Przebudowa drogi powiatowej NR 1513 R na odcinkach km 1+360 - 2+286,50; km 3+145

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi powiatowej NR 1513 R na odcinkach km 1+360 - 2+286,50; km 3+145 - 3+233,50; km 4+092,36 - 4+785 działki nr 685 , 714 m. Zalesie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁańcut
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-07-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych w Łańcucie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-10
  • Numer ogłoszenia571853-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 571853-N-2019 z dnia 2019-07-10 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Łańcucie: Przebudowa drogi powiatowej NR 1513 R na odcinkach km 1+360 - 2+286,50; km 3+145 - 3+233,50; km 4+092,36 - 4+785 działki nr 685 , 714 m. Zalesie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łańcucie, krajowy numer identyfikacyjny 69065719700000, ul. ul. Polna  , 37-100  Łańcut, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 172 257 448, e-mail lancutzdp@poczta.onet.pl, faks 172 257 448.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-lancut.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka organizacyjna Powiatu
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.powiat-lancut.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, za pomoc a operatora pocztowego, za pośrednictwem kuriera
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Łańcucie, ul. Grunwaldzka 68, 37-100 Łańcut

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej NR 1513 R na odcinkach km 1+360 - 2+286,50; km 3+145 - 3+233,50; km 4+092,36 - 4+785 działki nr 685 , 714 m. Zalesie.
Numer referencyjny: ZDP.472.8.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przebudowa drogi powiatowej NR 1513 R na odcinkach km 1+360 - 2+286,50; km 3+145 - 3+233,50; km 4+092,36 - 4+785 działki nr 685 , 714 m. Zalesie. Roboty będą polegać na: 1. Roboty przygotowawcze: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych (drogi) w terenie równinnym wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą odcinek nr 1 km 1+360- 2+286,50=0,9265 km, odcinek nr 2 km 3+145- 3+233,50=0,0885 km odcinek nr 3 km 4+092,36 - 4+785=0,69264 km, ogółem = 1,70764 . Rozebranie części przelotowej przepustów z rur o średnicy 30 - 50 cm z uprzednim odkopaniem przepustów z wywiezieniem materiałów z rozbiórki na odl. do 1 km - zjazdy, odcinek nr 1 km 1+360- 2+286,50 - 100 mb odcinek nr 2 km 3+145- 3+233,50 - 10 mb, odcinek nr 3 km 4+092,36 - 4+785 - 105 mb , ogółem = 215 mb. Rozebranie nawierzchni z mieszanek bitumiczno - mineralnych gr 6 cm, odcinek nr 1 km 1+360- 2+286,50 - 20 m2 ,odcinek nr 2 km 3+145- 3+233,50 - 20 m2, odcinek nr 3 km 4+092,36 - 4+785 - 10 m2, ogółem = 50 m2. Rozebranie nawierzchni z kruszywa na zjazdach gr 25 cm, odcinek nr 1 km 1+360- 2+286,50 - 200 m2 , odcinek nr 2 km 3+145- 3+233,50 - 20 m2 , odcinek nr 3 km 4+092,36 - 4+785 -210 m2, ogółem = 430 m2. Rozebranie barier ochronnych dla pieszych odcinek nr 1 km 1+360- 2+286,50 - 8 mb, odcinek nr 2 km 3+145- 3+233,50 - 3 mb , odcinek nr 3 km 4+092,36 - 4+785 - 2 mb , ogółem = 13 mb . Mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o gr. warstwy 15 cm, odcinek nr 1 km 1+360- 2+286,50 - 926,50 - 100(zjazdy)=826,50x4,00=3306,00, odcinek nr 2 km 3+145- 3+233,50 - 73,50-9=64,50x4,00=258,00 odcinek nr 3 km 4+092,36 - 4+785 - 692,64 -105(zjazdy)=587,64x4,00=2350.56, ogółem = 5914,56 m2. 2. Roboty ziemne: Wykonanie nasypów z gruntu niewysadzinowego piaskowego pozyskanego przez wykonawcę i dostarczone na budowę - wyrównanie terenu odcinek nr 1 km 1+360- 2+286,50 - 926,50 odcinek nr 2 km 3+145- 3+233,50 - 73,50, odcinek nr 3 km 4+092,36 - 4+785 - 692,64, ogółem = 1692,64x1,00m3/mb=1692,64 m3 . Koryto wykonywane mechanicznie na poszerzeniu w gruncie kat. II-IV, głębokość koryta 15 cm - odcinek nr 1 km 1+360- 2+286,50 - 926,50 x0,50 =463,25 m2 odcinek nr 2 km 3+145- 3+233,50 - 1,50x3,00=4,5x2=9,00 m2, odcinek nr 3 km 4+092,36 - 4+785 - 692,64x0,50 =346,32 m2, ogółem = 818,57 m2 . 3. Podbudowy: Wykonanie warstwy ulepszonego z gruntu stabilizowanego cementem o RM=2,5 Mpa (w betoniarce) gr 15 cm na poszerzeniach - obmiar jak poz. 7 = 818,57 m2 . Wykonanie warstwy ulepszonego z gruntu stabilizowanego cementem o RM=1,5 Mpa (w betoniarce) gr 10 cm na chodniku i zjazdach indywidualnych odcinek nr 1 km 1+360- 2+286,50 - 926,50 odcinek nr 2 km 3+145- 3+233,50 - 73,5, odcinek nr 3 km 4+092,36 - 4+785 - 692,64, ogółem = 1692,64x2,00=3385,28 m2 - 28,00m2 zjazdy publiczne odcinek 2=3357,28 m2. Wykonanie warstwy ulepszonego z gruntu stabilizowanego cementem o RM=1,5 Mpa (w betoniarce) gr 20 cm na zjazdach publicznych i chodniku przy przejściu odcinek 2 ,odcinek nr 2 km 3+145- 3+233,50 - 28,00 +4,50, ogółem = 32,50 m2. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - na poszerzeniach - obmiar jak poz. 7 = 818,57. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 25 cm - na zjazdach indywidualnych i publicznych- odcinek 1 - 20x12 =240,00 m2, odcinek 2 - 1x12+2x14=36,00,00 m2 odcinek 3 - 21x12 = 252,00 m2, ogółem = 528,00 m2. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - na chodniku odcinek nr 1 km 1+360- 2+286,50 - 926,50, odcinek nr 2 km 3+145- 3+233,50 - 73,50 odcinek nr 3 km 4+092,36 - 4+785 - 692,64, ogółem = 1692,64x2,00=3385,28 m2 - zjazdy 528,00 = 2857,28 m2 . 4. Nawierzchnie: Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr 5 cm na chodniku - obmiar jak poz. 13 = 2857,28 m2 w tym 10% czerwona . Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr 3 cm na zjazdach - obmiar jak poz. 12 = 528 m2 +5,0 odc.2 = 533,00 m2 w tym 10% czerwona. Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 11W KR - 1 - warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 4 cm - obmiar jak pozycja 7 = 818,57 m2. Wyrównanie nawierzchni warstwą z betonu asfaltowego AC 11W - odcinek nr 1 km 1+360- 2+286,50 - 926,50 x2,75 = 2547,88 m2, odcinek nr 2 km 3+145- 3+233,50 - 20,00 m2 , odcinek nr 3 km 4+092,36 - 4+785 - 692,64 x2,75 =1904,76 m2, ogółem = 4472,64 m2x0,15 = 670,90 t . Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 11S KR - 1 - warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 4 cm - odcinek nr 1 km 1+360- 2+286,50 - 926,50 x5,50 = 5095,75 m2, odcinek nr 2 km 3+145- 3+233,50 - 20,00 m2, odcinek nr 3 km 4+092,36 - 4+785 - 692,64 x5,50= 3809,52 m2 , ogółem = 8925,27 m2. 5. Elementy ulic: Ułożenie krawężników betonowych 15x30x100 na ławie betonowej z oporem -odcinek nr 1 km 1+360- 2+286,50 - 926,50, odcinek nr 2 km 3+145- 3+233,50 - 73,50+9,00 =82,50, odcinek nr 3 km 4+092,36 - 4+785 - 692,64, ogółem =1702,00 mb . Ułożenie obrzeży betonowych 6x20x100 na ławie betonowej z oporem - odcinek nr 1 km 1+360- 2+286,50 - 926,50 +2,00 odcinek nr 2 km 3+145- 3+233,50 - 73,50+3,00+5,00 = 81,50 +2,00, odcinek nr 3 km 4+092,36 - 4+785 - 692,64 +2,00, ogółem = 928,50+83,50+694,64 =1707,00 mb. 6. Odwodnienie pasa drogowego i roboty wykończeniowe: Kanały z rur PVC. Rurociągi PVC wyrtzymałościowe o średnicy zewnętrznej 200 mm wraz z podłożem z piasku gr 15 cm, łączone na wcisk - odcinek nr 1 km 1+360- 2+286,50 - 22,00 odcinek nr 2 km 3+145- 3+233,50 - 3,00, odcinek nr 3 km 4+092,36 - 4+785 - 22,00, ogółem = 47,00 mb. Kanały z rur PVC. Rurociągi PVC wyrtzymałościowe o średnicy zewnętrznej 400 mm wraz z podłożem z piasku gr 15 cm, łączone na wcisk - 24,00 mb. Wykonanie studzienki ściekowej z rury bet fi 500 wraz z kratą żeliwną typ ciężki odcinek 1 -2 szt odcinek 2 - 1 szt. odcinek 3 - 2 szt = 5 szt. Przepust z rur pcv fi 800 wytrzymałościowe z podłożem z kruszywa gr 30 cm, -odc. 1 - przedłużenie istniejącego przepustu o 3,00 wraz z ścianką czołową na mokro o wymiarach 4,00x2,00 - kpl.. Przepust z rur pcv fi 600 wytrzymałościowe z podłożem z kruszywa gr 30 cm, -odc. 1 - przedłużenie istniejącego przepustu o 2,00 wraz z ścianką czołową na mokro o wymiarach 3,00x2,00 - kpl.. Wykonanie ścianek czołowych betonowych prefabrykowanych skrzydełkowych z płytą denną na wlocie i wylocie kanału PCV fi 200 obmiar jak poz.23 - 5 szt. Wykonanie ścianek czołowych betonowych prefabrykowanych skrzydełkowych z płytą denną na wlocie i wylocie kanału PCV fi 400 - 8 szt. Wykonanie ścianki oporowej typu L na ławie betonowej wysokości 1,0 - 2,00 - odcinek 1 2+000 - 2+075 - 75,00 mb . Wykonanie ścieku betonowego 50x50x15 na ławie betonowej odcinek 1 -km 1+720 - 1+855 strona prawa = 135 mb w tym z ułożeniem na zjazdach ścieku z kostki brukowej betonowej o długości łącznej 25 mb i szerokości 0,50 mb. Humusowanie i obsianie skarp 1500,00 x 0,6 = 900,00 m2 - humus z robót przygotowawczych. Umocnienie skarp, terenu przyległego do chodnika płytami ażurowymi 40x60x10 na podsypce cementowo piaskowej gr 10 cm odcinek nr 1 km 1+440 - 1+565=125 mb x 2,00 = 250,00 m2 odcinek nr 2 - 20 m2,odcinek nr 3 km 4+ 092,36 - 4+320 = 227,64 - 40,00 zjazdy = 187,64x0,60=112,58 m2 km 4+335 - 4+470 = 135,00 - 15,00=120,00x1,40 = 168,00 m2 km 4+500 - 4+550 = 50,00 - 5,00 = 45x1,00 = 45 m2 km 4+600 - 4+685 = 85,00 - 10,00 = 75,00x1,6=120,00 m2, ogólem 715,58 m2. Wykonanie oznakowania poziomego - odcinek 2 - 115,00 m2 . Oznakowanie znakami pionowymi przejść dla pieszych przy szkole odcinek 2 - znaki D-6 ze znakiem T-27 na tle fluorescencyjnym - wraz ze słupkami i mocowaniami - 4 komplety. Odmulenie istniejących rowów strona prawa - odcinek 1 - 746,50 mb odcinek 3 - 624,64 mb, ogółem=1371,14. Wykonanie barier ochronnych sztywnych szczeblinkowych typu U-11a odcinek 1 - 75,00 +6,00 = 81 mb, odcinek 2 - 3,00 mb, odcinek 3 - 10,00 mb , ogółem 94,00 mb. Uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym 0 - 31,5 mm gr 5 cm - 1620,00 x 1,00=1620,00. Szczegółowy zakres robót określa kosztorys ofertowy, SST stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233142-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-12-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 robotami odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia b) Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone przez Wykonawcę do oferty, metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, - osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 1.2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 1.3. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 1.4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a)Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 robotami odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia b) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, - osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. c) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, kosztorys ofertowy. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 30 000,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 ze zm.). 6) Wadium w formie pieniężnej należy wpłacać wyłącznie przelewem na konto Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Łańcucie Nr 59 9177 0008 2001 0004 0253 0002 7)W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwotą wadium podanego wyżej rachunku bankowego Zamawiającego. Zaleca się, aby do oferty Wykonawcy załączyli potwierdzenie przelewu kwoty wadium. 8) W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w biurze Zamawiającego – Łańcut ul. Grunwaldzka 68, a do oferty dołączyć kopię, której zgodność z oryginałem poświadczono. Wadium musi być wystawione na Zarząd Dróg Powiatowych w Łańcucie 9) Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywającego zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie. 10) Wykonawca, który we właściwym terminie nie wniesie wadium w akceptowanej formie zostanie z postępowania wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 11) Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie. 12) Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron z zachowaniem warunków określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 2.1. Zmiana terminu realizacji umowy: a) wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających realizację kontraktu w terminie poprzez wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne, siły wyższej uniemożliwiającej prowadzenie robót, dokonywanie odbioru. 2.2 Zmiany osobowe Zmiana osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane w trakcie realizacji przedmiotu umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.3 Zmiana wynagrodzenia::, a) wykonawca będzie miał prawo do zmiany wynagrodzenia w przypadku rezygnacji przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 2.4 Zmiana podwykonawców: Wystąpi konieczność dokonania (za zgodą Zamawiającego) zmiany (nowy podwykonawca musi spełnić takie same warunki jak podwykonawca pierwotny) lub wprowadzenia nowego podwykonawcy z zachowaniem wymagań dotyczących części, które nie mogą być powierzone podwykonawcy lub tez całkowitej rezygnacji z udziału podwykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI