Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej w ciągu ul. Bolesława Chrobrego, dla działek wyznaczonych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej w ciągu ul. Bolesława Chrobrego, dla działek wyznaczonych pod zabudowę mieszkaniową
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPieńsk
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-17
  • ZamawiającyGMINA PIEŃSK
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00067291
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej w ciągu ul. Bolesława Chrobrego, dla działek
wyznaczonych pod zabudowę mieszkaniową

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIEŃSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821470

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesławiecka 29

1.5.2.) Miejscowość: Pieńsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-930

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757786511-513

1.5.8.) Numer faksu: 757786405

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowicki@piensk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piensk.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej w ciągu ul. Bolesława Chrobrego, dla działek
wyznaczonych pod zabudowę mieszkaniową

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f77da36-bf76-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067291

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001735/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej w ciągu ul. Bolesława Chrobrego, działek wyznaczonych pod zabudowę mieszkaniową.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.piensk.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym
postępowaniukomunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków
komunikacjielektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie
oświadczenia,wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej przy
użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, e PUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
pocztyelektronicznej, e-mail nowicki@piensk.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i
odbieraniakorespondencji elektronicznej:Zamawiający wymaga, aby w tytule maila był podany nr
sprawy, coułatwi komunikację pomiędzy stronami postępowania. 2) Wszelką korespondencję związaną
zniniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem ePUAP lub poczty
elektronicznejna adres: nowicki@piensk.com.pl Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie,
jeżeli dotrzedoZamawiającego przed upływem wymaganego terminu. 3) Wykonawca zamierzający
wziąć udziałwpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawcaposiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty
lubwnioskuoraz do formularza do komunikacji.4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania
iodbieraniakorespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały
wRegulaminiekorzystania z mini Portalu dostępnym
podadresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspxorazRegulaminie e PUAP.5)
Wykonawcaprzystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego, akceptuje
warunkikorzystania zmini Portalu, określone w Regulaminie miniPortalu orazzobowiązuje się
korzystając zminiPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.6) Maksymalnyrozmiar plików
przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofaniaoferty oraz do
komunikacjiwynosi150 MB.7) Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowaw art. 125 ust.
1 pzp,podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych orazinnych informacji,oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datęich
przekazania naePUAP.8) W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja
elektroniczna(inna niż ofertaWykonawcy i załączniki do oferty)odbywa się elektronicznie za
pośrednictwemdedykowanegoformularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez mini
Portal (Formularz dokomunikacji).Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być
szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i
Wykonawcy posługująsięnumerem ogłoszenia (BZP).9) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub
elektronicznekopiedokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem
Formularzadokomunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość
składaniadokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń zapomocą pocztyelektronicznej, na adres email: nowicki@piensk.com.pl Sposób
sporządzeniadokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń musibyć zgody zwymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z
dnia 30 grudnia2020 r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznychdladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
oudzieleniezamówienia publicznego lub konkursie)10) Zamawiający nie przewiduje
sposobukomunikowania się zWykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej,wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
RozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych, zwanedalej„RODO”)(Dz.U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż:1) Administratorem danych
osobowychjest PaniAgnieszka Demichowicz Z administratorem można się skontaktować
poprzezadresemail:iod@piensk.com.pl lub pisemnie na adres siedziby
administratora;2)Administratorwyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan
skontaktowaćpoprzezemailiod@piensk.com.pl Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować
wewszystkichsprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z
prawzwiązanych zprzetwarzaniem danych;3) zgodnie z treścią art. 6ust. 1 lit. c RODO Pani/Pana
daneosoboweprzetwarzane będą w celu realizacji procesu wyboru wykonawcy na
podstawieprowadzonegopostępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie realizacji
postanowieńumownychzwiązanych z wykonywanym zamówieniem;4) w związku z przetwarzaniem
Pani/Panadanych w celachwskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym
odbiorcom lubkategoriomodbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz
zawartych umówpowierzeniaprzetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to w celu realizacji
postanowieńumownych,5) wodniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane wsposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;6)Pani/Pana dane osobowe
będąprzechowywane,zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych przez okres 4 lat
oddnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza4lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;7) posiada Pani/Pan
prawodo:a)dostępu dodanych osobowych, na podstawie art. 15 RODO, przy czym administrator może
żądaćod osoby, którejdane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanieżądania, wszczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie
zamówieniapublicznego;b)sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, na podstawie art.
16RODO, przyczym skorzystaniez niniejszego uprawnienia nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania oudzielenie zamówieniapublicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie nie
zgodnym z ustawą–Prawo zamówieńpublicznych;c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na podstawie art.18RODO, przy czymwystąpienie z żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasuzakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia publicznego;d) wniesienia
skargi do PrezesaUrzędu OchronyDanych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych
osobowych naruszaprzepisyRODO;8) nie przysługuje Pani/Panu prawo do:a)usunięcia lub
przenoszenia danychosobowych,b)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych
osobowych;9)podanie danychosobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego orazrealizacjipostanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało
brakiem możliwościrozpatrzenia ofertyzłożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ISM.03.271.PN.07.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodno-kanalizacyjnej w ciągu ul. Bolesława
Chrobrego, dla działek wyznaczonych pod zabudowę mieszkaniową ”.
W ramach zadania zostaną zrealizowane następujące roboty budowlane:
1. budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Batorego w Pieńsku na odcinku od ul.
Przejazdowej do ul. Gospodarczej i w ciągu dróg wyznaczonych w terenie pod zabudowę
mieszkaniową. Włączenie należy dokonać do istniejącej kanalizacji sanitarnej ks200
w studni oznaczonej indeksem S0 zlokalizowanej na dz. 168/22.
Kanały odprowadzający ścieki sanitarne o łącznej długości L=1533,0 m wykonane będą
z rur PCV-U litych, o sztywności obwodowej SN8 łączonych na uszczelkę. Na sieci
kanalizacyjnej należy wykonać studzienki kanalizacyjne rewizyjne systemowe z kręgów
betonowych DN1200mm, z włazami w klasie D-400 w ilości 36 sztuk.
Z uwagi na fakt, że teren inwestycji nie pozwala na grawitacyjne odprowadzenie ścieków
sanitarnych projektuje się pompownię ścieków P1 oraz odcinek kanalizacji ciśnieniowej
D90, L=278,5 m.
Ścieki zostaną przetłoczone rurociągiem tłocznym PE DN90, SDR17, PE80, PN8
o długości L=278,50m do studni rozprężnej DN1200 betonowej oznaczonej na PZT jako
SR1, a następnie odcinkiem kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej odprowadzone do gminnej
sieci sanitarnej.
2. UWAGA: Wszystkie miejsca kolizji z projektowanym uzbrojeniem w obrębie 10 m przed i za
kolizją należy wykonać ręcznie. Prace ziemne w obrębie budynku należy wykonać ręcznie.
Do działek objętych inwestycją należy doprowadzić min. 1m na teren działki rurociągi
kanalizacyjne i wodociągowe celem uniknięcia ponownego wykonywania robót
budowlanych w pasie drogowym podczas włączania nowych budynków mieszkalnych.
Rurociągi należy zakończyć zasuwami odcinającymi i studniami przelotowymi.
3. Budowę odcinka wodociągu o średnicy DN125 PE-HD PE100 SDR11 o długości 2326,00
mb oraz DN110 PE-HD PE100 SDR11 o długości 3,50 mb. Źródłem zasilania odcinka
wodociągu będzie wodociąg w80 na dz. nr 36 i wA100 na dz. nr 154. Wodociąg należy
połączyć z istniejącymi wodociągami w ulicach krzyżujących się z ul. Batorego zgodnie
z profilami sieci wodociągowej. Węzły na sieci wodociągowej rozwiązać za pomocą
trójników zgrzewanych oraz zasuw żeliwnych z kielichami wciskowymi do PE. Należy
wykonać wodociąg z rur PE-HD PE 100 SDR11 DN125 i 110. Rurociągi wodociągowe
należy posadowić z zagłębieniem minimum 1,7 m. Wodociąg będzie odwadniany
i odpowietrzany za pomocą hydrantów pożarowych nadziemnych DN80 i dodatkowo
odpowietrzany za pomocą przyłączy wodociągowych.
4. Nawierzchnie istniejących dróg gruntowych po zakończeniu inwestycji należy odtworzyć do
stanu pierwotnego z wyrównaniem i utwardzeniem nawierzchni umożliwiającej komunikację
pojazdów mechanicznych.
WAŻNE: Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji technicznej oraz przedmiarze
robót. Przedmiar robót stanowi pomoc w określeniu zakresu robót. Przedmiar robót nie jest
podstawą ilościową do wyceny oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin usunięcia wad i usterek w okresie gwarancj

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 800 000,00 zł (słownie złotych: osiemset tysięcy 00/100)
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej o długości nie mniejszej niż 1 km. Powyższe warunki, mogą spełniać roboty budowlane w jednym lub dwóch zadaniach z osobna dla każdej z sieci i w różnych inwestycjach.
b) Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej jedną osobą lub osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadającymi uprawienia zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane ( tekst jedn.: Dz.U. 2020r. poz. 1333) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. sanitarnej, bez ograniczeń.
W przypadku podmiotów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te posiadały równoważne uprawnienia do w/w.
Zamawiający uzna uprawnienia równoważne zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy– w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 1333).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
informacjioDziałalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonych
niewcześniej niż 3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dorejestru lub
ewidencji.2.oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o
brakuprzynależności do tejsamej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.o
ochronie konkurencji ikonsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innymwykonawcą, który
złożył odrębną ofertę,ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie doudziału w postępowaniu, albo
oświadczenia oprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymiprzygotowanie oferty,oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniuniezależnie odinnego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej3. W
przypadkuwykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów nazasadach
określonych wart. 118 ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniudo tych podmiotów
dokumentwymieniony w pkt IX.4.1).4. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia
dokumentówwymienionych w pktIX.4.1), dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć
wykonanieczęścizamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji
wykonawcapolegana zasadach określonych w art. 118 ustawy.5. W przypadku wykonawców
ubiegających się wspólnie oudzielenie zamówienia, dokumentywymienione w pkt. IX.4.1) winien
dołączyć każdy podmiotwystępujący wspólnie. Dokumentwinien być potwierdzony za zgodność z
oryginałem i złożony w formieelektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
zgodnie z § 14 ust.3Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r.
wsprawiepodmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń,
jakichmożeżądać zamawiający od wykonawcy.6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania pozaterytorium RzeczpospolitejPolskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt
IX.4.1) składadokument lubdokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejscezamieszkania,potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono
upadłości,jegoaktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami,
jegodziałalnośćgospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on winnej tego rodzajusytuacji
wynikającej zpodobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęciatej procedury.
Dokumenty powinnybyć wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przedupływem terminu składania
ofert.7. Jeżeli w kraju, wktórym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub
miejscezamieszkania ma osoba, którejdokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którychmowa
w pkt IX.4. ppkt.5, zastępuje się jeodpowiednio w całości lub w części dokumentemzawierającym
odpowiednio oświadczenie wykonawcy,ze wskazaniem osoby albo osóbuprawnionych do jego
reprezentacji, lub oświadczenie osoby, którejdokument miałdotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibęlubmiejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu
pod przysięgą, złożone przedorganemsądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem
samorządu zawodowegolub gospodarczego,właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkaniawykonawcy. Dokumenty powinny byćwystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy
przedupływem terminu składania ofert.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony
ododpowiedzialności cywilnejw zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówieniana sumęgwarancyjną nie mniejszą niż 800 000,00 zł (słownie złotych: osiemset tysięcy
00/100).2.Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a
jeżeliokresprowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,wartości,
daty imiejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostaływykonane, oraz
załączeniemdowodów określających,czy te roboty budowlane zostaływykonane należycie, przy czym
dowodami, októrych mowa, są referencje bądź innedokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz
którego robotybudowlane zostaływykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie
jest wstanieuzyskaćtych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.3. Wykazu osób, skierowanych
przezwykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenieusług, kontrolę jakości lub kierowanierobotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat
ichkwalifikacji zawodowych,uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonaniazamówieniapublicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacjąopodstawie do dysponowania tymi osobami.4. Dokumentów dotyczących podmiotu
trzeciego, w celuwykazania spełnienia, w zakresie,w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby,warunków udziałuw postępowaniu jeżeliwykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. Jeżeli z
uzasadnionejprzyczynywykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego
podmiotowychśrodkówdowodowych, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, którew
wystarczającysposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunkuudziału w
postępowaniu lubkryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lubfinansowej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Wypełniony f o r m u l a r z o f e r t y – załącznik do siwz2) Wykonawca dołącza
doofertyoświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
wpostępowaniu wzakresie wskazanym w SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód
potwierdzającybrak podstawwykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na
dzieńskładaniaofert,tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe,
wskazanewSWZ.3)Oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub
notarialniepotwierdzonyodpis pełnomocnictwa, w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje
Pełnomocnik oile prawo dopodpisania oferty nie wynika z dokumentów, do których Zamawiający
ma dostępbądź z innychdokumentów dołączonych do oferty. Treść pełnomocnictwa
musijednoznacznie określaćczynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest
upoważniony. 4)Dowód wniesienia w adi u m z dopiskiem zawierającym oznaczenie
postępowania oraz zokreśleniem sposobu zwrotuwadium;5) Pisemne zobowiązanie innych
podmiotów do oddaniawykonawcy do dyspozycjiniezbędnych zasobów na potrzeby wykonania
zamówienia - jeżeliwykonawca,zgodnie z art.125ust. 5 ustawy, polega na zdolnościach lub
sytuacji innychpodmiotów, niezależnie od charakteruprawnego łączących go z nimi stosunków, o
czym mowa wpunktach IX.6.1) – 7).6)W przypadkuwykonawców ubiegających się wspólnie o
udzieleniezamówienia wykonawcy zobowiązani są doustanowienia pełnomocnika.
Dokumentpełnomocnictwa, z którego treści będzie wynikałoumocowanie do reprezentowania w
postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawcównależy załączyć
dooferty.Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawieraćw
szczególnościwskazanie:- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,-wszystkich
wykonawcówubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych znazwy z
określeniem adresusiedziby,- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jegoumocowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 18 000,00 zł (słownie złotych: osiemnaście tysięcy 00/100).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Pieńsku 60 8382 0001 0000 0202 2000 0060, z oznaczeniem: tryb podstawowy na zadanie pn: „Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej w ciągu ul. Bolesława Chrobrego, dla działek wyznaczonych pod zabudowę mieszkaniową”. Wadium musi być na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym
w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Pieńsk,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) termin ważności gwarancji/poręczenia,
5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wtakim
przypadkuwykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniuo
udzieleniezamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy wsprawie
zamówieniapublicznego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo podpisaneprzez
upoważnionychprzedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców w formie oryginału lubkopii
poświadczonejza zgodność z oryginałem przez notariusza. Złożona oferta musi byćpodpisana w
taki sposób,byprawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców
występującychwspólnie.Pełnomocnictwoskłada się w oryginale lub kopii poświadczonej
notarialnie.2. Wodniesieniu do wymagańpostawionych przez Zamawiającego, każdy z
wykonawcówwystępujących wspólnie musiudokumentować, że nie podlega wykluczeniu na
podstawie art. 108ust. 1 i 2 oraz 109ust.1pkt.4,5,7-10 ustawy. Warunki udziału w postępowaniu
określone w art. 112 ust. 2 pkt 2-3ustawyPZP (pkt VII SIWZ) musi spełniać co najmniej jeden
wykonawcasamodzielnie lubwszyscy wykonawcy łącznie. 3. Wszelka korespondencja oraz
rozliczeniadokonywane będąwyłącznie z pełnomocnikiem.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający
się oudzielenie zamówieniapublicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie
umowyoraz za szkody powstałez tytułu czynów niedozwolonych.5. Jeżeli oferta Wykonawców
wspólnieubiegających się oudzielenie zamówienia, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,
Zamawiającyzobowiązujewykonawców przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego, doprzedłożeniaumowy regulującej współpracę tych podmiotów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami §14. 1 projektu umowy który stanowi załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-17 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal iudostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-17 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Nie dotyczy
2021-05-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę nagrzewnicy - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry. Mam do naprawy nagrzewnice: Dedra, Tagred, Galaxy, Master. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI