Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg w gminie Zielonki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZIELONKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 116
1.5.2.) Miejscowość: Zielonki
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-087
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 285-08-50
1.5.8.) Numer faksu: 12 285-09-50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zielonki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zielonki.pl/index.php
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg w gminie Zielonki
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3c649cc-7a95-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012498
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001072/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa dróg w gminie Zielonki I
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.malopolska.pl/gzielonki,m,342878,zamowienia-publiczne.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej ug@zielonki.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Zielonki jest Pan Adam Ziemiński, Centrum Bezpieczeństwa Informatycznego ul. Orląt Lwowskich 13, 22-300 Krasnystaw; e-mail: inspektor@cbi24.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 4) Dane osobowe i kategorie Państwa danych osobowych przetwarzane na potrzeby postępowania wynikają bezpośrednio z SWZ, Zamawiający przetwarza w szczególności imię, nazwisko, dane teleadresowe, informacje o kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym, dane zawarte w rejestrach publicznych (KRS, CEIDG); 5) Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 19 p.z.p.; a także podmioty przetwarzające działające na zlecenie Zamawiającego (np. dostawcy usług IT, kancelarie prawne) oraz pracownicy i współpracownicy Zamawiającego; 6) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p., przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, przez odpowiednio dłuższy okres; 7) obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z p.z.p.; 8) w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 9) posiadają Państwo:• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; ; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;10) nie przysługuje Państwu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.2. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej "rozporządzeniem 2016/679", w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale XIII, do upływu terminu do ich wniesienia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. nie przysługuje Państwu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.2. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej "rozporządzeniem 2016/679", w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale XIII, do upływu terminu do ich wniesienia.2. Zamawiający wykonuje obowiązki informacyjne dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz obowiązki zapewnienia dostępu do przetwarzanych danych osobowych zgodnie z art. 19 p.z.p.3. Zamawiający informuje o ograniczeniach stosowania przepisów rozporządzenia 2016/679: Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DK.7021.43.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych drogowych dla części zamówienia nr I: określonych projektem budowlanym pn.: „Przebudowa dróg gminnych (ul. Widokowa, ul. Babilon) polegająca na budowie kanalizacji deszczowej wraz z wylotem do rzeki Białuchy, przebudowa sieci wodociągowej i przyłącza wodociągowego oraz remontu istniejącej nawierzchni jezdni i chodnika na działkach nr 1735, 511/9, 1650, 1653, 1686, 1640/1, 565/8, 578/1 obręb Zielonki jednostka ewidencyjna Zielonki wyłączę na odcinku o długości 314 mb w hektometrze określonym w projekcie od hm 3+82 do hm 6+96.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 oraz ust. 2 p.z.p., polegających na powtórzeniu zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia podstawowego i zgodnych z nim, których całkowita, łączna wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. Zakres możliwych do udzielenia zamówień uzupełniających, może polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w szczególności, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia przedmiotu zamówienia poprzez wykonanie robót budowlanych. Roboty te mogą polegać w szczególności na drogowych, robotach instalacyjnych sanitarnych związanych robotami w zakresie dróg i obejmować: a. wydłużenie poszczególnych odcinków dróg lub ciągów pieszo – rowerowych, budowanych lub remontowanych, b. wydłużenie poszczególnych odcinków kanalizacji sanitarnej lub deszczowej lub rowów otwartych, budowanych lub remontowanych, c. zwiększeniu ilości urządzeń technicznych służących obsłudze tych dróg lub kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, d. wykonanie nowych lub wyremontowanie kolejnych odcinków dróg lub ciągów pieszo – rowerowych lub kanalizacji sanitarnej lub deszczowej do ich obsługi; e. zwiększenie zakresu robót drogowych lub w zakresie ciągów pieszo - rowerowych związanych z budowanymi sieciami.Warunki umowne na jakich zostaną udzielone ewentualne zamówienia uzupełniające: podstawą do negocjacji warunków udzielania zamówienia będzie wzór umowy nie odbiegający istotnie od postanowień wzoru umowy stanowiącego załączniki do SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.1. CenaOferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów. Pozostałe oferty proporcjonalnie mniej w/g następującego przelicznika:ilość punktów = najniższa cena /cena zawarta w ofercie badanej x 60 punktów.1.2. Z uwagi na to, że kwalifikacje zawodowe osób pełniących samodzielne funkcje techniczne, mogą mieć znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia, Zamawiający – w zgodzie z art. 242 ust. 1 pkt. 5 p.z.p. – będzie przyznawał dodatkowe punkty wykonawcy, który zadeklaruje w ofercie, że wyznaczy do realizacji zamówienia kierownika budowy o podwyższonym doświadczeniu zawodowym. Przez kierownika budowy o podwyższonym doświadczeniu zawodowym Zamawiający rozumie osobę która przy spełnianiu wymogów Zamawiającego w zakresie uprawnień pełniła funkcję kierownika budowy dla robót budowlanych w zakresie dróg lub jezdni lub chodników lub torowisk tramwajowych o większej łącznej wartości brutto wyrażonej w zł ponad wymagane przez Zamawiającego minimum (o którym mowa w sekcji III pkt. 1.2.2.b). W ramach kryterium, Zamawiający przyzna po 2 punkty za każdą kolejną krotność kwoty 2.000.000,00 zł łącznej wartości brutto wybudowanych dróg lub jezdni lub chodników lub torowisk tramwajowych objętych jego kierownictwem, ponad wymagane przez Zamawiającego minimum (o którym mowa w sekcji III pkt. 1.2.2.b) nie więcej jednak niż 8 punktów;1.3. Wydłużony okres gwarancji na wykonane roboty budowlane:1.3.1. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 66 miesięcy (lub dłuższy), otrzyma 8 punktów z zastrzeżeniem pkt. 1.3.2. do 1.3.4. 1.3.2. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 72 miesięcy (lub dłuższy) otrzyma 16 punktów z zastrzeżeniem pkt. 1.3.3. do 1.3.4.1.3.3. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 78 miesiące (lub dłuższy) otrzyma 24 punkty z zastrzeżeniem pkt. 1.3.41.3.4. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 84 miesiące (lub dłuższy) otrzyma 32 punkty.W ramach kryterium “Wydłużony okres gwarancji” może zostać przyznanych max 32 punkty. Brak informacji o wyborze okresu gwarancji oznacza zaoferowanie minimalnego okresu gwarancji wymaganego w niniejszej SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: KWALIFIKACJE I DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA
4.3.6.) Waga: 8,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: WYDŁUŻONY OKRES GWARANCJI
4.3.6.) Waga: 32,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1.1. CenaOferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów. Pozostałe oferty proporcjonalnie mniej w/g następującego przelicznika:ilość punktów = najniższa cena /cena zawarta w ofercie badanej x 60 punktów.1.2. Z uwagi na to, że kwalifikacje zawodowe osób pełniących samodzielne funkcje techniczne, mogą mieć znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia, Zamawiający – w zgodzie z art. 242 ust. 1 pkt. 5 p.z.p. – będzie przyznawał dodatkowe punkty wykonawcy, który zadeklaruje w ofercie, że wyznaczy do realizacji zamówienia kierownika budowy o podwyższonym doświadczeniu zawodowym. Przez kierownika budowy o podwyższonym doświadczeniu zawodowym Zamawiający rozumie osobę która przy spełnianiu wymogów Zamawiającego w zakresie uprawnień pełniła funkcję kierownika budowy dla robót budowlanych w zakresie dróg lub jezdni lub chodników lub torowisk tramwajowych o większej łącznej wartości brutto wyrażonej w zł ponad wymagane przez Zamawiającego minimum (o którym mowa w sekcji III pkt. 1.2.2.b). W ramach kryterium, Zamawiający przyzna po 2 punkty za każdą kolejną krotność kwoty 2.000.000,00 zł łącznej wartości brutto wybudowanych dróg lub jezdni lub chodników lub torowisk tramwajowych objętych jego kierownictwem, ponad wymagane przez Zamawiającego minimum (o którym mowa w sekcji III pkt. 1.2.2.b) nie więcej jednak niż 8 punktów;1.3. Wydłużony okres gwarancji na wykonane roboty budowlane:1.3.1. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 66 miesięcy (lub dłuższy), otrzyma 8 punktów z zastrzeżeniem pkt. 1.3.2. do 1.3.4. 1.3.2. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 72 miesięcy (lub dłuższy) otrzyma 16 punktów z zastrzeżeniem pkt. 1.3.3. do 1.3.4.1.3.3. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 78 miesiące (lub dłuższy) otrzyma 24 punkty z zastrzeżeniem pkt. 1.3.41.3.4. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 84 miesiące (lub dłuższy) otrzyma 32 punkty.W ramach kryterium “Wydłużony okres gwarancji” może zostać przyznanych max 32 punkty. Brak informacji o wyborze okresu gwarancji oznacza zaoferowanie minimalnego okresu gwarancji wymaganego w niniejszej SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych drogowych dla części zamówienia nr II: obejmujących wykonanie odwodnienia ul. Krakowskiej w Trojanowicach w postaci koryt betonowych na odcinku długości ok. 165 m;
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 oraz ust. 2 p.z.p., polegających na powtórzeniu zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia podstawowego i zgodnych z nim, których całkowita, łączna wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. Zakres możliwych do udzielenia zamówień uzupełniających, może polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w szczególności, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia przedmiotu zamówienia poprzez wykonanie robót budowlanych. Roboty te mogą polegać w szczególności na drogowych, robotach instalacyjnych sanitarnych związanych robotami w zakresie dróg i obejmować: a. wydłużenie poszczególnych odcinków dróg lub ciągów pieszo – rowerowych, budowanych lub remontowanych, b. wydłużenie poszczególnych odcinków kanalizacji sanitarnej lub deszczowej lub rowów otwartych, budowanych lub remontowanych, c. zwiększeniu ilości urządzeń technicznych służących obsłudze tych dróg lub kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, d. wykonanie nowych lub wyremontowanie kolejnych odcinków dróg lub ciągów pieszo – rowerowych lub kanalizacji sanitarnej lub deszczowej do ich obsługi; e. zwiększenie zakresu robót drogowych lub w zakresie ciągów pieszo - rowerowych związanych z budowanymi sieciami.Warunki umowne na jakich zostaną udzielone ewentualne zamówienia uzupełniające: podstawą do negocjacji warunków udzielania zamówienia będzie wzór umowy nie odbiegający istotnie od postanowień wzoru umowy stanowiącego załączniki do SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.1. CenaOferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów. Pozostałe oferty proporcjonalnie mniej w/g następującego przelicznika:ilość punktów = najniższa cena /cena zawarta w ofercie badanej x 60 punktów.1.2. Z uwagi na to, że kwalifikacje zawodowe osób pełniących samodzielne funkcje techniczne, mogą mieć znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia, Zamawiający – w zgodzie z art. 242 ust. 1 pkt. 5 p.z.p. – będzie przyznawał dodatkowe punkty wykonawcy, który zadeklaruje w ofercie, że wyznaczy do realizacji zamówienia kierownika budowy o podwyższonym doświadczeniu zawodowym. Przez kierownika budowy o podwyższonym doświadczeniu zawodowym Zamawiający rozumie osobę która przy spełnianiu wymogów Zamawiającego w zakresie uprawnień pełniła funkcję kierownika budowy dla robót budowlanych w zakresie dróg lub jezdni lub chodników lub torowisk tramwajowych o większej łącznej wartości brutto wyrażonej w zł ponad wymagane przez Zamawiającego minimum (o którym mowa w sekcji III pkt. 1.2.2.b). W ramach kryterium, Zamawiający przyzna po 2 punkty za każdą kolejną krotność kwoty 2.000.000,00 zł łącznej wartości brutto wybudowanych dróg lub jezdni lub chodników lub torowisk tramwajowych objętych jego kierownictwem, ponad wymagane przez Zamawiającego minimum (o którym mowa w sekcji III pkt. 1.2.2.b) nie więcej jednak niż 8 punktów;1.3. Wydłużony okres gwarancji na wykonane roboty budowlane:1.3.1. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 66 miesięcy (lub dłuższy), otrzyma 8 punktów z zastrzeżeniem pkt. 1.3.2. do 1.3.4. 1.3.2. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 72 miesięcy (lub dłuższy) otrzyma 16 punktów z zastrzeżeniem pkt. 1.3.3. do 1.3.4.1.3.3. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 78 miesiące (lub dłuższy) otrzyma 24 punkty z zastrzeżeniem pkt. 1.3.41.3.4. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 84 miesiące (lub dłuższy) otrzyma 32 punkty.W ramach kryterium “Wydłużony okres gwarancji” może zostać przyznanych max 32 punkty. Brak informacji o wyborze okresu gwarancji oznacza zaoferowanie minimalnego okresu gwarancji wymaganego w niniejszej SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: KWALIFIKACJE I DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA
4.3.6.) Waga: 8,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: WYDŁUŻONY OKRES GWARANCJI
4.3.6.) Waga: 32,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1.1. CenaOferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów. Pozostałe oferty proporcjonalnie mniej w/g następującego przelicznika:ilość punktów = najniższa cena /cena zawarta w ofercie badanej x 60 punktów.1.2. Z uwagi na to, że kwalifikacje zawodowe osób pełniących samodzielne funkcje techniczne, mogą mieć znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia, Zamawiający – w zgodzie z art. 242 ust. 1 pkt. 5 p.z.p. – będzie przyznawał dodatkowe punkty wykonawcy, który zadeklaruje w ofercie, że wyznaczy do realizacji zamówienia kierownika budowy o podwyższonym doświadczeniu zawodowym. Przez kierownika budowy o podwyższonym doświadczeniu zawodowym Zamawiający rozumie osobę która przy spełnianiu wymogów Zamawiającego w zakresie uprawnień pełniła funkcję kierownika budowy dla robót budowlanych w zakresie dróg lub jezdni lub chodników lub torowisk tramwajowych o większej łącznej wartości brutto wyrażonej w zł ponad wymagane przez Zamawiającego minimum (o którym mowa w sekcji III pkt. 1.2.2.b). W ramach kryterium, Zamawiający przyzna po 2 punkty za każdą kolejną krotność kwoty 2.000.000,00 zł łącznej wartości brutto wybudowanych dróg lub jezdni lub chodników lub torowisk tramwajowych objętych jego kierownictwem, ponad wymagane przez Zamawiającego minimum (o którym mowa w sekcji III pkt. 1.2.2.b) nie więcej jednak niż 8 punktów;1.3. Wydłużony okres gwarancji na wykonane roboty budowlane:1.3.1. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 66 miesięcy (lub dłuższy), otrzyma 8 punktów z zastrzeżeniem pkt. 1.3.2. do 1.3.4. 1.3.2. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 72 miesięcy (lub dłuższy) otrzyma 16 punktów z zastrzeżeniem pkt. 1.3.3. do 1.3.4.1.3.3. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 78 miesiące (lub dłuższy) otrzyma 24 punkty z zastrzeżeniem pkt. 1.3.41.3.4. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 84 miesiące (lub dłuższy) otrzyma 32 punkty.W ramach kryterium “Wydłużony okres gwarancji” może zostać przyznanych max 32 punkty. Brak informacji o wyborze okresu gwarancji oznacza zaoferowanie minimalnego okresu gwarancji wymaganego w niniejszej SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych drogowych dla części zamówienia nr III: obejmujących poszerzenie jezdni w Zielonkach ul. Księdza Jana Michalika na długości 125 m wraz z budową muru oporowego;
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 oraz ust. 2 p.z.p., polegających na powtórzeniu zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia podstawowego i zgodnych z nim, których całkowita, łączna wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. Zakres możliwych do udzielenia zamówień uzupełniających, może polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w szczególności, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia przedmiotu zamówienia poprzez wykonanie robót budowlanych. Roboty te mogą polegać w szczególności na drogowych, robotach instalacyjnych sanitarnych związanych robotami w zakresie dróg i obejmować: a. wydłużenie poszczególnych odcinków dróg lub ciągów pieszo – rowerowych, budowanych lub remontowanych, b. wydłużenie poszczególnych odcinków kanalizacji sanitarnej lub deszczowej lub rowów otwartych, budowanych lub remontowanych, c. zwiększeniu ilości urządzeń technicznych służących obsłudze tych dróg lub kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, d. wykonanie nowych lub wyremontowanie kolejnych odcinków dróg lub ciągów pieszo – rowerowych lub kanalizacji sanitarnej lub deszczowej do ich obsługi; e. zwiększenie zakresu robót drogowych lub w zakresie ciągów pieszo - rowerowych związanych z budowanymi sieciami.Warunki umowne na jakich zostaną udzielone ewentualne zamówienia uzupełniające: podstawą do negocjacji warunków udzielania zamówienia będzie wzór umowy nie odbiegający istotnie od postanowień wzoru umowy stanowiącego załączniki do SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.1. CenaOferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów. Pozostałe oferty proporcjonalnie mniej w/g następującego przelicznika:ilość punktów = najniższa cena /cena zawarta w ofercie badanej x 60 punktów.1.2. Z uwagi na to, że kwalifikacje zawodowe osób pełniących samodzielne funkcje techniczne, mogą mieć znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia, Zamawiający – w zgodzie z art. 242 ust. 1 pkt. 5 p.z.p. – będzie przyznawał dodatkowe punkty wykonawcy, który zadeklaruje w ofercie, że wyznaczy do realizacji zamówienia kierownika budowy o podwyższonym doświadczeniu zawodowym. Przez kierownika budowy o podwyższonym doświadczeniu zawodowym Zamawiający rozumie osobę która przy spełnianiu wymogów Zamawiającego w zakresie uprawnień pełniła funkcję kierownika budowy dla robót budowlanych w zakresie dróg lub jezdni lub chodników lub torowisk tramwajowych o większej łącznej wartości brutto wyrażonej w zł ponad wymagane przez Zamawiającego minimum (o którym mowa w sekcji III pkt. 1.2.2.b). W ramach kryterium, Zamawiający przyzna po 2 punkty za każdą kolejną krotność kwoty 2.000.000,00 zł łącznej wartości brutto wybudowanych dróg lub jezdni lub chodników lub torowisk tramwajowych objętych jego kierownictwem, ponad wymagane przez Zamawiającego minimum (o którym mowa w sekcji III pkt. 1.2.2.b) nie więcej jednak niż 8 punktów;1.3. Wydłużony okres gwarancji na wykonane roboty budowlane:1.3.1. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 66 miesięcy (lub dłuższy), otrzyma 8 punktów z zastrzeżeniem pkt. 1.3.2. do 1.3.4. 1.3.2. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 72 miesięcy (lub dłuższy) otrzyma 16 punktów z zastrzeżeniem pkt. 1.3.3. do 1.3.4.1.3.3. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 78 miesiące (lub dłuższy) otrzyma 24 punkty z zastrzeżeniem pkt. 1.3.41.3.4. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 84 miesiące (lub dłuższy) otrzyma 32 punkty.W ramach kryterium “Wydłużony okres gwarancji” może zostać przyznanych max 32 punkty. Brak informacji o wyborze okresu gwarancji oznacza zaoferowanie minimalnego okresu gwarancji wymaganego w niniejszej SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: KWALIFIKACJE I DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA
4.3.6.) Waga: 8,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: WYDŁUŻONY OKRES GWARANCJI
4.3.6.) Waga: 32
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1.1. CenaOferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów. Pozostałe oferty proporcjonalnie mniej w/g następującego przelicznika:ilość punktów = najniższa cena /cena zawarta w ofercie badanej x 60 punktów.1.2. Z uwagi na to, że kwalifikacje zawodowe osób pełniących samodzielne funkcje techniczne, mogą mieć znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia, Zamawiający – w zgodzie z art. 242 ust. 1 pkt. 5 p.z.p. – będzie przyznawał dodatkowe punkty wykonawcy, który zadeklaruje w ofercie, że wyznaczy do realizacji zamówienia kierownika budowy o podwyższonym doświadczeniu zawodowym. Przez kierownika budowy o podwyższonym doświadczeniu zawodowym Zamawiający rozumie osobę która przy spełnianiu wymogów Zamawiającego w zakresie uprawnień pełniła funkcję kierownika budowy dla robót budowlanych w zakresie dróg lub jezdni lub chodników lub torowisk tramwajowych o większej łącznej wartości brutto wyrażonej w zł ponad wymagane przez Zamawiającego minimum (o którym mowa w sekcji III pkt. 1.2.2.b). W ramach kryterium, Zamawiający przyzna po 2 punkty za każdą kolejną krotność kwoty 2.000.000,00 zł łącznej wartości brutto wybudowanych dróg lub jezdni lub chodników lub torowisk tramwajowych objętych jego kierownictwem, ponad wymagane przez Zamawiającego minimum (o którym mowa w sekcji III pkt. 1.2.2.b) nie więcej jednak niż 8 punktów;1.3. Wydłużony okres gwarancji na wykonane roboty budowlane:1.3.1. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 66 miesięcy (lub dłuższy), otrzyma 8 punktów z zastrzeżeniem pkt. 1.3.2. do 1.3.4. 1.3.2. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 72 miesięcy (lub dłuższy) otrzyma 16 punktów z zastrzeżeniem pkt. 1.3.3. do 1.3.4.1.3.3. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 78 miesiące (lub dłuższy) otrzyma 24 punkty z zastrzeżeniem pkt. 1.3.41.3.4. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 84 miesiące (lub dłuższy) otrzyma 32 punkty.W ramach kryterium “Wydłużony okres gwarancji” może zostać przyznanych max 32 punkty. Brak informacji o wyborze okresu gwarancji oznacza zaoferowanie minimalnego okresu gwarancji wymaganego w niniejszej SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych drogowych dla części zamówienia nr IV: obejmujących wykonanie nawierzchni asfaltowej na ul. C9 w Węgrzcach na długości ok. 125 m (zadanie nr 1); wykonanie nawierzchni asfaltowej na ul. Nadrzecznej na długości ok. 135 m (zadanie nr 2); wykonanie nawierzchni asfaltowej na ul. Orzechowej w Grębynicach na długości ok.180 m (zadanie nr 3)
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 oraz ust. 2 p.z.p., polegających na powtórzeniu zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia podstawowego i zgodnych z nim, których całkowita, łączna wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. Zakres możliwych do udzielenia zamówień uzupełniających, może polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w szczególności, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia przedmiotu zamówienia poprzez wykonanie robót budowlanych. Roboty te mogą polegać w szczególności na drogowych, robotach instalacyjnych sanitarnych związanych robotami w zakresie dróg i obejmować: a. wydłużenie poszczególnych odcinków dróg lub ciągów pieszo – rowerowych, budowanych lub remontowanych, b. wydłużenie poszczególnych odcinków kanalizacji sanitarnej lub deszczowej lub rowów otwartych, budowanych lub remontowanych, c. zwiększeniu ilości urządzeń technicznych służących obsłudze tych dróg lub kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, d. wykonanie nowych lub wyremontowanie kolejnych odcinków dróg lub ciągów pieszo – rowerowych lub kanalizacji sanitarnej lub deszczowej do ich obsługi; e. zwiększenie zakresu robót drogowych lub w zakresie ciągów pieszo - rowerowych związanych z budowanymi sieciami.Warunki umowne na jakich zostaną udzielone ewentualne zamówienia uzupełniające: podstawą do negocjacji warunków udzielania zamówienia będzie wzór umowy nie odbiegający istotnie od postanowień wzoru umowy stanowiącego załączniki do SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.1. CenaOferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów. Pozostałe oferty proporcjonalnie mniej w/g następującego przelicznika:ilość punktów = najniższa cena /cena zawarta w ofercie badanej x 60 punktów.1.2. Z uwagi na to, że kwalifikacje zawodowe osób pełniących samodzielne funkcje techniczne, mogą mieć znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia, Zamawiający – w zgodzie z art. 242 ust. 1 pkt. 5 p.z.p. – będzie przyznawał dodatkowe punkty wykonawcy, który zadeklaruje w ofercie, że wyznaczy do realizacji zamówienia kierownika budowy o podwyższonym doświadczeniu zawodowym. Przez kierownika budowy o podwyższonym doświadczeniu zawodowym Zamawiający rozumie osobę która przy spełnianiu wymogów Zamawiającego w zakresie uprawnień pełniła funkcję kierownika budowy dla robót budowlanych w zakresie dróg lub jezdni lub chodników lub torowisk tramwajowych o większej łącznej wartości brutto wyrażonej w zł ponad wymagane przez Zamawiającego minimum (o którym mowa w sekcji III pkt. 1.2.2.b). W ramach kryterium, Zamawiający przyzna po 2 punkty za każdą kolejną krotność kwoty 2.000.000,00 zł łącznej wartości brutto wybudowanych dróg lub jezdni lub chodników lub torowisk tramwajowych objętych jego kierownictwem, ponad wymagane przez Zamawiającego minimum (o którym mowa w sekcji III pkt. 1.2.2.b) nie więcej jednak niż 8 punktów;1.3. Wydłużony okres gwarancji na wykonane roboty budowlane:1.3.1. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 66 miesięcy (lub dłuższy), otrzyma 8 punktów z zastrzeżeniem pkt. 1.3.2. do 1.3.4. 1.3.2. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 72 miesięcy (lub dłuższy) otrzyma 16 punktów z zastrzeżeniem pkt. 1.3.3. do 1.3.4.1.3.3. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 78 miesiące (lub dłuższy) otrzyma 24 punkty z zastrzeżeniem pkt. 1.3.41.3.4. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 84 miesiące (lub dłuższy) otrzyma 32 punkty.W ramach kryterium “Wydłużony okres gwarancji” może zostać przyznanych max 32 punkty. Brak informacji o wyborze okresu gwarancji oznacza zaoferowanie minimalnego okresu gwarancji wymaganego w niniejszej SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: KWALIFIKACJE I DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA
4.3.6.) Waga: 8,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: WYDŁUŻONY OKRES GWARANCJI
4.3.6.) Waga: 32
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1.1. CenaOferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów. Pozostałe oferty proporcjonalnie mniej w/g następującego przelicznika:ilość punktów = najniższa cena /cena zawarta w ofercie badanej x 60 punktów.1.2. Z uwagi na to, że kwalifikacje zawodowe osób pełniących samodzielne funkcje techniczne, mogą mieć znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia, Zamawiający – w zgodzie z art. 242 ust. 1 pkt. 5 p.z.p. – będzie przyznawał dodatkowe punkty wykonawcy, który zadeklaruje w ofercie, że wyznaczy do realizacji zamówienia kierownika budowy o podwyższonym doświadczeniu zawodowym. Przez kierownika budowy o podwyższonym doświadczeniu zawodowym Zamawiający rozumie osobę która przy spełnianiu wymogów Zamawiającego w zakresie uprawnień pełniła funkcję kierownika budowy dla robót budowlanych w zakresie dróg lub jezdni lub chodników lub torowisk tramwajowych o większej łącznej wartości brutto wyrażonej w zł ponad wymagane przez Zamawiającego minimum (o którym mowa w sekcji III pkt. 1.2.2.b). W ramach kryterium, Zamawiający przyzna po 2 punkty za każdą kolejną krotność kwoty 2.000.000,00 zł łącznej wartości brutto wybudowanych dróg lub jezdni lub chodników lub torowisk tramwajowych objętych jego kierownictwem, ponad wymagane przez Zamawiającego minimum (o którym mowa w sekcji III pkt. 1.2.2.b) nie więcej jednak niż 8 punktów;1.3. Wydłużony okres gwarancji na wykonane roboty budowlane:1.3.1. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 66 miesięcy (lub dłuższy), otrzyma 8 punktów z zastrzeżeniem pkt. 1.3.2. do 1.3.4. 1.3.2. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 72 miesięcy (lub dłuższy) otrzyma 16 punktów z zastrzeżeniem pkt. 1.3.3. do 1.3.4.1.3.3. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 78 miesiące (lub dłuższy) otrzyma 24 punkty z zastrzeżeniem pkt. 1.3.41.3.4. Wykonawca który zaoferuje okres gwarancji wynoszący 84 miesiące (lub dłuższy) otrzyma 32 punkty.W ramach kryterium “Wydłużony okres gwarancji” może zostać przyznanych max 32 punkty. Brak informacji o wyborze okresu gwarancji oznacza zaoferowanie minimalnego okresu gwarancji wymaganego w niniejszej SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7