektów zgodnych z ich zainteresowaniami (możliwa realizacja projektów uczniów), c) preferowane są 2 lub 3 projekty realizowane przez zespoły od 2 do 3 osób (dopuszcza się też realizację projektów indywidualnych), d) wsparcie uczniów w opracowaniu planu, harmonogramu i wyboru metod realizacji projektów, e) wsparcie uczniów w realizacji projektów, f) wyszukiwanie pomocnych materiałów, źródeł wiedzy dotyczących realizowanych projektów, prowadzenie warsztatów tematycznych, g) organizacja wyjazdów na wydarzenia kulturalne. 5) Zakres tematyczny musi zostać rozszerzony o zagadnienia mieszczące się w obszarach zainteresowań uczniów objęte: a) konkursami przedmiotowymi organizowanymi przez kuratorów oświaty, b) ogólnopolskimi i międzynarodowymi olimpiadami, c) innymi konkursami i zawodami o wysokiej randze i zasięgu co najmniej wojewódzkim. 6) Szczegółowy zakres tematyczny, uwzględniający zapisy ust. 1 do 5, dostosowany do zdiagnozowanych potrzeb uczniów, zaproponowany zostanie przez wykonawcę w autorskim programie nauczania. 2.8 Do obowiązków osoby prowadzącej zajęcia należeć będzie: 1) Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza –powiat tczewski”. 2) Udział przynajmniej w jednym spotkaniu akademickim z młodzieżą (o ile zbierze się grupa). 3) Sporządzanie dokumentacji fotograficznej podczas realizacji zajęć. 4) Poinformowanie uczniów, iż projekt jest finansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 5) Utrzymywanie ścisłego kontaktu z lokalnym opiekunem pedagogiczno – metodycznym oraz z rodzicami/opiekunami prawnymi uczniów. 6) Rozwiązywanie bieżących problemów powstałych w trakcie realizacji zajęć, reagowanie na pojawiające się trudności, sygnalizowanie niedostatecznej frekwencji uczniów oraz innych problemów powstałych w czasie realizacji zajęć. 7) Składanie Zamawiającemu comiesięcznie protokołu odbioru (sprawozdania) w wersji papierowej wg wzoru określonego w umowie oraz rachunków do 7-go każdego miesiąca. 2.9 Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Dokumentowania realizacji obowiązków zleconych zgodnie z umową i harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia poprzez przygotowywanie comiesięcznych protokołów odbioru (sprawozdań) ze zrealizowanych czynności wraz z wykazem godzin wykonywania obowiązków (pełnienia usługi objętej przedmiotem zamówienia). Przedmiotowe protokoły odbioru (sprawozdania) będą stanowić podstawę odbioru części zadania, a w konsekwencji wypłaty wynagrodzenia za rzeczywistą ilość godzin przeprowadzonych zajęć będącej przedmiotem zamówienia. 2) Dysponowania odpowiednią liczbą osób, które są w stanie przeprowadzić zajęcia. 3) Zapewnienia osób posiadających należyte kompetencje, uprawnienia, przygotowanie zawodowe oraz dołożenia należytej staranności w celu wykonania przedmiotu umowy. 4) Działania zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. 2.10 Informacje dodatkowe: 1) Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Zdolni z Pomorza-powiat tczewski”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, zwanego dalej RPO WP. Nr wniosku: RPPM.03.02.02-22-0001/16, Działanie 3.2. Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.2 wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego. 2) Wykonawca w swojej ofercie musi określić długość zdobytego doświadczenia w pracy nauczycielskiej oraz w doświadczenie w zakresie prowadzenia działań na rzecz uczniów szczególnie uzdolnionych. 3) Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania między innymi w przypadkach odnoszących się do finansowania niniejszego zamówienia, w szczególności w trybie art. 93 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą” – to jest z uwagi na nieprzyznanie środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, bądź w trybie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy – w przypadku, gdy oferta z najniższą ceną przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 4) Osoba realizująca przedmiot zamówienia nie może być zatrudniona jednocześnie w instytucji uczestniczącej w realizacji RPO WP (tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej) na podstawie stosunku pracy chyba, że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie. 5) Łączne zaangażowanie zawodowe Nauczycieli w realizację wszystkich projektów funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych i innych podmiotów, nie powinno przekraczać 276 godzin miesięcznie, zgodnie z zapisami Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, a obciążenie z tego wynikające nie powinno wykluczać możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych danej osobie. 6) Wykonanie zadań będzie potwierdzone protokołem odbioru (sprawozdaniem), sporządzonym przez Nauczyciela, wskazującym prawidłowe wykonanie zadań, liczbę oraz ewidencję godzin w danym miesiącu kalendarzowym poświęconym na wykonanie zadań w projekcie, z wyłączeniem przypadku, gdy osoba ta wykonuje zadania na podstawie stosunku pracy, a umowa o pracę określa godziny pracy tej osoby. 7) Wykonawca przed zaangażowaniem osoby do projektu złoży oświadczenie w zakresie zaangażowania Nauczyciela w innych projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz o niewystępowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli zajęć w zakresie prawidłowości realizacji zamówienia przez osoby wskazane przez Zleceniodawcę oraz Instytucję Zarządzającą i Instytucję Pośredniczącą oraz inne instytucje uprawnione do kontroli realizacji projektów współfinansowanych w ramach Unii Europejskiej. 9) Zamawiający zastrzega prawo do rejestracji zajęć (filmowanie, nagranie audio, fotografowanie). 10) Zamawiający zastrzega prawo do wglądu dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym projektem, przez siebie oraz instytucje uprawnione do kontroli dokumentacji niniejszego projektu do końca ustawowo wyznaczonego okresu archiwizacji tego typu dokumentów. 11) Osoba wskazana do realizacji przedmiotu zamówienia musi posiadać znajomość charakteru pracy placówek oświatowych. 12) Wykonawca do kalkulacji ceny ofertowej winien przyjąć stawkę godzinową za przeprowadzenie zajęć trwających godzinę lekcyjną (tj. 45 minut). 13) Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie płatne w miesięcznych transzach, zgodnie z zasadami określonymi w § 4 Istotnych postanowień umowy (Załączniku Nr 3 do SIWZ). 14) Zajęcia będą się odbywały w Lokalnym Centrum Nauczania Kreatywnego w I LO w Tczewie (ul. Szkoły Morskiej 1) w soboty pomiędzy godziną 8:00 a 17:00 lub od godziny 15:00 w dni robocze. 15) Zamawiający zastrzega, iż każda zmiana osoby prowadzącej zajęcia możliwa jest wyłącznie za zgodą Zamawiającego i tylko w wyjątkowych sytuacjach losowych. 2.11 Informacje o podwykonawcach: 1) Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem nazwy (imion i nazwisk) oraz danych kontaktowych podwykonawców (osób do kontaktu z nimi), zaangażowanych w realizację przedmiotu umowy – o ile są już znane. W przypadku zaistnienia zmian w tym zakresie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zawiadomienia Zamawiającego o tym fakcie, w tym w szczególności do przekazania informacji na temat nowych podwykonawców, którym zamierza powierzyć realizację usług. 2) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy będzie dotyczyć podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podmiot samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3) Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36ba ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 4) Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 2.12 Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego. 2.13 Realizacja niniejszego zamówienia nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, gdyż brak jest czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. 2.14 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

II.5) Główny kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80100000-5
80200000-6
80310000-0
80340000-9
80410000-1
80500000-9
80510000-2
80521000-2
80570000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-06-21

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 4.3 Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w pkt 4.1.2 SIWZ dotyczący zdolności zawodowej, o którym mowa w art. 22 ust. 1b pkt 3 Ustawy, jeżeli wykaże, że dysponuje osobą do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacją na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą osobą; a mianowicie posiadającą: 1) wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku zgodnym z przedmiotem nauczania wskazanym w danej części postępowania wraz z przygotowaniem pedagogicznym, 2) co najmniej 5-letni staż pracy w nauczaniu w szkole, 3) co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia działań na rzecz uczniów szczególnie uzdolnionych (np. prowadzenie zajęć dodatkowych, przygotowywanie do udziału w konkursach lub olimpiadach przedmiotowych, organizacja konkursów); UWAGA: Długość zdobytego doświadczenia w pracy z uczniami stanowi kryterium oceny ofert, określone w pkt 13.2.2 SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Dotyczy wyłącznie Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w trybie art. 26 ust. 2 Ustawy, do złożenia – w terminie nie krótszym niż 5 dni – aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, o którym mowa w pkt 4.1 ppkt 2 SIWZ. UWAGA: Powyższy obowiązek nie dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, albowiem w zakresie okoliczności niepodlegania wykluczeniu, taki Wykonawca składa jedynie oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (treść niniejszego oświadczenia stanowi Załącznik Nr 1A do SIWZ).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
5.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru (część A w Załączniku Nr 2 do SIWZ) – w oryginale. Wyjaśnienie dla Wykonawców: 1. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert przetargowych, na swojej stronie internetowej zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy. 2. Wykonawca w ciągu 3 dni od zamieszczenia przedmiotowych informacji zobowiązany będzie do przekazania oświadczenia – Załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Wyjątkiem będzie sytuacja, w której zostanie złożona jedna oferta przetargowa w zakresie danej części zamówienia – wówczas Wykonawca, który ją złożył zwolniony będzie z obowiązku przekazania oświadczenia w przedmiocie przynależności do grupy kapitałowej w zakresie danej części zamówienia. UWAGI: 1) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 3) W przypadku, gdy Wykonawca na dzień składania ofert nie jest powiązany z żadnym podmiotem, a zatem nie należy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, Wykonawca – w celu usprawnienia procedury przetargowej – może wraz z ofertą złożyć oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru (część B w Załączniku Nr 2 do SIWZ) – w oryginale. 5.4 Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1b pkt 3 Ustawy, będzie polegać na zasobach podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: 5.4.1 w celu oceny, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, winien przedstawić w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów bądź inny dokument (przedstawione w oryginale), zawierające informacje w zakresie określonym w §9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór treści zobowiązania stanowi Załącznik Nr 1C do SIWZ. 5.4.2 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu dotyczące tego podmiotu, w zakresie wskazanym we wzorze stanowiącym Załącznik Nr 1A do SIWZ. 5.5 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.3 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Niniejszy dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.6 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.5 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy 5.5 SIWZ stosuje się.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 30,00
doświadczenie 70,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
3. Istotne zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mogą dotyczyć: 1) terminów wykonania Umowy, lub 2) warunków i terminów płatności wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, lub 3) przedstawionych w ofercie Wykonawcy (złożonej przez Wykonawcę, który nie jest jednocześnie osobą prowadzącą zajęcia) osób prowadzących Zajęcia - z zastrzeżeniem, że Zamawiający nie dopuszcza zmiany na inną osobę, niespełniającą wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ. Ponadto Zamawiający zastrzega, że każda zmiana osoby możliwa jest wyłącznie za zgodą Zamawiającego i tylko w wyjątkowych sytuacjach losowych. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 3, mogą nastąpić jedynie w następujących przypadkach: 1) w zakresie, o którym mowa w ust. 3 - w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. zdarzenia, które łącznie spełniają trzy przesłanki: mają charakter zewnętrzny, są niemożliwe do przewidzenia i są niemożliwe do zapobieżenia, 2) w zakresie, o którym mowa w ust. 3 pkt 1 - w przypadku przedłużenia lub przedłużania się terminu zakończenia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, 3) w zakresie, o którym mowa w ust. 3 pkt 2 - w przypadku zmian w trakcie wykonywania Umowy powszechnie obowiązujących przepisów prawa – z zastrzeżeniem, że cena oferty brutto ustalona jest na cały okres obowiązywania Umowy i nie podlega podwyższeniu nawet w sytuacji zmiany przepisów dotyczących zmiany stawki podatku VAT, 4) w zakresie, o którym mowa w ust. 3 pkt 3 - jeżeli osoba prowadząca Zajęcia nie może prowadzić Zajęć z powodu udokumentowanych przez Wykonawcę zdarzeń losowych (miedzy innymi choroby, śmierci) lub ustania podstawy prawnej do dysponowania przez Wykonawcę osobą prowadzącą Zajęcia (między innymi na skutek wypowiedzenia lub rozwiązania na mocy porozumienia stron umowy łączącej Wykonawcę i osobę prowadzącą Zajęcia) lub jeżeli co osoby prowadzącej Zajęcia zachodzi którakolwiek z trzech okoliczności, o których mowa w § 8 ust. 1.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – matematyka (grupa nr 1 i 2), etap edukacyjny – podstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 80
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – matematyka (grupa nr 1 i 2), etap edukacyjny – podstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 80
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80200000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 30,00
doświadczenie 70,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – matematyka (grupa nr 3 i 4), etap edukacyjny – podstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 80
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – matematyka (grupa nr 3 i 4), etap edukacyjny – podstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 80
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80200000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 30,00
doświadczenie 70,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – matematyka (grupa nr 1 i 2), etap edukacyjny – ponadpodstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 92
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – matematyka (grupa nr 1 i 2), etap edukacyjny – ponadpodstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 92
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80200000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 30,00
doświadczenie 70,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – matematyka (grupa nr 3), etap edukacyjny – ponadpodstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 46
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – matematyka (grupa nr 3), etap edukacyjny – ponadpodstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 46
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80200000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 30,00
doświadczenie 70,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – fizyka (grupa nr 1 i 2), etap edukacyjny – podstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 80
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – fizyka (grupa nr 1 i 2), etap edukacyjny – podstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 80
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80200000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 30,00
doświadczenie 70,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – fizyka (grupa nr 1 i 2), etap edukacyjny – ponadpodstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 92
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – fizyka (grupa nr 1 i 2), etap edukacyjny – ponadpodstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 92
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80200000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 30,00
doświadczenie 70,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – informatyka (grupa nr 1 i 2), etap edukacyjny – podstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 94
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – informatyka (grupa nr 1 i 2), etap edukacyjny – podstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 94
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80200000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 30,00
doświadczenie 70,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – informatyka(grupa nr 1 i 2), etap edukacyjny – ponadpodstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 108
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – informatyka(grupa nr 1 i 2), etap edukacyjny – ponadpodstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 108
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80200000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 30,00
doświadczenie 70,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – chemia (grupa nr 1), etap edukacyjny – podstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 40
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – chemia (grupa nr 1), etap edukacyjny – podstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 40
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80200000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 30,00
doświadczenie 70,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – chemia (grupa nr 1, 2 i 3), etap edukacyjny – ponadpodstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 138
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – chemia (grupa nr 1, 2 i 3), etap edukacyjny – ponadpodstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 138
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80200000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 30,00
doświadczenie 70,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – biologia (grupa nr 1 i 2), etap edukacyjny – ponadpodstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 92
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: przedmiot – biologia (grupa nr 1 i 2), etap edukacyjny – ponadpodstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 92
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80200000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 30,00
doświadczenie 70,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: kompetencje społeczne (grupa nr 1), etap edukacyjny – podstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 27
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: kompetencje społeczne (grupa nr 1), etap edukacyjny – podstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 27
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80200000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 30,00
doświadczenie 70,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: kompetencje społeczne (grupa nr 1 i 2), etap edukacyjny – ponadpodstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 54
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: kompetencje społeczne (grupa nr 1 i 2), etap edukacyjny – ponadpodstawowy, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych: 54
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80200000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 30,00
doświadczenie 70,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia Stylizacja paznokci od podstaw - Puck
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia Stylizacja paznokci od podstaw. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI