IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-07-18, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
część A |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w podziale na następujące części: Część A Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), położonych na terenie powiatu białostockiego, niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących: nieruchomości, wymienionych poniżej, które przejęte zostały pod drogi w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - w celu ustalenia za nie wysokości odszkodowania; przy wycenie wartości nieruchomości należy uwzględnić między innymi przepisy wynikające z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm): 1.Obręb m. Choroszcz – 1 działka, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr AR.6740.3.13.2017 z dnia 29.05.2017r. i decyzja zmieniająca AR.6740.3.4.2019 z 1 kwietnia 2019r. (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją -działka nr 690/7 o pow.0,0001 ha, BI1B/00161745/8, sygn. akt 94.2019; 2.Obręb Grabówka gm. Supraśl – 1 działka, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr AR.6740.3.25.2018 z dnia 31.01.2019r. (droga powiatowa), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: -działka nr 171/10 o pow.0,5351 ha, BI1B/00105746/5, sygn. akt 85.2019; 3.Obręb Sowlany gm. Supraśl – 9 działek, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr AR.6740.3.25.2018 z dnia 31.01.2019r. (droga powiatowa), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: 1. działka nr 374/3 o pow.0,1130 ha, BI1B/00064534/6, sygn. akt 86.2019; 2. działka nr 373/1 o pow.0,1211 ha, BI1B/00069765/9, 370/10 o pow. 0,0319 ha, i 370/4 o pow. 0,0877 ha, BI1B/00170595/7, sygn. akt 87.2019; 3. działka nr 372/1 o pow.0,0773 ha, brak informacji o KW, sygn. akt 88.2019; 4. działka nr 343/3 o pow.0,0062 ha, BI1B/00069765/9, sygn. akt 89.2019; 5. działka nr 269/1 o pow.0,0105 ha, brak informacji o KW, sygn. akt 90.2019; 6. działka nr 205/5 o pow.0,0099 ha, BI1B/00047577/4, sygn. akt 91.2019; 7. działka nr 268/3 o pow.0,0116 ha, BI1B/00142246/1, sygn. akt 92.2019; 4.Obręb Łapy II gm. Łapy – 8 działek, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr AR.6740.3.26.2018 z dnia 31.01.2019r. (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: 1. działka nr 249/1 o pow.0,0031 ha, BI1B/00228915/9, sygn. akt 62.2019; 2. działka nr 258/1 o pow.0,0138 ha, brak informacji o KW, sygn. akt 63.2019; 3. działka nr 259/1 o pow.0,0403 ha, BI1B/00027819/7, sygn. akt 64.2019; 4. działka nr 260/1 o pow.0,0320 ha, brak informacji o KW, sygn. akt 65.2019; 5. działka nr 261/1 o pow.0,0344 ha, BI1B/00098896/8, sygn. akt 66.2019; 6. działka nr 262/1 o pow.0,0121 ha, BI1B/00082826/2, sygn. akt 67.2019; 7. działka nr 263/1 o pow.0,0150 ha, BI1B/00082827/9, sygn. akt 68.2019; 8. działka nr 264/1 o pow.0,0191 ha, BI1B/00082825/5, sygn. akt 69.2019; 5.Obręb Łapy Łynki gm. Łapy – 16 działek, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr AR.6740.3.26.2018 z dnia 31.01.2019r. (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją; 1. działka nr 22/1 o pow.0,1696 ha, BI1B/00060402/4, sygn. akt 70.2019; 2. działka nr 23/1 o pow.0,0911 ha, BI1B/00047675/1 i 25/1 o pow.0,0248 ha, BI1B/00047675/1, sygn. akt 71.2019; 3. działka nr 24/1 o pow.0,1202 ha, BI1B/00059777/3, sygn. akt 72.2019; 4. działka nr 26/1 o pow.0,3277 ha, brak informacji o KW, sygn. akt 73.2019; 5. działka nr 27/3 o pow.0,0346 ha, BI1B/00059790/0, sygn. akt 74.2019; 6. działka nr 28/1 o pow.0,0246 ha, BI1B/00057321/8, sygn. akt 75.2019; 7. działki nr 29/1 o pow.0,0112 ha, BI1B/00118715/3, sygn. akt 76.2019; 8. działka nr 30/1 o pow.0,0103 ha, BI1B/00056828/5, sygn. akt 77.2019; 9. działka nr 32/1 o pow.0,0108 ha i 33/5 o pow.0,0122 ha, BI1B/00080204/2, sygn. akt 78.2019; 10. działka nr 33/7 o pow.0,0122 ha, BI1B/00146989/9, sygn. akt 79.2019; 11. działka nr 34/1 o pow.0,0137 ha, BI1B/00042373/9, sygn. akt 80.2019; 12. działka nr 35/1 o pow.0,0134 ha, BI1B/00107787/8 i nr 36/1 o pow.0,0082 ha, BI1B/00144927/3, sygn. akt 81.2019; 13. działka nr 37/1 o pow.0,0170 ha, BI1B/00047407/2, sygn. akt 82.2019; 6.Obręb Łaś Toczyłowo gm. Zawady – 2 działki, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr AR.6740.3.29.2018 z dnia 13.03.2019r. (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją; 1. działka nr 80/14 o pow.0,0090 ha, brak informacji o KW, sygn. akt 83.2019; 2. działka nr 80/12 o pow.0,0111 ha, brak informacji o KW, sygn. akt 84.2019; 7.Obręb Łapy gm. Łapy – 1 działka, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr AR.7315D-2/2010 z dnia 18.05.2010r. (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją; -1347/1 o pow.0,0114 ha, brak KW, sygn. akt 7/10 Łącznie 38 działek
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
część B |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w podziale na następujące części: Część B Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących: nieruchomości gruntowych wydzielonych pod drogi publiczne w trybie przepisów art. 98 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami na podstawie: 1. Decyzja Burmistrza Czarnej Białostockiej z dnia 27 grudnia 2018 roku GP.6831.19.2018; Obręb Czarna Białostocka działki o nr 1490/1 o pow. 0.1708 ha, działka nr 1493/1 o pow. 0.0054 ha, działka nr 1493/3 o pow. 0.0383 ha, działka nr 1493/5 o pow. 0.0153 ha, Księga wieczysta nr BI1B/00217553/3, sygn. akt GKN.683.93.2019; 2. Decyzja Burmistrza Choroszczy z 10 lipca 2018r. nr G-I.6831.51.2018 (pod drogę gminną); obręb Klepacze, gm. Choroszcz, nr działki: 261/12 o pow. 0,0726 ha, księga wieczysta BI1B/00028301/0, sygn. akt GKNII.683.97.2019; 3. Decyzja Burmistrza Choroszczy z 28 lutego 2019r. nr G-I.6831.102.2018 (pod drogę powiatową) - obręb Klepacze, gm. Choroszcz, nr działki: 400/10 o pow. 0,0065 ha, brak informacji o kw, sygn. akt GKNII.683.98.2019;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
część C |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w podziale na następujące części: Część C Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości, oznaczonej jako działka nr 93/229 o pow. 0.0116 ha położonej w obr. 18 Pieczurki m. Białystok, stanowiącej własność Gminy Białystok, której Sad Rejonowy IX Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą BI1B/00018604/1. W ramach realizacji przedmiotowego opracowania należy określić wysokość zwaloryzowanego odszkodowania dla potrzeb rozliczenia wzajemnych świadczeń. Opracowanie jest niezbędne w prowadzonym postępowaniu o zwrot wywłaszczonej nieruchomości w trybie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami sprawa nr GKNII.6821.9.2018.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
część D |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w podziale na następujące części: Część D Wykonanie operatu szacunkowego określającego wysokość odszkodowania z tytułu zmniejszenia wartości nieruchomości, oznaczonej jako działka nr 1341 o pow. 0.4783 ha położonej w obr. GRÓDEK gm. GRÓDEK, dla której Sad Rejonowy IX Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą BI1B/00093909/8, z uwagi na budowę linii elektroenergetycznej relacji RS Gródek – RPZ4, będącej odgałęzieniem od zasilania słupowej napowietrznej sieci transformatorowej SN/nn 15/04 kV typu STS 20/100, w tym posadowieniu na nieruchomości słupa rozstawnego, trzyżerdziowego w kształcie litery „A” z podpora zakotwiczona poza granicą działki nr 1341 – na potrzeby postępowania odszkodowawczego prowadzonego w trybie art. 128 ust. 4 w związku z art. 129 ust. 5 pkt.3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami sprawa nr GKNII.6821.45.2018.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
część E |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w podziale na następujące części: Część E Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości stanowiących własność powiatu (wartość rynkową), niezbędnych w prowadzonych postępowaniach, dotyczących: aktualizacji opłat z tytułu trwałego zarządu gruntów, a także gruntów niezabudowanych nabywanych lub zbywanych przez Powiat Białostocki;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 56
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: