Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy różnych artykułów spożywczych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny Nr 1 w Grudziądzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319641
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybickiego 10/22
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 6440400
1.5.8.) Numer faksu: +48 56 6440499
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_1_grudziadz@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
zakład karny
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy różnych artykułów spożywczych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3aef40ee-d4d6-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094884
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022190/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawy różnych artykułów spożywczych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/; https://epuap.gov.pl/wps/portal; zk_1_grudziadz@sw.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanych Formularzy lub za pomocą poczty elektronicznej. Korespondencja przesłana za pomocą Formularzy nie może być szyfrowana.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”; Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP); Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB; We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i wykonawcy posługują się ID postępowania. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 35 MB. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Potwierdzeniem przekazania jest Urzędowe Potwierdzenie wygenerowane przez ePUAP. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Zakład Karny Nr 1, ul. Wybickiego 10/22, 86-300 Grudziądz, tel. 56 64 40 400.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Karnym Nr 1 w Grudziądzu jest Pan Radosław Kulwicki, iod_zk_1_grudziadz, tel. 56 451 54 09.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy różnych artykułów spożywczych prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D.Kw.2232.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 470570,90 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 12
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły zbożowe
Lp. Nazwa artykułu j.m. Szacunkowa ilość
1 2 3 4
1 Bułka tarta kg 1 900
2 Chrupki kukurydziane kg 290
3 Kasza jęczmienna kg 10 000
4 Kasza manna kg 3 500
5 Makaron (typu świderki) kg 18 000
6 Mąka pszenna typu 500 kg 15 000
7 Mąka ziemniaczana kg 50
8 Płatki kukurydziane kg 50
9 Płatki owsiane (błyskawiczne) kg 150
10 Ryż biały kg 10 000
11 Wafle ryżowe bezglutenowe kg 250
4.2.5.) Wartość części: 98897,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15612100-2 - Mąka pszenna
15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż
15613311-1 - Płatki kukurydziane
15613380-5 - Płatki owsiane
15614000-5 - Ryż przetworzony
15614100-6 - Ryż długoziarnisty
15623000-1 - Skrobie
15811100-7 - Chleb
15851100-9 - Makaron niegotowany
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów, przy czym oferta na każdą część podlega odrębnej ocenie:
Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma maksymalną ilość 60 punktów, pozostali wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, stosownie do wzoru:
najniższa cena brutto spośród oferowanych (Cn)
Uzyskana liczba punktów (Xc) = ------------------------------------------------------- x 60
cena brutto z oferty badanej (Cb)
Zamawiający będzie przyznawał punkty za ww. kryterium z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
b) Termin płatności max. (Xt) 40% – nie może być krótszy niż 21 dni
Za powyższe kryterium można otrzymać następującą ilość punktów:
- termin płatności 30 dni – 40 pkt
- termin płatności 21 dni - 20 pkt
W przypadku nie zaznaczenia w formularzu ofertowego proponowanego terminu płatności Zamawiający automatycznie przyjmuje termin płatności 21 dni oraz 20 pkt w tym kryterium.
c) Sposób obliczenia wartości punktowej całej oferty
Wartość punktowa całej oferty (Wo) = wartość punktowa ocenianej oferty za cenę (Xc) + wartość punktowa ocenianej oferty za termin płatności (Xt)
Wartość punktowa całej oferty będzie przyznana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wagi kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą t.j. uzyska największą ilość punktów.
Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Buliony
L.p. Nazwa artykułu j.m. Szacunkowa ilość
1 Barszcz biały w proszku kg 550
2 Rosół drobiowy w proszku kg 3 200
3 Rosół jarzynowy w proszku kg 4 400
4 Zupa pieczarkowa sypka kg 250
5 Żurek w proszku kg 480
4.2.5.) Wartość części: 16069,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15891000-0 - Zupy i buliony
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15891400-4 - Zupy
15891500-5 - Buliony
15892000-7 - Wywary warzywne, ekstrakty, substancje peptydowe i zagęszczacze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów, przy czym oferta na każdą część podlega odrębnej ocenie:
Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma maksymalną ilość 60 punktów, pozostali wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, stosownie do wzoru:
najniższa cena brutto spośród oferowanych (Cn)
Uzyskana liczba punktów (Xc) = ------------------------------------------------------- x 60
cena brutto z oferty badanej (Cb)
Zamawiający będzie przyznawał punkty za ww. kryterium z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
b) Termin płatności max. (Xt) 40% – nie może być krótszy niż 21 dni
Za powyższe kryterium można otrzymać następującą ilość punktów:
- termin płatności 30 dni – 40 pkt
- termin płatności 21 dni - 20 pkt
W przypadku nie zaznaczenia w formularzu ofertowego proponowanego terminu płatności Zamawiający automatycznie przyjmuje termin płatności 21 dni oraz 20 pkt w tym kryterium.
c) Sposób obliczenia wartości punktowej całej oferty
Wartość punktowa całej oferty (Wo) = wartość punktowa ocenianej oferty za cenę (Xc) + wartość punktowa ocenianej oferty za termin płatności (Xt)
Wartość punktowa całej oferty będzie przyznana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wagi kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą t.j. uzyska największą ilość punktów.
Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cukier
L.p. Nazwa artykułu j.m. Szacunkowa ilość
1 Cukier biały kryształ kg 4 600
4.2.5.) Wartość części: 10258,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15831200-4 - Cukier biały
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów, przy czym oferta na każdą część podlega odrębnej ocenie:
Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma maksymalną ilość 60 punktów, pozostali wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, stosownie do wzoru:
najniższa cena brutto spośród oferowanych (Cn)
Uzyskana liczba punktów (Xc) = ------------------------------------------------------- x 60
cena brutto z oferty badanej (Cb)
Zamawiający będzie przyznawał punkty za ww. kryterium z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
b) Termin płatności max. (Xt) 40% – nie może być krótszy niż 21 dni
Za powyższe kryterium można otrzymać następującą ilość punktów:
- termin płatności 30 dni – 40 pkt
- termin płatności 21 dni - 20 pkt
W przypadku nie zaznaczenia w formularzu ofertowego proponowanego terminu płatności Zamawiający automatycznie przyjmuje termin płatności 21 dni oraz 20 pkt w tym kryterium.
c) Sposób obliczenia wartości punktowej całej oferty
Wartość punktowa całej oferty (Wo) = wartość punktowa ocenianej oferty za cenę (Xc) + wartość punktowa ocenianej oferty za termin płatności (Xt)
Wartość punktowa całej oferty będzie przyznana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wagi kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą t.j. uzyska największą ilość punktów.
Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Różne artykuły spożywcze i przyprawy
L.p. Nazwa artykułu j.m. Szacunkowa ilość
1 2 3 4
1 Bazylia suszona mielona kg 20
2 Biszkopty kg 270
3 Budyń czekoladowy kg 150
4 Budyń waniliowy kg 400
5 Cukier waniliowy kg 80
6 Curry w proszku kg 20
7 Cynamon mielony kg 60
8 Czosnek suszony granulowany kg 55
9 Galaretka niskosłodzona kg 310
10 Herbata granulowana kg 1 250
11 Kawa zbożowa kg 2 400
12 Kisiel kg 280
13 Kwasek cytrynowy kg 60
14 Liść laurowy kg 85
15 Majeranek kg 85
16 Papryka suszona ostra mielona kg 125
17 Pieprz czarny mielony kg 230
18 Proszek do pieczenia kg 105
19 Przyprawa do mięsa typu fix kg 30
20 Przyprawa do zup w płynie – typu maggi l 4 100
21 Sól kuchenna jodowana warzona kg 3 900
22 Ziele angielskie kg 80
4.2.5.) Wartość części: 31920,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15620000-0 - Skrobia i produkty skrobiowe
15831000-2 - Cukier
15833100-7 - Desery
15861000-1 - Kawa
15863000-5 - Herbata
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15871000-4 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda
15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych
15871270-7 - Mieszanki przypraw
15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne
15872100-2 - Pieprz
15872400-5 - Sól
15882000-4 - Produkty dietetyczne
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15899000-6 - Proszek do pieczenia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów, przy czym oferta na każdą część podlega odrębnej ocenie:
Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma maksymalną ilość 60 punktów, pozostali wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, stosownie do wzoru:
najniższa cena brutto spośród oferowanych (Cn)
Uzyskana liczba punktów (Xc) = ------------------------------------------------------- x 60
cena brutto z oferty badanej (Cb)
Zamawiający będzie przyznawał punkty za ww. kryterium z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
b) Termin płatności max. (Xt) 40% – nie może być krótszy niż 21 dni
Za powyższe kryterium można otrzymać następującą ilość punktów:
- termin płatności 30 dni – 40 pkt
- termin płatności 21 dni - 20 pkt
W przypadku nie zaznaczenia w formularzu ofertowego proponowanego terminu płatności Zamawiający automatycznie przyjmuje termin płatności 21 dni oraz 20 pkt w tym kryterium.
c) Sposób obliczenia wartości punktowej całej oferty
Wartość punktowa całej oferty (Wo) = wartość punktowa ocenianej oferty za cenę (Xc) + wartość punktowa ocenianej oferty za termin płatności (Xt)
Wartość punktowa całej oferty będzie przyznana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wagi kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą t.j. uzyska największą ilość punktów.
Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dodatki do potraw
L.p. Nazwa artykułu j.m. Szacunkowa ilość
1 2 3 4
1 Ketchup łagodny kg 1 000
2 Majonez kg 2 100
3 Musztarda kg 2 400
4 Ocet spirytusowy 10% l 1 600
4.2.5.) Wartość części: 15137,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15871000-4 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15871110-8 - Ocet lub produkty równoważne
15871230-5 - Ketchup
15871250-1 - Musztarda
15871273-8 - Majonez
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów, przy czym oferta na każdą część podlega odrębnej ocenie:
Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma maksymalną ilość 60 punktów, pozostali wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, stosownie do wzoru:
najniższa cena brutto spośród oferowanych (Cn)
Uzyskana liczba punktów (Xc) = ------------------------------------------------------- x 60
cena brutto z oferty badanej (Cb)
Zamawiający będzie przyznawał punkty za ww. kryterium z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
b) Termin płatności max. (Xt) 40% – nie może być krótszy niż 21 dni
Za powyższe kryterium można otrzymać następującą ilość punktów:
- termin płatności 30 dni – 40 pkt
- termin płatności 21 dni - 20 pkt
W przypadku nie zaznaczenia w formularzu ofertowego proponowanego terminu płatności Zamawiający automatycznie przyjmuje termin płatności 21 dni oraz 20 pkt w tym kryterium.
c) Sposób obliczenia wartości punktowej całej oferty
Wartość punktowa całej oferty (Wo) = wartość punktowa ocenianej oferty za cenę (Xc) + wartość punktowa ocenianej oferty za termin płatności (Xt)
Wartość punktowa całej oferty będzie przyznana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wagi kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą t.j. uzyska największą ilość punktów.
Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty sojowe
L.p. Nazwa artykułu j.m. Szacunkowa ilość
1 Kotlety sojowe kg 650
4.2.5.) Wartość części: 4160,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów, przy czym oferta na każdą część podlega odrębnej ocenie:
Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma maksymalną ilość 60 punktów, pozostali wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, stosownie do wzoru:
najniższa cena brutto spośród oferowanych (Cn)
Uzyskana liczba punktów (Xc) = ------------------------------------------------------- x 60
cena brutto z oferty badanej (Cb)
Zamawiający będzie przyznawał punkty za ww. kryterium z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
b) Termin płatności max. (Xt) 40% – nie może być krótszy niż 21 dni
Za powyższe kryterium można otrzymać następującą ilość punktów:
- termin płatności 30 dni – 40 pkt
- termin płatności 21 dni - 20 pkt
W przypadku nie zaznaczenia w formularzu ofertowego proponowanego terminu płatności Zamawiający automatycznie przyjmuje termin płatności 21 dni oraz 20 pkt w tym kryterium.
c) Sposób obliczenia wartości punktowej całej oferty
Wartość punktowa całej oferty (Wo) = wartość punktowa ocenianej oferty za cenę (Xc) + wartość punktowa ocenianej oferty za termin płatności (Xt)
Wartość punktowa całej oferty będzie przyznana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wagi kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą t.j. uzyska największą ilość punktów.
Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty strączkowe
L.p. Nazwa artykułu j.m. Szacunkowa ilość
1 Fasola JAŚ średni kg 10 000
2 Groch łuskany kg 7 000
4.2.5.) Wartość części: 39750,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15331130-7 - Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa
15331132-1 - Groch przetworzony
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów, przy czym oferta na każdą część podlega odrębnej ocenie:
Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma maksymalną ilość 60 punktów, pozostali wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, stosownie do wzoru:
najniższa cena brutto spośród oferowanych (Cn)
Uzyskana liczba punktów (Xc) = ------------------------------------------------------- x 60
cena brutto z oferty badanej (Cb)
Zamawiający będzie przyznawał punkty za ww. kryterium z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
b) Termin płatności max. (Xt) 40% – nie może być krótszy niż 21 dni
Za powyższe kryterium można otrzymać następującą ilość punktów:
- termin płatności 30 dni – 40 pkt
- termin płatności 21 dni - 20 pkt
W przypadku nie zaznaczenia w formularzu ofertowego proponowanego terminu płatności Zamawiający automatycznie przyjmuje termin płatności 21 dni oraz 20 pkt w tym kryterium.
c) Sposób obliczenia wartości punktowej całej oferty
Wartość punktowa całej oferty (Wo) = wartość punktowa ocenianej oferty za cenę (Xc) + wartość punktowa ocenianej oferty za termin płatności (Xt)
Wartość punktowa całej oferty będzie przyznana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wagi kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą t.j. uzyska największą ilość punktów.
Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przetwory warzywne
L.p. Nazwa artykułu j.m. Szacunkowa ilość
1 Chrzan tarty kg 165
2 Fasolka szparagowa kg 700
3 Groszek konserwowy kg 1 400
4 Koncentrat pomidorowy 30% kg 6 300
5 Kukurydza konserwowa kg 2 000
6 Leczo pieczarkowe kg 2 800
7 Pieczarki pasteryzowane kg 250
4.2.5.) Wartość części: 44060,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15331135-2 - Grzyby przetworzone
15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane
15331427-6 - Skoncentrowany przecier pomidorowy
15331430-0 - Grzyby puszkowane
15331462-3 - Groch puszkowany
15331464-7 - Puszkowana cała fasola
15331470-2 - Kukurydza słodka
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów, przy czym oferta na każdą część podlega odrębnej ocenie:
Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma maksymalną ilość 60 punktów, pozostali wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, stosownie do wzoru:
najniższa cena brutto spośród oferowanych (Cn)
Uzyskana liczba punktów (Xc) = ------------------------------------------------------- x 60
cena brutto z oferty badanej (Cb)
Zamawiający będzie przyznawał punkty za ww. kryterium z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
b) Termin płatności max. (Xt) 40% – nie może być krótszy niż 21 dni
Za powyższe kryterium można otrzymać następującą ilość punktów:
- termin płatności 30 dni – 40 pkt
- termin płatności 21 dni - 20 pkt
W przypadku nie zaznaczenia w formularzu ofertowego proponowanego terminu płatności Zamawiający automatycznie przyjmuje termin płatności 21 dni oraz 20 pkt w tym kryterium.
c) Sposób obliczenia wartości punktowej całej oferty
Wartość punktowa całej oferty (Wo) = wartość punktowa ocenianej oferty za cenę (Xc) + wartość punktowa ocenianej oferty za termin płatności (Xt)
Wartość punktowa całej oferty będzie przyznana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wagi kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą t.j. uzyska największą ilość punktów.
Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przetwory owocowe
L.p. Nazwa artykułu j.m. Szacunkowa ilość
1 Dżem brzoskwiniowy kg 4 000
2 Dżem truskawkowy kg 4 000
3 Kompot truskawkowy l 120
4 Marmolada wieloowocowa kg 7 000
5 Miód naturalny kg 35
4.2.5.) Wartość części: 36354,40 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15332100-5 - Przetworzone owoce
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15332100-5 - Przetworzone owoce
15332230-5 - Marmolady
15332290-3 - Dżemy
15831600-8 - Miód
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów, przy czym oferta na każdą część podlega odrębnej ocenie:
Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma maksymalną ilość 60 punktów, pozostali wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, stosownie do wzoru:
najniższa cena brutto spośród oferowanych (Cn)
Uzyskana liczba punktów (Xc) = ------------------------------------------------------- x 60
cena brutto z oferty badanej (Cb)
Zamawiający będzie przyznawał punkty za ww. kryterium z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
b) Termin płatności max. (Xt) 40% – nie może być krótszy niż 21 dni
Za powyższe kryterium można otrzymać następującą ilość punktów:
- termin płatności 30 dni – 40 pkt
- termin płatności 21 dni - 20 pkt
W przypadku nie zaznaczenia w formularzu ofertowego proponowanego terminu płatności Zamawiający automatycznie przyjmuje termin płatności 21 dni oraz 20 pkt w tym kryterium.
c) Sposób obliczenia wartości punktowej całej oferty
Wartość punktowa całej oferty (Wo) = wartość punktowa ocenianej oferty za cenę (Xc) + wartość punktowa ocenianej oferty za termin płatności (Xt)
Wartość punktowa całej oferty będzie przyznana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wagi kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą t.j. uzyska największą ilość punktów.
Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Tłuszcze
L.p. Nazwa artykułu j.m. Szacunkowa ilość
1 Masło kg 50
2 Margaryna do smarowania pieczywa kg 28 000
3 Olej roślinny jadalny l 4 300
4.2.5.) Wartość części: 108890,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15430000-1 - Tłuszcze jadalne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15411100-3 - Olej roślinny
15431100-9 - Margaryna
15530000-2 - Masło
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów, przy czym oferta na każdą część podlega odrębnej ocenie:
Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma maksymalną ilość 60 punktów, pozostali wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, stosownie do wzoru:
najniższa cena brutto spośród oferowanych (Cn)
Uzyskana liczba punktów (Xc) = ------------------------------------------------------- x 60
cena brutto z oferty badanej (Cb)
Zamawiający będzie przyznawał punkty za ww. kryterium z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
b) Termin płatności max. (Xt) 40% – nie może być krótszy niż 21 dni
Za powyższe kryterium można otrzymać następującą ilość punktów:
- termin płatności 30 dni – 40 pkt
- termin płatności 21 dni - 20 pkt
W przypadku nie zaznaczenia w formularzu ofertowego proponowanego terminu płatności Zamawiający automatycznie przyjmuje termin płatności 21 dni oraz 20 pkt w tym kryterium.
c) Sposób obliczenia wartości punktowej całej oferty
Wartość punktowa całej oferty (Wo) = wartość punktowa ocenianej oferty za cenę (Xc) + wartość punktowa ocenianej oferty za termin płatności (Xt)
Wartość punktowa całej oferty będzie przyznana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wagi kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą t.j. uzyska największą ilość punktów.
Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ryby i przetwory rybne
L.p. Nazwa artykułu j.m. Szacunkowa ilość
1 Burgery rybne panierowane mrożone kg 4 200
2 Miruna kg 450
3 Śledź solony typu matias kg 160
4 Paprykarz szczeciński kg 2 500
5 Sałatka rybna kg 2 500
4.2.5.) Wartość części: 58805,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15221000-3 - Ryby mrożone
15243000-3 - Przetwory z ryb
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów, przy czym oferta na każdą część podlega odrębnej ocenie:
Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma maksymalną ilość 60 punktów, pozostali wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, stosownie do wzoru:
najniższa cena brutto spośród oferowanych (Cn)
Uzyskana liczba punktów (Xc) = ------------------------------------------------------- x 60
cena brutto z oferty badanej (Cb)
Zamawiający będzie przyznawał punkty za ww. kryterium z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
b) Termin płatności max. (Xt) 40% – nie może być krótszy niż 21 dni
Za powyższe kryterium można otrzymać następującą ilość punktów:
- termin płatności 30 dni – 40 pkt
- termin płatności 21 dni - 20 pkt
W przypadku nie zaznaczenia w formularzu ofertowego proponowanego terminu płatności Zamawiający automatycznie przyjmuje termin płatności 21 dni oraz 20 pkt w tym kryterium.
c) Sposób obliczenia wartości punktowej całej oferty
Wartość punktowa całej oferty (Wo) = wartość punktowa ocenianej oferty za cenę (Xc) + wartość punktowa ocenianej oferty za termin płatności (Xt)
Wartość punktowa całej oferty będzie przyznana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wagi kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą t.j. uzyska największą ilość punktów.
Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naturalna woda mineralna
L.p. Nazwa artykułu j.m. Szacunkowa ilość
1 Naturalna woda mineralna gazowana (nasycona CO2) l 9 000
2 Naturalna woda mineralna niegazowana l 3 000
4.2.5.) Wartość części: 6270,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15981200-0 - Gazowane wody mineralne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów, przy czym oferta na każdą część podlega odrębnej ocenie:
Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma maksymalną ilość 60 punktów, pozostali wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, stosownie do wzoru:
najniższa cena brutto spośród oferowanych (Cn)
Uzyskana liczba punktów (Xc) = ------------------------------------------------------- x 60
cena brutto z oferty badanej (Cb)
Zamawiający będzie przyznawał punkty za ww. kryterium z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
b) Termin płatności max. (Xt) 40% – nie może być krótszy niż 21 dni
Za powyższe kryterium można otrzymać następującą ilość punktów:
- termin płatności 30 dni – 40 pkt
- termin płatności 21 dni - 20 pkt
W przypadku nie zaznaczenia w formularzu ofertowego proponowanego terminu płatności Zamawiający automatycznie przyjmuje termin płatności 21 dni oraz 20 pkt w tym kryterium.
c) Sposób obliczenia wartości punktowej całej oferty
Wartość punktowa całej oferty (Wo) = wartość punktowa ocenianej oferty za cenę (Xc) + wartość punktowa ocenianej oferty za termin płatności (Xt)
Wartość punktowa całej oferty będzie przyznana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wagi kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą t.j. uzyska największą ilość punktów.
Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. DOKUMENTY SKŁADANE PRZEZ WSZYSTKICH WYKONAWCÓW DO OFERTY:
1) Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w art. 112 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca składa do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SWZ);
2) Na potwierdzenie wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których stanowi art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, wykonawca składa do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia (zał. nr 3 do SWZ).
2. DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzonego nie wcześniej niż 3 m-ce przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH:
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury – wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed ich złożeniem;
2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzonego nie wcześniej niż 3 m-ce przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
W przypadku wskazania przez wykonawcę w oświadczeniu (zał. nr 3 ), dostępności podmiotowych środków dowodowych, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych podmiotowe środki dowodowe.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w art. 112 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca składa do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SWZ);2) Na potwierdzenie wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których stanowi art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, wykonawca składa do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia (zał. nr 3 do SWZ).
DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH:
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury – wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed ich złożeniem; 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania mocodawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.2) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
3) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
4) Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
5) Na ofertę wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składają się dokumenty:
a) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, które zawiera m.in.: nazwy i adresy członków, nazwę i adres pełnomocnika, zakres pełnomocnictwa, datę udzielenia pełnomocnictwa oraz podpisy przedstawicieli członków, zgodnie z zasadami reprezentacji;
b) oświadczenia wyszczególnione w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6) Jeżeli oferta wykonawców zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądać umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
5. W przypadku wskazania przez wykonawcę w oświadczeniu (zał. nr 3 ), dostępności podmiotowych środków dowodowych, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych podmiotowe środki dowodowe.
6. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
7. W przypadku wątpliwości interpretacyjnych dotyczących rodzajów dokumentów oraz formy ich składania w niniejszym postępowaniu rozstrzygającym jest rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 454 i art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.).2. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności:
1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony;
2) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w załączniku nr 1 do umowy;
3) każdej zmiany która jest korzystna dla zamawiającego lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przy czym zmiana ta nie może dotyczyć wzrostu ceny dostarczanych artykułów.
3. Strona i wykonawca wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy.
4. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu, z zastrzeżeniem pkt 5.
5. Strony i wykonawca dopuszczają możliwość okresowych dostaw artykułów po cenie niższej niż określonej w załączniku nr 1 do umowy (tzw. promocja). Zmiany te nie wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu do umowy.