Przebudowa stadionu miejskiego w Pieńsku etap-I

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa stadionu miejskiego w Pieńsku etap-I
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPieńsk
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-16
  • ZamawiającyGMINA PIEŃSK
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00063014
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa stadionu miejskiego w Pieńsku etap-I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIEŃSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821470

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesławiecka 29

1.5.2.) Miejscowość: Pieńsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-930

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 77 86 511-513

1.5.8.) Numer faksu: 75 77 86 405

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowicki@piensk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piensk.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa stadionu miejskiego w Pieńsku etap-I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d132ddc-bc77-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063014

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001735/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa stadionu miejskiego w Pieńsku - etap I

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.piensk.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu
komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji
elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia,
wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej przy użyciu mini
Portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, e PUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty
elektronicznej, e-mail nowicki@piensk.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania
korespondencji elektronicznej:Zamawiający wymaga, aby w tytule maila był podany nr sprawy, co
ułatwi komunikację pomiędzy stronami postępowania. 2) Wszelką korespondencję związaną
zniniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem ePUAP lub pocztyelektronicznej
na adres: nowicki@piensk.com.pl Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze
do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. 3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.Wykonawca
posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku
oraz do formularza do komunikacji.4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały wRegulaminie
korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspxoraz
Regulaminie ePUAP.5) Wykonawca przystępującdo niniejszego postępowania o udzieleniezamówienia
publicznego, akceptuje warunki korzystania zminiPortalu, określone w RegulaminieminiPortalu oraz
zobowiązuje się korzystając z miniPortaluprzestrzegać postanowień tegoregulaminu.6) Maksymalny
rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania
oferty oraz do komunikacji wynosi150 MB.7) Za datę przekazania oferty,oświadczenia, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 pzp,podmiotowych środków dowodowych,przedmiotowych środków dowodowych oraz
innych informacji,oświadczeń lub dokumentów,przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę
ich przekazania naePUAP.8) W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna
(inna niż ofertaWykonawcy i załączniki do oferty)odbywa się elektronicznie za pośrednictwem
dedykowanegoformularzadostępnego na ePUAP orazudostępnionego przez miniPortal (Formularz do
komunikacji).Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiejkorespondencji związanej z niniejszympostępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują
sięnumerem ogłoszenia (BZP).9) Dokumentyelektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne
kopiedokumentów lub oświadczeń składane są przezWykonawcę za pośrednictwem Formularza
dokomunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszczarównież możliwość składania
dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopiidokumentów lub oświadczeń za
pomocą pocztyelektronicznej, na adres email: nowicki@piensk.com.pl Sposób sporządzenia
dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi
być zgody zwymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa RadyMinistrów z dnia 30 grudnia
2020 r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji orazwymagań technicznych
dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o
udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie)10) Zamawiający nie przewidujesposobu
komunikowania się zWykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacjielektronicznej,
wskazanych w SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RozporządzeniaParlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej„RODO”)
(Dz.U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż:1) Administratorem danych osobowych jestPani
Agnieszka Demichowicz Z administratorem można się skontaktować poprzez adres
email:iod@piensk.com.pl lubpisemnie na adres siedziby administratora;2) Administrator
wyznaczyłinspektora ochrony danych, zktórym może się Pani/Pan skontaktować poprzez
emailiod@piensk.com.pl Z inspektorem ochronydanych można się kontaktować we wszystkich
sprawachdotyczących przetwarzania danychosobowych oraz korzystania z praw związanych z
przetwarzaniemdanych;3) zgodnie z treścią art. 6ust. 1 lit. c RODO Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą wcelu realizacji procesu wyboruwykonawcy na podstawie prowadzonego
postępowania o udzieleniezamówienia publicznego, anastępnie realizacji postanowień umownych
związanych z wykonywanymzamówieniem;4) w związku zprzetwarzaniem Pani/Pana danych w celach
wskazanych powyżej, daneosobowe mogą byćudostępniane innym odbiorcom lub kategoriom
odbiorców danych osobowych, napodstawie przepisówprawa oraz zawartych umów powierzenia
przetwarzania danych, jeżeli wymaganebyłoby to w celurealizacji postanowień umownych,5) w
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowychdecyzje nie będąpodejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;6)Pani/Pana dane osobowebędą przechowywane,
zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy – Prawo zamówieńpublicznych przez okres 4 latod dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czastrwania umowy przekracza 4lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;7) posiadaPani/Pan prawo do:a)dostępu do
danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO, przy czymadministrator może żądać odosoby, której
dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mającychna celu sprecyzowanieżądania, w
szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzieleniezamówieniapublicznego;b)
sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, na podstawie art. 16RODO, przyczym skorzystanie
z niniejszego uprawnienia nie może skutkować zmianą wynikupostępowania oudzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresieniezgodnym z ustawą– Prawo zamówień
publicznych;c) ograniczenia przetwarzania danychosobowych, na podstawie art.18 RODO, przy czym
wystąpienie z żądaniem nie ograniczaprzetwarzania danych osobowych doczasu zakończenia
postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego;d) wniesienia skargi doPrezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danychosobowych narusza przepisy
RODO;8) nie przysługuje Pani/Panu prawo do:a)usunięcia lubprzenoszenia danych osobowych,b)
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danychosobowych;9)podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji
postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowałobrakiem możliwości rozpatrzenia oferty
złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ISM.03.271.PN.07.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 5778409,92 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie stadionu miejskiego.
Zakresem robót z podziałem na branże przedstawiono poniżej.1 BRANŻA BUDOWLANA1.1
Prace przygotowawcze, rozbiórkowe.1.2 Roboty ziemne, wymiana gruntu, ułożenie
geowłókniny1.3 Budowa areny lekkoatletycznej z terenami rozgrzewkowym. Montaż osprzętu
lekkoatletycznego mocowanegow podłożu.1.4 Budowa sektora rzutów z nawierzchnią z trawy
naturalnej.1.5 Dostawa i montaż wyposażenia boiska piłkarskiego.1.6 Nawierzchnie ciągów
komunikacyjnych z kostki betonowej o grubości 6 oraz 8 cm.1.7 Obramowanie nawierzchni z
kostki betonowej obrzeżami betonowymi i krawężnikami.1.8 Wykonanie palisady betonowej.1.9
Wykonanie nawierzchni z trawy naturalnej z rolki, parkowej.1.10 Ogrodzenie terenu, ogrodzenie
bieżni, balustrady ochronne.1.11 Budowa murów oporowych żelbetowych, budowa
schodów.1.12 Wykonanie fundamentów pod trybuny zadaszone.2 BRANŻA INSTALACYJNA2.1
Kanalizacja deszczowa2.2 Odwodnienie drenarskie2.3 Odwodnienie liniowe systemem
korytek2.4 Instalacja zraszania płyty boiska piłkarskiego2.5 Przebudowa sieci wodociągowej3
BRANŻA ELEKTRYCZNA3.1 Zasilanie projektowanych obiektów w energię elektryczną3.2
Główna szafa rozdzielcza RG3.3 Rozdział energii elektrycznej3.3.1 Relacja R3 - R4, odcinek 25
mb w kierunku od R4 do R3, linię zakończyć pętlo o dł. 5 mb3.3.2 Relacja RG - R53.3.3 Relacja
RG- PZ3.3.4 Relacja RG- Pp13.3.5 Relacja RG- Pp23.4 Instalacja oświetlenia bieżni3.5 Szafki
rozdzielcze lokalne3.5.1 Szafka R43.6 Instalacja sterująca zraszaczami murawy3.7 Rurarz na
potrzeby instalacji teletechnicznych3.8 Montaż gniazd wtykowych w studniach3.9 Instalacje
uziemień ochronnych i połączeń wyrównawczych na odcinku od R5 do lokalizacji słupa
S13,uziemić fundamenty trybun oraz R4, odcinek PP1-S5, odcinek PP1-SB1/ST2, odcinek
SB/ST2-PP1, odcinekPP2-RG

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

45212210-1 - Roboty budowlane w zakresie jednofunkcyjnych ośrodków sportowych

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł (słownie złotych: trzy miliony 00/100)
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł brutto, polegającą na budowie lub przebudowie jednego obiektu sportowego w którego zakres wchodziła:
• budowa bieżni lekkoatletycznej z nawierzchnią syntetyczną typu SANDWICH z 4 torami na okrężnej i 6 torami na prostej sprinterskiej,
• budowa w wewnętrznej części bieżni płyty piłkarskiej z trawy sianej z warstwą wegetacyjną i warstwą osączającą zgodnie z normą DIN 18035-4,
• wykonanie automatycznego systemu zraszania murawy oraz drenażu pod płytą boiska piłkarskiego odprowadzającego wody deszczowe do kanalizacji deszczowej,
• wykonaniu instalacji wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej.
b) Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej jedną osobą lub osobami, które będą uczestniczyć
w realizacji zamówienia posiadającymi uprawienia zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane ( tekst jedn.: Dz.U. 2020r. Poz. 1333 ze zm.) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i kierowników robót branżowych instalacje sanitarne i elektryczne z uprawnieniami bez ograniczeń.
W przypadku podmiotów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te posiadały równoważne uprawnienia do w/w.
Zamawiający uzna uprawnienia równoważne zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy– w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 1333 ze zm.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji informacji
oDziałalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż
3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji.2)oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku
przynależności dotejsamej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencjiikonsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył
odrębnąofertę,ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczeniaoprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjamipotwierdzającymiprzygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do
udziału wpostępowaniuniezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej3)
Wprzypadkuwykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na
zasadachokreślonych wart. 118 ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych
podmiotówdokumentwymieniony w pkt IX.4.1).4) Zamawiający żąda od wykonawcy
przedstawieniadokumentówwymienionych w pkt IX.4.1),dotyczących podwykonawcy, któremu
zamierza powierzyćwykonanieczęści zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach
lub sytuacjiwykonawca polegana zasadach określonych w art. 118 ustawy.5) W przypadku
wykonawcówubiegających się wspólnie oudzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. IX.4.1)
winiendołączyć każdy podmiotwystępujący wspólnie. Dokument winien być potwierdzony za zgodność
zoryginałem i złożony wformie elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistymzgodnie z § 14 ust. 3Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23
grudnia 2020r. wsprawiepodmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich możeżądaćzamawiający od wykonawcy.6) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkaniapozaterytorium Rzeczpospolitej Polskiej,zamiast dokumentów, o których mowa w
pkt IX.4.1)składadokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejscezamieszkania,potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono
upadłości, jegoaktywami niezarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego
działalnośćgospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on winnej tego rodzaju sytuacji
wynikającej z podobnej proceduryprzewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Dokumenty powinnybyć wystawione niewcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert.7) Jeżeli w kraju, wktórym wykonawcama siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, którejdokument dotyczy,nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt
IX.4. ppkt.5, zastępuje się jeodpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym
odpowiednio oświadczeniewykonawcy, ze wskazaniemosoby albo osób uprawnionych do jego
reprezentacji, lub oświadczenieosoby, której dokument miałdotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli
w kraju, w którym wykonawcama siedzibę lub miejscezamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu
pod przysięgą, złożone przedorganem sądowym lubadministracyjnym, notariuszem, organem
samorządu zawodowego lubgospodarczego, właściwym zewzględu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania wykonawcy. Dokumentypowinny być wystawione niewcześniej niż 3 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony
ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówieniana sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł (słownie złotych: trzy miliony 00/100).2)Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5lat, a jeżeli
okresprowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty
imiejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz
załączeniemdowodów określających,czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami,októrych mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz
któregoroboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie
jestwstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. 3) Wykazu osób,
skierowanychprzez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych zaświadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami natemat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych dowykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności orazinformacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.4) Dokumentów dotyczących
podmiotutrzeciego, w celu wykazania spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby,warunków udziału w postępowaniu jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu
trzeciego.Jeżeli zuzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez
zamawiającegopodmiotowych środków dowodowych, wykonawca składa inne podmiotowe środki
dowodowe, które wwystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego
warunku udziału wpostępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub
finansowej. 5) Powyższedokumenty należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisemzaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie
elektronicznej kopiidokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj.
podpisanej kwalifikowanympodpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Dokumenty potwierdzające parametry techniczne nawierzchni typu SANDWICH, które do oferty musi przedstawić wykonawca:
a. Aktualny certyfikat WA (IAAF) "Product Certificate" dla oferowanej nawierzchni
o wymaganej grubości na bieżnię.
b. Badania potwierdzające zgodność parametrów technicznych proponowanej
nawierzchni z wymaganiami stawianymi przez WA (dawniej IAAF). Badania muszą być
wykonane przez laboratorium sportowe posiadające akredytację WA (IAAF). Badania te,
potwierdzające zgodność parametrów technicznych proponowanej nawierzchni z wymaganiami stawianymi przez WA (IAAF) muszą być dokumentem, na podstawie którego wydano certyfikat produktowy WA (IAAF) (wymieniony w ppkt. a. – Product Certifikcate dla tej nawierzchni.
c. Atest Państwowego Zakładu Higieny lub równoważnej instytucji z państwa
członkowskiego Unii Europejskiej/EFTA.
d. Autoryzacja producenta oferowanej nawierzchni sportowej wydana wykonawcy i
dotycząca przedmiotowego zadania wraz z potwierdzeniem gwarancji.
e. Próbkę oferowanej nawierzchni z oryginalną metryką producenta.
f. Kartę techniczną oferowanego systemu poliuretanowego.
g. Kartę techniczną granulatów SBR oraz EPDM, które będą elementem systemu
nawierzchni syntetycznej bieżni. Karta techniczna musi pokazywać minimum poniższe
parametry techniczne dla obydwóch rodzajów granulatów:
- frakcję granulatu,
- ciężar właściwy,
- gęstość nasypowa,
- wytrzymałość na rozciąganie,
- wydłużenie w chwili zerwania,
- zawartość kauczuku,
- trwałość koloru,
- analiza sitowa.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Wypełniony f o r m u l a r z o f e r t y – załącznik do siwz2) Wykonawca dołącza do ofertyoświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniuwzakresie wskazanym w SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający
brakpodstawwykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień
składaniaofert,tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane
wSWZ.3)Oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie
potwierdzonyodpispełnomocnictwa, w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik o
ile prawodopodpisania oferty nie wynika z dokumentów, do których Zamawiający ma dostęp
bądź zinnychdokumentów dołączonych do oferty. Treść pełnomocnictwa musi
jednoznacznieokreślaćczynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. 4)
Dowódwniesienia w ad i u m z dopiskiem zawierającym oznaczenie postępowania oraz z
określeniemsposobu zwrotuwadium;5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania
wykonawcy dodyspozycjiniezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli
wykonawca,zgodnie z art.125 ust. 5 ustawy, polega na zdolnościach lub sytuacji innych
podmiotów, niezależnie odcharakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, o czym mowa w
punktachIX.6.1) – 7).6)W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówieniawykonawcyzobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument
pełnomocnictwa, zktórego treścibędzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzieleniezamówienia tychwykonawców należy załączyć do
oferty.Pełnomocnictwo powinno byćzałączone do oferty ipowinno zawierać w szczególności
wskazanie:- postępowania ozamówienie publiczne, któregodotyczy,- wszystkich wykonawców
ubiegających się wspólnie oudzielenie zamówieniawymienionych z nazwy z określeniem adresu
siedziby,- ustanowionegopełnomocnika orazzakresu jego umocowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 30 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Pieńsku 60 8382 0001 0000 0202 2000 0060, z oznaczeniem: tryb podstawowy na zadanie pn: „Przebudowa stadionu miejskiego w Pieńsku etap-I”. Wadium musi być na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym
w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Pieńsk,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) termin ważności gwarancji/poręczenia,
5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w
takimprzypadkuwykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
oudzieleniezamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawiezamówieniapublicznego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo podpisane
przezupoważnionychprzedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców w formie oryginału lub
kopiipoświadczonejza zgodność z oryginałem przez notariusza. Złożona oferta musi być
podpisana wtaki sposób,by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących
wspólnie.Pełnomocnictwoskłada się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.2. W
odniesieniu do wymagańpostawionych przez Zamawiającego, każdy z wykonawców
występujących wspólniemusiudokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108
ust. 1 i 2 oraz 109 ust.1pkt.4,5,7-10 ustawy. Warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 pkt 2-3ustawyPZP (pkt VII SIWZ) musi spełniać co najmniej jeden wykonawca
samodzielnie lubwszyscywykonawcy łącznie. 3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia
dokonywane będąwyłącznie zpełnomocnikiem.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówieniapublicznegoponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
oraz za szkody powstałez tytułuczynów niedozwolonych.5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie
ubiegających się oudzieleniezamówienia, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający
zobowiązujewykonawcówprzed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, do
przedłożeniaumowyregulującej współpracę tych podmiotów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami §14. 1 projektu umowy który stanowi załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-16 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal iudostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-16 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

nie dotyczy
2021-05-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę gruntowną termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego - Jawor
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę gruntowną termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI