Przywrócenie równowagi biologicznej oraz poprawa warunków ekologicznych stawu, poprzez...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przywrócenie równowagi biologicznej oraz poprawa warunków ekologicznych stawu, poprzez zastosowanie biologicznie naturalnego procesu oczyszczania wody, ze zredukowaniem roślinności występujące w stawie i linii brzegowej, nasadzenie roślinności wspomagającej naturalne oczyszczanie wody oraz rozbiórka schodów i betonowego pomostu znajdującego się przy brzegu na stawie Leśna w parku im. Jacka Kuronia na terenie Gminy Sosnowiec.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSosnowiec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-06-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Zakład Usług Komunalnych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-08
  • Numer ogłoszenia548557-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 548557-N-2020 z dnia 2020-06-08 r.

Miejski Zakład Usług Komunalnych: Przywrócenie równowagi biologicznej oraz poprawa warunków ekologicznych stawu, poprzez zastosowanie biologicznie naturalnego procesu oczyszczania wody, ze zredukowaniem roślinności występujące w stawie i linii brzegowej, nasadzenie roślinności wspomagającej naturalne oczyszczanie wody oraz rozbiórka schodów i betonowego pomostu znajdującego się przy brzegu na stawie Leśna w parku im. Jacka Kuronia na terenie Gminy Sosnowiec.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 27681549000000, ul. Plonów  22/I , 41-200  Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 291 79 22, e-mail sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.mzuk.sosnowiec.pl/bip
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
osobiście/kurierem do siedziby Zamawiającego
Adres:
41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przywrócenie równowagi biologicznej oraz poprawa warunków ekologicznych stawu, poprzez zastosowanie biologicznie naturalnego procesu oczyszczania wody, ze zredukowaniem roślinności występujące w stawie i linii brzegowej, nasadzenie roślinności wspomagającej naturalne oczyszczanie wody oraz rozbiórka schodów i betonowego pomostu znajdującego się przy brzegu na stawie Leśna w parku im. Jacka Kuronia na terenie Gminy Sosnowiec.
Numer referencyjny: ZP 73/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przywrócenie równowagi biologicznej oraz poprawa warunków ekologicznych stawu, poprzez zastosowanie biologicznie naturalnego procesu oczyszczania wody, ze zredukowaniem roślinności występujące w stawie i linii brzegowej, nasadzenie roślinności wspomagającej naturalne oczyszczanie wody oraz rozbiórka schodów i betonowego pomostu znajdującego się przy brzegu na stawie Leśna w parku im. Jacka Kuronia na terenie Gminy Sosnowiec. Niniejsza usługa polega na:1. Biologicznym oczyszczaniu stawu Leśna za pomocą mikroorganizmów,2. Redukcji roślinności wodnej i brzegowej,3. Nasadzeniu roślinności wodnej – wspomagające oczyszczanie,4. Rozbiórka i wywóz betonowego pomostu oraz schodów.Inne wymagania zamawiającego:Biologiczne oczyszczanie stawu:• Przed rozpoczęciem prac należy zapoznać się z dokumentacją opisująca charakterystykę stawu Leśna. • Przeprowadzenie badań wody, natlenienia przed rozpoczęciem prac, w trakcie trwania sezonu oraz 12 miesięcy od ich zakończenia. • Przeprowadzenie komisyjnie pomiaru przejrzystości wody, w kilku punktach stawu za pomocą Krążka Secciego, przed rozpoczęciem prac w trakcie trwania sezonu oraz 12 miesięcy od ich zakończenia. Wyniki zostaną umieszczone w protokole.• Przeprowadzenie komisyjnie pomiaru mułu w kilku miejscach stawu, za pomocą tyczki geodezyjnej i aparatury wizyjnej dostosowanej do odczytów podwodnych, przed rozpoczęciem prac, w trakcie trwania sezonu oraz po 12 miesiącach od ich zakończenia. Wyniki zostaną umieszczone w protokole. • Podczas badań należy dostosować się do punktów pomiarowych zawartych w opisie stawu Leśna.• Badania należy wykonać w akredytowanym laboratorium.• Przygotowanie mapy z zaznaczonymi punktami pobierania próbek wody oraz z pomiarami, analizą, wynikami i interpretacją z badań przejrzystości wody, natlenienia, stopnia zamulenia przed rozpoczęciem prac, w trakcie trwania sezonu oraz uzupełnienie pomiarów po 12 miesiącach od ich zakończenia w celach porównawczych. Badania należy przeprowadzać w tych samych punktach pomiarowych.• Przygotowanie i przekazanie harmonogramu prac oczyszczania stawu.• Podczas zastosowania naturalnego procesu oczyszczania stawu oczekuje się efektów zapewniających:- zatrzymanie procesów eutrofizacji oraz zminimalizowanie ich skutków,- zagospodarowanie nadmiaru biogenów w stawie,- likwidacja lub redukcja zakwitów glonów i sinic,- uzyskanie równowagi biologicznej i troficznej w stawie,- uruchomienie naturalnych mechanizmów samooczyszczania wody,- zmniejszenie miąższości osadów dennych, co najmniej 30 % w ciągu 12 miesięcy,- poprawa przejrzystości wody,- poprawa warunków tlenowych w stawie,- wzrost bioróżnorodności ekosystemu,- likwidację odorów gnilnych pochodzących ze stawu, nie dłużej niż 4 do 6 dni od rozpoczęcia prac polegających na biologicznym oczyszczaniu wody.• Metoda zastosowana do oczyszczania stawu powinna:- przywrócić naturalny proces samooczyszczania się wody w stawie,- prowadzić do likwidacji przyczyn zaburzenia równowagi biologicznej,- być całkowicie nie inwazyjna i nieszkodliwa dla środowiska naturalnego, nie może w żaden sposób zaburzać naturalnej równowagi biologicznej ekosystemu, - nie zagrażać i nie naruszać naturalnego siedliska gatunków chronionych,- być wolna od okresu karencji czy zakazu korzystania ze stawu,- przynosić efekty długotrwałe na lata po upływie nie później niż 24 miesiące od zastosowania biologicznej metody oczyszczania stawu,- być wolna od konieczności uzyskiwania pozwoleń wodno-prawnych.• Podczas zastosowania metody naturalnego oczyszczania stawu zabrania się:- stosowania wapna w stawie,- stosowania środków chemicznych, syntetycznych (min. koagulantów, chloru, aktywatorów tlenowych, detergentów, itp.),- używania ciężkiego sprzętu, który mógłby uszkodzić dno stawu oraz zmętnić wodę, - obniżania poziomu wody, co może spowodować naruszenie równowagi ekosystemu.Redukcja roślinności wodnej i brzegowej:• Wykonawca zobowiązuje się do wycięcia nadmiaru roślinności wodnej, zredukowania nadmiaru rolności brzegowej oraz wywiezienia wyciętej roślinności na własny koszt, zgodnie z przepisami o gospodarowaniu odpadami,• Wykonawca dokona redukcji (wykorzenienia) 50 % Krynicznicy tępej, przed przystąpieniem prac Wykonawca uzyska wszelkie pozwolenia na wycięcie w/w rośliny z czego Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia wszelkich pełnomocnictw, • Przed podjęciem działań Wykonawca przygotuje i przedstawi opis jakie rośliny zostaną usunięte, w jakiej ilości, a także czym zostaną usunięte oraz umieści wybrane miejsca na mapie,Nasadzenia roślinności wodnej wspomagającej oczyszczanie wody:• Wykonawca zobowiązuje się do doboru min 4 gatunków roślin oraz ich nasadzeniu.• Wykonawca opisze ile i jakie gatunki roślin użyje oraz wyznaczy odpowiednie miejsca do nasadzenia.• Dobór roślin oraz ich ilość powinna być odpowiednia do wielkości stawu, tak aby wspomogły naturalny proces oczyszczania wody, ale nie zdominowały brzegu, a także stawu.• Wykonawca skonsultuje z Zamawiającym dobór i ilość roślin przed wykonaniem nasadzenia.• Zamawiający ma możliwość zmiany gatunku lub redukcji ilości.Wymagania dotyczące materiału szkółkarskiego:- rośliny powinny być czyste odmianowo, hodowla powinna być zgodna z zasadami agrotechniki szkółkarskiej,- rośliny powinny być prawidłowo uformowane i zahartowane, - rośliny powinny charakteryzować się dla danego gatunku i odmiany odpowiednim pokrojem, wysokością, długością pędów, a także równomiernym rozgałęzieniem i rozkrzewieniem, - stopień rozwoju, wielkości i sposób uformowania powinny być jednakowe dla danego gatunku w całej partii,- rośliny powinny być dojrzałe technicznie, jednolite w całej partii, zdrowe, nie zwiędnięte,- rośliny powinny być zdrowe, bez uszkodzeń mechanicznych, bez odrostów, objawów chorobotwórczych,- system korzeniowy powinien być dobrze wykształcony, przerośnięty, nie uszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny, a także wilgotny.Rozbiórka i wywóz betonowego pomostu oraz schodów prowadzących do przystani:• Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zapozna się z dokumentacją techniczną betonowego pomostu znajdującego się przy brzegu stawu Leśna.• Wykonawca dokona w całości rozbiórki betonowego pomostu oraz wywiezienia elementów i gruz porozbiórkowy na własny koszt, zgodnie z przepisami o gospodarowaniu odpadami.• Wykonawca dokona rozbiórki schodów prowadzących do pomostu oraz wywiezienia elementów i gruz porozbiórkowy na własny koszt, zgodnie z przepisami o gospodarowaniu odpadami.• Po dokonaniu rozbiórki Wykonawca zabezpieczy linie brzegową przed osuwaniem się (umocnienie).• Wykonawca podczas prac zobowiązany jest do poszanowania środowiska przyrodniczego, narzędzia. i maszyn, które mogą zostać użyte podczas rozbiórki nie powinny zakłócać spokoju zwierząt, znajdujących się w Mini Zoo na terenie parku im. Jacka Kuronia oraz zanieczyścić lub zmienić ekosystem stawu.• Wykonawca zobowiązuje się do dobudowy terenu zielonego po zlikwidowanym pomoście oraz schodach.Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do:• Dostarczenia dokumentacji powykonawczej.• Dostarczenia kart charakterystyki produktów zgodne z rozporządzeniem komisji UE 2018/830 z dnia 28.05.2015 roku, które zostaną zastosowane podczas oczyszczania stawu.• Wykazania doświadczenia, z zakresu skutecznej rewitalizacji ekosystemów wodnych. • Ścisłej współpracy z kołem Polskiego Związku Wędkarskiego – 26 Kazimierz w Sosnowcu, oraz uzyskania pełnej akceptacji na wszystkie planowane przedsięwzięcia.• Wykonawca podczas prac musi dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą minimum stopień magistra w dziedzinie biologii lub ochrony środowiska z doświadczeniem w zakresie rekultywacji stawów i cieków wodnych ze stażem pracy w wymiarze minimum 36 miesięcy minimum 36 miesięcy.Wykonawca zobowiązany jest udzielić: minimum 24 miesięcy, maksimum 36 miesięcy gwarancji dla metody oczyszczenia stawu. Okres gwarancji dotyczący metody oczyszczania stawu jest jednym, z kryteriów oceny ofert.Wykonawca zobowiązany jest udzielić: minimum 6 miesięcy, maksimum 12 miesięcy gwarancji dla roślin po nasadzeniu.

II.5) Główny kod CPV: 45110000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45112000-5
45111200-0
45240000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji (jego skrócenie) jest jednym z kryteriów oceny ofert.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy 00/100).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał 3 lub 4 lub 5 lub 6 robót o charakterze tożsamym z opisanymi w niniejszej SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca złoży dokument potwierdzający kwalifikację osoby nadzorującej prace związane z rekultywacją stawów i cieków, oraz referencje potwierdzające, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonał 3 lub 4 lub 5 lub 6 prac o charakterze tożsamym z opisanym w niniejszym SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
referencje potwierdzające, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonał 3 lub 4 lub 5 lub 6 prac o charakterze tożsamym z opisanym w niniejszym SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 50,00
OKRES GWARANCJI 10,00
SKRÓCENIE TERMINUN REALIZACJI 20,00
DOŚWIADZCEDNIE WYKONAWCY 16,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie i przy spełnie-niu następujących warunków:a) W uzasadnionych przypadkach lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wy-konawcy konieczna będzie zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia – Zamawiający na wniosek Wykonawcy może przedłużyć termin wykonania przedmiotu zamówienia.b) Zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian.c) W innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.2. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.3. Zmiana rachunku bankowego Stron, osób uprawnionych do reprezentacji Stron, stawki podatku nie jest traktowana jako zmiana umowy wymagająca aneksu do umowy. Zmiany dotyczące tych kwestii wchodzą w życie z dniem poinformowani pisemnie drugiej Strony.4. W pozostałym zakresie zmian do umowy stosuje się art. 144 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej kopercie z oznakowaniem „Tajemnica przedsiębiorstwa”.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-16, godzina: 12:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI