Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowościach: Olszyny, Gawrzyjałki, Lemany, Rudka, Nowe Gizewo, Korpele, Lipowa Góra Zach., Szczycionek
1.1.8 Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowościach: Olszyny, Gawrzyjałki, Lemany, Rudka, Nowe Gizewo, Korpele, Lipowa Góra Zachodnia, Szczycionek
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
Zakres robót obejmuje przebudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi wewnętrznej w miejscowości Olszyny, dz. nr 414/24, 407 - odcinek o długości – 259 mb., gm. Szczytno, w ramach której zakłada się:
Niniejsza dokumentacja techniczna ma na celu wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej w miejscowości Olszyny ze szczególnym uwzględnieniem poprawienia bezpieczeństwa w ruchu poprzez poprawę geometrii drogi, regulację zjazdu z drogi gminnej wykonanie zjazdów oraz wykonania konstrukcji nawierzchni z betonu asfaltowego.
Projektowane roboty obejmują:
• frezowanie nawierzchni w obrębie skrzyżowań,
• wykonanie niezbędnych prac ziemnych w celu ułożenia podbudowy,
• ułożenie rur osłonowych na instalacjach sieciach zgodnie z uzgodnieniami,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych,
• wykonanie poboczy drogi,
• regulacje studzienek oraz zaworów wodociągowych,
• wykonanie podejść do furtek oraz zjazdów indywidualnych i skrzyżowań z drogami.
Roboty drogowe przewidują:
- roboty przygotowawcze,
- zabezpieczenie terenu,
- geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy drogi,
- wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m,
- wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego,
- wykonanie zjazdów do posesji z betonu asfaltowego,
- podejść do furtek z kostki brukowej o grubości 6 cm,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- wykonanie tymczasowej organizacji ruchu,
- wykonanie oznakowania pionowego.
Parametry geometryczne:
- klasa drogi, - D,
- prędkość projektowej, - 30 km/h,
- kategoria obciążenia ruchem, - KR -1,
- liczba jezdni x ilość pasów ruchu - 1 x 2
- korona drogi -5,50 m.,
- szerokość jezdni - 3,50 m.,
- przekrój poprzeczny jezdni na prostej daszkowy o spadku - 2 %
- spadek łuki poziome: daszkowy - 2 %
- spadek pobocza nie utwardzonego - 5 %
- szerokość pobocza z kruszywa łamanego fr.0/31,5 mm - 2 x 1,0 m.
- szerokość zjazdów z betonu asfaltowego, na posesje zabudowane: wg PZT,
- szerokość zjazdów z bitumicznych na drogi: wg PZT.
Konstrukcja nawierzchni jezdni:
Zgodnie z projektem technologicznym konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 3,5 metra.
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg.PN-EN 13108-1,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg. PN-EN 13108-1,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grubość 20 cm, Is = 1,00; wg. wg PN –EN 13242+A1:2010
-wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5 mm, gr. 10 cm, zagęszczonego mechanicznie wg. PN – EN 13242+A1:2010 cm,
- grunt rodzimy – piasek średni (G-1)
Razem - 38 cm.
Odwodnienie
Przewidziano odwodnienie nawierzchni jezdni drogi przez spływ wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych poza koronę drogi w przyległy teren.
Pobocze o grubości 10 cm należy wykonać z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie fr. 0/31,50 mm, zagęszczonego mechanicznie Is=0,98.
Zjazdy do posesji zabudowanych:
Szerokość wjazdów do zabudowań uzależniona jest od szerokości bram a ich lokalizacja od lokalizacji istniejących i projektowanych wjazdów. Zjazdy indywidualne to zjazdy wg KPED 03.90 (bez rowów) o szerokości od 3,00 do 5,00 metrów.
Konstrukcja zjazdów bitumicznych na drogi boczne i do nieruchomości:
Konstrukcja zjazdów na drogi boczne taka sama jak konstrukcja drogi głównej.
Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.
Konstrukcja nawierzchni podejść do furtek:
- kostka betonowa o gr. - 6 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 zagęszczana mechanicznie gr. - 3-5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm, Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 o gr. - 20 cm,
- podbudowa z z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5mm zagęszczonego mechanicznie
Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 - 10 cm,
- podłoże gruntowe – piasek średni G1,
Razem - 39-41 cm.
Konstrukcja zjazdów na drogi boczne taka sama jak konstrukcja drogi głównej.
Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.
Oznakowanie pionowe w/g Projektu SOR, zaktualizowanego przez Wykonawcę inwestycji drogowej.
Wyrównać powierzchnie terenu znajdującego się za poboczami (ręczne lub mechanicznie rozplantowanie gruntu w celu estetycznego wykończenia).
Zakres robót obejmuje przebudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi wewnętrznej w miejscowości Gawrzyjałki dz. nr 54/2 wraz z włączeniem do drogi powiatowej obejmujące dz. nr ewid. 365, 356/6, gm. Szczytno - odcinek o długości – 192,30 mb., gm. Szczytno, w ramach której zakłada się:
• frezowanie nawierzchni w obrębie skrzyżowania,
• wykonanie niezbędnych prac ziemnych w celu ułożenia podbudowy,
• ułożenie rur osłonowych na instalacjach sieciach zgodnie z uzgodnieniami,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych,
• wykonanie poboczy drogi,
• regulacje studzienek oraz zaworów wodociągowych,
• wykonanie podejść do furtek oraz zjazdów indywidualnych i skrzyżowań z drogami.
Roboty drogowe przewidują:
- roboty przygotowawcze,
- zabezpieczenie terenu,
- geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy drogi,
- wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m,
- wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego,
- wykonanie zjazdów do posesji z betonu asfaltowego,
- podejść do furtek z kostki brukowej o grubości 6 cm,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- wykonanie tymczasowej organizacji ruchu,
- wykonanie oznakowania pionowego.
Parametry geometryczne:
- klasa drogi, - D,
- prędkość projektowej, - 30 km/h,
- kategoria obciążenia ruchem, - KR -1,
- liczba jezdni x ilość pasów ruchu - 1 x 2
- korona drogi -5,50 m.,
- szerokość jezdni - 3,50 m.,
- przekrój poprzeczny jezdni na prostej daszkowy o spadku - 2 %
- spadek łuki poziome: daszkowy - 2 %
- spadek pobocza nie utwardzonego - 5 %
- szerokość pobocza z kruszywa łamanego fr.0/31,5 mm - 2 x 1,0 m.
- szerokość zjazdów z betonu asfaltowego, na posesje zabudowane: wg PZT,
- szerokość zjazdów z bitumicznych na drogi: wg PZT.
Konstrukcja nawierzchni jezdni:
Zgodnie z projektem technologicznym konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 3,5 metra.
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg.PN-EN 13108-1,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg. PN-EN 13108-1,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grubość 20 cm, Is = 1,00; wg. wg PN –EN 13242+A1:2010
-wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5 mm, gr. 10 cm, zagęszczonego mechanicznie wg. PN – EN 13242+A1:2010 cm,
- grunt rodzimy – piasek średni (G-1)
Razem - 38 cm.
Odwodnienie
Przewidziano odwodnienie nawierzchni jezdni drogi przez spływ wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych poza koronę drogi w przyległy teren.
Pobocze o grubości 10 cm należy wykonać z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie fr. 0/31,50 mm, zagęszczonego mechanicznie Is=0,98.
Zjazdy do posesji zabudowanych:
Szerokość wjazdów do zabudowań uzależniona jest od szerokości bram a ich lokalizacja od lokalizacji istniejących i projektowanych wjazdów. Zjazdy indywidualne to zjazdy wg KPED 03.90 (bez rowów) o szerokości od 3,00 do 5,00 metrów.
Konstrukcja zjazdów bitumicznych na drogi boczne i do nieruchomości:
Konstrukcja zjazdów na drogi boczne taka sama jak konstrukcja drogi głównej.
Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.
Konstrukcja nawierzchni podejść do furtek.
- kostka betonowa o gr. - 6 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 zagęszczana mechanicznie gr. - 3-5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm, Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 o gr. - 20 cm,
- podbudowa z z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5mm zagęszczonego mechanicznie
Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 - 10 cm,
- podłoże gruntowe – piasek średni G1.
Razem - 39-41 cm.
Konstrukcja zjazdów na drogi boczne taka sama jak konstrukcja drogi głównej.
Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.
Oznakowanie pionowe w/g Projektu SOR, zaktualizowanego przez Wykonawcę inwestycji drogowej.
Wyrównać powierzchnie terenu znajdującego się za poboczami (ręczne lub mechanicznie rozplantowanie gruntu w celu estetycznego wykończenia).
Zakres robót obejmuje przebudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi wewnętrznej w miejscowości Lemany, dz. nr 15/1, 16/30, 16/36 i 49 - odcinek o długości – 304 mb., gm. Szczytno, w ramach której zakłada się:
Niniejsza dokumentacja techniczna ma na celu wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej w miejscowości Lemany ze szczególnym uwzględnieniem poprawienia bezpieczeństwa w ruchu poprzez poprawę geometrii drogi, regulację zjazdu z drogi gminnej wykonanie zjazdów oraz wykonania konstrukcji nawierzchni z betony asfaltowego.
Projektowane roboty obejmują:
• Frezowanie nawierzchni w obrębie skrzyżowania,
• wykonanie niezbędnych prac ziemnych w celu ułożenia podbudowy,
• ułożenie rur osłonowych na instalacjach sieciach zgodnie z uzgodnieniami,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych,
• wykonanie poboczy drogi,
• regulacje zaworów wodociągowych i gazowych,
• wykonanie zjazdów na posesje,
• wykonanie skrzyżowania,
• wykonanie kanalizacji deszczowej,
• wykonanie ścieków,
• wykonanie przyłączy wodnociągowych.
Roboty drogowe przewidują:
- roboty przygotowawcze,
- zabezpieczenie terenu,
- geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy drogi,
- wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m,
- wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego,
- wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej o grubości 8 cm,
- wykonanie kanalizacji deszczowej,
- wykonanie ścieków z prefabrykatów be tonowych,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- wykonanie tymczasowej organizacji ruchu,
- wykonanie oznakowania pionowego.
Parametry geometryczne:
- klasa drogi, - D,
- prędkość projektowej, - 30 km/h,
- kategoria obciążenia ruchem, - KR -1,
- liczba jezdni x ilość pasów ruchu - 1 x 2
- korona drogi -5,50 – 6,00 m.,
- szerokość jezdni - 3,50 – 4,00 m.,
- przekrój poprzeczny jezdni na prostej daszkowy o spadku - 2 %
- spadek łuki poziome: daszkowy - 2 %
- spadek pobocza nie utwardzonego - 5 %
- szerokość pobocza z kruszywa łamanego fr.0/31,5 mm - 2 x 1,0 m.
- szerokość zjazdów z betonu asfaltowego, na posesje zabudowane: wg PZT -1,
- szerokość zjazdów z bitumicznych na drogi: wg PZT.
Konstrukcja nawierzchni jezdni:
Zgodnie z projektem technologicznym konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 3,5 – 4,0 metra.
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg.PN-EN 13108-1,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg. PN-EN 13108-1,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grubość 20 cm, Is = 1,00; wg. wg PN –EN 13242+A1:2010
-wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5 mm, gr. 10 cm, zagęszczonego mechanicznie wg. PN – EN 13242+A1:2010 cm,
- grunt rodzimy – piasek średni (G-1).
Razem - 38 cm.
Odwodnienie
Przewidziano odwodnienie nawierzchni jezdni drogi przez spływ wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych poza koronę drogi w przyległy teren.
Pobocze o grubości 10 cm należy wykonać z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie fr. 0/31,50 mm, zagęszczonego mechanicznie Is=0,98.
Zjazdy do posesji zabudowanych:
Szerokość wjazdów do zabudowań uzależniona jest od szerokości bram a ich lokalizacja od lokalizacji istniejących i projektowanych wjazdów. Zjazdy indywidualne to zjazdy wg KPED 03.90 (bez rowów) o szerokości od 3,00 do 5,00 metrów.
Konstrukcja zjazdów z kostki betonowej:
- kostka betonowa czerwona o gr. - 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 zagęszczana mechanicznie gr. - 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm, Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 o gr. - 20 cm,
- podbudowa z z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5mm zagęszczonego mechanicznie
Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 - 10 cm,
- podłoże gruntowe – piasek średni G1.
Razem - 43 cm.
Konstrukcja zjazdów na drogi boczne taka sama jak konstrukcja drogi głównej.
Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.
Oznakowanie pionowe w/g Projektu SOR, zaktualizowanego przez Wykonawcę inwestycji drogowej.
Wyrównać powierzchnie terenu znajdującego się za poboczami (ręczne lub mechanicznie rozplantowanie gruntu w celu estetycznego wykończenia).
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
Zakres robót obejmuje przebudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi wewnętrznej w miejscowości Rudka, dz. nr 113/14 i Nowe Gizewo dz. nr 137/34- odcinek o długości – 756 mb., gm. Szczytno, w ramach której zakłada się:
Niniejsza dokumentacja techniczna ma na celu wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej w miejscowości Nowe Gizewo i Rudka ze szczególnym uwzględnieniem poprawienia bezpieczeństwa w ruchu poprzez poprawę geometrii drogi, regulację zjazdu z drogi gminnej wykonanie zjazdów oraz wykonania konstrukcji nawierzchni z betony asfaltowego.
Projektowane roboty obejmują:
• frezowanie nawierzchni w obrębie skrzyżowań,
• wykonanie niezbędnych prac ziemnych w celu ułożenia podbudowy,
• ułożenie rur osłonowych na instalacjach sieciach zgodnie z uzgodnieniami,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych,
• wykonanie poboczy drogi,
• regulacje studzienek oraz zaworów wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i gazowych,
• wykonanie zjazdów indywidualnych i skrzyżowań z drogami.
Roboty drogowe przewidują:
- roboty przygotowawcze,
- zabezpieczenie terenu,
- geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy drogi,
- wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m,
- wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego,
- wykonanie zjazdów do posesji z betonu asfaltowego,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- wykonanie tymczasowej organizacji ruchu,
- wykonanie oznakowania pionowego.
Parametry geometryczne:
- klasa drogi, - D,
- prędkość projektowej, - 30 km/h,
- kategoria obciążenia ruchem, - KR -1,
- liczba jezdni x ilość pasów ruchu - 1 x 2
- korona drogi -5,50 6,00 m.,
- szerokość jezdni - 3,50 – 5,00 m.,
- przekrój poprzeczny jezdni na prostej daszkowy o spadku - 2 %
- spadek łuki poziome: daszkowy - 2 %
- spadek pobocza nie utwardzonego - 5 %
- szerokość pobocza z kruszywa łamanego fr.0/31,5 mm - 2 x 0,5 - 1,0 m.
- szerokość zjazdów z betonu asfaltowego, na posesje zabudowane: wg PZT,
- szerokość zjazdów z bitumicznych na drogi: wg PZT.
Konstrukcja nawierzchni jezdni:
Zgodnie z projektem technologicznym konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 3,5 - 5,0 metra.
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg.PN-EN 13108-1,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg. PN-EN 13108-1,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grubość 20 cm, Is = 1,00; wg. wg PN –EN 13242+A1:2010
-wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5 mm, gr. 10 cm, zagęszczonego mechanicznie wg. PN – EN 13242+A1:2010 cm,
- grunt rodzimy – piasek średni (G-1)
Razem - 38 cm.
Odwodnienie
Przewidziano odwodnienie nawierzchni jezdni drogi przez spływ wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych poza koronę drogi w przyległy teren.
Pobocze o grubości 10 cm należy wykonać z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie fr. 0/31,50 mm, zagęszczonego mechanicznie Is=0,98.
Zjazdy do posesji zabudowanych:
Szerokość wjazdów do zabudowań uzależniona jest od szerokości bram a ich lokalizacja od lokalizacji istniejących i projektowanych wjazdów. Zjazdy indywidualne to zjazdy wg KPED 03.90 (bez rowów) o szerokości od 3,00 do 5,00 metrów.
Konstrukcja zjazdów z kostki betonowej:
- kostka betonowa o gr. - 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 zagęszczana mechanicznie gr. - 3-5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm, Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 o gr. - 20 cm,
- podbudowa z z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5mm zagęszczonego mechanicznie
Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 - 10 cm,
- podłoże gruntowe – piasek średni G1.
Razem - 41-43 cm.
Konstrukcja zjazdów na drogi boczne taka sama jak konstrukcja drogi głównej.
Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.
Oznakowanie pionowe w/g Projektu SOR, zaktualizowanego przez Wykonawcę inwestycji drogowej.
Wyrównać powierzchnie terenu znajdującego się za poboczami (ręczne lub mechanicznie rozplantowanie gruntu w celu estetycznego wykończenia).
Zakres robót obejmuje przebudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi wewnętrznej w miejscowości Korpele, dz. nr 45/9, 45/65 i 45/69 - odcinek o długości – 493 mb., gm. Szczytno, w ramach której zakłada się:
Niniejsza dokumentacja techniczna ma na celu wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej w miejscowości Korpele ze szczególnym uwzględnieniem poprawienia bezpieczeństwa w ruchu poprzez poprawę geometrii drogi, regulację zjazdu z drogi gminnej wykonanie zjazdów oraz wykonania konstrukcji nawierzchni z betonu asfaltowego.
Projektowane roboty obejmują:
• frezowanie nawierzchni w obrębie skrzyżowania,
• wykonanie niezbędnych prac ziemnych w celu ułożenia podbudowy,
• ułożenie rur osłonowych na instalacjach sieciach zgodnie z uzgodnieniami,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych,
• wykonanie poboczy drogi,
• regulacje studzienek kanalizacyjnych oraz zaworów wodociągowych i gazowych,
• wykonanie zjazdów na posesje,
• wykonanie podejść do furtek oraz zjazdów indywidualnych i skrzyżowań z drogami,
• wykonanie przyłączy wodno-kanalizacyjnych.
Roboty drogowe przewidują:
- roboty przygotowawcze,
- zabezpieczenie terenu,
- geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy drogi,
- wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m,
- wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego,
- wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej o grubości 8 cm,
- podejść do furtek z kostki brukowej o grubości 6 cm,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- wykonanie tymczasowej organizacji ruchu,
- wykonanie oznakowania pionowego.
Parametry geometryczne:
- klasa drogi, - D,
- prędkość projektowej, - 30 km/h,
- kategoria obciążenia ruchem, - KR -1,
- liczba jezdni x ilość pasów ruchu - 1 x 2
- korona drogi -5,50 m.,
- szerokość jezdni - 3,50 m.,
- przekrój poprzeczny jezdni na prostej daszkowy o spadku - 2 %
- spadek łuki poziome: daszkowy - 2 %
- spadek pobocza nie utwardzonego - 5 %
- szerokość pobocza z kruszywa łamanego fr.0/31,5 mm - 2 x 1,0 m.
- szerokość zjazdów z betonu asfaltowego, na posesje zabudowane: wg PZT -1,
- szerokość zjazdów z bitumicznych na drogi: wg PZT.
Konstrukcja nawierzchni jezdni:
Zgodnie z projektem technologicznym konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 3,5 metra.
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg.PN-EN 13108-1,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg. PN-EN 13108-1,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grubość 20 cm, Is = 1,00; wg. wg PN –EN 13242+A1:2010
-wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5 mm, gr. 10 cm, zagęszczonego mechanicznie wg. PN – EN 13242+A1:2010 cm,
- grunt rodzimy – piasek średni (G-1)
Razem - 38 cm.
Odwodnienie
Przewidziano odwodnienie nawierzchni jezdni drogi przez spływ wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych poza koronę drogi w przyległy teren.
Pobocze o grubości 10 cm należy wykonać z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie fr. 0/31,50 mm, zagęszczonego mechanicznie Is=0,98.
Zjazdy do posesji zabudowanych:
Szerokość wjazdów do zabudowań uzależniona jest od szerokości bram a ich lokalizacja od lokalizacji istniejących i projektowanych wjazdów. Zjazdy indywidualne to zjazdy wg KPED 03.90 (bez rowów) o szerokości od 3,00 do 5,00 metrów.
Konstrukcja zjazdów z kostki betonowej:
- kostka betonowa czerwona o gr. - 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 zagęszczana mechanicznie gr. - 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm, Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 o gr. - 20 cm,
- podbudowa z z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5mm zagęszczonego mechanicznie
Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 - 10 cm,
- podłoże gruntowe – piasek średni G1.
Razem - 43 cm.
Konstrukcja zjazdów bitumicznych na drogi boczne i do nieruchomości:
Konstrukcja zjazdów na drogi boczne taka sama jak konstrukcja drogi głównej.
Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.
Konstrukcja nawierzchni podejść do furtek.
- kostka betonowa kolor czerwony o gr. - 6 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 zagęszczana mechanicznie gr. - 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm, Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 o gr. - 10 cm,
- podbudowa z z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5mm zagęszczonego mechanicznie
Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 - 10 cm,
- podłoże gruntowe – piasek średni G1.
Razem - 31 cm.
Konstrukcja zjazdów na drogi boczne taka sama jak konstrukcja drogi głównej.
Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.
Oznakowanie pionowe w/g Projektu SOR, zaktualizowanego przez Wykonawcę inwestycji drogowej.
Wyrównać powierzchnie terenu znajdującego się za poboczami (ręczne lub mechanicznie rozplantowanie gruntu w celu estetycznego wykończenia).
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
Zakres robót obejmuje przebudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi wewnętrznej w miejscowości Korpele, dz. nr 60/1, 60/5, 60/14 i 60/16” - odcinek o długości – 265 mb., gm. Szczytno, w ramach której zakłada się:
Niniejsza dokumentacja techniczna ma na celu wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej w miejscowości Korpele ze szczególnym uwzględnieniem poprawienia bezpieczeństwa w ruchu poprzez poprawę geometrii drogi, regulację zjazdu z drogi gminnej wykonanie zjazdów oraz wykonania konstrukcji nawierzchni z betony asfaltowego.
Projektowane roboty obejmują:
• frezowanie nawierzchni w obrębie skrzyżowania,
• wykonanie niezbędnych prac ziemnych w celu ułożenia podbudowy,
• ułożenie rur osłonowych na instalacjach sieciach zgodnie z uzgodnieniami,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych,
• wykonanie poboczy drogi,
• regulacje zaworów wodociągowych i gazowych,
• wykonanie zjazdów na posesje
• wykonanie skrzyżowania,
• wykonanie przyłączy wodnociągowych.
Roboty drogowe przewidują:
- roboty przygotowawcze,
- zabezpieczenie terenu,
- geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy drogi,
- wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m,
- wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego,
- wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej o grubości 8 cm,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- wykonanie tymczasowej organizacji ruchu,
- wykonanie oznakowania pionowego.
Parametry geometryczne:
- klasa drogi, - D,
- prędkość projektowej, - 30 km/h,
- kategoria obciążenia ruchem, - KR -1,
- liczba jezdni x ilość pasów ruchu - 1 x 2
- korona drogi -5,50 m.,
- szerokość jezdni - 3,50 m.,
- przekrój poprzeczny jezdni na prostej daszkowy o spadku - 2 %
- spadek łuki poziome: daszkowy - 2 %
- spadek pobocza nie utwardzonego - 5 %
- szerokość pobocza z kruszywa łamanego fr.0/31,5 mm - 2 x 1,0 m.
- szerokość zjazdów z betonu asfaltowego, na posesje zabudowane: wg PZT -1,
- szerokość zjazdów z bitumicznych na drogi: wg PZT.
Konstrukcja nawierzchni jezdni:
Zgodnie z projektem technologicznym konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 3,5 metra.
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg.PN-EN 13108-1,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg. PN-EN 13108-1,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grubość 20 cm, Is = 1,00; wg. wg PN –EN 13242+A1:2010
-wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5 mm, gr. 10 cm, zagęszczonego mechanicznie wg. PN – EN 13242+A1:2010 cm,
- grunt rodzimy – piasek średni (G-1).
Razem - 38 cm.
Odwodnienie
Przewidziano odwodnienie nawierzchni jezdni drogi przez spływ wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych poza koronę drogi w przyległy teren.
Pobocze o grubości 10 cm należy wykonać z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie fr. 0/31,50 mm, zagęszczonego mechanicznie Is=0,98.
Zjazdy do posesji zabudowanych:
Szerokość wjazdów do zabudowań uzależniona jest od szerokości bram a ich lokalizacja od lokalizacji istniejących i projektowanych wjazdów. Zjazdy indywidualne to zjazdy wg KPED 03.90 (bez rowów) o szerokości od 3,00 do 5,00 metrów.
Konstrukcja zjazdów z kostki betonowej:
- kostka betonowa czerwona o gr. - 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 zagęszczana mechanicznie gr. - 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm, Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 o gr. - 20 cm,
- podbudowa z z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5mm zagęszczonego mechanicznie
Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 - 10 cm,
- podłoże gruntowe – piasek średni G1.
Razem - 43 cm.
Konstrukcja zjazdów na drogi boczne taka sama jak konstrukcja drogi głównej.
Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.
Oznakowanie pionowe w/g Projektu SOR, zaktualizowanego przez Wykonawcę inwestycji drogowej.
Wyrównać powierzchnie terenu znajdującego się za poboczami (ręczne lub mechanicznie rozplantowanie gruntu w celu estetycznego wykończenia).
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
Zakres robót obejmuje przebudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi wewnętrznej obręb geodezyjny Lipowa Góra Zachodnia dz. nr 1/196, 1/197, 1/199, 1/215, 1/216, 1/228, 1/239, 1/250, 1/271 i obręb geodezyjny Szczycionek dz. nr 89/5, gm. Szczytno - odcinek o długości – 1.558 mb., gm. Szczytno, w ramach której zakłada się:
Niniejsza dokumentacja techniczna ma na celu wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej w obrębie geodezyjnym Lipowa Góra Zachodnia i Szczycionek ze szczególnym uwzględnieniem poprawienia bezpieczeństwa w ruchu poprzez poprawę geometrii drogi, regulację zjazdu z drogi gminnej wykonanie zjazdów oraz wykonania konstrukcji nawierzchni z betonu asfaltowego.
Projektowane roboty obejmują:
• frezowanie nawierzchni w obrębie skrzyżowania,
• wykonanie niezbędnych prac ziemnych w celu ułożenia podbudowy,
• ułożenie rur osłonowych na instalacjach sieciach zgodnie z uzgodnieniami,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych,
• wykonanie poboczy drogi,
• regulacje studzienek kanalizacyjnych oraz zaworów wodociągowych i gazowych,
• wykonanie zjazdów na posesje,
• wykonanie podejść do furtek i skrzyżowań z drogami,
• wykonanie przyłączy wodno-kanalizacyjnych.
Roboty drogowe przewidują:
- roboty przygotowawcze,
- zabezpieczenie terenu,
- geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy drogi,
- wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m,
- wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego,
- wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej o grubości 8 cm,
- podejść do furtek z kostki brukowej o grubości 6 cm,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- wykonanie tymczasowej organizacji ruchu,
- wykonanie oznakowania pionowego.
Parametry geometryczne:
- klasa drogi, - D,
- prędkość projektowej, - 30 km/h,
- kategoria obciążenia ruchem, - KR -1,
- liczba jezdni x ilość pasów ruchu - 1 x 2
- korona drogi -5,50 m.,
- szerokość jezdni - 3,50 m.,
- przekrój poprzeczny jezdni na prostej daszkowy o spadku - 2 %
- spadek łuki poziome: daszkowy - 2 %
- spadek pobocza nie utwardzonego - 5 %
- szerokość pobocza z kruszywa łamanego fr.0/31,5 mm - 2 x 1,0 m.
- szerokość zjazdów z betonu asfaltowego, na posesje zabudowane: wg PZT -1,
- szerokość zjazdów z bitumicznych na drogi: wg PZT.
Konstrukcja nawierzchni jezdni:
Zgodnie z projektem technologicznym konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 3,5 metra.
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg.PN-EN 13108-1,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg. PN-EN 13108-1,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grubość 20 cm, Is = 1,00; wg. PN –EN 13242+A1:2010
-wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5 mm, gr. 10 cm, zagęszczonego mechanicznie wg. PN – EN 13242+A1:2010 cm,
- grunt rodzimy – piasek średni (G-1)
Razem - 38 cm.
Odwodnienie
Przewidziano odwodnienie nawierzchni jezdni drogi przez spływ wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych poza koronę drogi w przyległy teren.
Pobocze o grubości 10 cm należy wykonać z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie fr. 0/31,50 mm, zagęszczonego mechanicznie Is=0,98.
Zjazdy do posesji zabudowanych:
Szerokość wjazdów do zabudowań uzależniona jest od szerokości bram a ich lokalizacja od lokalizacji istniejących i projektowanych wjazdów. Zjazdy indywidualne to zjazdy wg KPED 03.90 (bez rowów) o szerokości od 3,00 do 5,00 metrów.
Konstrukcja zjazdów z kostki betonowej:
- kostka betonowa czerwona o gr. - 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 zagęszczana mechanicznie gr. - 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm, Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 o gr. - 20 cm,
- podbudowa z z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5mm zagęszczonego mechanicznie
Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 - 10 cm,
- podłoże gruntowe – piasek średni G1,
Razem - 43 cm.
Konstrukcja zjazdów bitumicznych na drogi boczne i do nieruchomości:
Konstrukcja zjazdów na drogi boczne taka sama jak konstrukcja drogi głównej.
Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.
Konstrukcja nawierzchni podejść do furtek.
- kostka betonowa kolor czerwony o gr. - 6 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 zagęszczana mechanicznie gr. - 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm, Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 o gr. - 10 cm,
- podbudowa z z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5mm zagęszczonego mechanicznie
Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 - 10 cm,
- podłoże gruntowe – piasek średni G1,
Razem - 31 cm.
Konstrukcja zjazdów na drogi boczne taka sama jak konstrukcja drogi głównej.
Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.
Oznakowanie pionowe w/g Projektu SOR, zaktualizowanego przez Wykonawcę inwestycji drogowej.
Wyrównać powierzchnie terenu znajdującego się za poboczami (ręczne lub mechanicznie rozplantowanie gruntu w celu estetycznego wykończenia).
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7