Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Nowa Słupia – II etap

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Nowa Słupia – II etap
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowa Słupia
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-06-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Nowa Słupia
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-08
  • Numer ogłoszenia548464-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 548464-N-2020 z dnia 2020-06-08 r.

Gmina Nowa Słupia: Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Nowa Słupia – II etap
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Słupia, krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000, ul. ul. Rynek  15 , 26-006  Nowa Słupia, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 177 138, e-mail urzad@nowaslupia.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.nowaslupia.bip.jur.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.nowaslupia.bip.jur.pl/kategorie/p_r_z_e_t_a_r_g_i_i_inne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składac w formie pisemnej
Adres:
Urząd Miasta i Gminy Nowa Słuia, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Nowa Słupia – II etap
Numer referencyjny: RGI.ZP.271.7.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Nowa Słupia – II etap, które składa się z siedmiu części: Część nr 1 Rozbudowa linii oświetlenia ulicznego w istniejącym ciągu drogi gminnej 352003T, Odcinek nr 9 Nowa Słupia ul. Łazy. Część nr 2 Rozbudowa linii oświetlenia ulicznego w istniejącym ciągu drogi gminnej 352075T, Odcinek nr 5 Rudki ul. Spółdzielcza. Część nr 3 Rozbudowa linii oświetlenia ulicznego w istniejącym ciągu drogi gminnej 352006T, Odcinek nr 7 Hucisko-Mirocice-Kępa. Część nr 4 Rozbudowa linii oświetlenia ulicznego w istniejącym ciągu drogi gminnej, Odcinek nr 13 Serwis. Część nr 5 Rozbudowa linii oświetlenia ulicznego w istniejącym ciągu drogi gminnej 352015T, Odcinek nr 17 Włochy. Część nr 6 Rozbudowa linii oświetlenia ulicznego w istniejącym ciągu drogi gminnej 352001T, Odcinek nr 2 Baszowice-Hucisko-Łysica. Część nr 7 Rozbudowa linii oświetlenia ulicznego w istniejącym ciągu drogi powiatowej P0633T, Odcinek nr 10 Pokrzywianka. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: wzór umowy – stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ, Projekt budowlany i wykonawczy - stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ, Szczegółowe specyfikacje techniczne – stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ, przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby przez cały okres realizacji robót wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio.

II.5) Główny kod CPV: 45232210-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45232200-4
45316100-6
45316110-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: WARUNKI DOTYCZĄ WSZYSTKICH CZĘŚCI: 1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każda polegająca na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie oświetlenia ulicznego. UWAGA: W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca może wykazać się tymi samymi robotami na zadanie na które składa ofertę. 2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w tym 1 osobę, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia w specjalności instalacji elektrycznych bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), Uwaga: W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca może wykazać się tą samą osobą do wszystkich zadań, na które składa ofertę. 3. Wykonawca wykaże, że dysponuje w szczególności następującym sprzętem: Żuraw samochodowy – 1 szt., Podnośnik samochodowy hydrauliczny – 1 szt., Uwaga: W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca może wykazać się tym samym sprzętem na wszystkie zadania, na które składa ofertę.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz robót budowlanych (zał. nr 5 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; b) Wykaz osób (zał. nr 4 do SIWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. c) Wykaz narzędzi (zał. Nr 10 do SIWZ) wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie podmiotów, o których mowa w art.22a Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwa, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 164 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonego przez notariusza. 4. Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy następuje w sytuacjach określonych w umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-23, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Rozbudowa linii oświetlenia ulicznego w istniejącym ciągu drogi gminnej 352003T, Odcinek nr 9 Nowa Słupia ul. Łazy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje budowę oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej, działki nr: 1844, 1639/2, 1352/5, 1842 obręb Nowa Słupia gmina Nowa Słupia. Dokumentacja projektowa obejmuje budowę linii napowietrznej oświetlenia ulicznego typu AsXSn 2x25 mm 2 o długości trasy 155 m w skład, której wchodzi m.in.: Montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn z żerdzi wirowanych – pojedynczy o długości do 12.0 m.Montaż wysięgników rurowych o masie do 15 kg na słupie. Montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn typu AsXSn lub podobnych o przekroju 2x25 mm2. Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie.Parametry opraw: 1)Moc oprawy LED 26 W; 2)Zakres temperatury barwowej 4000 - 4100K; 3) Strumień świetlny LED 3100-3400 lm; 4)Materiał i rodzaj oprawy – oprawa aluminiowa, klosz szkło hartowane, szczelność oprawy min. IP66. Montaż ogranicznika przepięć w liniach napowietrznych nn z przewodów izolowanych. Montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn – bezpiecznik. Układanie kabli o masie do 1.0 kg/m na słupie. Układanie uziomów w rowach kablowych. Pierwszy pomiar uziemienia ochronnego lub roboczego. Rozłącznik lub wyłącznik 3 (4) – biegunowy w rozdzielnicach dla montowanego obwodu. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: a) wzór umowy – stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ, b) Projekt budowlany i wykonawczy - stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ, c) Szczegółowe specyfikacje techniczne – stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ, d) przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby przez cały okres realizacji robót wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232210-7, 45232200-4, 45316100-6, 45316110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Rozbudowa linii oświetlenia ulicznego w istniejącym ciągu drogi gminnej 352075T, Odcinek nr 5 Rudki ul. Spółdzielcza
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje budowę oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej, działki nr: 648, 645/89, 645/69, 645/88, 645/68 obręb Rudki, gmina Nowa Słupia. Dokumentacja projektowa obejmuje budowę linii napowietrznej oświetlenia ulicznego typu AsXSn 2x25 mm 2 o długości trasy 810 m w skład, której wchodzi m.in.: Montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn z żerdzi wirowanych – pojedynczy o długości do 12.0 m. Montaż wysięgników rurowych o masie do 15 kg na słupie. Montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn typu AsXSn lub podobnych o przekroju 2x25 mm2. Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie. Parametry opraw: 1)Moc oprawy LED 26 W; 2)Zakres temperatury barwowej 4000 - 4100K; 3) Strumień świetlny LED 3100-3400 lm; 4)Materiał i rodzaj oprawy – oprawa aluminiowa, klosz szkło hartowane, szczelność oprawy min. IP66Montaż ogranicznika przepięć w liniach napowietrznych nn z przewodów izolowanych. Montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn – bezpiecznik. Układanie kabli o masie do 1.0 kg/m NA SŁUPIE. Układanie uziomów w rowach kablowych. Pierwszy pomiar uziemienia ochronnego lub roboczego. Rozłącznik lub wyłącznik 3 (4) – biegunowy w rozdzielnicach dla montowanego obwodu. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: wzór umowy – stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ, Projekt budowlany i wykonawczy - stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ, Szczegółowe specyfikacje techniczne – stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ, przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby przez cały okres realizacji robót wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232210-7, 45232200-4, 45316100-6, 45316110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Rozbudowa linii oświetlenia ulicznego w istniejącym ciągu drogi gminnej 352006T, Odcinek nr 7 Hucisko-Mirocice-Kępa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje budowę oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej, działki nr: 577/3, 665, 639, 647, 643 obręb 0009 Mirocice, gmina Nowa Słupia. Dokumentacja projektowa obejmuje budowę linii napowietrznej oświetlenia ulicznego typu AsXSn 2x25 mm 2 o długości trasy 275 m w skład, której wchodzi min: Montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn z żerdzi wirowanych – pojedynczy o długości do 12.0 m. Montaż wysięgników rurowych o masie do 15 kg na słupie. Montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn typu AsXSn lub podobnych o przekroju 2x25 mm2. Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie. Parametry opraw: 1)Moc oprawy LED 26 W; 2) Zakres temperatury barwowej 4000 - 4100K; 3) Strumień świetlny LED 3100-3400 lm; 4) Materiał i rodzaj oprawy – oprawa aluminiowa, klosz szkło hartowane, szczelność oprawy min. IP66. Montaż ogranicznika przepięć w liniach napowietrznych nn z przewodów izolowanych. Montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn – bezpiecznik. Układanie kabli o masie do 1.0 kg/m na słupie. Układanie uziomów w rowach kablowych. Pierwszy pomiar uziemienia ochronnego lub roboczego. Rozłącznik lub wyłącznik 3 (4) – biegunowy w rozdzielnicach dla montowanego obwodu. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: wzór umowy – stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ, Projekt budowlany i wykonawczy - stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ, Szczegółowe specyfikacje techniczne – stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ, przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby przez cały okres realizacji robót wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232210-7, 45232200-4, 45316100-6, 45316110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Rozbudowa linii oświetlenia ulicznego w istniejącym ciągu drogi gminnej, Odcinek nr 13 Serwis
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje budowę oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej, działki nr: 87, 152 obręb 0014 Serwis, gmina Nowa Słupia. Dokumentacja projektowa obejmuje budowę linii napowietrznej oświetlenia ulicznego typu AsXSn 2x25 mm 2 o długości trasy 230 m w skład, której wchodzi m.in.: Montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn z żerdzi wirowanych – pojedynczy o długości do 12.0 m. Montaż wysięgników rurowych o masie do 15 kg na słupie. Montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn typu AsXSn lub podobnych o przekroju 2x25 mm2. Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie.Parametry opraw: 1)Moc oprawy LED 26 W; 2)Zakres temperatury barwowej 4000 - 4100K; 3) Strumień świetlny LED 3100-3400 lm; 4) Materiał i rodzaj oprawy – oprawa aluminiowa, klosz szkło hartowane, szczelność oprawy min. IP66. Montaż ogranicznika przepięć w liniach napowietrznych nn z przewodów izolowanych. Montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn – bezpiecznik. Układanie kabli o masie do 1.0 kg/m NA SŁUPIE. Układanie uziomów w rowach kablowych. Pierwszy pomiar uziemienia ochronnego lub roboczego. Rozłącznik lub wyłącznik 3 (4) – biegunowy w rozdzielnicach dla montowanego obwodu. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: wzór umowy – stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ, Projekt budowlany i wykonawczy - stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ, Szczegółowe specyfikacje techniczne – stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ, przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby przez cały okres realizacji robót wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232210-7, 45232200-4, 45316100-6, 45316110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Rozbudowa linii oświetlenia ulicznego w istniejącym ciągu drogi gminnej 352015T, Odcinek nr 17 Włochy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje budowę oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej, działki nr: 40, 311, 176, 184 obręb 0019 Włochy, gmina Nowa Słupia. Dokumentacja projektowa obejmuje budowę linii napowietrznej oświetlenia ulicznego typu AsXSn 2x25 mm 2 o długości trasy 360 m w skład, której wchodzi m.in.: Montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn z żerdzi wirowanych – pojedynczy o długości do 12.0 m. Montaż wysięgników rurowych o masie do 15 kg na słupie. Montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn typu AsXSn lub podobnych o przekroju 2x25 mm2. Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie. Parametry opraw: 1)Moc oprawy LED 26 W; 2)Zakres temperatury barwowej 4000 - 4100K; 3) Strumień świetlny LED 3100-3400 lm; 4) Materiał i rodzaj oprawy – oprawa aluminiowa, klosz szkło hartowane, szczelność oprawy min. IP66. Montaż ogranicznika przepięć w liniach napowietrznych nn z przewodów izolowanych. Montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn – bezpiecznik. Układanie kabli o masie do 1.0 kg/m na słupie. Układanie uziomów w rowach kablowych. Pierwszy pomiar uziemienia ochronnego lub roboczego. Rozłącznik lub wyłącznik 3 (4) – biegunowy w rozdzielnicach dla montowanego obwodu. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: wzór umowy – stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ, Projekt budowlany i wykonawczy - stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ, Szczegółowe specyfikacje techniczne – stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ, przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby przez cały okres realizacji robót wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232210-7, 45232200-4, 45316100-6, 45316110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej rekojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Rozbudowa linii oświetlenia ulicznego w istniejącym ciągu drogi gminnej 352001T, Odcinek nr 2 Baszowice-Hucisko-Łysica
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje budowę oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej, działki nr: 591, 592 obręb 0002 Baszowice oraz 144,145 obręb 0005 Hucisko, gmina Nowa Słupia. Dokumentacja projektowa obejmuje budowę linii napowietrznej oświetlenia ulicznego typu AsXSn 2x2,25 mm 2 o długości trasy 810 m w skład, której wchodzi m.in.: Montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn z żerdzi wirowanych – pojedynczy o długości do 12.0 m. Montaż wysięgników rurowych o masie do 15 kg na słupie. Montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn typu AsXSn lub podobnych o przekroju 2x50 mm2. Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie. Parametry opraw: 1)Moc oprawy LED 26 W; 2)Zakres temperatury barwowej 4000 - 4100K; 3) Strumień świetlny LED 3100-3400 lm; 4) Materiał i rodzaj oprawy – oprawa aluminiowa, klosz szkło hartowane, szczelność oprawy min. IP66. Montaż ogranicznika przepięć w liniach napowietrznych nn z przewodów izolowanych. Montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn – bezpiecznik. Układanie kabli o masie do 1.0 kg/m NA SŁUPIE. Układanie uziomów w rowach kablowych. Pierwszy pomiar uziemienia ochronnego lub roboczego. Rozłącznik lub wyłącznik 3 (4) – biegunowy w rozdzielnicach dla montowanego obwodu. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: wzór umowy – stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ, Projekt budowlany i wykonawczy - stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ, Szczegółowe specyfikacje techniczne – stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ, przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby przez cały okres realizacji robót wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232210-7, 45232200-4, 45316100-6, 45316110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej rekojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Rozbudowa linii oświetlenia ulicznego w istniejącym ciągu drogi powiatowej P0633T, Odcinek nr 10 Pokrzywianka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje budowę oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej, działki nr: 18/1, 141, 142, 143/4, 125/6 obręb 0003 Pokrzywianka, gmina Nowa Słupia. Dokumentacja projektowa obejmuje budowę linii napowietrznej oświetlenia ulicznego typu AsXSn 2x25 mm 2 o długości trasy 506 m w skład, której wchodzi m.in.: Montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn z żerdzi wirowanych – pojedynczy o długości do 12.0 m. Montaż wysięgników rurowych o masie do 15 kg na słupie. Montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn typu AsXSn lub podobnych o przekroju 2x25 mm2. Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie. Parametry opraw: Moc oprawy LED 35W zakres temperatury barwowej 4000 - 4100K strumień świetlny LED 4850-5200 lm materiał i rodzaj oprawy – oprawa aluminiowa, klosz szkło hartowane, szczelność oprawy min. IP66. Montaż ogranicznika przepięć w liniach napowietrznych nn z przewodów izolowanych. Montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn – bezpiecznik. Układanie kabli o masie do 1.0 kg/m na słupie. Układanie uziomów w rowach kablowych. Pierwszy pomiar uziemienia ochronnego lub roboczego. Rozłącznik lub wyłącznik 3 (4) – biegunowy w rozdzielnicach dla montowanego obwodu. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: wzór umowy – stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ, Projekt budowlany i wykonawczy - stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ, Szczegółowe specyfikacje techniczne – stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ, przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby przez cały okres realizacji robót wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232210-7, 45232200-4, 45316100-6, 45316110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 30kW - Busko-Zdrój
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 30kW z montażem na gruncie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Nowa Słupia: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pokrzywiance
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI