„Remont muru oporowego wraz z ceglaną balustradą i schodami przy ulicy Zamkowej”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Remont muru oporowego wraz z ceglaną balustradą i schodami przy ulicy Zamkowej”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPasłęk
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-04-02
  • ZamawiającyURZĄD MIEJSKI W PASŁĘKU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00019425
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont muru oporowego wraz z ceglaną balustradą i schodami przy ulicyZamkowej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W PASŁĘKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524447

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. św. Wojciecha 5

1.5.2.) Miejscowość: Pasłęk

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 552482001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: paslek@paslek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: paslek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont muru oporowego wraz z ceglaną balustradą i schodami przy ulicyZamkowej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd886f6f-87ce-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019425

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000976/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont muru oporowego wraz z ceglaną balustradą i schodami przy ul. Zamkowej (zadanie wieloletnie).

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.paslek.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacjielektronicznej. Składanie ofert oraz komunikacja z wykonawcami następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://zamowienia.paslek.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Specyfikacją Warunków Zamówienia, oraz Instrukcją obsługi systemu PZP przeznaczona dla Wykonawcy v.2.2.pdf, Instrukcją zakładania konta na Platformie Zamówień Publicznych.pdf, Regulaminem korzystania z platformy ZETO PZP.pdf pod linkiem https://zamowienia.paslek.pl/#/help

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danychoraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Pasłęku ul. PlacŚw. Wojciecha 5 14-400 Pasłęk;2) w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z InspektoremOchrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adresul. Plac Św. Wojciecha 5 14-400 Pasłęk, pocztą elektroniczną na adres e-mailpaslek@paslek.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO wcelu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznegooraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawnystosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznychspoczywający na Zamawiającym;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74ustawy pzp;5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeliczas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czastrwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp,związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy pzp;7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pan/Pani:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Panadotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Panadanych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lubuzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym zustawą pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa wart. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie mazastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystaniaze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lubprawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lubpaństwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowychdo czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, żee) przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panua) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowychjest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązkuinformacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których daneprzekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i któreZamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chybaże ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BGR.271.5.2021.ŁZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Określenie przedmiotu zamówienia publicznego: Przedmiotem zamówienia jest robotabudowlana – remont muru oporowego wraz z ceglaną balustradą i schodami przyul. Zamkowej oraz wszelkich prac mających na celu zrealizowanie i oddania doużytkowania zadania inwestycyjnego zgodnie z projektem budowlanym, STWiOR,przedmiarem opracowanym przez firmę: MK-LINEA Biuro Projektowe inż. MarekKowalczyk. Zamawiający zaleca oferentom przed złożeniem oferty wykonanie wizjiw terenie objętym planowanym zakresem opracowania w celu potwierdzenia stanuistniejącego oraz możliwości technicznych realizacji założeń projektowych Zamawiającego(koszty wizji w terenie należy uwzględnić w ofercie).2. Kody CPV:1) 45000000-72) 45453000-73. Lokalizacja: Województwo Warmińsko-Mazurskie, miasto Pasłęk, działki 81/1.Opracowanie obejmuje przywrócenie pierwotnych parametrów murów drogą naprawy lubw razie konieczności wymiany uszkodzonych elementów z zachowaniem niezmienionejformy.4. Planowana inwestycja obejmuje:1) Etap I – zabezpieczenie balustrady poprzez:a) wzmocnienie stalowymi zastrzałami – zabezpieczenie niestabilnej balustradydziesięcioma zastrzałami, które zostały już wykonane i są w posiadaniuZamawiającego, do zastrzałów należy wykonać 20 szt. podkładek kwadratowych(80x80x20 mm) oraz zainstalowanie zastrzałów w murze oporowym;2) Etap II – wzmocnienie muru oporowego poprzez:a) oczyszczenie muru (usunięcie roślinności, graffiti i innych zanieczyszczeń);b) usunięcie zwietrzałych i wypadających spoin;c) wzmocnienie struktury muru (wypełnienie kawern oraz uzupełnienie ubytkówkamieni, cegieł i spoin)d) stabilizacja muru mikropalami kotwiącymi;3) Etap III – odwodnienie oraz remont balustrady i schodów poprzez:a) demontaż schodów terenowych;b) wykonanie drenów żwirowych;c) remont balustrady (wypełnienie ubytków, zbrojenie spoin, wykonanie czapki zzaprawy wodochronnej);d) ułożenie schodów terenowych i korytek odwadniających.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny. Zgodnie z art. 246 ust. 2 wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia (takich jak wymagania jakościowe dot. robót budowlanych oraz dot. jakości użytych materiałów) – określono w Specyfikacji Technicznej (SST) oraz Dokumentacji projektowej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy:1. Nie podlegają wykluczeniu w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 ustawy pzp.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2ustawy pzp: w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; - Zamawiający nieprecyzuje w tym zakresie żadnych wymagań;2) w zakresie uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lubzawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; - Zamawiający nie precyzuje w tymzakresie żadnych wymagań;3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej; - Zamawiający wymaga posiadaniaprzez wykonawcę zdolności kredytowej lub środków finansowych w wysokości conajmniej 500 000,00 zł. w tym celu wykonawca przedstawi informację banku lubspółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokośćposiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie niewcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej;a) Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał doświadczenie tj. nie wcześniej niżw okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: minimum 2 zadaniaznajdujące się w strefie ochrony konserwatorskiej, w tym minimum 1 zadaniewykonane (zakończone), tj. doprowadzone przez Wykonawcę co najmniej dopodpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, świadczącego orealizacji zamówienia, polegającym na remoncie muru, przy konserwacji nietynkowanego lica ceglanego, bądź lica kamiennego o wielkości minimum 70 m2o wartości minimum 1 500 000,00 PLN (brutto), z załączeniem dowodówokreślających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czymdowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przezpodmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane,b) Zamawiający wymaga aby Wykonawca skierował do realizacji przedmiotuzamówienia:• kierownika budowy, który winien posiadać uprawnienia budowlane pozwalającena pełnienie samodzielnej funkcji technicznej (zgodnie z wymogami ustawyPrawo budowlane) – kierownika budowy o specjalności odpowiedniej doprzedmiotu zamówienia, to jest posiadającą uprawnienia budowlane wspecjalności konstrukcyjno – budowlanej, wymaganych do realizacjiprzedmiotowego zadania, minimum 3 lat doświadczenia z uprawnieniami, -wykazać pełnienie samodzielnej funkcji technicznej (zgodnie z wymogamiustawy Prawo budowlane na stanowisku kierownika budowy / na: minimum 1zadaniu polegającym na kierowaniu robotami przy remoncie, konserwacji licaceglanego nie tynkowanego, o pow. min. 70m2 wraz z udziałem w czynnościachodbiorowych świadczących o zakończeniu realizacji zamówienia.• dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, to znaczyzatrudnia co najmniej 10 pracowników, rozumiane jako przeciętna roczna liczbazatrudnionych pracowników z okresu ostatnich trzech lat, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Oferta wymaga zabezpieczenie w postaci wadium w wysokości 15000,00 (słownie piętnastu tysięcy złotych)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian wysokości wynagrodzenianależnego wykonawcy, w przypadku zmiany:1. stawki podatku od towarów i usług,2. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym, wynagrodzeniu zapracę,3. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lubwysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian dotyczących terminu realizacjizamówienia w przypadku:1. wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiającychprowadzenie prac z obawy na możliwość uszkodzenia obiektu,2. wstrzymaniem prac decyzją Konserwatora Zabytków nie wynikającą z winy lubzaniedbań Wykonawcy,3. zmiany technologii realizacji robót, braku dostępu materiałów lub wystąpienia innejprzyczyny powodującej, że realizacja robót w dotychczas ustalonym terminie jestniemożliwa,- Wykonawca bezzwłocznie zawiadomi Przedstawiciela Zamawiającego w celu określenia wpływu ww. sytuacji na realizację zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa Urzędu Miejskiego w Pasłęku https://zamowienia.paslek.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-02 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-01

2021-03-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sprawdzenie komina - Iława
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę ogólne sprawdzenie komina na terenie Iławy (ewentualna naprawa komina). Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI