Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Chludowo – budowa sieci kanalizacyjnej na ul. Słonecznej
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoSuchy Las
WojewództwoWielkopolskie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-05-25
ZamawiającyGmina Suchy Las
Data publikacji ogłoszenia2021-05-05
Numer ogłoszenia2021/BZP 00046399
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00046399 z dnia 2021-05-05
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane Chludowo – budowa sieci kanalizacyjnej na ul. Słonecznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchy Las
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258508
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001875/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Chludowo - budowa sieci kanalizacyjnej na ul. Słonecznej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.suchylas.pl/zamowienia-publiczne/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Zawiadomienia, oświadczenia,wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną: przy użyciu miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal 2)Zamawiający dopuszczarównież komunikację z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej email: zp@suchylas.pl(UWAGA: nie dotyczy składania ofert oraz załączników do ofert). 3) Wykonawca zamierzający wziąćudział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. 4)Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznejprzekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnympod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. ElektronicznaSkrzynka Podawcza Zamawiajacego znajdująca się na platformie ePUAP: /k4nd546jr2/SkrytkaESPpod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składanesą przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiającydopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznychkopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany wust.4 adres email.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentówlub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrówz dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Suchy Las z siedzibą w Suchym Lesie, ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las, tel. 61-8926-251, adres e-mail: ug@suchylas.pl.2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 PZP.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacyjnej na ul. Słonecznej w Chludowie, gmina Suchy Las. Przedmiot zamówienia i zakres robót opisuje szczegółowo projekt umowy, projekt budowlany, przedmiar robót i specyfikacje techniczne.2. Zakres zamówienia obejmuje: - budowę kanalizacji sanitarnej;- montaż studni rewizyjnych;- wykonanie przyłączy sanitarnych do granicy pasa drogowego;- włączenie do istniejącej studni; - wykonanie przepompowni z utwardzeniem i ogrodzeniem terenu; - wykonanie przyłącza wody;- wykonanie studni wodomierzowej, hydrantu i instalacji wodno – kanalizacyjnej na terenie pompowni;- wykonanie wszystkich niezbędnych prób i badań wymaganych do uruchomienia kanalizacji do użytkowania;- wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej dokumentacji powykonawczej zatwierdzonej przez Starostwo Powiatowe w Poznaniu;- odtworzenie nawierzchni do stanu istniejącego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP: zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w m. Chludowo, gmina Suchy Las tj.: budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej, wodociągowej, budowy przyłączy, budowy/remontu/przebudowy różnych nawierzchni; kody CPV: grupa 451,452, 453).
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie siękierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60%; 2) GWARANCJANA WYKONANE ROBOTY BUDOWLANE – waga kryterium 40%. 2. Zasady oceny ofertw poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60% (zgodnie ze wzorem podanym wSWZ). a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podanaprzez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkiekoszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 2) GWARANCJA NAWYKONANEROBOTY BUDOWLANE – waga 40%:- 36 miesięcy (3 lata): 0 pkt- 48 miesięcy (4 lata): 20pkt- 60miesięcy (5 lat): 40 pkt. Maksymalna liczba punktów w kryterium: 40 UWAGA: Jeżeli Wykonawcanie poda w ofercie oferowanego okresu gwarancji, wtedy Zamawiający przyjmie, żezaoferowano standardowy okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy (3 lata), a suma punktów w tymkryterium wyniesie 0 (zero).3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofertbędzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 4. Wtoku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treścizłożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, któregooferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA NA WYKONANE ROBOTY BUDOWLANE
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:a) nie podlegają wykluczeniu;b) spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:4.1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli przynajmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie/remoncie dróg wraz z budową/przebudową/remontem kanalizacji sanitarnej o wartości (każdej z nich) nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto (słownie złotych: jeden milion). W przypadku, jeżeli wartość zamówienia wyrażona została w umowie w walucie obcej – równowartość tej kwoty w zł brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie zamówienia;4.2) Wykonawca winien udokumentować posiadanie osób zdolnych do wykonania zamówienia poprzez wykazanie, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje do wykonania zamówienia tj. dysponują lub będą dysponować co najmniej: a) Kierownikiem Budowy (robót drogowych) posiadającym: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub równoważnych, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika budowy/robót drogowych przy budowie, rozbudowie, remoncie lub przebudowie dróg (licząc od daty uzyskania odpowiednich uprawnień); b) Kierownikiem robót instalacyjnych posiadającym: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważnych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika budowy/robót instalacyjnych z zakresu budowy, przebudowy, remontu sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (licząc od daty uzyskania odpowiednich uprawnień);UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, ze zm.), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220).3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w: a) rozdziale VIII ust. 1 pkt a) zostanie spełniony wyłącznie jeżeli każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunek, b) rozdziale VIII ust. 2. pkt 4.1) SWZ zostanie spełniony wyłącznie jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunek, c) rozdziale VIII ust. 2. pkt 4.2) SWZ zostanie spełniony wyłącznie jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie łącznie potwierdzą, iż łącznie spełniają ww. warunek. 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdziale VIII ust. 2 SWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych na zasadach i warunkach tożsamych jak określono to w ust. 3 powyżej dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tj. warunek, o którym mowa w: a) rozdziale VIII ust. 2. pkt 4.1) SWZ zostanie spełniony wyłącznie jeżeli co najmniej jeden z podmiotów (Wykonawca lub podmiot trzeci na zasoby, którego powołuje się Wykonawca) potwierdzi, iż spełnia ww. warunek; b) rozdziale VIII ust. 2. pkt 4.2) SWZ zostanie spełniony jeżeli wszystkie podmioty (Wykonawca lub podmiot/y trzeci/e na zasoby, którego/ych powołuje się Wykonawca) potwierdzą, iż łącznie spełniają ww. warunek. 5. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w rozdziale VIII ust. 4 SWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust 1 pkt 1 ustawy PZP. 3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca winien złożyć wraz zofertą (wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ) oraz:1) Wykonawca zobowiązany jestdołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału wpostępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 doSWZ. 2) Zgodnie z art. 118 ust. 3 i 4PZP, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub innypodmiotowy środek dowodowy, (jeżeli dotyczy). Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lubinny podmiotowy środek dowodowy potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotamiudostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa wszczególności:- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;- sposób iokres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego tezasoby przy wykonywaniu zamówienia;- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, nazdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniudotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlanelub usługi, których wskazane zdolności dotyczą;3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługiwykonają poszczególni Wykonawcy, jeżeli w postępowaniu zachodzą okoliczności opisane w art.117ust. 2 i 3 ustawy PZP. 4)Pełnomocnictwo do podpisania oferty Wykonawcy, jeżeli w jego imieniudziała osoba, której umocowanie nie wynika z odpisów lub informacji z KRS lub CEIDG.2. Dokumentyskładane na wezwanie: podmiotowe środki dowodowe, do których złożenia zgodnie z art. 274 ust.1PZP,Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia wwyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych,aktualnych na dzień złożenia potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniudotyczących: - zdolności technicznej i zawodowej: a) wykaz robót budowlanych wykonanych niewcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tymokresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz zpodaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty tezostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostaływykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie zprzepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, sąreferencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane byływykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty -wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ;b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególnościodpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenianiezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -wzór stanowi załącznik nr 5 doSWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane na wezwanie: podmiotowe środki dowodowe, do których złożenia zgodnie zart.274 ust. 1 PZP, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, dozłożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środkówdowodowych, aktualnych na dzień złożenia:1) potwierdzających brak podstaw wykluczenia: a)Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów(Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertęczęściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia oprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymiprzygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniuniezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór stanowi załączniknr 4 do SWZ; b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji iInformacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych niewcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lubewidencji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RzeczypospolitejPolskiej, zamiast przedmiotowego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, wktórym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jegolikwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takimprzypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albodo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwowinno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia, oświadczenia / dokumenty, składa się zgodnie z zapisami zawartymiw Rozdziałach VIII i X SWZ.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, jakie elementy zamówieniawykonają poszczególni Wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstawdo wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających sięo zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalne są zmiany Umowy w zakresie Personelu Wykonawcy. - Dopuszczalnejest przedłużenie Terminu Wykonania Umowy.- Dopuszczalna jest zmiana Umowy, jeżelipowstanie konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innychrozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w Dokumentacji Projektowej, -Dopuszczalna jest zmiana Umowy, jeżeli konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy wsposób inny niż przyjęty w Dokumentacji projektowej lub Umowie będzie konsekwencją zmianytreści lub warunków zgód, decyzji lub uzgodnień z organami administracji publicznej,samorządowymi jednostkami organizacyjnymi lub innymi podmiotami, których zgody, decyzje lubuzgodnienia były podstawą do ustalenia zakresu lub warunków realizacji Przedmiotu Umowy.- Winnych przypadkach niż wskazane powyżej, dopuszczane są zmiany Przedmiotu Umowy, jeżelizaistnieje kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmiotyinwestycjami– w takim przypadku zmiany w Przedmiocie Umowy zostaną ograniczone do zmiankoniecznych, powodujących usunięcie kolizji.- Każda ze zmian wskazanych w ust. 3-4 wuzasadnionych przypadkach może powodować konieczność zmiany wysokości Wynagrodzenia,Zmiany te realizowane będą w formie aneksu, na podstawie sporządzonej i zaakceptowanejprzez strony umowy wyceny, wykonanej na podstawie danych rynkowych, w tym danych zzawartych wcześniej umów lub powszechnie stosowanych, aktualnych publikacji (np. wsystemie SEKOCENBUD) dla kwartału, w którym one wystąpiły.- Dopuszcza się możliwośćzmian umowy w przypadkach i na zasadach opisanych w art. 455 PZP.- Dopuszcza sięmożliwość zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy, częściowego zawieszeniawykonywania Przedmiotu Umowy lub jego części, zmianę sposobu wykonania dostaw, usług lubrobót budowlanych, z następujących przyczyn: a) sytuacji epidemicznej lub wprowadzenia przezwładze państwowe stanu nadzwyczajnego lub innych ograniczeń w funkcjonowaniu państwa, lubjego części, lub Stron Umowy, b) zmian obowiązujących przepisów prawa, wpływających natermin i sposób wykonania Przedmiotu Umowy, w szczególności wynikających ze zmian Ustawyz dnia 2marca2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimisytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 374 ze zm.), wchodzących w życie po dniu zawarciaUmowy, o ile okoliczności, o których mowa w lit. a i b, wpływają na należyte wykonanie Umowy iStrona uprawdopodobni powyższe okoliczności. UWAGA: Szczegóły dotyczące rodzaju i zakresuzmian umowy zawarto w projekcie umowy (zał. nr 6 do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-25 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na skrzynkę na portalu ePUAP: /k4nd546jr2/SkrytkaESP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-26 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe i budowę instalacji fotowoltaicznej - Stęszew
Lokalizacja zleceniawielkopolskie
Data dodania22-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz dostawa materiałów i robót budowlanych związanych z budową instalacji fotowoltaicznej do wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej o mocy nie mniejszej niż ok. 409 kWp (408,76 kWp wg audytu efektywności energetycznej).
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.