Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczennic i uczniów Zespołu Szkół nr 6 im. Karola Brzostowskiego w Suwałkach w ramach projektu pn.: "Zawodowcy przyszłości"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 6 im. Karola Brzostowskiego w Suwałkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000405056
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 21
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 565 85 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.kalejta@zs6.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs6.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczennic i uczniów Zespołu Szkół nr 6 im. Karola Brzostowskiego w Suwałkach w ramach projektu pn.: "Zawodowcy przyszłości"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0982e21-92d3-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026812
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006618/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Szkolenia i kursy dla uczniów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.zs6.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.zs6.pl, j.kalejta@zs6.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: brak
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
jest to niezbędne z powodu naruszenia bezpieczeństwa środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 5 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Korespondencja związana z niniejszym postępowaniem należy adresować:Nazwa: Zespół Szkół nr 6 im. Karola Brzostowskiego w SuwałkachAdres: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 21, 16-400 SuwałkiStrona internetowa: www.zs6.plTel kontaktowy do koordynatora projektu: 519 87 18 36
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję, że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych (ADO) jest Zespół Szkół nr 6 im. Karola Brzostowskiego z siedzibą w Suwałkach przy ul. Sikorskiego 21 reprezentowany przez dyrektora szkoły.2. Został powołany inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować za pomocą poczty elektronicznej: iodpm@wp.pl3. W celu udowodnienia przestrzegania przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych dane mogą być przetwarzane przez okres, w którym Administrator zobowiązany jest do zachowania danych dla udokumentowania spełnienia wymagań prawnych zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.4. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, do upływu terminu na ich wniesienie.5. Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. m.in. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe itd.), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.6. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawe, otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.7. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.9. W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.10. Zamawiający przetwarza dane osobowe pozyskane w toku postępowania w sposób opisany w ustawie Pzp.• Ustawa z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2019 r. poz. 2019) – art. 18 ust. 6, art. 19, art. 23, art. 30 ust. 2, art. 74 ust. 3 i 4, art. 75-76.• Ustawa z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2019 r. poz. 869 ze zm.).• Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) - art. 13 ust. 1-3.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 170565,36 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu wózków jezdniowych wózków jezdniowych z napędem silnikowym dla 70 uczniów (kobiet i mężczyzn) Zespołu Szkół nr 6 im. Karola Brzostowskiego w Suwałkach. Szacunkowe ilości grup: 5-7 grup.2. Kurs realizowany będzie w terminie, od daty podpisania umowy do 10.12.2021 r. 3. Program i ilość godzin wynika Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym na podstawie art. 23715 § 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495) oraz Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 8 października 2019 roku zmieniające rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym na podstawie art. 23715 § 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495)4. Program obejmuje m.in. 35 godzin z zakresu:a) Podstawy prawne dotyczące użytkowania wózków jezdniowych b) Urządzenia zabezpieczające w wózkach jezdniowychc) Czynności obsługowe przed rozpoczęciem pracyd) Czynności obsługowe podczas pracy wózkiem jezdniowym i po jej zakończeniue) Praca wózkiem jezdniowym w warunkach szczególnychf) Zasady eksploatacji wózków jezdniowych zasilanych gazem - wymiana butli gazowychg) Warunki bezpiecznej pracy i BHP przy obsłudze wózkówh) Procedury postępowania w przypadku nieszczęśliwego zdarzenia, wypadku lub pożarui) Podział wózków jezdniowych i ich parametry eksploatacyjnej) Stateczność i zdolność udźwigowa wózka podnośnikowegok) Budowa układu jezdnego wózkal) Mechanizmy podnoszenia wózka podnośnikowego i wymagania wobec ich elementówm) Układ hydrauliczny wózka podnośnikowegon) Praktyczne czynności obsługowe i jazda wózkiem jezdniowym podnośnikowym
4.2.5.) Wartość części: 36400,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 42415110-2 - Wózki widłowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:- Łączna cena ofertowa brutto – C,- Doświadczenie – D
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w organizacji kursów jezdniowych wózków jezdniowych z napędem silnikowym (liczba zrealizowanych kursów w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem składania ofert)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:- Łączna cena ofertowa brutto – C,- Doświadczenie – D4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie kursu obsługi kas fiskalnych wraz z egzaminem dla 30 uczniów (kobiet i mężczyzn) Zespołu Szkół nr 6 im. Karola Brzostowskiego w Suwałkach. Szacunkowe ilości grup: 2 - 3 grupy.2. Kursu ma obejmować dwie części - teoretyczną i praktyczną, w wymiarze co najmniej 16 godzin lekcyjnych (1h = 45 min). 3. Część teoretyczna przeprowadzana jest w formie wykładów i ćwiczeń. Możliwa jest realizacja zajęć w pracowniach szkolnych, udostępnianych bezpłatnie. 4. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia kursu, którego program obejmować będzie m.in.: omówienie obowiązujących przepisów prawno-fiskalnych, wystawienie faktury VAT i rachunków, budowa i zasady działania oraz podział urządzeń fiskalnych, obsługa kasy, w tym m.in. przygotowanie kasy do pracy, programowanie kasy, transakcje sprzedaży, współpraca kas z urządzeniami dodatkowymi: czytnikiem kodów, komputerem itp., akceptacja kart płatniczych.
4.2.5.) Wartość części: 7500,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:- Łączna cena ofertowa brutto – C,- Doświadczenie – D
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w organizowaniu i przeprowadzeniu kursu obsługi kas fiskalnych (liczba zrealizowanych kursów w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem składania ofert)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:- Łączna cena ofertowa brutto – C,- Doświadczenie – D4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie kursu kategorii A1 dla 70 uczniów (kobiet i mężczyzn) Zespołu Szkół nr 6 im. Karola Brzostowskiego w Suwałkach. Szacunkowe ilości grup: 5-7.2. Program i ilość godzin wynika Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach). 3. Część teoretyczna realizowana będzie w pracowni szkolnej udostępnianej bezpłatnie w Zespole Szkół nr 6 im. Karola Brzostowskiego w Suwałkach lub miejscu wyznaczonym przez Wykonawcę na terenie miasta Suwałki. Dopuszczalna jest realizacja zajęć teoretycznych za pośrednictwem narzędzi internetowych (e-learning) w zależności od stanu zagrożenia epidemiologicznego, po ustaleniu z Zamawiającym.