Serwis i wynajem odzieży roboczej dla pracowników Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Serwis i wynajem odzieży roboczej dla pracowników Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. 2021-2024
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWschowa
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-14
  • ZamawiającySpółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-05
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00046400
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Serwis i wynajem odzieży roboczej dla pracowników Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. 2021-2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 978050124

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Daszyńskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Wschowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 655402605

1.5.8.) Numer faksu: 655402607

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@skwschowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skwschowa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

spółka prawa handlowego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Serwis i wynajem odzieży roboczej dla pracowników Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. 2021-2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e22348e-ad02-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046400

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/skwschowa

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https:/platformazakupowa.pl/pn/skwschowa

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/skwschowa 2. W celuskrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. 3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.plpoprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. 4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcominformacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formieelektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. 5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 6. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl , tj.:a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości niemniejszej niż 512 kb/s, b)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, wprzypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasulokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 7. Zamawiający informuje,że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składaniawniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dlaWykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 8. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”. 9. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg)ze szczególnym wskazaniem na .pdf. 10. W celu wentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip ;.7Z 11. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz naograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny zrealizowano w Rozdziale XXII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązek informacyjny zrealizowano w Rozdziale XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPSK.01.I.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) usługa wynajmu odzieży roboczej, która obejmuje: a) uszycie odzieży dla pracowników, spełniającej parametry zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia i dostarczenie jej do Zamawiającego w terminie: - do 4 tygodni od dnia podpisania umowy - odzież podlegająca wymianie w pierwszej kolejności - odzież oznaczona symbolem „0” w kolumnie „okres pozostały do wymiany odzieży na nową” w załączniku 9 do SWZ, stanowiącym Harmonogram wymiany odzieży; - według Harmonogramu wymiany odzieży - pozostała odzież; - do 15 dni roboczych od momentu zawiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o zatrudnieniu nowego pracownika, dokonanego na adres e-mail podany przez Wykonawcę do kontaktu i zawierającego wymiary pracownika; Zamawiający najpóźniej do 3 dni od dnia podpisania umowy przekaże Wykonawcy wymiary pracowników (pierwsza dostawa). b)wynajem odzieży roboczej dla pracowników Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o. o. w następującym asortymencie: bluza/polar granatowy ze wstawkami z materiału fluorescencyjnego żółtego z odblaskami (męska lub unisex);bluza/polar granatowy ze wstawkami z materiału fluorescencyjnego żółtego z odblaskami (damska lub unisex);bluza/polar granatowy (męska lub unisex);bluza/polar granatowy z logo zakładu pogrzebowego;spodnie ogrodniczki granatowe ze wstawkami z materiału fluorescencyjnego żółtego z odblaskami (męskie lub unisex);spodnie ogrodniczki granatowe z odblaskami (męskie lub unisex);spodnie ogrodniczki granatowe z odblaskami (damskie lub unisex);spodnie ogrodniczki granatowe (męskie lub unisex);koszulka/T-shirt fluorescencyjny żółty z odblaskami (męskie lub unisex);koszulka/T-shirt fluorescencyjny żółty z odblaskami (damskie lub unisex);koszulka/T-shirt niebieska/granatowa;koszula polo niebieska/granatowa;czapka z daszkiem;fartuch prosty-za kolano (męski lub unisex);fartuch wcięty-za kolano (damski lub unisex);fartuch wcięty-do kolan (damski lub unisex);kurtka ocieplana z odpinaną kamizelką ze wstawkami z materiału fluorescencyjnego żółtego z odblaskami (męska lub unisex);kurtka ocieplana z odpinaną kamizelką ze wstawkami z materiału fluorescencyjnego żółtego z odblaskami (damska lub unisex);kurtka ocieplana z odpinaną kamizelką;kurtka ocieplana;c)dostarczanie transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, zlokalizowanej przy ul. Daszyńskiego 10 we Wschowie nowej odzieży roboczej wprowadzanej do użytkowania u Zamawiającego i przekazywanie upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego na podstawie odpowiedniego wykazu, zawierającego w szczególności: oznaczenie odzieży imieniem i nazwiskiem pracownika oraz indywidualnym nr odzieży;d) dostawa odzieży nowej zamiennej w razie jej naturalnego zużycia lub zniszczenia,np. skurczenie/zmniejszenie rozmiaru podczas prania świadczonego w ramach serwisu;e) dokonanie korekty rozmiaru ubrania (zwężenie/poszerzenie ubrania) lub uszycie ubrania w nowym rozmiarze w przypadku zmian fizycznych pracownika nie częściej niż 1 raz na 12 miesięcy;2)serwis wynajętej odzieży roboczej oraz odzieży stanowiącej własność Zamawiającego, obejmujący: a)pranie, czyszczenie, dezynfekcja, suszenie, prasowanie, konserwacja itp. b) odbiór i dostawa odzieży transportem Wykonawcy i na jego koszt raz w tygodniu w ustalonym i stałym dniu, z i do budynków działów Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o. o., zlokalizowanych przy ul. Polnej 3, ul. Kaz. Wielkiego 24, ul. Kaz. Wielkiego 24a we Wschowie (67-400) i sortowanie jej do szafek pracowników w przypadku odzieży wcześniej używanej przez pracowników Zamawiającego;3)naprawa uszkodzonej odzieży wynajętej od Wykonawcy oraz odzieży stanowiącej własność Zamawiającego, obejmująca czynności takie jak: przyszycie guzików, wymiana nap, naprawa drobnych uszkodzeń tkaniny, rozdarć, naprawa zamków, wymiana zamków, zmiana etykiety itp., w terminie do 14 dni roboczych od daty przekazania Wykonawcy do naprawy uszkodzonej odzieży;

4.2.6.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50830000-2 - Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych

98311000-6 - Usługi odbierania prania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach Opcji mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub jedna z czynności wskazanych w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia czynności objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Czynności będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone do 15 % wartości zamówienia podstawowego. Podstawą określenia wartości czynności zleconych w ramach Opcji będą ceny jednostkowe poszczególnych czynności wycenione dla Usługi Podstawowej, zawarte w Formularzu ofertowym stanowiącym część Oferty. Zwiększenie ilości odzieży w ramach prawa opcji będzie realizowane w przypadku w szczególności zwiększonej liczby pracowników (zatrudnienie nowych pracowników) korzystających z odzieży w okresie realizacji Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami ich znaczeniem: kryterium „Cena” o wadze 60 %. W ramach tego kryterium wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą: PC = (cena brutto najtańszej oferty)/(cena brutto oferty badanej) x 60 pkt. gdziePC – ilość uzyskanych punktów w kryterium „Cena” i kryterium “Termin płatności” o wadze 40 %. W ramach tego kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą:PTp = (termin płatności badanej oferty )/(najdłuższy termin płatności) x 40 pkt. gdzie: PTp – ilość uzyskanych punktów w kryterium „Termin płatności”. Wymagany minimalny termin płatności faktur – 14 dni. Zamawiający nie będzie premiować ofert zawierających termin zapłaty dłuższy niż 30 dni zgodnie z ustawą z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 424, ze zm.). Oferty z zaoferowanym terminem płatności krótszym niż 14 dni zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp. W przypadku zaoferowania terminu płatności dłuższego niż 30 dni, Zamawiający przyjmie do badania ofert wartość równą 30 dni. W przypadku niepodania przez Wykonawcę terminu płatności Zamawiający przyjmie, że oferuje 30 dni. 3. Wybrana zostanie oferta której suma PC + PTp będzie najwyższa.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał należycie lub w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych wykonuje należycie co najmniej 1 (jedno) zamówienie tożsame z przedmiotem zamówienia, polegające na serwisie i wynajmie odzieży roboczej, trwające nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, świadczone dla Zamawiającego zatrudniającego co najmniej 50 pracowników objętych przydziałem odzieży roboczej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia; Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: 1)wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 8 do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z dokumentami składanymi na wezwanie, Wykonawca przekaże Zamawiającemu schemat wykonywania pomiarów pracowników.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Poza zmianami umowy dopuszczonymi w art. 455 Ustawy Pzp dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w następujących przypadkach:1)gdy konieczność zmiany spowodowana jest okolicznościami poza kontrolą stron, których działając z należytą starannością strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Dotyczy to w szczególności takich okoliczności jak zagrożenie epidemiologiczne, zamieszki, akty terroru, zamknięcie granic, rządowe ograniczenia międzynarodowego transportu, utrudnienia na lotniskach i granicach, tj. okoliczności o charakterze tzw. siły wyższej. W czasie trwania siły wyższej Wykonawca odpowiada za wykonanie Umowy na zasadach ogólnych kodeksu cywilnego . Wykonawca dołoży wszelkich starań , aby pomimo istnienia siły wyższej zapewnić ciągłość dostaw wszystkich produktów na bieżąco i zgodnie ze składanymi zamówieniami oraz zobowiązuje się informować Zamawiającego niezwłocznie i na bieżąco o wszelkich trudnościach związanych z dostarczeniem zamówionych przez niego produktów; 2)zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, c)zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,e) maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający, to łącznie 10 % w stosunku do wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 5 ust. 1 umowy. Szczegółowe zapisy zawiera § 11 Projektu umowy załączony do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-14 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/skwschowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-14 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-03

2021-05-05 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przegląd instalacji elektrycznej i odpowietrzenie tylnego hamulca w skuterze- Skrzeszew
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przegląd instalacji elektrycznej i odpowietrzenie tylnego hamulca w skuterze, najlepiej ok. Chotomowa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI