Usługi projektowe dla zadania pn. „Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr K601595...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi projektowe dla zadania pn. „Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr K601595 na odc. od drogi woj nr 794 (ul. Krakowska) w Przybysławicach do zjazdu na ul. E. Wodzickiej w Korzkwi (...)”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielonki
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-25
  • ZamawiającyGMINA ZIELONKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00047773
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
usługi projektowe dla zadania pn. „Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr K601595 na odc. od drogi woj nr 794 (ul. Krakowska) w Przybysławicach do zjazdu na ul. E. Wodzickiej w Korzkwi (...)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZIELONKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 116

1.5.2.) Miejscowość: Zielonki

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-087

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zielonki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zielonki.pl/index.php

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

usługi projektowe dla zadania pn. „Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr K601595 na odc. od drogi woj nr 794 (ul. Krakowska) w Przybysławicach do zjazdu na ul. E. Wodzickiej w Korzkwi (...)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5794917-ae5e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047773

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001072/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Projektowanie dróg II

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/gzielonki,m,342878,zamowienia-publiczne.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:1.1. miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ 1.2. ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal 1.3. oraz poczty elektronicznej, której adres wskazano w sekcji I.1) SWZ.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DK.7021.108.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projekto-wej dla zadania pn. „Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr K601595 na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 794 (ul. Krakowska) w Przybysła-wicach do zjazdu na ul. Eleonory Wodzickiej w Korzkwi - długość odcin-ka ok. 1200 m, w tym na odcinku ok. 500 m przebudowa obejmująca bu-dowę chodnika oraz na odcinku ok. 700 m rozbudowa drogi obejmująca poszerzenie jezdni oraz budowę chodnika z odwodnieniem”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 520 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień na usługi podobne do zamówienia podstawowego i zgodne z jego przedmiotem, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 oraz ust. 2 p.z.p., których całkowita, łączna wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. Zakres możliwych do udzielenia zamówień, może obejmować wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej lub jej części dla wydłużenia odcinka drogi realizowanej na podstawie projektu wykonanego w ramach zamówienia podstawowego lub nowych odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Zielonki. W zakres dokumentacji projektowej lub jej części mogą w szczególności wchodzić następujące elementy: wykonanie mapy do celów projektowych; opracowanie projektu koncepcyjnego; opracowanie projektu budowlanego; uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień i zezwoleń, w tym zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, opracowanie projektu budowlano wykonawczego; przygotowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego; opracowanie projektu organizacji ruchu; opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; świadczenie nadzoru autorskiego dla zadania wykonanie usług projektowych. Zakres dokumentacji projektowej może obejmować zarówno elementy rodzajowo tożsame z wchodzącymi w zakres dokumentacji projek-towej obejmującej zamówienie podstawowe jak również elementy infratstuktury towarzyszącej technicznie lub funkcjonalnie powiązanej z projektowanymi elementami infrastruktury drogowej.Warunki umowne na jakich zostaną udzielone ewentualne zamówienia uzupełniające: podstawą do negocjacji warunków udzielania zamówienia będzie wzór umowy nie odbiegający istotnie (z zachowaniem odpowiedniości) od postanowień wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: KWALIFIKACJE I DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA

4.3.6.) Waga: 24,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: WYDŁUŻONY OKRES GWARANCJI

4.3.6.) Waga: 16,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. posiadanie wiedzy i doświadczenia wyrażającego się wykonaniem tj. zaprojektowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert dokumentacji projektowej lub dokumentacji projektowych obejmującej/cych budowę lub rozbudowę drogi, o łącznej długości projektowanych odcinków nie mniejszej niż 1 000 m, z zastrzeżeniem, że każdy z projektowanych odcinków uzyskał decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;2. dysponowanie kierownikiem zespołu projektowego - projektantem drogo-wym posiadającym:a) uprawnienia zawodowe do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej,b) doświadczenie zawodowe wyrażające się wykonaniem dokumentacji projektowej lub dokumentacji projektowych (obejmujących dokumentację budowlaną oraz wykonawczą) dla budowy/budów lub rozbudowy/rozbudów drogi/dróg o łącznej długości projektowanych odcinków nie mniejszej niż 1 000 m.:W odniesieniu do powyższych wymagań stawianych kierownikowi zespołu projektowego właściwe są uprawnienia budowlane wydawane po 1994 roku (tj. zgodne z wymogami ustawy Prawo budowlane (tekst pierwotny: Dz. U. 1994 r. Nr 89 poz. 414) Funkcje kierownika zespołu projektowego mogą również wykonywać osoby posiadające ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie obowiązujących przed 01.01.1995 r. właściwych przepisów jeżeli uprawnienia te, pozwalają na pełnienie funkcji, o których mowa odpowiednio w punkcie 1.2.2.Funkcje kierownika zespołu projektowego mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.Kierownik zespołu projektowego musi być wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana umowy jest dopuszczalna wyłącznie w okolicznościach opisanych art. 455 p.z.p.2. Zmiana postanowień Umowy jest dopuszczalna, gdy:1) wystąpienia konieczności zmiany terminu realizacji Projektu lub terminu realizacji poszczególnych etapów/etapu, określonych w § 4 umowy, ze względu na:a) działania podmiotów trzecich, np. przedłużanie terminów wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych badań, opinii, ekspertyz, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę – wówczas Strony umowy doliczą do pierwotnego terminu okres stanowiący różnicę pomiędzy terminem pierwotnym przewidzianym na ich wydania a terminem faktycznym,b) wystąpienie siły wyższej, o której mowa w § 11 uniemożliwiającej wykonanie Projektu, c) zmiany terminu realizacji zadania inwestycyjnego (zarówno jego rozpoczęcie jak i zakończenie) na potrzeby którego opracowywany jest Projekt, skutkującego zmianą terminu realizacji umowy,d) wyrażenie przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania Projektu na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę,e) konieczność wykonania zamówienia dodatkowego, które będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji Projektu, a którego realizacji nie można było przewidzieć na etapie składania oferty, wówczas termin wykonania Projekty określony w umowie pierwotnej zostanie zmieniony o okres przewidziany na realizację i odbiór zamówienia dodatkowego określonego w umowie o udzielenie zamówienia dodatkowego,f) ograniczenie zakresu robót dotyczące realizowanej inwestycji, na potrzeby której opracowywany jest Projekt, wynikającego z braku środków finansowych Zamawiającego lub z innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.g) skomplikowany charakter opracowania, tj. braku dokumentacji uzbrojenia terenu wszystkich mediów przebiegających pod projektowaną inwestycją,2) wystąpienia konieczności wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wprowadzenia, aby możliwe było zakończenie opracowania oraz spełnienie celów umowy, a nie dało się ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności dotyczące praw autorskich, nadzoru autorskiego, rękojmi i gwarancji.3. O tym, czy wystąpiły podstawy do dokonania zmiany umowy decyduje Zamawiający na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy wraz z uzasadnieniem.4. W przypadku, gdy w ocenie Zamawiającego zmiana umowy wymaga obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 6 ust.1 umowy, zmiana taka może nastąpić tylko wraz ze zmianą wynagrodzenia.5. Zmiana umowy może nastąpić tylko w formie pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.6. Strony postanawiają, że poza wymienionymi w niniejszym paragrafie podstawami do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, wynagrodzenie to może zostać zmienione w przypadku:a. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę;b. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę,c. nastąpi zmiana stawki podatku VAT;d. zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych (PPK), o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.e. w przypadku zmiany ceny (poprzez ich wzrost lub obniżenie) materiałów lub kosztów (innych niż wymienionych w pkt 4) do 7) związanych z realizacją zamówienia;7. Zmiana w zakresie wynagrodzenia, związana ze zmianą stawki VAT, może zostać dokonana odpowiednio do wzrostu lub obniżenia tej stawki (...)Pozostałe warunki zmian szczegółowo określa SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-25 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-25 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-23

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2021-05-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię zasypkę do fundamentów - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania21-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Kupię zasypkę do fundamentów. Zainteresowany byłbym ilością ~170 m3 do zasypu fundamentów w Krakowie. Cześć zasypki można byłoby przywieźć w tym tygodniu i wysypać na działkę, a część w pon/wtorek (wstępnie) jak już koparka będzie na miejscu. Proszę o przesłanie oferty cenowej. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI