Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Remont dachu budynku Nr 7 przy ulicy Chrobrego w Pasłęku
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoPasłęk
WojewództwoWarmińsko-mazurskie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
Termin składania wniosków2021-03-26
ZamawiającyURZĄD MIEJSKI W PASŁĘKU
Data publikacji ogłoszenia2021-03-11
Numer ogłoszenia2021/BZP 00016040
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00016040 z dnia 2021-03-11
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane Remont dachu budynku Nr 7 przy ulicy Chrobrego w Pasłęku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W PASŁĘKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524447
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000976/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont dachu budynku nr 7 przy ul. Chrobrego w Pasłęku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.paslek.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.paslek.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarto w:Instrukcja obsługi systemu PZP przeznaczona dla Wykonawcy v.2.2.pdf,Instrukcja zakładania konta na Platformie Zamówień Publicznych.pdf,Regulamin korzystania z platformy ZETO PZP.pdforaz "Podpis Elektroniczny" - na stronie zamowienia.paslek.pl/#/help
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zawarto w § XXIV Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zawarto w § XXIV Specyfikacji Warunków Zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BGK.271.4.2021.ŁZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 267751,13 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana – polegająca na przeprowadzeniu kompleksowego remontu dachu istniejącego, zabytkowego budynku dawnego ratusza staromiejskiego w Pasłęku oraz na wykonaniu towarzyszących prac naprawczych i konserwacyjnych oraz wszelkich prac mających na celu zrealizowanie i oddania do użytkowania zadania inwestycyjnego zgodnie z projektem budowlanym, STWiOR, przedmiarem, opracowanymi przez firmę: Usługi Budowlane COR-CAD mgr inż. Piotr Koroblewski, Decyzją NR 42/21 znak AB.6740.6.8.2021.WR z dnia 10.02.2021r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenie na budowę wydana przez Starostę Elbląskiego, oraz Pozwoleniem WKZ znak WUOZ.ELBLAG.5142.13.2021.MG z dnia 08.02.2021r. Na wykonanie remontu dachu i części budynku Ratusza w Pasłęku wydanego przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie Delegatura w Elblągu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421132-8 - Instalowanie okien
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny. Zgodnie z art. 246 ust. 2 wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia (takich jak nowe pokrycie dachowe, stolarka okienna i inne) – określono w projekcie budowlanym.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej; - Zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę zdolności kredytowej lub środków finansowych w wysokości co najmniej 100 000,00 zł. w tym celu wykonawca przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej; a) Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał doświadczenie tj. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: minimum 2 zadania wykonane (zakończone), polegające na przeprowadzeniu kompleksowego remontu dachu istniejącego, zabytkowego budynku (pod nadzorem konserwatorskim poświadczone przez WUOZ); oraz wykonaniu towarzyszących prac naprawczych i konserwacyjnych i wszelkich prac mających na celu zrealizowanie i oddania do użytkowania doprowadzone przez Wykonawcę co najmniej do podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, świadczącego o zakończeniu realizacji zamówienia, o wartości minimum 300 000,00 PLN (brutto) każde, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, b) Zamawiający wymaga aby Wykonawca skierował do realizacji przedmiotu zamówienia: • kierownika budowy, który winien posiadać uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane) w specjalności konstrukcyjno – budowlanej i architektonicznej, oraz uprawnienia do pełnienia obowiązków kierownika robót konserwatorskich posiadającą kwalifikacje, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( t.j. Dz. U. z 2020, poz 282 z późniejszymi zmianami), która przez okres co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury. (udokumentowane z okresem realizacji potwierdzone przez WUOZ). Kierownik budowy wymagany do realizacji przedmiotowego zadania, minimum 3 lat doświadczenia z uprawnieniami, - wykazać pełnienie samodzielnej funkcji technicznej (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane na stanowisku kierownika budowy: minimum 2 zadania polegającym na realizacji zadania o wartości minimum 300 000,00 PLN (brutto) każde wraz z udziałem w czynnościach odbiorowych świadczących o zakończeniu realizacji zamówienia, • jedną osobę kierującą pracami konserwatorskimi, posiadającą kwalifikacje, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2020, poz 282 z późniejszymi zmianami), która przez okres co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (udokumentowane z okresem realizacji potwierdzone przez WUOZ).Szczegóły w SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie wymagane.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian wysokości wynagrodzenianależnego wykonawcy, w przypadku zmiany:1. stawki podatku od towarów i usług,2. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym, wynagrodzeniu zapracę,3. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lubwysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian dotyczących terminu realizacjizamówienia w przypadku:1. wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiającychprowadzenie prac z obawy na możliwość uszkodzenia obiektu,2. wstrzymaniem prac decyzją Konserwatora Zabytków nie wynikającą z winy lubzaniedbań Wykonawcy,3. zmiany technologii realizacji robót, braku dostępu materiałów lub wystąpienia innejprzyczyny powodującej, że realizacja robót w dotychczas ustalonym terminie jestniemożliwa,- Wykonawca bezzwłocznie zawiadomi Przedstawiciela Zamawiającego w celu określeniawpływu ww. sytuacji na realizację zamówienia
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-26 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.paslek.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-26 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-24
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont i adaptację istniejącego budynku - Tylice
Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
Data dodania22-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont i adaptację istniejącego budynku do celów prowadzenia w nim sali eventowej.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.