„Rozbudowa i modernizacja sieci wodociągowej w Gminie Rytwiany...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Rozbudowa i modernizacja sieci wodociągowej w Gminie Rytwiany...
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRytwiany
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-19
  • ZamawiającyGMINA RYTWIANY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-04
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00045644
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rozbudowa i modernizacja sieci wodociągowej w Gminie Rytwiany...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYTWIANY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Staszowska 15

1.5.2.) Miejscowość: Rytwiany

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-236

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158647930

1.5.8.) Numer faksu: 158647935

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rytwiany@rytwiany.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rytwiany.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa i modernizacja sieci wodociągowej w Gminie Rytwiany...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94ce0586-acc0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045644

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005749/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa i modernizacja sieci wodociągowej w Gminie Rytwiany

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.rytwiany.bip.jur.pl/kategorie/ogloszenia_i_wyniki_przetargow_2021

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): OCHRONA DANYCH OSOBOWYCHZgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Rytwiany, ul. Staszowska 15, 28-236 Rytwiany.2) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: biuro@rodostar.pl lub pisemnie, kierując korespondencję na adres siedziby Administratora.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.4) Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:a. ustawa z 11.9.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;b. ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych;c. ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;d. art. 6 pkt.1 lit. c RODO– przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.5) Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 p.z.p. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).6) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały okres obowiązywania umowy.7) Posiada Pani/Pan prawo:a. żądania dostępu do danych; w przypadku, gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może, zgodnie z art. 75 p.z.p., żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;b. żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 p.z.p. wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;c. usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;d. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 p.z.p. wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia.8) Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.9) Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.10) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.11) Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach p.z.p., związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z p.z.p.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IŚ.7013.1.2021.DC

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa stacji hydroforowej w Sichowie Małym.Roboty będą polegać na budowie stacji hydroforowej na sieci wodociągowej na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 46, 411 w Sichowie Małym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) Okres gwarancji i rękojmi za wady (G)– waga kryterium 40%.2. Oferta może uzyskać w kryteriach oceny ofert maksymalnie 100 punktów (100%), przy czym 1 pkt = 1%.Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.3. Sposób oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) W kryterium „Cena” Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 60 punktów.2) Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:cena najniższa spośród złożonych ofertC =------------------------------------------------------------ x waga x 100cena oferty badanej3) W kryterium „Okres gwarancji i rękojmi za wady” Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 40 punktów.4) Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:G o - G minG = --------------------------- x waga x 100G max - G minGdzie:G o – okres gwarancji i rękojmi za wady oferty ocenianejG min – okres gwarancji i rękojmi za wady minimalnyG max – okres gwarancji i rękojmi za wady maksymalny5) Najkrótszy okres gwarancji i rękojmi za wady wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy. Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi za wady uwzględniony do oceny ofert wynosi 60 miesięcy.6) W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jakości dłuższy niż 60 miesięcy Zamawiający do obliczania punktacji w tym kryterium przyjmie okres gwarancji jako 60 miesięcy.7) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji jakości niż 36 miesięcy oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 p.z.p.4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami matematycznymi.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Końcową ocenę punktową oferty stanowić będzie suma punktów uzyskanych przez ofertę w poszczególnych kryteriach: K = KC + KG (gdzie K – końcowa ocena, KC – końcowa ocena dot. ceny, KG – końcowa ocena dot. gwarancji i rękojmi za wady).7. Za najkorzystniejszą ofertę dla danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów w zastosowanych kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) Okres gwarancji i rękojmi za wady (G)– waga kryterium 40%.2. Oferta może uzyskać w kryteriach oceny ofert maksymalnie 100 punktów (100%), przy czym 1 pkt = 1%.Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.3. Sposób oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) W kryterium „Cena” Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 60 punktów.2) Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:cena najniższa spośród złożonych ofertC =------------------------------------------------------------ x waga x 100cena oferty badanej3) W kryterium „Okres gwarancji i rękojmi za wady” Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 40 punktów.4) Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:G o - G minG = --------------------------- x waga x 100G max - G minGdzie:G o – okres gwarancji i rękojmi za wady oferty ocenianejG min – okres gwarancji i rękojmi za wady minimalnyG max – okres gwarancji i rękojmi za wady maksymalny5) Najkrótszy okres gwarancji i rękojmi za wady wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy. Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi za wady uwzględniony do oceny ofert wynosi 60 miesięcy.6) W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jakości dłuższy niż 60 miesięcy Zamawiający do obliczania punktacji w tym kryterium przyjmie okres gwarancji jako 60 miesięcy.7) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji jakości niż 36 miesięcy oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 p.z.p.4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami matematycznymi.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Końcową ocenę punktową oferty stanowić będzie suma punktów uzyskanych przez ofertę w poszczególnych kryteriach: K = KC + KG (gdzie K – końcowa ocena, KC – końcowa ocena dot. ceny, KG – końcowa ocena dot. gwarancji i rękojmi za wady).7. Za najkorzystniejszą ofertę dla danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów w zastosowanych kryteriach.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa stacji hydroforowej w Strzegomku.Roboty będą polegać na budowie stacji hydroforowej na sieci wodociągowej na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 52/5, 168/3, 84 w Strzegomku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) Okres gwarancji i rękojmi za wady (G)– waga kryterium 40%.2. Oferta może uzyskać w kryteriach oceny ofert maksymalnie 100 punktów (100%), przy czym 1 pkt = 1%.Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.3. Sposób oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) W kryterium „Cena” Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 60 punktów.2) Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:cena najniższa spośród złożonych ofertC =------------------------------------------------------------ x waga x 100cena oferty badanej3) W kryterium „Okres gwarancji i rękojmi za wady” Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 40 punktów.4) Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:G o - G minG = --------------------------- x waga x 100G max - G minGdzie:G o – okres gwarancji i rękojmi za wady oferty ocenianejG min – okres gwarancji i rękojmi za wady minimalnyG max – okres gwarancji i rękojmi za wady maksymalny5) Najkrótszy okres gwarancji i rękojmi za wady wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy. Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi za wady uwzględniony do oceny ofert wynosi 60 miesięcy.6) W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jakości dłuższy niż 60 miesięcy Zamawiający do obliczania punktacji w tym kryterium przyjmie okres gwarancji jako 60 miesięcy.7) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji jakości niż 36 miesięcy oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 p.z.p.4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami matematycznymi.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Końcową ocenę punktową oferty stanowić będzie suma punktów uzyskanych przez ofertę w poszczególnych kryteriach: K = KC + KG (gdzie K – końcowa ocena, KC – końcowa ocena dot. ceny, KG – końcowa ocena dot. gwarancji i rękojmi za wady).7. Za najkorzystniejszą ofertę dla danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów w zastosowanych kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) Okres gwarancji i rękojmi za wady (G)– waga kryterium 40%.2. Oferta może uzyskać w kryteriach oceny ofert maksymalnie 100 punktów (100%), przy czym 1 pkt = 1%.Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.3. Sposób oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) W kryterium „Cena” Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 60 punktów.2) Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:cena najniższa spośród złożonych ofertC =------------------------------------------------------------ x waga x 100cena oferty badanej3) W kryterium „Okres gwarancji i rękojmi za wady” Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 40 punktów.4) Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:G o - G minG = --------------------------- x waga x 100G max - G minGdzie:G o – okres gwarancji i rękojmi za wady oferty ocenianejG min – okres gwarancji i rękojmi za wady minimalnyG max – okres gwarancji i rękojmi za wady maksymalny5) Najkrótszy okres gwarancji i rękojmi za wady wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy. Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi za wady uwzględniony do oceny ofert wynosi 60 miesięcy.6) W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jakości dłuższy niż 60 miesięcy Zamawiający do obliczania punktacji w tym kryterium przyjmie okres gwarancji jako 60 miesięcy.7) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji jakości niż 36 miesięcy oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 p.z.p.4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami matematycznymi.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Końcową ocenę punktową oferty stanowić będzie suma punktów uzyskanych przez ofertę w poszczególnych kryteriach: K = KC + KG (gdzie K – końcowa ocena, KC – końcowa ocena dot. ceny, KG – końcowa ocena dot. gwarancji i rękojmi za wady).7. Za najkorzystniejszą ofertę dla danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów w zastosowanych kryteriach.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Gaj Święcicki.Roboty będą polegać na budowie odcinka sieci wodociągowej PE fi 125mm i długości ok. 307 mb w rurze ochronnej, przewiertowej 225mm na działkach oznaczonych numerem geodezyjnym 922/1 w obrębie ewidencyjnym Święcica oraz 21 w obrębie ewidencyjnym Tuklęcz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) Okres gwarancji i rękojmi za wady (G)– waga kryterium 40%.2. Oferta może uzyskać w kryteriach oceny ofert maksymalnie 100 punktów (100%), przy czym 1 pkt = 1%.Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.3. Sposób oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) W kryterium „Cena” Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 60 punktów.2) Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:cena najniższa spośród złożonych ofertC =------------------------------------------------------------ x waga x 100cena oferty badanej3) W kryterium „Okres gwarancji i rękojmi za wady” Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 40 punktów.4) Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:G o - G minG = --------------------------- x waga x 100G max - G minGdzie:G o – okres gwarancji i rękojmi za wady oferty ocenianejG min – okres gwarancji i rękojmi za wady minimalnyG max – okres gwarancji i rękojmi za wady maksymalny5) Najkrótszy okres gwarancji i rękojmi za wady wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy. Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi za wady uwzględniony do oceny ofert wynosi 60 miesięcy.6) W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jakości dłuższy niż 60 miesięcy Zamawiający do obliczania punktacji w tym kryterium przyjmie okres gwarancji jako 60 miesięcy.7) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji jakości niż 36 miesięcy oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 p.z.p.4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami matematycznymi.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Końcową ocenę punktową oferty stanowić będzie suma punktów uzyskanych przez ofertę w poszczególnych kryteriach: K = KC + KG (gdzie K – końcowa ocena, KC – końcowa ocena dot. ceny, KG – końcowa ocena dot. gwarancji i rękojmi za wady).7. Za najkorzystniejszą ofertę dla danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów w zastosowanych kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) Okres gwarancji i rękojmi za wady (G)– waga kryterium 40%.2. Oferta może uzyskać w kryteriach oceny ofert maksymalnie 100 punktów (100%), przy czym 1 pkt = 1%.Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.3. Sposób oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) W kryterium „Cena” Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 60 punktów.2) Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:cena najniższa spośród złożonych ofertC =------------------------------------------------------------ x waga x 100cena oferty badanej3) W kryterium „Okres gwarancji i rękojmi za wady” Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 40 punktów.4) Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:G o - G minG = --------------------------- x waga x 100G max - G minGdzie:G o – okres gwarancji i rękojmi za wady oferty ocenianejG min – okres gwarancji i rękojmi za wady minimalnyG max – okres gwarancji i rękojmi za wady maksymalny5) Najkrótszy okres gwarancji i rękojmi za wady wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy. Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi za wady uwzględniony do oceny ofert wynosi 60 miesięcy.6) W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jakości dłuższy niż 60 miesięcy Zamawiający do obliczania punktacji w tym kryterium przyjmie okres gwarancji jako 60 miesięcy.7) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji jakości niż 36 miesięcy oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 p.z.p.4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami matematycznymi.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Końcową ocenę punktową oferty stanowić będzie suma punktów uzyskanych przez ofertę w poszczególnych kryteriach: K = KC + KG (gdzie K – końcowa ocena, KC – końcowa ocena dot. ceny, KG – końcowa ocena dot. gwarancji i rękojmi za wady).7. Za najkorzystniejszą ofertę dla danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów w zastosowanych kryteriach.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Budowa odcinka sieci wodociągowej łączącego ujęcie wody w Rudzie z ujęciem wody w Rytwianach.Roboty będą polegać na budowie odcinka sieci wodociągowej fi 160 mm i długości ok. 2041 m.b) Budowa zbiornika rezerwowego wody o poj. 400m3 na ujęciu wody w Rytwianach.Roboty będą polegać na budowie żelbetowego zbiornika wyrównawczego o poj. 400m3.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) Okres gwarancji i rękojmi za wady (G)– waga kryterium 40%.2. Oferta może uzyskać w kryteriach oceny ofert maksymalnie 100 punktów (100%), przy czym 1 pkt = 1%.Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.3. Sposób oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) W kryterium „Cena” Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 60 punktów.2) Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:cena najniższa spośród złożonych ofertC =------------------------------------------------------------ x waga x 100cena oferty badanej3) W kryterium „Okres gwarancji i rękojmi za wady” Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 40 punktów.4) Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:G o - G minG = --------------------------- x waga x 100G max - G minGdzie:G o – okres gwarancji i rękojmi za wady oferty ocenianejG min – okres gwarancji i rękojmi za wady minimalnyG max – okres gwarancji i rękojmi za wady maksymalny5) Najkrótszy okres gwarancji i rękojmi za wady wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy. Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi za wady uwzględniony do oceny ofert wynosi 60 miesięcy.6) W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jakości dłuższy niż 60 miesięcy Zamawiający do obliczania punktacji w tym kryterium przyjmie okres gwarancji jako 60 miesięcy.7) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji jakości niż 36 miesięcy oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 p.z.p.4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami matematycznymi.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Końcową ocenę punktową oferty stanowić będzie suma punktów uzyskanych przez ofertę w poszczególnych kryteriach: K = KC + KG (gdzie K – końcowa ocena, KC – końcowa ocena dot. ceny, KG – końcowa ocena dot. gwarancji i rękojmi za wady).7. Za najkorzystniejszą ofertę dla danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów w zastosowanych kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) Okres gwarancji i rękojmi za wady (G)– waga kryterium 40%.2. Oferta może uzyskać w kryteriach oceny ofert maksymalnie 100 punktów (100%), przy czym 1 pkt = 1%.Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.3. Sposób oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) W kryterium „Cena” Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 60 punktów.2) Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:cena najniższa spośród złożonych ofertC =------------------------------------------------------------ x waga x 100cena oferty badanej3) W kryterium „Okres gwarancji i rękojmi za wady” Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 40 punktów.4) Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:G o - G minG = --------------------------- x waga x 100G max - G minGdzie:G o – okres gwarancji i rękojmi za wady oferty ocenianejG min – okres gwarancji i rękojmi za wady minimalnyG max – okres gwarancji i rękojmi za wady maksymalny5) Najkrótszy okres gwarancji i rękojmi za wady wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy. Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi za wady uwzględniony do oceny ofert wynosi 60 miesięcy.6) W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jakości dłuższy niż 60 miesięcy Zamawiający do obliczania punktacji w tym kryterium przyjmie okres gwarancji jako 60 miesięcy.7) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji jakości niż 36 miesięcy oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 p.z.p.4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami matematycznymi.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Końcową ocenę punktową oferty stanowić będzie suma punktów uzyskanych przez ofertę w poszczególnych kryteriach: K = KC + KG (gdzie K – końcowa ocena, KC – końcowa ocena dot. ceny, KG – końcowa ocena dot. gwarancji i rękojmi za wady).7. Za najkorzystniejszą ofertę dla danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów w zastosowanych kryteriach.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w dziale XVIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:- Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji finansowej lub ekonomicznej:- Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.5.1. O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie min. 1 zamówienia porównywalnego z przedmiotem zamówienia. Jako jedno zamówienie porównywalne rozumie się:a) dla ubiegających się o Część 1-3:wykonanie zadania polegającego na budowie, przebudowie lub remoncie sieci wodociągowej za kwotę nie mniejszą niż 200.000,00zł,b)dla ubiegającego się o Część 4:-wykonanie zadania polegającego na budowie, przebudowie lub remoncie sieci wodociągowej za kwotę nie mniejszą niż 600.000,00 zł,-wykonanie zadania polegającego na budowie zbiornika żelbetowego w technologii monolitycznej za kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 zł5.2. W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w postępowaniu, Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca ubiegający się o Część 4 zamówienia wykazał doświadczenie polegające na wykonaniu zbiornika żelbetowego w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert.6. O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym min.:- Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie..7. O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący następującymi osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia: a) dla ubiegających się o Część 1-2: kierownik budowy, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych,  kierownik robót branżowych, objętych przedmiotowym zamówieniem, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, b) dla ubiegających się o Część 3:  kierownik budowy, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, c) dla ubiegających się o Część 4:  kierownik budowy, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem w specjalności konstrukcyjnej,  kierownik robót branżowych, objętych przedmiotowym zamówieniem, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych,  kierownik robót branżowych, objętych przedmiotowym zamówieniem, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. UWAGA: W przypadku składania ofert na większą ilość części zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania tej samej osoby pod warunkiem spełniania ww. wymagań.Wskazane wyżej osoby pełniące funkcje kierownika budowy lub kierownika robót muszą posiadać uprawnienia budowlane zgodne z ustawą Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz być zrzeszone we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.). Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm. 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik Nr 6 do SWZ.2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 2) powyżej (Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2) powyżej, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SWZ;2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - Załącznik Nr 7 do SWZ.UWAGAW celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w postępowaniu, Zamawiający dopuszcza, aby wykaz robót budowlanych dla części 4b zamówienia dotyczył robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 10 lat.Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 8 do SWZ.5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. dane umożliwiające dostęp do tych środków.6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:a) dla Części 1 - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)b) dla Części 2 - 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)c) dla Części 3 - 2.900,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych)d) dla Części 4 - 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych)2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu – przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Staszowie Nr 89 9431 0005 2004 0401 9006 0002,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 98 ust. 6 p.z.p.6. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium.7. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.Złożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców - w przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania tej umowy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeśli dotyczy).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ - Wzór umowy § 13 ZMIANA UMOWY

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-19 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-17

2021-05-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę studni abisyńskiej- Pawłów
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę studni abisyńskiej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI