Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Domu Ludowego w Nosówce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Boguchwała
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Suszyckich 33
1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 178755200
1.5.8.) Numer faksu: 178755209
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@boguchwala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.boguchwala.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Domu Ludowego w Nosówce
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ededc68a-92b9-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026813
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003450/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja budynku Domu Ludowego w Nosówce
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.bip.boguchwala.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal;https://miniportal.uzp.gov.pl; https://bip.boguchwala.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się: drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/), przez portal ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz przy użyciu poczty elektronicznej (um@boguchwala.pl, m.kotula@um.boguchwala.pl, m.pekala@um.boguchwala.pl) na zasadach określo-nych poniżej. 1.2. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami są: Monika Kotula – wyjaśnienia w sprawie procedury przetargowej w godzinach: ponie-działek – piątek 900-1500: tel. 17 87 55 220 e-mail: m.kotula@um.boguchwala.pl,Michał Pękala – wyjaśnienia w sprawie procedury przetargowej w godzinach: ponie-działek – piątek 900-1500: tel. 17 87 55 220, e-mail: m.pekala@um.boguchwala.pl. 1.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do „Formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 1.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elek-tronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz w warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 1.5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia pu-blicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się, korzystając z miniPortalu, przestrzegać postano-wień tego regulaminu.1.6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych „Formularzy do: złożenia i wycofania oferty” oraz do „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.1.7. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.1.8. Zamawiający informuje, że przedmiotowe postępowanie można wyszukać na „Liście wszystkich postępowań” w miniPortaIu, klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki „Postepowania". Jest ono dostępne równie na stronie internetowej Zamawiającego.1.9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Panadanychosobowychprzetwarzanych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wtrybiepodstawowymo numerze referencyjnym: RIZ.271.6.2021 pod nazwą: Modernizacja budynku Domu Ludowego w Nosówce jest Zamawiający, tj. Gmina Boguchwała z siedzibą przy ul. Suszyckich 33, 36-040Boguchwała -reprezentowana przez Burmistrza Boguchwały – dalej Administrator lub Gmina. 2.Jeślima Pani/Panpytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowychwzwiązku zudzieleniem lub wykonywaniem zamówienia publicznego, a także przysługującychPani/Panuuprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochro-nyDanychOsobowych wGminie za pomocą adresu: iod@boguchwala.pl 3. Pani/Pana daneosoboweprzetwarzane są w celuwypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Gminie w związkuzudzieleniem zamówieniapublicznego w wybranym przez Gminę trybie postępowania tj. napodstawieart. 6 ust. 1 lit. c RODO 4.W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa wpkt 3odbiorcami Pani/Pana danychosobowych mogą być: 4.1. osoby lub podmioty, którymudostępnionazostanie dokumentacjapostępowania w oparciu przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansachpublicznych [Dz.U. z2019 roku, poz. 869 z późn. zm.]oraz ustawy z dnia 11 września2019 roku –Prawo ZamówieńPublicznych [Dz.U. z 2019 roku, poz. 2019 z późn. zm.] – dalej PZP. 4.2.innepodmioty, które napodstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Boguchwała przetwarzajądaneosobowe dlaktórych Administratorem jest Gmina Boguchwała. 5. Pani/Pana dane osobowebędąprzechowywane,zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dniazakończeniapostępowania o udzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okresprzechowywania obejmuje cały czastrwania umowy, a po tym czasie przez okres wzakresiewymaganym przez przepisy powszechnieobowiązującego prawa, tj. przepisy ustawy z dnia 14lipca1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym iarchiwach oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.6.Obowiązek podania przez Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczącychjestwymogiem ustawowym określonym w przepisachustawy PZP, związanym z udziałem wpostępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danychwynikają zustawy PZP; 7. W związku z przetwarzaniemPani/Pana danych osobowych przysługująPani/Panunastępują-ce uprawnienia: 7.1. prawo dostępu dodanych osobowych, w tym prawo douzyskania kopiitych danych; 7.2. prawo do żądania sprostowania(poprawiania) danych osobowych – wprzypadku gdydane są nieprawidłowe lub niekompletne; 7.3.prawo do żądania ograniczeniaprzetwarzania danychosobowych9. Nie przysługuje Pani/Panu: 8.1. wzwiązku z art. 17 ust. 3 lit. b, dlub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych;8.2. prawo doprzenoszenia danych osobowych, októrym mowa w art. 20RODO;8.3. na podstawie art. 21 RODOprawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzaniaPani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz punkt RODO (obowiązek informacyjny)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIZ.271.6.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku Domu Ludowego w Nosówce. Adres: 36-046 Zgłobień, Nosówka 129. Zakres robót obejmuje rozebranie pokrycia dachowego wraz z kompletem obróbek blacharskich, rynien dachowych i rur spustowych, a także rozebranie elementów więźby dachowej: murłaty oraz krokwie od płatwi do okapu. Roboty rozbiórkowe obejmują także rozebranie kominów, ok. 60 cm od poziomu posadzki strychu. Roboty budowlane obejmują wymurowanie kominów wieloprzewodowych z cegły pełnej do poziomu połaci dachowej oraz z cegły klinkierowej ponad połaciami da-chowymi z wykonaniem betonowych czapek kominowych, okutych blachą powleka-ną płaską. Wykonanie nowych elementów więźby dachowej: murłaty, krokwie od płatwi do okapu, ułożenie łat i kontrłat, wykonanie wymianów w miejscach kolidują-cych z murowanymi kominami. Wykonanie pokrycia dachowego wraz z kompletem obróbek blacharskich, rynnami i rurami spustowymi. Blacha z blacho dachówki po-wlekanej z rdzeniem stalowym min. 0,5 mm, obustronna powłoka z cynku min. 275 g/m2, gwarancja na perforację min. 30 lat, gwarancja estetyczna min. 10 lat, kolor ceglasty, matowa, układana na warstwie folii paro- przepuszczalnej. Do zakresu robót należy także montaż wyłazu dachowego, płotków śniegowych, ław kominiarskich oraz instalacji odgromowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonych do SWZ: przedmiarach robót oraz dokumentacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych