Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie miasta i gminy Końskie oraz utwardzenie terenu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie miasta i gminy Końskie oraz utwardzenie terenu pod miejsca postojowe przy ul. Lipowej w Końskich
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKońskie
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-16
  • ZamawiającyGmina Końskie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00025138
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie miasta i gminy Końskie oraz utwardzenie terenu pod miejsca postojowe przy ul. Lipowej w Końskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Końskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009797

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowość: Końskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 372 32 49

1.5.8.) Numer faksu: 41 372 29 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dsega@umkonskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie miasta i gminy Końskie oraz utwardzenie terenu pod miejsca postojowe przy ul. Lipowej w Końskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9f95c1a-9145-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025138

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001261/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Budowa rozbudowa i przebudowa dróg gminnych, parkingów oraz przejść dla pieszych

1.1.16 Przebudowa dróg wew. na terenie gminy Końskie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://umkonskie.bipgmina.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa sięprzy użyciu miniPortalu,który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl ePUAPu,dostępnego pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej emaildsega@umkonskie.plWpostępowaniuo udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym aWykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferta i załączniki doofert),zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie zapośrednictwem dedykowanego formularza:„Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP orazudostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniemZamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania) -https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego,musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP madostęp do następujących formularzy:„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lubwniosku”oraz do„Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłaniai odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeńoraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania zsystemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracjipublicznej(ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanychformularzy:„Formularz złożenia,zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji”wynosi 150MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje siędatę ich przekazania na ePUAP.Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz IDpostępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również naLiście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy w Końskich ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie miasta i gminy Końskie oraz utwardzenie terenu pod miejsca postojowe przy ul. Lipowej w Końskich nr ZP.271.1.9.2021.DS prowadzonego w trybie podstawowym na podst. art. 275 pkt 1 ustawy pzp, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.9.2021.DS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 Przebudowa ul. Partyzantów w Nieświniu (fundusz sołecki).Przebudowa drogi wewnętrznej o długości 150 mb, szerokości nawierzchni bitumicznej 3,00 m, pobocza z kruszywa szer. 0,5 m. Kategoria ruchu KR2. W zakres zamówienia wchodzi:a) wykonanie podbudowy tłuczniowej szer. 3,0m na długości 50 mb w technologii: wykop gł. 20 cm z odwozem urobku na odległość do 2 km, wykonanie podbudowy z kruszywa fr. 0-63mm grubości w-wy 20 cm po zagęszczeniem,b) wzmocnienie istniejącej nawierzchni kruszywem fr. 0-31,5 mm, średnio gr. warstwy 5 cm po zagęszczeniu,c) wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego gr. 3 cm,d) regulacja studni kanalizacji sanitarnej na pierścieniach betonowych, regulacja zaworów wodnych, e) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm ;f) obustronne utwardzenie poboczy szer. 0,5 m, gr. 10 cm kruszywem fr. 0-31,5 mm po zagęszczeniu, g) roboty przygotowawcze i porządkowe,h) obsługa geodezyjna.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 Przebudowa ul. Bocianiej w Dyszowie ( fundusz sołecki).Przebudowa drogi wewnętrznej o długości o łącznej długości 190 mb, szerokości nawierzchni 3,00 m, pobocza z kruszywa szer. 0,5 m. Kategoria ruchu KR2. W zakres zamówienia wchodzi:a) wykonanie podbudowy tłuczniowej szer. 3,0m na długości 30 mb w technologii: wykop gł. 25 cm z odwozem urobku na odległość do 2 km, wykonanie podbudowy z kruszywa fr. 0-63mm grubości w-wy 20 cm po zagęszczeniem,b) montaż obrzeży betonowych 8 x 25 x 100 na podbudowie bet. z oporem,c) wykonanie naw. z kostki bet. gr. 8cm na podsypce cement-piach – gr. 3cmd) wzmocnienie istniejącej nawierzchni kruszywem fr. 0-31,5 mm, średnio gr. Warstwy 5 cm po zagęszczeniu,e) wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego gr. 3 cm,f) regulacja studni kanalizacji sanitarnej na pierścieniach betonowych, regulacja zaworów wodnych, g) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm ;h) obustronne utwardzenie poboczy szer. 0,5 m, gr. 10 cm kruszywem fr. 0-31,5 mm po zagęszczeniu, i) roboty przygotowawcze i porządkowe.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Miodowej w Rogowie,Przebudowa drogi wewnętrznej o długości 200 mb, szerokości nawierzchni bitumicznej 4,00 m, pobocza z kruszywa szer. 0,5 m. Kategoria ruchu KR2. W zakres zamówienia wchodzi:a) wykonanie podbudowy tłuczniowej szer. 4,0m na długości 40 mb w technologii: wykop gł. 20 cm z odwozem urobku na odległość do 2 km, wykonanie podbudowy z kruszywa fr. 0-63mm grubości w-wy 20 cm po zagęszczeniem,b) wzmocnienie istniejącej nawierzchni kruszywem fr. 0-31,5 mm, śr. gr. w-wy 5 cm po zagęszczeniu,c) wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego gr. 3 cm,d) regulacja studni kanalizacji sanitarnej na pierścieniach betonowych, e) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, f) obustronne utwardzenie poboczy szer. 0,5 m, gr. 10 cm kruszywem fr. 0-31,5 mm po zagęszczeniu, g) roboty przygotowawcze i porządkowe,h) obsługa geodezyjna.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 Utwardzenie terenu pod miejsca postojowe przy ul. Lipowej w Końskich.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu utwardzeniu terenu pod miejsca postojowe przy ul. Lipowej w Końskich na działce 6249/111 obręb 2 wraz z przebudową zjazdu z drogi powiatowej oraz budowa przyłącza kanalizacji deszczowej. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1, załącznikiem graficznym nr 2 obrazującym zakres i obszar przedmiotu zamówienia.W zakres zamówienia obejmuje :a) Roboty przygotowawcze, roboty pomiarowe, przestawienie garaży blaszanych, rozebranie posadzki garaży, załadunek i wywóz gruzu,b) Odwodnienie: (Wykonawca opracuje według warunków technicznych PWIK-12/MW/438/2020 z dnia 07.07.2020 r. i uzgodni przygotowany przez siebie projekt przyłącza z PWiK w Końskich). Budowa przyłącza kanalizacji deszczowej dł. 30m, budowa wpustów ulicznych z osadnikami 2 szt., odtworzenie nawierzchni jezdni i chodnika w miejscu wpięcia do kanalizacji deszczowej. c) Nawierzchnia pod miejsca postojowe: wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 20 cm, ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem 15x30x100, nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych – warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S o grubości warstwy 4 cm, wyrównanie terenu za krawężnikami i obsianie trawą, d) Oznakowanie poziome i pionowe e) wykonanie nawierzchni pod kosze na śmieci – dopuszcza się wykonanie utwardzenia terenu w innej równoważnej technologii niż opisanej w punkcie C) – 16 m2,f) Obsługa geodezyjna wraz z opracowaniem inwentaryzacji powykonawczej robót .

4.2.6.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy gdy:a) wystąpią nieprzewidywalne, wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne,b) wystąpi siła wyższa, c) wystąpią odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lecz niezależne od Wykonawcy warunki terenowe, w szczególności istnienia podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych niemożliwych do uwzględnienia na etapie projektowania,d) wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego;e) nastąpi opóźnienie wydania decyzji, zezwolenia, uzgodnienia itp. do wydania których instytucje są zobowiązane na mocy przepisów prawa lub regulaminów,f) wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych mających wpływ na termin realizowanego zamówienia,g) wystąpi kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi inwestycjami.W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt. 1) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty.2. Pozostałe zmiany: 1) Przewiduje się możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy. W takim przypadku umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone z tym, że wynagrodzenie to nie może być niższe niż 90% umownego wynagrodzenia brutto. 2) Przewiduje się możliwość wprowadzenia zamiany materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zmiany te będą wynikać z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów, z uwagi na niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń lub zmiany te będą konieczne ze względów technologicznych pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń.3) Przewiduje się możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej .4) Kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami lub kolizja z nieujawnionymi w dokumentacji przeszkodami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji.5) Zmianie sposobu wykonania robót, inaczej niż określono w dokumentacji projektowej, o ile nie zmniejsza ich jakości i użyteczności, pod warunkiem zachowania przepisów prawa budowlanego, każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają pisemnej formy aneksu pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-16 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-15

2021-03-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje pracowników lub ekip brukarzy - Włoszczowa
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania21-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje pracowników lub ekip brukarzy. Inwestycje to budynki mieszkalne i użyteczności publicznej. Termin prac do ustalenia. Lokalizacja: Włoszczowa. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI