Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa Wiejskiego Domu Kultury w miejscowości Brenno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIJEWO
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA WIJEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050706
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PARKOWA 1
1.5.2.) Miejscowość: Wijewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-150
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 655494085
1.5.8.) Numer faksu: 655494755
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wijewo@wijewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wijewo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa Wiejskiego Domu Kultury w miejscowości Brenno
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e7586a9-9889-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070553
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030735/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa Wiejskiego Domu Kultury w miejscowości Brenno
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wijewo/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym
a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,
przekazywane są za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/wijewo/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot.
korespondencji elektronicznej zostały ujęte w rozdziale IX i X SWZ nr RR.271.1.3.2022. Z uwagi na
limit znaków w ogłoszeniu Zamawiający w niniejszym punkcie nie ma możliwości opisać wszystkich
wymagań
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja
2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Urząd Gminy Wijewo ul. Parkowa 1, 64-150 Wijewo.2) Administrator Danych wyznaczył
Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@wijewo.pl lub
pisemnie na adres siedziby Administratora Danych. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w
celu niezbędnym do wypełnienie obowiązku pranego ciążącego na Administratorze Danych na
podstawie ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych w związku z art. 6 ust. 1 lit.
c RODO 4) Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane innym odbiorcom na podstawie
przepisów prawa lub zawartych umów i nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowej. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do
realizacji celu, w którym zostały zebrane, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym
przez przepisy prawa. 6) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania,
ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego,
którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych narusza przepisy RODO. 7) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem
ustawowym, niezbędnym do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 8)
Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RR 271.1.3.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia realizowany jest pod nazwą.: „Przebudowa Wiejskiego Domu Kultury w miejscowości Brenno”:
1.W ramach przedmiotu zamówienia pn. „Przebudowa Wiejskiego Domu Kultury w miejscowości Brenno” przewiduje się w szczególności:
1. Roboty rozbiórkowe – posadzki, okładziny schodów,
2. Modernizacja wywiewu wentylacji z sali,
3. Wykonanie tynków, gładzi gipsowych na ścianach i sufitach wraz z malowaniem,
4. Dostawa i montaż sufitu napinanego – kompletny system,
5. Przygotowanie podłoża pod posadzki i położenie płytek.
6. Wykonanie obudów ściennych oraz listew okiennych, obsadzenie parapetów wewnętrznych,
7. Wykonanie obudów grzejników,
8. Montaż nowej stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej,
9. Instalacje elektryczne - kinkiety
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla „Przebudowa Wiejskiego Domu Kultury w miejscowości Brenno” określa:
- Przedmiar robót [załącznik nr 5 do SWZ]
- Projekt techniczny i wizualizacja [załącznik nr 6 do SWZ]
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych [załącznik nr 7 do SWZ]
Opis przedmiotu zamówienia obejmuje również:
a) - zorganizowanie zaplecza budowy wraz z kosztami niezbędnymi w tym zakresie,
b) -uporządkowanie terenu po wykonaniu przedmiotu zamówienia,
c) - zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osób postronnych,
3. W ramach przedmiotu zamówienia należy zrealizować:
a) zgodnie z poz. 25 oraz poz. 26 przedmiaru robót należy dokonać montażu jednych drzwi dwuskrzydłowych aluminiowych zewnętrznych o łącznej powierzchni 4,160 m2 oraz jednych drzwi dwuskrzydłowych aluminiowych zewnętrznych o łącznej powierzchni 5,122 m2.
Zamawiający wskazuje parametry techniczne stolarki aluminiowej zewnętrznych, do uwzględnienia w wycenie:
Dane techniczne drzwi: - PROFIL: aluminiowy
- KOLOR: antracyt - WYMIARY DRZWI : a) drzwi nr 1: drzwi dwuskrzydłowe zewnętrzne otwierane na zewnątrz – łączna powierzchnia 4,160 m2, w tym jedno skrzydło drzwiowe aluminiowe w pełni wypełnione o wymiarach 2,10 x 1,00, drugie skrzydło drzwiowe aluminiowe w pełni wypełnione o wymiarach 2,10 x 0,70, świetlik nad skrzydłami drzwiowymi z profilu aluminiowego wypełniony szybą zespoloną (nie otwierany) o wymiarach 1,70 x 0,35
b) drzwi nr 2: drzwi dwuskrzydłowe zewnętrzne otwierane na zewnątrz – łączna powierzchnia 5,122 m2, w tym jedno skrzydło drzwiowe aluminiowe w pełni wypełnione o wymiarach 2,10 x 1,00, drugie skrzydło drzwiowe aluminiowe w pełni wypełnione o wymiarach 2,10 x 1,00, świetlik nad skrzydłami drzwiowymi z profilu aluminiowego wypełniony szybą zespoloną (nie otwierany) o wymiarach 2,00 x 0,46.
- WYPOSAŻENIE DRZWI: 1x zamek, klamka/klamka, próg aluminiowy - Współczynnik: U (max 1,1) zgodnie z aktualnymi warunkami technicznymi.
b) zgodnie z pozycją 5 przedmiaru robót należy dokonać montażu: jednej sztuki drzwi o wymiarach: szer. 80cm, wys.200cm, ościeżnica obejmująca, gr. ściany 25cm, drugiej sztuka drzwi o wymiarach: szer. 80cm, wys. 200cm, ościeżnica obejmująca, gr. ściany 38cm.
c) na sali bocznej zgodnie z poz. 13 przedmiaru robót należy zamontować sufit napinany jako kompletny system, według proponowanej wizualizacji zawartej na rys. 8 i rys. 3 z wyłączeniem sztukaterii, która nie stanowi przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wskazuje parametry sufitu napinanego:
- wykonanie konstrukcji pod sufit napinany z systemowych profili aluminiowych (konstrukcja do napięcia błony sufitu o powierzchni 88,96 m2 ). Konstrukcja montowana bezpośrednio do istniejącego sufitu betonowego, przy zachowaniu dystansu od istniejącego sufitu od 8 do10 cm.
- napięcie błony sufitu (błona biała matowa) na powierzchni 88,96 m2.
4. W dokumentacji projektu sali WDK w miejscowości Brenno, w części dotyczącej Aranżacji (wizualizacji) częściowo wykazany został również zakres i opis prac, który nie jest objęty przedmiotem zamówienia i który realizowany będzie w ramach odrębnych zadań (wynika to z zlecenia i opracowania kompletnej aranżacji dla całego obiektu).
Wykonawca do przygotowania i wyceny oferty zobowiązany jest uwzględnić zakres przyjęty w przedmiarze robót ( zał. nr 5 do SWZ).
4. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45210000-2 – Roboty budowlane w zakresie budynków
5. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego w § 11 projektu umowy czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm. ).
Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
6. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w § 11 projektu umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym w: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej. UWAGA: Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych (zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP). Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (lub równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie
odpowiadać wymaganiom zawartym w ustawie Pzp, SWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną
w oparciu o kryteria oceny ofert określone w rozdziale XVI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga składania podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu. Zamawiający wymaga jedynie złożenia oświadczenia, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 ustawy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.
2. Do oferty należy załączyć odpowiednie oświadczenia/dokumenty, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ.
3. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy
(Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) Jeżeli upoważnienie nie
wynika z ogólnie dostępnych danych rejestrowych (wpis KRS, CEIDG) do oferty należy załączyć
dokument potwierdzający umocowanie danej osoby/osób do podpisania oferty.
4. W przypadku gdy Wykonawcę/-ów reprezentuje pełnomocnik, należy do oferty załączyć
pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/-ów określające jego zakres i podpisane przez
osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy/-ów. Pełnomocnictwo składa się w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. Dopuszcza się także złożenie cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa
(sporządzonego uprzednio w postaci papierowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność
cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności
cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub
notariusz (w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2
ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje
kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Cyfrowe odwzorowanie pełnomocnictwa nie może być poświadczone przez upełnomocnionego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu– zgodnie z
Załącznikiem nr 2 do SWZ;
UWAGA: w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, niniejsze
oświadczenie składa każdy z wykonawców osobno;
2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy oferty składanej przez Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo składa się w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. Dopuszcza się także złożenie cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa
(sporządzonego uprzednio w postaci papierowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej
dokonuje mocodawca lub notariusz (w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego
stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to
poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Cyfrowe
odwzorowanie pełnomocnictwa nie może być poświadczone przez upełnomocnionego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy zawarte są we „projekcie umowy” stanowiącym Załącznik
nr 4 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: strona postępowania na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wijewo/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-15 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-13
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Środki ochrony prawnej zostały przewidziane w Dziale IX ustawy PZP i przysługują
wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w
uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku
naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy PZP
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie
zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również
organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 PZP oraz Rzecznikowi Małych
i Średnich Przedsiębiorców.