Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont muru oporowego wraz z ceglaną balustradą i schodami przy ulicyZamkowej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W PASŁĘKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524447
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. św. Wojciecha 5
1.5.2.) Miejscowość: Pasłęk
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 552482001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: paslek@paslek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: paslek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont muru oporowego wraz z ceglaną balustradą i schodami przy ulicyZamkowej”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd886f6f-87ce-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019425
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000976/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont muru oporowego wraz z ceglaną balustradą i schodami przy ul. Zamkowej (zadanie wieloletnie).
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.paslek.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacjielektronicznej. Składanie ofert oraz komunikacja z wykonawcami następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://zamowienia.paslek.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Specyfikacją Warunków Zamówienia, oraz Instrukcją obsługi systemu PZP przeznaczona dla Wykonawcy v.2.2.pdf, Instrukcją zakładania konta na Platformie Zamówień Publicznych.pdf, Regulaminem korzystania z platformy ZETO PZP.pdf pod linkiem https://zamowienia.paslek.pl/#/help
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danychoraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Pasłęku ul. PlacŚw. Wojciecha 5 14-400 Pasłęk;2) w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z InspektoremOchrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adresul. Plac Św. Wojciecha 5 14-400 Pasłęk, pocztą elektroniczną na adres e-mailpaslek@paslek.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO wcelu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznegooraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawnystosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznychspoczywający na Zamawiającym;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74ustawy pzp;5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeliczas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czastrwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp,związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy pzp;7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pan/Pani:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Panadotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Panadanych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lubuzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym zustawą pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa wart. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie mazastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystaniaze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lubprawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lubpaństwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowychdo czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, żee) przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panua) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowychjest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązkuinformacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których daneprzekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i któreZamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chybaże ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BGR.271.5.2021.ŁZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Określenie przedmiotu zamówienia publicznego: Przedmiotem zamówienia jest robotabudowlana – remont muru oporowego wraz z ceglaną balustradą i schodami przyul. Zamkowej oraz wszelkich prac mających na celu zrealizowanie i oddania doużytkowania zadania inwestycyjnego zgodnie z projektem budowlanym, STWiOR,przedmiarem opracowanym przez firmę: MK-LINEA Biuro Projektowe inż. MarekKowalczyk. Zamawiający zaleca oferentom przed złożeniem oferty wykonanie wizjiw terenie objętym planowanym zakresem opracowania w celu potwierdzenia stanuistniejącego oraz możliwości technicznych realizacji założeń projektowych Zamawiającego(koszty wizji w terenie należy uwzględnić w ofercie).2. Kody CPV:1) 45000000-72) 45453000-73. Lokalizacja: Województwo Warmińsko-Mazurskie, miasto Pasłęk, działki 81/1.Opracowanie obejmuje przywrócenie pierwotnych parametrów murów drogą naprawy lubw razie konieczności wymiany uszkodzonych elementów z zachowaniem niezmienionejformy.4. Planowana inwestycja obejmuje:1) Etap I – zabezpieczenie balustrady poprzez:a) wzmocnienie stalowymi zastrzałami – zabezpieczenie niestabilnej balustradydziesięcioma zastrzałami, które zostały już wykonane i są w posiadaniuZamawiającego, do zastrzałów należy wykonać 20 szt. podkładek kwadratowych(80x80x20 mm) oraz zainstalowanie zastrzałów w murze oporowym;2) Etap II – wzmocnienie muru oporowego poprzez:a) oczyszczenie muru (usunięcie roślinności, graffiti i innych zanieczyszczeń);b) usunięcie zwietrzałych i wypadających spoin;c) wzmocnienie struktury muru (wypełnienie kawern oraz uzupełnienie ubytkówkamieni, cegieł i spoin)d) stabilizacja muru mikropalami kotwiącymi;3) Etap III – odwodnienie oraz remont balustrady i schodów poprzez:a) demontaż schodów terenowych;b) wykonanie drenów żwirowych;c) remont balustrady (wypełnienie ubytków, zbrojenie spoin, wykonanie czapki zzaprawy wodochronnej);d) ułożenie schodów terenowych i korytek odwadniających.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne