Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja dachu ze zmianą sposobu użytkowania strychu w budynku DPS w Miłowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Żarski
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji i Gospodarki Nieruchomosciami
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970777803
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 5
1.5.2.) Miejscowość: Żary
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 479 06 58
1.5.8.) Numer faksu: 68 479 60 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatzarski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiatzary.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja dachu ze zmianą sposobu użytkowania strychu w budynku DPS w Miłowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8c387f6-91f9-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025897
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003706/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Termomodernizacja dachu ze zmianą sposobu użytkowania strychu w budynku DPS w Miłowicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
powiatzary.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.plhttps://epuap.gov.pl/wps/portalpoczta@powiatzarski.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl) oraz w Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: "Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i "Formularz do komunikacji" wynosi 150 MB.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: "Formularz do komunikacji" dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez mini Portal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania). Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej. email: poczta@powiatzarski.pl Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zam6wienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, potwierdzenia zainteresowania, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z regulaminami korzystania z EPUAP oraz miniPortalu.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: powiatzary.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz.U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: Administratorem danych osobowych jest Starostwo Powiatowe z siedzibą przy al. Jana Pawła II 5, 68 – 200 Żary, reprezentowane przez Starostę Żarskiego, z którym można się skontaktować pisemnie na adres siedziby lub telefonicznie: 68 479 06 00. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez e-mail: iod@powiatzarski.pl bądź telefonicznie +48 (68) 479-06-05. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Starostwo Powiatowe w Żarach oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. 2. Cele i podstawy przetwarzania:Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c RODO przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze - w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celach archiwizacyjnych, art. 6 ust. 1 lit. b RODO - w przypadku zawarcia umowy w celu jej realizacji i rozliczenia, art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń pomiędzy Wykonawcą a Administratorem, jeśli takie się pojawią. 3. Odbiorcy danych osobowych1) Pani/Pana dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. 2) Ponadto Pani/Pana dane ujęte w systemach informatycznych powierzamy również podmiotom obsługującym lub udostępniającym nam te systemy.4. Obowiązek podania danych: Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. 5. Okres przechowywania danych: 1) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia;2) W przypadku danych osobowych przetwarzanych do wykonania umowy będą one przechowywane przez okres 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym umowa przestała obowiązywać.6. Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; na pod. art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych mając jednocześnie na względzie, że skorzystanie przez osobę z tego prawa, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą; na pod. art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych w sytuacji, gdy przetwarzanie danych następuje w celu innym niż wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; na pod. art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - żądanie to, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający nie przewiduje ograniczenia stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz.U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym „RODO”
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Powiat Żarski
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 405524,70 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja składająca się z:1) projektu budowlanego (branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej) - załącznik nr 12) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 3) przedmiaru robót - załącznik nr 3. Zakres robót:Roboty budowlane: Strych: częściowa wymiana istniejącej ślepej podłogi z desek, demontaż istniejących schodów drewnianych, montaż schodów stalowych z wykończeniem płytkami schodowymi antypoślizgowymi z zabezpieczeniem ppoż REI 60 o wymiarach 6x0.15.8x0.25 szer 1.56m, montaż schodów stalowych malowane farbą pęczniejącą obudową z płyt regips p.poż, i obłożeniem stopnic i podstopnic gresami 3x0.13x0.28 szer 1.3 m- wejście do aneksu kuchennego; demontaż wejścia na strych z poziomu poddasza tj. obudowy z cegły i schodów stalowych, powiększenie otworu w stropie drewnianym dla zaprojektowanej klatki schodowej, montaż biegów schodów ze spocznikiem o konstrukcji stalowej z wykończeniem płytkami schodowymi antypoślizgowymi z zabezpieczeniem ppoż REI 60 o wymiarach 17x0.175x0.25 szer 1.3m ze spocznikiem 1.5x1.2m- między poddaszem a strychem; obudowa klatki schodowej oraz strychu niezagospodarowanego ściankami REI 60; montaż ścianek działowych z obiciem obustronnym, dwuwarstwowym płytami GK DF 12,5mm na ruszcie stalowym z profili ULTRASTIL i wypełnieniem wełną mineralną. W łazienkach i pomieszczeniach nieogrzewanych zastosować płyty DFH2. Przy budowie ścianek działowych w linii słupów zastosować podwójną konstrukcję z profili z podwójnym opłytowaniem i wypełnieniem wełną mineralną. Dla montażu profili górnych ścianek należy wyciąć bruzdy w istniejącym suficie podwieszonym; obudowa elementów konstrukcji dachu (słupy, miecze, belki) do REI 120; poziomowanie istniejącej podłogi kruszywem - keramzytem, montaż na podłodze płyt OSB III na pióro wpust, montaż ościeżnic stalowych kątowych dużych oraz skrzydeł drzwiowych płytowych z wypełnieniem - płyta otworowa – z okleiną drewnopodobną (kolor do ustalenia z użytkownikiem), montaż drzwi z okleiną drewnopodobną EI 30 w ścianach oddzielenia ppoż., przygotowanie podłoża i montaż z wykładziny obiektowej homogenicznej z wywinięciem cokolików na wysokość 10 cm, wykonanie izolacji poziomej przeciwwodnej posadzce na płycie OSB oraz pionowej na wysokość 15 cm oraz w obrębie kabiny natryskowej do 2 m – łazienka, wykonanie posadzki z płytek antypoślizgowych łącznie z cokolikami na kleju elastycznym w łazience i klatce schodowej, uzupełnienie tynków, licowanie ścian płytkami w łazience do wysokości 2,5m, w aneksie kuchennym nad szafkami dolnymi na wysokość 1,1m, malowanie sufitów farbą emulsyjną oraz ścian farbą lateksową, a w ciągach komunikacyjnych farbą olejną do wysokości 1,6m, montaż wentylatora załączanego włącznikiem światła w łazience, montaż kratek wentylacyjnych, wywóz i utylizacja gruzu.dostawa i montaż mebli: aneks kuchenny: - szafki dolne kuchenne- szafka szer. 90cm z trzema szufladami, - szafka jednodrzwiowa szer. 40cm z dwiema półkami, - szafka zlewozmywakowa dwudrzwiowa szer. 90cm ze zlewozmywakiem 1-komorowym z ociekaczem 74 x 44 cm grafitowym, - szafka do zabudowy szr. 60 cm z lodówką posiadającą zamrażalnik; - górne elementy – półki zgodnie z rysunkiem - grubości 20mm- kolorystyka wszystkich elementów (korpusy, drzwiczki, półki)- kolor dąb modry, - fronty szafek grub. 18mm, - korpusy minimum gr. 16 mm, - blat w jednym elemencie - długości 2,85m, grub. 38 mm, kolor: marmur Yin, jeden narożnik zaokrąglony, wykończenie krawędzi z trzech stron, - stół 140x90cm, rozkładany, z sześcioma krzesłami – zestaw ZT155 – stół: nogi z drewna litego bukowego, blat płyta fornirowa z okleiną dębową, krzesła drewniane - kolorystyka dąb modry- świetlica - stół 140x90cm, rozkładany, nogi z drewna litego bukowego, blat płyta fornirowa z okleiną dębową – 2 kpl, - krzesła drewniane – szt. 20 kolorystyka dąb modry wzór jak zestaw ZT155- kredensu o wymiarach szerokość 200cm, głębokość 50cm, wysokość 220 cm np anton lub równoważny, w kolorze białym podstawa, blat, zwieńczenie w kolorze dąb modry - podział wg załączonego rysunku.roboty remontowe na dachu wieży: wymiana uszkodzonej obróbki blacharskiej na murku ogniowym z odtworzeniem instalacji odgromowej, oczyszczenie belki drewnianej wsporczej masztu antenowego w pobliżu stopy z elementów zmurszałych i uzupełnienie ubytków, oczyszczenie masztu i pomalowanie 1x farbą podkładową epoksydową i 2x farbą nawierzchniową poliwinylową, wykonanie obróbki z papy termozgrzewalnej gr.5,2mm wokół murka ogniowego i komina oraz opaski zamykającej z blachy cynkowej z wkuciem w ścianę, wykonanie obróbki z papy termozgrzewalnej gr.5,2mm obróbki przejścia przez dach masztu, uzupełnienie spoinowania nadproża łukowego z cegły nad drzwiami wejściowymi na taras widokowy wieżyPoddasze: wymiana drzwi drewnianych w pokoju dziennym na drzwi ppoż. EI 30, uzupełnienie posadzki w progach ,wymiana drzwi do kuchni, uzupełnienie posadzki w progu, przesunięcie kolidujących otworów drzwiowych ze ścianką oddzielenia pożarowego pokoju dziennego, wstawienie nowych ościeżnic z drzwiami, uzupełnienie posadzki w progach drzwiowych po montażu drzwi, montaż ścianki lekkiej z podwójnym opłytowaniem obustronnym EI 60 z montażem drzwi ppoż.EI30,demontaż oprawy i czujki dymu z sufitu pokoju dziennego, montaż sufitu z płyty GKF i ponowny montaż osprzętu; wyrównanie podłoża i uzupełnienie parkietu w miejscu zdemontowanych schodów stalowych wraz z obudową z cegły, montaż płyty GKF od spodu biegu klatki schodowej technicznej, malowanie ścian, na których wymieniono grzejniki ( między narożnikami), malowanie ścian, w których zostały wymienione drzwi, malowanie ścian i sufitów pokoju dziennego, korytarza i korytarza przy klatce schodowej technicznej.Roboty sanitarne; doprowadzenie wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji z przyziemia do poddasza rurami pp, z wykonaniem izolacji i ich obudową, wykonanie instalacji wod-kan w łazience i aneksie kuchennym na strychu z montażem urządzeń i armatury, przeniesienie hydrantu w pokoju dziennym na poddaszu, doprowadzenie instalacji ppoż z rur oc na strych i montaż 2 szt hydrantów z wykonaniem sprawdzenia wydajności hydrantów, montaż instalacji co na strychu, wymiana grzejników na poddaszu i przeróbka istniejącej instalacji celem wyprowadzenia pionów na strych, sprawdzenie poprawności działania instalacji co oraz wydolności pompy. W przypadku nie podawania czynnika cieplnego do grzejników na strychu należy zamontować większą pompę. Uwzględnić powyższe w kosztach.Roboty elektryczne: wykonanie WLZ z RG zlokalizowanej w suterenie i montaż tablicy bezpiecznikowej, montaż instalacji oświetlenia ogólnego, awaryjnego, ewakuacyjnego z prowadzeniem przewodów podtynkowo, montaż instalacji gniazd wtykowych z prowadzeniem przewodów podtynkowo, montaż instalacji wyrównawczej, montaż instalacji SAP i włączenie jej do istniejącego systemu, zaktualizować adresy w centrali, włączenie zasilania istniejącej centrali oddymiania klatki schodowej strychu do nowoprojektowanej TB na strychu (odłączyć dotychczasowe zasilenie z TB poddasza) oraz włączenie jej do centrali sygnalizacji pożaru po uprzednim dokonaniem jej modernizacji, montaż chwytaków (elektro trzymaczy) drzwi prowadzących na klatkę schodową strychu i do pokoju dziennego z korytarza na poddaszu, sprawdzenie i uruchomienie instalacji SAP oraz oddymiania klatki schodowej, montaż oprawy ewakuacyjnej nad drzwiami wejściowymi z korytarza do pokoju dziennego na poddaszu, montaż oprawy oświetlenia ogólnego przejścia wydzielonego ścianką ppoż. z korytarza poddasza, dokonanie pomiarów i sprawdzeń instalacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne