Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa bocznych odnóg ul. Jarzębinowej w Piekoszowie”
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoPiekoszów
WojewództwoŚwiętokrzyskie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-03-16
ZamawiającyGMINA PIEKOSZÓW
Data publikacji ogłoszenia2021-03-01
Numer ogłoszenia2021/BZP 00011826
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00011826 z dnia 2021-03-01
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane „Przebudowa bocznych odnóg ul. Jarzębinowej w Piekoszowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIEKOSZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010599
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004277/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa bocznych odnóg ul. Jarzębinowej w Piekoszowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.piekoszow.biuletyn.net/?bip=1&cid=1123&bsc=N oraz https://miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl oraz https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://miniportal.uzp.gov.pl/warunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:1) administratorem Pani/Pana danychosobowych jest Gmina Piekoszów, 26-065 Piekoszów ul. Częstochowska 66a;2) inspektorem ochronydanych osobowych w Gminie Piekoszów jest Pan Dariusz Padała, e-mail: inspektor@cbi24.pl; 3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanymz postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa bocznych odnóg ul. Jarzębinowej w Piekoszowie”;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy –PZP5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawą – PZP, przezokres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowyprzekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podaniaprzez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemOgłoszenie nr 2021/BZP 00004730/01 z dnia 2021-02-012021-02-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlaneustawowym, określonym w przepisach ustawy - PZP, związanym z udziałem w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy– PZP;7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO -prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO - prawodo sprostowania Pani/Pana danych osobowych;c) na podstawie art. 18 RODO - prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO;d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawodo usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10) wprzypadku uznania, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO,przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531-03-00, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IRO.271.2.3.2021.PK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa bocznych odnóg ul. Jarzębinowej w Piekoszowie – UWAGA: przedmiot zamówieniaobejmuje wyłącznie części dotyczącej odnóg nr 4 i 5. 2) Przedmiot zamówienia polega nawykonaniu robót budowlanych dotyczących przebudowy dróg gminnych na terenie gminyPiekoszów, woj. świętokrzyskie, w całym zakresie rzeczowym wskazanym w dokumentacjitechnicznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona wg. kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca, prowadzący działalność gospodarczą, wykaże, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, o ile taki wpis jest obowiązkowy.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Zamawianie nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. a) sytuacji ekonomicznej i finansowejOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SWZ. b) posiadania zdolności technicznej lub zawodowejOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Doświadczenie:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - co najmniej jedne (1) roboty budowlane w trybie „zaprojektuj-wybuduj” polegające na przebudowie, rozbudowie lub budowie dróg publicznych o nawierzchni asfaltowej o wartości wykonanej roboty budowlanej co najmniej 600 000,00 zł brutto.Potencjał techniczny:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SWZ. Potencjał kadrowy:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoba powołana na kierownika musi posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu ww. funkcji.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia określonych w Sekcji VI SWZ, Zamawiający żąda od wykonawcy następujących dokumentów: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy – PZP, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy – PZP;b) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; wzór oświadczenia stanowi zał. nr 7 do SWZ.c) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed jej złożeniem – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy-PZP;d) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; wzór oświadczenia stanowi zał. nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w Sekcji V SWZ, Zamawiający żąda od wykonawcy następujących dokumentów:a) wykazu robót z okresu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 5 do SWZ, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;b) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 6 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Jeżeli umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wrazzofertą należy złożyć pełnomocnictwo obejmujące swym zakresem umocowanie dozłożeniaoferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. Pełnomocnictwo powinno zostaćzłożone wformie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lubpodpisemosobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentupoświadczonejza zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanympodpisemelektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza. 2. zobowiązanie podmiotu,o którym mowa w art. 118 ustawy-PZP.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 9 000,00 zł.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku składania oferty wspólnie Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika, którybędzieupoważniony do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lubdoreprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznegowich imieniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezWykonawcówoświadczenia o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy-PZP składa każdy zWykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w razie:a) zmiany terminuwykonania umowy, w sytuacji wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, o czas występowania tych okoliczności, tj.: wystąpienia zdarzenia losowegowywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć i jemu zapobiec,uniemożliwiającego lub poważnie utrudniającego wykonanie umowy w ustalonym terminie (siławyższa), w szczególności: wojny, epidemii, powodzi, blokady komunikacyjnej o charakterzeponadregionalnym, kataklizmu społecznego – zmiana terminu wykonania umowy może nastąpićo łączny czas występowania siły wyższej (czas jest liczony w dniach); opóźnienia spowodowaneuzgodnieniami z poszczególnymi organami, pod warunkiem, że wykonawca wykazał ze swojejstrony wykonał czynności z zachowaniem należytej staranności i terminowości – zmiana terminuwykonania umowy może nastąpić o łączny czas opóźnienia (czas jest liczony w dniach);wystąpienia robót dodatkowych i/lub zamiennych w trakcie realizacji robót będącychprzedmiotem umowy lub zmniejszenia zakresu robót będących przedmiotem umowy – zmianaterminu wykonania umowy może nastąpić o łączny czas na wykonanie robót dodatkowych i/lubzamiennych; wniesienie odwołania na czynność Zamawiającego związaną z postępowaniemprzetargowym – zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić o łączny czas wydłużeniapostępowania przetargowego (czas jest liczony w dniach); wydłużenia terminu związania ofertąw postępowaniu przetargowym, które wpłynęło na późniejsze zawarcie z wykonawcą umowy (oczas liczony od końca dnia ustawowego terminu związania ofertą wykonawcy do dniapodpisania umowy);b) zmiany sposobu wykonania lub zakresu przedmiotu umowy o nie więcejniż 30% w stosunku do pierwotnej wartości przedmiotu umowy, w przypadku: odstąpienia przezZamawiającego od wykonania części robót zbędnych do wykonania przedmiotu umowy zgodnieze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną, a wynikających np. z technologii robót, faktycznychobmiarów, co skutkować będzie obniżeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy;konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji, wsytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego i zgodnego z zasadamiwiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu umowy, co możeskutkować zmianą wynagrodzenia należnego wykonawcy, jeśli wykonanie robót zamiennychbędzie miało wpływ na obniżenie lub zwiększenie tego wynagrodzenia; wystąpienianieprzewidzianych w dokumentacji warunków geologicznych, archeologicznych, wszczególności: występowanie skały, gruntów nawodnionych, niewypałów i niewybuchów,wykopalisk archeologicznych, odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków terenowych,w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektówbudowlanych; konieczności zmniejszenia lub zwiększenia ilości i zakresu robót objętychdokumentacją, pominięcia niektórych robót, jeśli jest to niezbędne do zgodnej z umową realizacjirobót – w szczególności konieczność realizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązańniż wskazane w dokumentacji, w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłobyniewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy, co może skutkować zmianą wynagrodzenianależnego wykonawcy, jeśli zmiana ilości i zakresu robót będzie miała wpływ na obniżenie lubzwiększenie tego wynagrodzenia;c) zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy w przypadkuzmiany stawki podatku od towarów i usług – wartość netto wynagrodzenia wykonawcy (tj. bezpodatku od towarów i usług) nie zmieni się, a określona w aneksie wartość bruttowynagrodzenia zostanie wyliczona z uwzględnieniem stawki podatku od towarów i usług,wynikającej ze zmienionych przepisów;e) zmiany kluczowego personelu Zamawiającego lubWykonawcy, w tym zmiana kierownika budowy/ robót – z uwagi na nieprzewidziane zmianyorganizacyjne.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-16 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-17
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace ziemne przy wybudowanej hali - Łopuszno
Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
Data dodania16-02-2025
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace ziemne przy wybudowanej hali.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.