Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Boguchwała

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Boguchwała
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBoguchwała
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-29
  • ZamawiającyGmina Boguchwała
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00032287
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Boguchwała

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Boguchwała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Suszyckich 33

1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 178755200

1.5.8.) Numer faksu: 178755209

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@boguchwala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.boguchwala.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Boguchwała

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2c10bef-9c9e-11eb-b7a8-ba075a5bf367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032287

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003450/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego część I

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.1. Wniniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogąelektroniczną przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/), ePUAPu(https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz poczty elektronicznej (um@boguchwala.pl,m.kotula@um.boguchwala.pl, m.pekala@um.boguchwala.pl) na zasadach określonych po-niżej. 1.2.Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami są: Monika Kotula –wyjaśnienia w sprawie procedury przetargowej w godzinach: poniedzia-łek – piątek 900-1500: tel. 1787 55 220 e-mail: m.kotula@um.boguchwala.pl,Michał Pękala – wyjaśnienia w sprawie proceduryprzetargowej w godzinach: poniedziałek – piątek 900-1500: tel. 17 87 55 220, e-mail:m.pekala@um.boguchwala.pl. 1.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający kontona ePUAP ma do-stęp do „Formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do„Formularza do komunikacji”. 1.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniakorespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminiekorzystania z miniPortalu oraz warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracjipublicznej (ePUAP). 1.5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzieleniezamówienia publiczne-go, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w RegulaminieminiPortalu oraz zobowiązuje się, korzystając z miniPortalu, przestrzegać postanowień tegoregulaminu.1.6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych„Formularzy do: złożenia i wycofania oferty” oraz do „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.1.7.Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowychśrodków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz in-nych informacji, oświadczeń lubdokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmu-je się datę ich przekazania na ePUAP.1.8.Zamawiający informuje, że przedmiotowe postępowanie można wyszukać na Liście wszystkichpostępowań w miniPortaIu, klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej zzakładki „Postepowania". Jest ono dostępne równie na stronie internetowej Zamawiającego.1.9.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przyużyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w swz.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowychprzetwarzanych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowymo numerze referencyjnym: RIZ.271.7.2021 pod nazwą: Budowa i modernizacj oświetlenia ulicznego na terenie gminy Boguchwała jest Zamawiający, tj. Gmina Boguchwała z siedzibą przy ul. Suszyckich 33, 36-040Boguchwała - reprezentowana przez Burmistrza Boguchwały – dalej Administrator lub Gmina. 2. Jeślima Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych wzwiązku z udzieleniem lub wykonywaniem zamówienia publicznego, a także przy-sługującychPani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochro-ny DanychOsobowych w Gminie za pomocą adresu: iod@boguchwala.pl 3. Pani/Pana dane osoboweprzetwarzane są w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Gminie w związku zudzieleniem zamówienia publicznego w wybranym przez Gminę trybie postępowania tj. na podstawieart. 6 ust. 1 lit. c RODO 4. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: 4.1. osoby lub podmioty, którym udostępnionazostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansachpublicznych [Dz.U. z 2019 roku, poz. 869 z późn. zm.]oraz ustawy z dnia 11 września 2019 roku –Prawo Zamówień Publicznych [Dz.U. z 2019 roku, poz. 2019 z późn. zm.] – dalej PZP. 4.2. innepodmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Boguchwała przetwarzają daneosobowe dla których Administratorem jest Gmina Boguchwała. 5. Pani/Pana dane osobowe będąprzechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres w zakresiewymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, tj. przepisy ustawy z dnia 14 lipca1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktach wykonawczych do tej ustawy. 6.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają zustawy PZP; 7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panunastępują-ce uprawnienia: 7.1. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopiitych danych; 7.2. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdydane są nieprawidłowe lub niekompletne; 7.3. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danychosobowych9. Nie przysługuje Pani/Panu: 8.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych;8.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;8.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz unkt wyżej RODO obowiązek informacyjny

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIZ.271.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Budowa oświetlenia drogi nr ew. 1151 tzw. Starej Mogielnickiej w Mo-gielnicy. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: wykonanie zasilania linii napowietrznej nN; montaż słupów z żerdzi Żn oraz wi-rowanych wraz z oprawami i osprzętem wraz z przyłączem, szafką oświetleniową, pomiarem. Wykonanie instalacji uziemienia, pomiar geodezyjny powykonawczy oraz przygotowanie kompletu dokumentów, niezbędnych do zakończenia budowy. Układ pracy sieci niskiego napię-cia–TN-C.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający PRZEWIDUJE udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. 12.1. Określenie przedmiotu Zamówienia:Przedmiotem zamówienia będzie wykonanie podobnych robót budowlanych jak ro-boty budowlane znajdujące się w zakresie przedmiotowego zadania. 12.2. Zakres robót budowlanychZamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia i polegać będą na powtórze-niu podobnych robót budowanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podsta-wowego.12.3. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP:Warunkiem udzielenia zamówienia będzie zarezerwowanie środków na ten cel w budżecie Gminy Boguchwała. Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone prze-prowadzeniem negocjacji, których przedmiotem będzie cena oraz warunki realizacji zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą punktowo. Punkty będą liczone z dokładnością dodwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów do zdobycia łącznie dla każdej z częściwynosi 100 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów .Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferty oceniane będą punktowo. Punkty będą liczone z dokładnością dodwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów do zdobycia łącznie dla każdej z częściwynosi 100 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów .Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Budowa oświetlenia drogi nr 1166 w Mogielnicy. Zakres rzeczowy niżej wymienionego zadania obejmuje: wykonanie zasilania kablem ziemnym nN; montaż słupów stalowych na fundamen-cie betonowym z oprawami typu led na wysięgniku wraz . Wykonanie instalacji uziemienia, pomiar geodezyjny powykonawczy oraz przygo-towanie kompletu dokumentów, niezbędnych do zakończenia budowy. Układ pracy sieci niskiego napięcia–TN-C.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający PRZEWIDUJE udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. 12.1. Określenie przedmiotu Zamówienia:Przedmiotem zamówienia będzie wykonanie podobnych robót budowlanych jak ro-boty budowlane znajdujące się w zakresie przedmiotowego zadania. 12.2. Zakres robót budowlanychZamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia i polegać będą na powtórze-niu podobnych robót budowanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podsta-wowego.12.3. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP:Warunkiem udzielenia zamówienia będzie zarezerwowanie środków na ten cel w budżecie Gminy Boguchwała. Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone prze-prowadzeniem negocjacji, których przedmiotem będzie cena oraz warunki realizacji zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą punktowo. Punkty będą liczone z dokładnością dodwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów do zdobycia łącznie dla każdej z częściwynosi 100 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów .Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferty oceniane będą punktowo. Punkty będą liczone z dokładnością dodwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów do zdobycia łącznie dla każdej z częściwynosi 100 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów .Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Budowa oświetlenia drogi nr 1804 w Mogielnicy. Zakres rzeczowy niżej wymienionych zadań obejmuje: wykonanie linii zasilania kablem ziemnym nN od istniejącego słupa nr 8 do słupa nr 7, wraz z montażem ( słup, wysięgnik, fundament, złącze w odbiorze u Inwestora! )

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający PRZEWIDUJE udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. 12.1. Określenie przedmiotu Zamówienia:Przedmiotem zamówienia będzie wykonanie podobnych robót budowlanych jak ro-boty budowlane znajdujące się w zakresie przedmiotowego zadania. 12.2. Zakres robót budowlanychZamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia i polegać będą na powtórze-niu podobnych robót budowanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podsta-wowego.12.3. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP:Warunkiem udzielenia zamówienia będzie zarezerwowanie środków na ten cel w budżecie Gminy Boguchwała. Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone prze-prowadzeniem negocjacji, których przedmiotem będzie cena oraz warunki realizacji zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą punktowo. Punkty będą liczone z dokładnością dodwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów do zdobycia łącznie dla każdej z częściwynosi 100 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów .Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferty oceniane będą punktowo. Punkty będą liczone z dokładnością dodwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów do zdobycia łącznie dla każdej z częściwynosi 100 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów .Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Budowa oświetlenia drogi nr 1278/1 etap 2 w Racławówce:Zakres rzeczowy niżej wymienionego zadania obejmuje: wykonanie zasilania linii napowietrznej nN; montaż słupów z żerdzi wirowanych wraz z oprawami i osprzętem wraz z przyłączem, szafką oświetlenio-wą, pomiarem. Wykonanie instalacji uziemienia, pomiar geodezyjny powykonawczy oraz przygotowanie kompletu dokumentów, niezbęd-nych do zakończenia budowy. Układ pracy sieci niskiego napięcia–TT. Szczegółowy zakres zamówienia określony jest projektem wykonaw-czym. Dopuszcza się ujęcie w ofercie, zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gor-szych niż określone poniżej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający PRZEWIDUJE udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. 12.1. Określenie przedmiotu Zamówienia:Przedmiotem zamówienia będzie wykonanie podobnych robót budowlanych jak ro-boty budowlane znajdujące się w zakresie przedmiotowego zadania. 12.2. Zakres robót budowlanychZamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia i polegać będą na powtórze-niu podobnych robót budowanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podsta-wowego.12.3. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP:Warunkiem udzielenia zamówienia będzie zarezerwowanie środków na ten cel w budżecie Gminy Boguchwała. Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone prze-prowadzeniem negocjacji, których przedmiotem będzie cena oraz warunki realizacji zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą punktowo. Punkty będą liczone z dokładnością dodwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów do zdobycia łącznie dla każdej z częściwynosi 100 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów .Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferty oceniane będą punktowo. Punkty będą liczone z dokładnością dodwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów do zdobycia łącznie dla każdej z częściwynosi 100 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów .Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: Budowa oświetlenia przy drodze gminnej nr 108181R w Woli Zgłobień-skiej (cmentarz). Zakres rzeczowy niżej wymienionego zadania obejmuje: wykonanie zasilania linii napowietrznej nN; montaż słupów z żerdzi Żn oraz wi-rowanych wraz z oprawami i osprzętem wraz z przyłączem, szafką oświetleniową, pomiarem. Wykonanie instalacji uziemienia, pomiar geodezyjny powykonawczy oraz przygotowanie kompletu dokumentów, niezbędnych do zakończenia budowy. Układ pracy sieci niskiego napię-cia–TN-C.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający PRZEWIDUJE udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. 12.1. Określenie przedmiotu Zamówienia:Przedmiotem zamówienia będzie wykonanie podobnych robót budowlanych jak ro-boty budowlane znajdujące się w zakresie przedmiotowego zadania. 12.2. Zakres robót budowlanychZamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia i polegać będą na powtórze-niu podobnych robót budowanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podsta-wowego.12.3. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP:Warunkiem udzielenia zamówienia będzie zarezerwowanie środków na ten cel w budżecie Gminy Boguchwała. Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone prze-prowadzeniem negocjacji, których przedmiotem będzie cena oraz warunki realizacji zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą punktowo. Punkty będą liczone z dokładnością dodwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów do zdobycia łącznie dla każdej z częściwynosi 100 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów .Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferty oceniane będą punktowo. Punkty będą liczone z dokładnością dodwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów do zdobycia łącznie dla każdej z częściwynosi 100 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów .Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: Budowa oświetlenia przy drogach gminnych w Woli Zgłobieńskiej:. Zakres rzeczowy niżej wymienionego zadania obejmuje: wykonanie zasilania linii napowietrznej nN; montaż słupów z żerdzi Żn oraz wi-rowanych wraz z oprawami i osprzętem wraz z przyłączem, szafką oświetleniową, pomiarem. Wykonanie instalacji uziemienia, pomiar geodezyjny powykonawczy oraz przygotowanie kompletu dokumentów, niezbędnych do zakończenia budowy. Układ pracy sieci niskiego napię-cia–TN-C

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający PRZEWIDUJE udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. 12.1. Określenie przedmiotu Zamówienia:Przedmiotem zamówienia będzie wykonanie podobnych robót budowlanych jak ro-boty budowlane znajdujące się w zakresie przedmiotowego zadania. 12.2. Zakres robót budowlanychZamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia i polegać będą na powtórze-niu podobnych robót budowanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podsta-wowego.12.3. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP:Warunkiem udzielenia zamówienia będzie zarezerwowanie środków na ten cel w budżecie Gminy Boguchwała. Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone prze-prowadzeniem negocjacji, których przedmiotem będzie cena oraz warunki realizacji zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą punktowo. Punkty będą liczone z dokładnością dodwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów do zdobycia łącznie dla każdej z częściwynosi 100 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów .Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferty oceniane będą punktowo. Punkty będą liczone z dokładnością dodwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów do zdobycia łącznie dla każdej z częściwynosi 100 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów .Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7: Budowa oświetlenia na ulicy Łąkowej w Boguchwale:Zakres rzeczowy niżej wymienionego zadania obejmuje: pierwszy zakres dotyczy wykonania zasilania kablem ziemnym nN od istniejącego słupa nr 9 do projektowanego słupa nr 13, montaż słupów stalowych na fundamencie betonowym z oprawami na wysięgniku nr 10, 11, 12, 13, drugi zakres dotyczy, wykonanie zasilania kablem ziemnym nN od istniejącej szafy SOU do projektowanego słupa nr 2, montaż słupów stalowych na fundamencie betonowym z oprawami na wysięgniku nr 2 , 3. Wykonanie instalacji uziemienia, pomiar geodezyjny powykonawczy oraz przygotowanie kompletu dokumentów, niezbędnych do zakończe-nia budowy. Układ pracy sieci niskiego napięcia–TN-C.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający PRZEWIDUJE udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. 12.1. Określenie przedmiotu Zamówienia:Przedmiotem zamówienia będzie wykonanie podobnych robót budowlanych jak ro-boty budowlane znajdujące się w zakresie przedmiotowego zadania. 12.2. Zakres robót budowlanychZamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia i polegać będą na powtórze-niu podobnych robót budowanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podsta-wowego.12.3. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP:Warunkiem udzielenia zamówienia będzie zarezerwowanie środków na ten cel w budżecie Gminy Boguchwała. Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone prze-prowadzeniem negocjacji, których przedmiotem będzie cena oraz warunki realizacji zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą punktowo. Punkty będą liczone z dokładnością dodwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów do zdobycia łącznie dla każdej z częściwynosi 100 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów .Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferty oceniane będą punktowo. Punkty będą liczone z dokładnością dodwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów do zdobycia łącznie dla każdej z częściwynosi 100 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów .Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.1) posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte oraz zgodne ze sztuką bu-dowlaną wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) a) Dla zadania częściowego numer 3 - co najmniej jedną robotę budowlaną związa-ną z budową oświetlenia drogowego na sieci napowietrznej lub kablowej NN, polegającą na montażu min. 1 oprawy oświetleniowej.b) Dla zadania częściowego numer 1, 2, 4, 5, 6, 7 - co najmniej jedną robotę budow-laną związaną z budową oświetlenia drogowego na sieci napowietrznej lub ka-blowej NN, polegającą na montażu min. 3 opraw oświetleniowych2) dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. osobą zdolną do przyjęcia obowiązków kierownika budowy, która posiada uprawnienia do kierowa-nia robotami budowlanymi bez ograniczeń w branży instalacyjnej w zakresie insta-lacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych a wydane na podstawie wcze-śniej obowiązujących przepisów prawa wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależ-ności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i decyzję o wpisie do centralnego re-jestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3. lit a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo Budowlane oraz posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowi-sku kierownika budowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z dokładnym wskazaniem liczby zamontowanych opraw w ramach inwestycji oraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 10 do SWZ.Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, do kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobamiWzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 11 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Treść oferty stanowi wypełniony Formularz ofertowy – wg załącznika nr 8 do SWZ.2. Wraz z ofertą muszą zostać złożone:2.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – załącznik nr 9 do SWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców). 2.2. Kosztorys ofertowy - traktowany pomocniczo (wg przedmiarów robót)2.3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy2.4. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty – jeżeli dotyczy 2.5. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w po-stępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony druk oświadczenia, wg Załącznika Nr 9 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubie-gających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje speł-nianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wyko-nanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu Cywilnego.5. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.6. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulują-cej ich współpracę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określone we wzorach umów - załączniki nr 12.1 – 12.7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-29 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: miniportal Wykonawca składa ofertę za pośdrednictwem Formulara do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-29 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-28

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający w celu ograniczenia liczby wykonawców zaproszonych do negocjacji zastosujekryterium oceny ofert – najniższa cena brutto.
2021-04-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż dźwigu osobowego - windy - Chotowa
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż dźwigu osobowego - windy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI