Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 2617L Pustelnia – Trzebiesza – Darowne na odcinku od km 0+013 do km 1+330,dł. 1,330 km
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OPOLU LUBELSKIM Z SIEDZIBĄ W PONIATOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029613
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młodzieżowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Poniatowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-320
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpsekretariat@opole.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpopole.e-biuletyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 2617L Pustelnia – Trzebiesza – Darowne na odcinku od km 0+013 do km 1+330,dł. 1,330 km
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5007635e-d585-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094883
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005320/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa drogi powiatowej nr 2617L Pustelnia – Trzebiesza – Darowne na odcinku od km 0+013 do km 1+343, dł. 1,330 km
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://opole-lublin.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://opole-lublin.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://opole-lublin.ezamawiajacy.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://opole-lublin.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DT.ZP.2720.03.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót:
a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
- odtworzenie trasy i punktów wysokościowych oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej drogi,
- frezowanie nawierzchni asfaltowych.
b) Poszerzenia
- wykopy mechaniczne w gruncie kat. III-IV,
- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod w-wy konstrukcyjne,
-ulepszone podłoże z piasku stabilizowanego cementem Rm 2,5 Mpa, gr. w-wy 15 cm,
-podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm, gr. w-wy 20 cm,
-podbudowa z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 22 P, gr. w-wy 7 cm,
-ułożenie siatki przeciwspękaniowej o wytrzymałości min 120 kN/m
c) Nawierzchnia
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową,
- wyrównanie podbudowy betonem asfaltowym AC16 P w ilości śr.75 kg/m2
- nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 16 W, w-wa wiążąca gr. w-wy 6 cm,
-skropienie międzywarstwowe,
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S, gr. w-wy 4 cm.
d) Odwodnienie
- rozebranie przepustu rurowego, betonowego wraz z rozbiórką nawierzchni, podbudowy, wykonaniem wykopu,
- wykonanie przepustu z rur karbowanych PEHD o średnicy 80 cm.
- umocnienie wylotów przykanalików brukiem,
- oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy 80 cm,
e) Roboty wykończeniowe
- pobocze utwardzone kruszywem łamanym 0/31,5 mm gr.15 cm i szer.1,00m,
- uzupełnienie gruntem rodzimym poboczy na szer. 0,5 m i gr. 10 cm ,poza kruszywem ,
d) Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
- oznakowanie pionowe
- oznakowanie poziome
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. nie podlegają wykluczeniu2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
8 000,00 zł6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 13 do SWZ.Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-09 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://opole-lublin.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-09 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-08
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Administratorem danych , w tym danych osobowych , jest Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej , przy ul. Młodzieżowej 6 NIP 717-15-53-471 , tel. 81 820 40 72 , 81 820 42 432. Dane osobowe przetwarzane są tylko i wyłącznie w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań zarządcy dróg, w zakresie wynikającym z wykonywania obowiązków na stanowisku pracy , dopełnienie obowiązków określonych w przepisach prawa ,
3. Dane nie będą udostępniane innym podmiotom niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.