Przebudowa drogi powiatowej nr 1537R w km 0+016 - 1+448,4 ul. Wyszyńskiego i Żeromskiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1537R w km 0+016 - 1+448,4 ul. Wyszyńskiego i Żeromskiego w Łańcucie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁańcut
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-07-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych w Łańcucie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-10
  • Numer ogłoszenia571790-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 571790-N-2019 z dnia 2019-07-10 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Łańcucie: Przebudowa drogi powiatowej nr 1537R w km 0+016 - 1+448,4 ul. Wyszyńskiego i Żeromskiego w Łańcucie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łańcucie, krajowy numer identyfikacyjny 69065719700000, ul. ul. Polna  , 37-100  Łańcut, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 172 257 448, e-mail lancutzdp@poczta.onet.pl, faks 172 257 448.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-lancut.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka Organizacyjna Powiatu
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.powiat-lancut.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, za pomoc a operatora pocztowego, za pośrednictwem kuriera
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Łańcucie, ul. Grunwaldzka 68, 37-100 Łańcut

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1537R w km 0+016 - 1+448,4 ul. Wyszyńskiego i Żeromskiego w Łańcucie.
Numer referencyjny: ZDP.472.7.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przebudowa drogi powiatowej nr 1537R w km 0+016 - 1+448,4 ul. Wyszyńskiego i Żeromskiego w Łańcucie. Roboty będą polegać na: Wyszyńskiego 1. Roboty Przygotowawcze: Wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych w terenie pagórkowatym lub górskim. Wyznaczenie nawierzchni drogi i stała obsługa geodezyjna budowy. Mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) gr. w-wy do 15cm. Dla skarpy pod budowę muru oporowego: 266*2. Rozbiórki obiektów kubaturowych wraz z odwozem elementów do 20km – analogia. Rozbiórka istniejących studni rewizyjnych wraz ze wszystkimi robotami towarzyszącymi: 31. Rozbiórki obiektów kubaturowych wraz z odwozem elementów do 20km – analogia. Rozbiórka istniejących studzienek ściekowych wraz ze wszystkimi robotami towarzyszącymi: 48. Rozbiórka nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 10cm oraz odwozem gruzu do 20km. Rozebranie warstw nawierzchni bitumicznej na ul. Wyszyńskiego od początku km do ul. Bohaterow wg rzutu z góry: 2881. Rozbiorka nawierzchni drogi nad kanalizacją deszczową DK300 do remontu (wymiany) założono 1,2m szerokości wraz z przecięciem piłą diamentową krawędzi jezdni: 19,3*1,2. Rozbiorka nawierzchni drogi nad kanalizacją deszczową DK400 do remontu (wymiany) założono 1,3m szerokości wraz z przecięciem piłą diamentową krawędzi jezdni: (230,0+199,7)*1,4. Rozbiorka nawierzchni drogi nad kanalizacją deszczową DK500 do remontu (wymiany) założono 1,5m szerokości wraz z przecięciem piłą diamentową krawędzi jezdni: 154,5*1,5. Rozbiorka nawierzchni drogi nad przykanalikami do remontu (wymiany) założono 1,0m szerokości wraz z przecięciem piłą diamentową krawędzi jezdni: 211*1. Rozbiórka podbudowy z kruszywa na głębokość 30cm. Rozbebranie istniejących jednostronnych poboczy wyniesionych różej szerokości założono średnio 0,5m: 1000*0,5. Rozbiórka podbudowy pod chodnikami z nawierzchnią bitumiczną: (695-25)*2. Rozbiórka podbudowy pod nawierzchnią jezdni - wg ilości rozbiórek nawierzchni. Rozbiórka chodników z nawierzchnią bitumiczną: Rozbebranie istniejących chodnników lewostronnych: 1205. Rozbebranie istniejących chodnników prawostronnych przy ul. Bohaterów wraz z demontażem 10szt slupków stalowych: (695-638)*2. Rozbiórka chodników z płyt betonowych: Rozbebranie istniejących chodnników lewostronnych szerokości 1m i 1,5m: (900+695)*1+(1158-900)*1,5. Rozebranie krawężników betonowych wraz z ławą i podsypką oraz oczyszczeniem i odwiezieniem krawężników nienadających się do ponownego wbudowania na odkład. Rozbiórka istniejących krawężników: 2344,6. Rozebranie obrzeży betonowych wraz z ławą i podsypką oraz oczyszczeniem i odwiezieniem na odkład. Rozbiórka istniejących obrzeży betonowych: 1158-25+4+(695-638). Rozbiórka przepustów z rur betonowych z odwozem gruzu - analogia rozbiórka rur kanalizacyjnych DK300, DK400 i DK500. Kanalizacja deszczowa DK300: 368,4+19,3. Kanalizacja deszczowa DK400: 302,7+199,7. Kanalizacja deszczowa DK500: 154,5. Rozbiórka przepustów z rur betonowych z odwozem gruzu - analogia rozbiórka rur przykanalików. Przykanaliki pomiędzy studniami ściekowymi, a rewizyjnymi: 211. Rozebranie słupków do znaków drogowych. Istniejące oznakowanie. Zdjęcie tarcz znaków drogowych. Istniejące oznakowanie przejścia dla pieszych D-6. Regulacja pionowa studni teletechicznych z wymianą pokryw. Studzienki w chodniku: 18. Regulacja pionowa studni kanalizacji sanitarnej. Studzienki w jezdni: 7. 2. Roboty Ziemne: Wykonanie wykopów w gruntach kategorii I-V z transportem urobku na odkład/nasyp na odl. do 1km (suma x 1,1) dla drogi: 2881*0,1. Wykopy pod wymianę rur kanalizacji deszczowej i przykanalików na głębokość średnio 0,4m poniżej warstw konstrukcyjnych. Wykopy pod warstwę konstrukcyjną chodnika. Wykopy pod mur oporowy: (966-700)*0,3*0,5. 3. Odwodnienie Korpusu Drogowego: Wykonanie kanalizacji deszczowej drenażowej z rur z polipropylennu lub HDPE (1/3 po obwodzie od góry część sacząca) o średnicy 300 mm na ławie z suchego betonu. Rury o wytrzymałości obwodowej SN8KPa łączone na uszczelkę gumową. Kanalizacja deszczowa z rur z polipropylenu lub z HDPE o śr. 300 mm na ławie z suchego betonu - wymiana istniejących rur. Wykonanie kanalizacji deszczowej drenażowej z rur z polipropylennu lub HDPE (1/3 po obwodzie od góry część sacząca) o średnicy 400 mm na ławie z suchego betonu. Rury o wytrzymałości obwodowej SN8KPa łączone na uszczelkę gumową. Kanalizacja deszczowa z rur z polipropylenu lub z HDPE o śr. 400 mm na ławie z suchego betonu - wymiana istniejących rur. Wykonanie kanalizacji deszczowej drenażowej z rur z polipropylennu lub HDPE (1/3 po obwodzie od góry część sacząca) o średnicy 500 mm na ławie z suchego betonu. Rury o wytrzymałości obwodowej SN8KPa łączone na uszczelkę gumową. Kanalizacja deszczowa z rur z polipropylenu lub z HDPE o śr. 500 mm na ławie z suchego betonu - wymiana istniejących rur. Wykonanie przykanalików z rur PCV lub PP o średnicy 20cm. Przykanaliki wg ilości istniejącej. Wykonanie studni rewizyjnych. Studnie średnicy120 i 150cm z pokrywą i żeliwnym włazem , przelotowa z osadnikiem średnicy 50cm. W zakresie robót leży ponadto podłączenie rur i przykanalików do studni. Wykonanie studzienek ściekowych. Studzienki średnicy z pokrywą z żeliwną kratką ściekową, z przykanalikiem fi200 i z osadnikiem średnicy 50cm. 4.Podbudowy: Koryta wykonywane mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża w gruntach kat. I-VI, głębokość koryta 53cm. Ilość wg powierzchni pod warstwę stabilizacji. Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie. Oczyszczenie wastwy podbudowy tłuczniowej i podbudowy bitumicznej oraz podbudowy chodnika. Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową; Skropienie warstwy podbudowy bitumicznej i warstwy wiążącej. Warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30 o uziarnieniu 0/31,5 grubości 22 cm. Ilość wg powierzchni wymiany konstrukcji jezdni: 2700. Ilość dla odtworzenia warstw konstrukcyjnych nad wymianionymi rurami kanalizacji deszczowej i przykanalikami. Warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30 o uziarnieniu 0/31,5 grubości 20 cm. Podbudowa chodnika wg ilości nawierzchni chodnika. Warstwa mrozoochronna z gruntu stabilizowanego spoiwem drogowym C1,5/2,0 ≤ 4,0 MPa o grubości 22 cm. Ilość wg powierzchni wymiany konstrukcji jezdni: 2700. Ilość dla odtworzenia warstw konstrukcyjnych nad wymianionymi rurami kanalizacji deszczowej i przykanalikami. Wykonanie podłoża z pospółki ulepszonego (stabilizowanego) cementem, wytrzymałość Rm-2,5MPa, pielęgnowanie przez posypywanie piaskiem i polewanie wodą, grubość warstwy 10cm. Podbudowa chodnika wg ilości nawierzchni chodnika. Wykonanie istniejącej nawierzchni mieszanka mineralno-asfaltową; Profilowanie istniejącej nawierzchni dla uzyskania projektowanych spadków: (0,04*3*690)/2,5. 5. Nawierzchnie: Warstwa wiążąca z AC 16 W grubości 5 cm (KR 1). Ilość na drodze głównej przy pełnej wymianie konstrukcji: 2700. Ilość na drodze głównej przy nakładkach: 4068. Adaptacja zjazdów i skrzyżowań wg ilości frezowania. Warstwa ścieralna z AC 11 S grubości 4 cm (KR 1). Ilość na drodze głównej przy pełnej wymianie konstrukcji: 2700. Ilość na drodze głównej przy nakładkach: 4068. Adaptacja zjazdów i skrzyżowań wg ilości frezowania. Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno: śr. gr. w-wy 0-9cm z odwozem z miejsce wskazane przez Inwestora. Zacinki długości 3m (10,6+3,9+15,2+20,3+10,7+6,4+6,8)*3. Adaptacja zjazdów i skrzyżowań. Nawierzchnia z kostki brukowej, betonowej, kolorowej gr. 6 cm na podsypce cem. - piask. gr. 4 cm - suma +5% na docinki. Wymiana chodnika lewostronnego i prawostronnego: 2421. Nawierzchnia wysp kanalizujących na skrzyżowaniu ul. Wyszyńskiego, ul. Żeromskiego i ul. Polnej: 23+7. Ściek przykrawędziowy z 2 rzędów kostki brukowej obniżony w stosunku do krawędzi jezdni o 2cm: 1300*0,2. Nawierzchnia z kostki brukowej, betonowej, kolorowej gr. 8 cm na podsypce cem. - piask. gr. 4 cm - suma +5% na docinki. Wymiana chodnika lewostronnego i prawostronnego na zjazdach: 143. Ułożenie geosiatki ≥ 70 kN/m, ξ≤3%.Siatka ukladana pod warstwą wiążącą. 6. Roboty Wykończeniowe: Humusowanie z obsianiem skarp przy grubości humusu 5cm. Powierzchnia skarp za wymienionymi krawężnikami poza chodnikami z odjęciem zjazdów i skrzyżowań (szerokość 0,3m na 50% długości drogi): 0,3*1158*0,5. Powierzchnia skarpy za murem oporowym z palisady betonowej (szerokość 0,3m): 0,3*(966-700). Ułożenie płyt ażurowych betonowych na podsypce cementowo-piaskowej grub. 5 cm na skarpie chodnika Ilość 470. 7. Oznakowanie Dróg I Urządzenia Bezpieczeństwa Ruchu: Oznakowanie poziome masami termoplastycznymi (grubość warstwy 3-4mm). Przejście dla pieszych za skrzyżowaniem z ul. Bohaterów : 6*4*0,5. Przejście dla pieszych za ul. Żeromskiego: 6,0*4*0,5. Linia podwójna ciągła przy skrzyżowaniu z ul. Bohaterów (przed i za przejściem dla pieszych): 80*0,2*2. Linie obwodowe wysp kanalizujących na skrzyżowaniu ul. Wyszyńskiego, ul. Żeromskiego i ul. Polnej: 21,5+32,5. Ustawienie pionowych znaków drogowych odblaskowych na słupkach z rur stalowych (znaki+słupki). Znaki wg wykazu Inwestora: 16. Ustawienie poręczy ochronnych sztywnych z pochwytami i poręczami z rur stalowych typu U-12b o rozstawie słupków co 2m. Poręcze ochronne wysokości 110cm w miejsce słupków stalowych przy skrzyżowaniu z ul. Bochaterów po prawej stronie: 22. 8. Elementy Ulic: Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20x30cm na ławie betonowej z oporem wraz z zastosowaniem krawężników łukowych - suma +5* na docinki. Obramowanie jezdni: 2344,6. Obramowanie wysp kanalizujących na skrzyżowaniu ul. Wyszyńskiego, ul. Żeromskiego i ul. Polnej - krawężnik na płask): 22,7+11,7. Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30 x 8cm na ławie betonowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - suma +2% na docinki. Obramowanie zewnętrzne chodnika z odjęciem dlugości muru oporowego: 685+292+148-266-12+11. Obrzeża betonowe na przejściach z grubości chodnika 6cm na 8cm przy zjazdach: 2,5*30. Ustawienie palisady w wymiarach 18x18x120cm na ławie betonowej z obustronnym oporem. Palisada jako mur oporowy przy wyszerzonym chodniku lewostronnym przy działce 2041/1 - koniec muru naprzeciw skrzyżowania z ul. Bohaterów: 966-700. Ustawienie palisady w wymiarach 12x18x80cm na ławie betonowej z obustronnym oporem. Palisada jako mur oporowy przy chodniku lewostronnym przy działce 1984/5 – 12. Żeromskiego 1. Roboty przygotowawcze: Wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych w terenie pagórkowatym lub górskim. Wyznaczenie nawierzchni drogi i stała obsługa geodezyjna budowy. Rozbiórka nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 10cm oraz odwozem gruzu do 20km. Rozebranie warstw nawierzchni bitumicznej na ul. Zeromskiego w obszarze regulowanych studni rewizyjnych i ściekowych - zalożono obszar 0,5m wokół każdej studni: (8+14)*0,5*2. Rozbiórka podbudowy z kruszywa na głębokość 30cm. Rozbiórka podbudowy pod nawierzchnią jezdni - wg ilości rozbiórek nawierzchni. Rozbiórka chodników z płyt betonowych. Rozebranie istniejących chodników lewostronnych i prawostronnych: 688+527. Rozebranie krawężników betonowych wraz z ławą i podsypką oraz oczyszczeniem i odwiezieniem krawężników nienadających się do ponownego wbudowania na odkład. Rozbiórka istniejących krawężników: 547. Rozebranie obrzeży betonowych wraz z ławą i podsypką oraz oczyszczeniem i odwiezieniem na odkład. Rozbiórka istniejących obrzeży betonowych: 531+673. Ścinanie drzew w warunkach utrudnionych (ścinanie częściami lub etapami przy użyciu podnośnika montażowego), fi powyżej130cm wraz z wywiezieniem dłużyc i gałęzi na odległość do 2km w miejsce wskazane przez właścicieli nieruchomości na których rosną drzewa: 2szt. Regulacja pionowa studni kanalizacyjnych z wymianą pokryw. Studzienki w jezdni: 8. Regulacja pionowa studzienek wodnościekowych z wymianą pokryw: Studzienki w jezdni: 14. 2. Roboty ziemne: Wykonanie wykopów w gruntach kategorii I-V z transportem urobku na odkład/nasyp na odl. do 1km (suma x 1,1). Wykopy pod warswę konstrukcyjną chdonika i ścieżki rowerowej. 3. Podbudowy: Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie: Oczyszczenie wastwy podbudowy bitumicznej. Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową: Skropienie warstwy podbudowy bitumicznej i warstwy wiążącej. Warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30 o uziarnieniu 0/31,5 grubości 20 cm. Podbudowa chodnika wg ilości nawierzchni chodnika. Ilość dla konstruowania warstw konstrukcyjnych przy regulowanych studniach kanalizacji deszczowej. Warstwa mrozoochronna z gruntu stabilizowanego spoiwem drogowym C1,5/2,0 ≤ 4,0 MPa o grubości 22 cm;Ilość dla konstruowania warstw konstrukcyjnych przy regulowanych studniach kanalizacji deszczowej. Wykonanie podłoża z pospółki ulepszonego (stabilizowanego) cementem, wytrzymałość Rm-2,5MPa, pielęgnowanie przez posypywanie piaskiem i polewanie wodą, grubość warstwy 10cm. Podbudowa chodnika i ścieżki rowerowej wg ilości nawierzchni chodnika. Wykonanie istniejącej nawierzchni mieszanka mineralno-asfaltową. Profilowanie istniejącej nawierzchni dla uzyskania projektowanych spadków: (0,04*3*330)/2,5. 4. Nawierzchnia: Warstwa wiążąca z AC 16 W grubości 5 cm (KR 1). Ilość na drodze głównej: 2912. Adaptacja zjazdów i skrzyżowań wg ilości frezowania. Warstwa ścieralna z AC 11 S grubości 4 cm (KR 1), Ilość na drodze głównej: 1840. Adaptacja zjazdów i skrzyżowań wg ilości frezowania. Nawierzchnia ścieżki rowerowej: 688. Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno: śr. gr. w-wy 0-9cm z odwozem z miejsce wskazane przez Inwestora. Zacinki długości 3m na zjazdach i skrzyżowaniach z drogą główną na odcinku podniesienia niwelety (od ul. Bohaterów do końca opracowania): (22+4+19)*3. Nawierzchnia z kostki brukowej, betonowej, kolorowej gr. 6 cm na podsypce cem. - piask. gr. 4 cm - suma +5% na docinki. Wymiana chodnika lewostronnego: 587. Ułożenie geosiatki ≥ 70 kN/m, ξ≤3%; Siatka układana pod warstwą wiążącą. 5. Oznakowanie Dróg i Urządzenia Bezpieczeństwa Ruchu; Oznakowanie poziome masami termoplastycznymi (grubość warstwy 3-4mm). Przejście dla pieszych przy ul. Polnej: 6,5*4*0,5. Przejście dla pieszych przy ul. Żeromskiego: 6,0*4*0,5. Oznakowanie ściezki rowerowej: 2*5. 6. Elementy Ulic: Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20x30cm na ławie betonowej z oporem wraz z zastosowaniem krawężników łukowych + 2* na docinki. Oramowanie jezdni: 547*1,02. Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20x30cm na ławie betonowej z oporem - przełożenie istniejących staro użytecznych. Odcinek chodnika do adaptacji wysokościowej na ul.. Żeromskiego przy przejściu dla pieszych: 15. Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej grubości 6cm - kostka starourzyteczna. Odcinek chodnika do adaptacji wysokościowej na ul.. Żeromskiego przy przejściu dla pieszych: 37. Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30 x 8cm na ławie betonowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - suma +2% na docinki. Obramowanie zewnętrzne chodnika z odjęciem dlugości muru oporowego: (531+673)*1,02. Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30 x 8cm na ławie betonowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. Odcinek chodnika do adaptacji wysokościowej na ul.. Żeromskiego przy przejściu dla pieszych: 17,5. Szczegółowy zakres robót określa kosztorys ofertowy, SST stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233142-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-12-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 robotami odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia b) Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone przez Wykonawcę do oferty, metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, - osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu wykonawca składa następujące dokumenty: 1.1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 1.2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 1.3. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 1.4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a)Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 robotami odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia b) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, - osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. c) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, kosztorys ofertowy. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 35 000,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 ze zm.). 6) Wadium w formie pieniężnej należy wpłacać wyłącznie przelewem na konto Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Łańcucie Nr 59 9177 0008 2001 0004 0253 0002 7)W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwotą wadium podanego wyżej rachunku bankowego Zamawiającego. Zaleca się, aby do oferty Wykonawcy załączyli potwierdzenie przelewu kwoty wadium. 8) W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w biurze Zamawiającego – Łańcut ul. Grunwaldzka 68, a do oferty dołączyć kopię, której zgodność z oryginałem poświadczono. Wadium musi być wystawione na Zarząd Dróg Powiatowych w Łańcucie 9) Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywającego zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie. 10) Wykonawca, który we właściwym terminie nie wniesie wadium w akceptowanej formie zostanie z postępowania wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 11) Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie. 12) Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron z zachowaniem warunków określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 2.1. Zmiana terminu realizacji umowy: a) wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających realizację kontraktu w terminie poprzez wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne, siły wyższej uniemożliwiającej prowadzenie robót, dokonywanie odbioru. 2.2 Zmiany osobowe Zmiana osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane w trakcie realizacji przedmiotu umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.3 Zmiana wynagrodzenia::, a) wykonawca będzie miał prawo do zmiany wynagrodzenia w przypadku rezygnacji przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 2.4 Zmiana podwykonawców: Wystąpi konieczność dokonania (za zgodą Zamawiającego) zmiany (nowy podwykonawca musi spełnić takie same warunki jak podwykonawca pierwotny) lub wprowadzenia nowego podwykonawcy z zachowaniem wymagań dotyczących części, które nie mogą być powierzone podwykonawcy lub tez całkowitej rezygnacji z udziału podwykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI