Wykonywanie remontów kamiennych i betonowych chodników i dróg miejskich we Wrocławiu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonywanie remontów kamiennych i betonowych chodników i dróg miejskich we Wrocławiu na terenie dzielnic
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-02
  • ZamawiającyZarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00019418
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonywanie remontów kamiennych i betonowych chodników i dróg miejskich we Wrocławiu na terenie dzielnic

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000150142

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 49

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-633

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: uzpnz@zdium.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzenie pasem drogowym

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie remontów kamiennych i betonowych chodników i dróg miejskich we Wrocławiu na terenie dzielnic

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3db9ec97-86f0-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019418

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004597/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remonty nawierzchni kamiennych i betonowych chodników i dróg miejskich

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

bip.zdium.wroc.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl, Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej – „platforma ePUAP” lub „ePUAP”: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zamawiającego: uzpnz@zdium.wroc.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnego na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl oraz regulaminie ePUAP dostępnym na stronie https://pz.gov.pl/pz/regulations. 2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. W przypadku przekroczenia dopuszczalnego rozmiaru należy plik podzielić i przesłać z kolejnymi numerami. 3.Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej pod rygorem nieważności i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z miniPortalu. Ofertę należy złożyć w oryginale. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia skanu oferty opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, w tym zwrotu kosztów poniesionych z tytułu nabycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowychInformacja o danych osobowych przetwarzanych w Zarządzie Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, dalej „ZDiUM”; 2) z inspektorem ochrony danych można skontaktować się wysyłając maila na adres: iod@zdium.wroc.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”, członkowie komisji przetargowej nie będący pracownikami ZDiUM, firmy prowadzące serwis IT systemów informatycznych używanych w ZDiUM, firmy realizujące dla ZDIUM usługi pocztowe; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TXU/EED/20/2021/PG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczna części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 2

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonywanie remontów kamiennych i betonowych chodników i dróg miejskich we Wrocławiu na terenie dzielnic: Część nr 1. Zadanie 1- Fabryczna,

4.2.5.) Wartość części: 0 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji1. Prawem opcji jest możliwość zlecenia przez Zamawiającego realizacji robót budowlanych na warunkach zawartej umowy do wartości 15% ceny ofertowej, poprzez zlecanie Wykonawcy do realizacji robót będących przedmiotem umowy, na terenie dzielnicy ……… i dzielnicy ……… *. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku zaistnienia szczególnie uzasadnionych okoliczności. Do szczególnie uzasadnionych okoliczności należy:- niezawarcie lub przedterminowe zakończenie umowy na wykonywanie remontów nawierzchni kamiennych i betonowych dla dzielnicy ……… **,- wyczerpanie kwoty 85% wartości zamówienia podstawowego.2. Zamawiający będzie wykonywał prawo opcji, o którym mowa w ust. 1 poprzez złożenie w tym zakresie oświadczeń w formie pisemnych (pod rygorem nieważności zleceń), które będą zawierały wskazanie zlecanego zakresu oraz termin realizacji danego zakresu. Do ww zleceń stosuje się zapisy ujęte w § 2.3. Maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy za roboty zlecane w ramach prawa opcji nie przekroczy 15% ceny ofertowej. Ustalenie wartości poszczególnego zlecenia ustala się w oparciu o złożony kosztorys ofertowy.4. Zamawiający ma jedynie prawo, a nie obowiązek zlecić zakresy opcjonalne, o których mowa w ust. 1 i 2, zaś Wykonawca nie zgłasza z tego tytułu żadnych roszczeń i nie będzie ich zgłaszał w przyszłości.Z uwagi na możliwość składania ofert częściowych na każde zadanie zostanie zawarta odrębna umowa. W związku z powyższym zapisy umowne ulegną stosownej modyfikacji w następujący sposób: * w umowie na Część nr 1 zostanie wskazana dzielnica Fabryczna i dzielnica Krzyki, w umowie na Część nr 2- dzielnica Psie Pole i dzielnica Stare Miasto i Śródmieście, w umowie na Część nr 3 - dzielnica Krzyki i dzielnica Fabryczna, w umowie na Część nr 4 – dzielnica Stare Miasto i Śródmieście oraz Psie Pole.**w umowie na Część nr 1 zostanie wskazana dzielnica Krzyki, w umowie na Część nr 2- dzielnica Stare Miasto i Śródmieście, w umowie na Część nr 3 - dzielnica Fabryczna, w umowie na Część nr 4 – dzielnica Psie Pole.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP . Roboty te zostały wymienione w załączniku Kosztorysy ofertowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonywanie remontów kamiennych i betonowych chodników i dróg miejskich we Wrocławiu na terenie dzielnic:Część nr 2. Zadanie 2 – Psie Pole,

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji1. Prawem opcji jest możliwość zlecenia przez Zamawiającego realizacji robót budowlanych na warunkach zawartej umowy do wartości 15% ceny ofertowej, poprzez zlecanie Wykonawcy do realizacji robót będących przedmiotem umowy, na terenie dzielnicy ……… i dzielnicy ……… *. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku zaistnienia szczególnie uzasadnionych okoliczności. Do szczególnie uzasadnionych okoliczności należy:- niezawarcie lub przedterminowe zakończenie umowy na wykonywanie remontów nawierzchni kamiennych i betonowych dla dzielnicy ……… **,- wyczerpanie kwoty 85% wartości zamówienia podstawowego.2. Zamawiający będzie wykonywał prawo opcji, o którym mowa w ust. 1 poprzez złożenie w tym zakresie oświadczeń w formie pisemnych (pod rygorem nieważności zleceń), które będą zawierały wskazanie zlecanego zakresu oraz termin realizacji danego zakresu. Do ww zleceń stosuje się zapisy ujęte w § 2.3. Maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy za roboty zlecane w ramach prawa opcji nie przekroczy 15% ceny ofertowej. Ustalenie wartości poszczególnego zlecenia ustala się w oparciu o złożony kosztorys ofertowy.4. Zamawiający ma jedynie prawo, a nie obowiązek zlecić zakresy opcjonalne, o których mowa w ust. 1 i 2, zaś Wykonawca nie zgłasza z tego tytułu żadnych roszczeń i nie będzie ich zgłaszał w przyszłości.Z uwagi na możliwość składania ofert częściowych na każde zadanie zostanie zawarta odrębna umowa. W związku z powyższym zapisy umowne ulegną stosownej modyfikacji w następujący sposób: * w umowie na Część nr 1 zostanie wskazana dzielnica Fabryczna i dzielnica Krzyki, w umowie na Część nr 2- dzielnica Psie Pole i dzielnica Stare Miasto i Śródmieście, w umowie na Część nr 3 - dzielnica Krzyki i dzielnica Fabryczna, w umowie na Część nr 4 – dzielnica Stare Miasto i Śródmieście oraz Psie Pole.**w umowie na Część nr 1 zostanie wskazana dzielnica Krzyki, w umowie na Część nr 2- dzielnica Stare Miasto i Śródmieście, w umowie na Część nr 3 - dzielnica Fabryczna, w umowie na Część nr 4 – dzielnica Psie Pole.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP . Roboty te zostały wymienione w załączniku Kosztorysy ofertowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonywanie remontów kamiennych i betonowych chodników i dróg miejskich we Wrocławiu na terenie dzielnic: Część nr 3. Zadanie 3 – Krzyki

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji1. Prawem opcji jest możliwość zlecenia przez Zamawiającego realizacji robót budowlanych na warunkach zawartej umowy do wartości 15% ceny ofertowej, poprzez zlecanie Wykonawcy do realizacji robót będących przedmiotem umowy, na terenie dzielnicy ……… i dzielnicy ……… *. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku zaistnienia szczególnie uzasadnionych okoliczności. Do szczególnie uzasadnionych okoliczności należy:- niezawarcie lub przedterminowe zakończenie umowy na wykonywanie remontów nawierzchni kamiennych i betonowych dla dzielnicy ……… **,- wyczerpanie kwoty 85% wartości zamówienia podstawowego.2. Zamawiający będzie wykonywał prawo opcji, o którym mowa w ust. 1 poprzez złożenie w tym zakresie oświadczeń w formie pisemnych (pod rygorem nieważności zleceń), które będą zawierały wskazanie zlecanego zakresu oraz termin realizacji danego zakresu. Do ww zleceń stosuje się zapisy ujęte w § 2.3. Maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy za roboty zlecane w ramach prawa opcji nie przekroczy 15% ceny ofertowej. Ustalenie wartości poszczególnego zlecenia ustala się w oparciu o złożony kosztorys ofertowy.4. Zamawiający ma jedynie prawo, a nie obowiązek zlecić zakresy opcjonalne, o których mowa w ust. 1 i 2, zaś Wykonawca nie zgłasza z tego tytułu żadnych roszczeń i nie będzie ich zgłaszał w przyszłości.Z uwagi na możliwość składania ofert częściowych na każde zadanie zostanie zawarta odrębna umowa. W związku z powyższym zapisy umowne ulegną stosownej modyfikacji w następujący sposób: * w umowie na Część nr 1 zostanie wskazana dzielnica Fabryczna i dzielnica Krzyki, w umowie na Część nr 2- dzielnica Psie Pole i dzielnica Stare Miasto i Śródmieście, w umowie na Część nr 3 - dzielnica Krzyki i dzielnica Fabryczna, w umowie na Część nr 4 – dzielnica Stare Miasto i Śródmieście oraz Psie Pole.**w umowie na Część nr 1 zostanie wskazana dzielnica Krzyki, w umowie na Część nr 2- dzielnica Stare Miasto i Śródmieście, w umowie na Część nr 3 - dzielnica Fabryczna, w umowie na Część nr 4 – dzielnica Psie Pole.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 8. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP . Roboty te zostały wymienione w załączniku Kosztorysy ofertowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonywanie remontów kamiennych i betonowych chodników i dróg miejskich we Wrocławiu na terenie dzielnic: Część nr 4. Zadanie 4 – Stare Miasto i Śródmieście

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji1. Prawem opcji jest możliwość zlecenia przez Zamawiającego realizacji robót budowlanych na warunkach zawartej umowy do wartości 15% ceny ofertowej, poprzez zlecanie Wykonawcy do realizacji robót będących przedmiotem umowy, na terenie dzielnicy ……… i dzielnicy ……… *. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku zaistnienia szczególnie uzasadnionych okoliczności. Do szczególnie uzasadnionych okoliczności należy:- niezawarcie lub przedterminowe zakończenie umowy na wykonywanie remontów nawierzchni kamiennych i betonowych dla dzielnicy ……… **,- wyczerpanie kwoty 85% wartości zamówienia podstawowego.2. Zamawiający będzie wykonywał prawo opcji, o którym mowa w ust. 1 poprzez złożenie w tym zakresie oświadczeń w formie pisemnych (pod rygorem nieważności zleceń), które będą zawierały wskazanie zlecanego zakresu oraz termin realizacji danego zakresu. Do ww zleceń stosuje się zapisy ujęte w § 2.3. Maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy za roboty zlecane w ramach prawa opcji nie przekroczy 15% ceny ofertowej. Ustalenie wartości poszczególnego zlecenia ustala się w oparciu o złożony kosztorys ofertowy.4. Zamawiający ma jedynie prawo, a nie obowiązek zlecić zakresy opcjonalne, o których mowa w ust. 1 i 2, zaś Wykonawca nie zgłasza z tego tytułu żadnych roszczeń i nie będzie ich zgłaszał w przyszłości.Z uwagi na możliwość składania ofert częściowych na każde zadanie zostanie zawarta odrębna umowa. W związku z powyższym zapisy umowne ulegną stosownej modyfikacji w następujący sposób: * w umowie na Część nr 1 zostanie wskazana dzielnica Fabryczna i dzielnica Krzyki, w umowie na Część nr 2- dzielnica Psie Pole i dzielnica Stare Miasto i Śródmieście, w umowie na Część nr 3 - dzielnica Krzyki i dzielnica Fabryczna, w umowie na Część nr 4 – dzielnica Stare Miasto i Śródmieście oraz Psie Pole.**w umowie na Część nr 1 zostanie wskazana dzielnica Krzyki, w umowie na Część nr 2- dzielnica Stare Miasto i Śródmieście, w umowie na Część nr 3 - dzielnica Fabryczna, w umowie na Część nr 4 – dzielnica Psie Pole.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP . Roboty te zostały wymienione w załączniku Kosztorysy ofertowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:- co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonywaniu remontów cząstkowych, innych remontów lub napraw nawierzchni kamiennych i betonowych na powierzchni sumarycznej w ramach jednego zamówienia min. 500 m2 (w przypadku składania oferty na jedną część zamówienia), - co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonywaniu remontów cząstkowych, innych remontów lub napraw nawierzchni kamiennych i betonowych na powierzchni sumarycznej w ramach każdego zamówienia min. 500 m2 (lub co najmniej jedno na powierzchni sumarycznej min. 1 000 m2) (w przypadku składania oferty na dwie części zamówienia).b) dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj.: kierownikiem robót (jednym dla każdej dzielnicy), który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi oraz przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Część nr 1. Zadanie 1 - 5 000 zł (pięć tysięcy złotych)Część nr 2. Zadanie 2 - 5 000 zł (pięć tysięcy złotych)Część nr 3. Zadanie 3 - 5 000 zł (pięć tysięcy złotych)Część nr 4. Zadanie 4 - 5 000 zł (pięć tysięcy złotych)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki a) i b), o których mowa w rozdz. IV. 1. 2) musi spełnić dowolny Wykonawca. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający, na mocy art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy dotyczących:1) sposobu rozliczenia niniejszej umowy w zakresie zmiany okresu rozliczeniowego lub rodzaju dokumentów rozliczeniowych; 2) zmiany części zamówienia powierzonej Podwykonawcom, rezygnacji lub zmiany Podwykonawcy w zakresie niezbędnym do zrealizowania przedmiotu umowy zgodnie z SWZ, w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na dalszą realizację przedmiotu umowy przez Podwykonawcę;3) zmiany lub rezygnacji z podmiotu udostępniającego zasoby, na którego zasoby Wykonawca powoływał się celem wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu; w takim przypadku Wykonawca, jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;4) usunięcia oczywistych błędów pisarskich lub rachunkowych, a także usunięcia zapisów, których wykonanie jest niemożliwe ze względu na obowiązujące przepisy prawa – w zakresie, który jest niezbędny do wyeliminowania błędów; 2. Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 oraz zmian o których mowa w art. w art. 455 ustawy prawo zamówień publicznych, wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-02 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-02 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-01

2021-03-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji elektrycznych - Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie instalacji elektrycznych na działce w Świdnicy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa ul. Spacerowej w miejscowości Kietlin
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wrocław: Wykonanie ogrzewania gazowego w budynku przy ul. Łanowej 2 we Wrocławiu.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa ul. Spacerowej w miejscowości Kietlin
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Remont muru oporowego wraz z ceglaną balustradą i schodami przy ulicy Zamkowej”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI